Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/12/2017 in Posts

  1. 10 points
    Din ~2300km făcuți cu cursiera, 1800, dacă nu mai mult, i-am făcut pe drumul ăsta. Ziceți voi, cum să te saturi?!
  2. 10 points
  3. 9 points
  4. 8 points
    ziua 7 , prima parte : Din nou foarte valurit dar parca au fost un pic de nori si soarele nu sa simtit atat de puternic . Dimineata ca de obicei pe la 9 am luat-o din loc . Prima oprire a fost castelul din Saumur chateau-saumur.com . Am ajuns prea devreme asa ca am avut timp de o cafea chiar la poarta castelului pana la castel e ceva de urcat bicicletele au fost legate la poarta de intrare in castel intr-un loc special , dar nepazit . Oricum am lasat toate bagajele pe bicleta si am luat doar ce era de o valuare mai mare si bineinteles actele cautatorii de diamante este frumos inauntru dar mai impresionant este pe afara Dupa ce am vizitat ce era de vizitat am plecat si nu prea departe am gasit o bere de abatie asa ca ... piste de biciclete apoi intram intro zona foarte interesanta , casele trogloditilor http://uk.france.fr/en/information/troglodyte-sites unde fac baie trogloditii si locul de unde beau ziua asta a fost lunga cu o multime de locuri de vizitat asa ca a trebuit sa plecam mai departe va urma
  5. 8 points
    ziua 6 , Strava nu a mers in aceasta zi dar am avut cam 75 km. A fost cea mai grea zi fiind si mai multi km dar in special fiind foarte cald . A inceput si terenul sa fie mai valurit , plus peste 35 de grade afara , plus bagaje , ce sa mai vorbim a fost o zi grea Am inceput ca de obicei in jurul ore 9 prima parte a drumului fiind aceeasi cu cea care am facut-o spre Anger , pe langa linia de tren arhitectura locala foarte multi fluturi in zona si sunt oameni care stau sa le faca si poze de parca nu au mai vazut fluturi pentru o clipa am crezut ca suntem in Olanada irigatii se vede ca sunt fericit ? 2 Rue de l'Arcade, 49250 Saint-Mathurin-sur-Loire, France un luc bun de luat masa . 12 E de persoana , aperitiv , fel principal , desert si un pahar de vin pe pod in Saint-Mathurin-sur-Loire dupa atata mancare e mai greu la deal caldura mare in Saint-Rémy-la-Varenne in Saumur , la o inghetata am campat la saumur-camping.com , cam 15 E pentru 2 persoane , aici am intalnit o gramada de batrani nordici care vizitau zona in special cu biciclete electrice si toti foloseau prizele sa-si incarce bateriile asa ca greu am gasit si noi o priza sa putem incarca accumulatorii de la camere . dupa ce ne-am instalat am iesit la o tura de recunoastere intrucat castelul era deja inchis metoda de parcare sau de expozitie castelul din Saumur pe care l-am vizitat a 2-a zi inapoi la camping , manacat din ce am cumparat de prin oras si la somn
  6. 7 points
  7. 6 points
    Burgundia, 15 octombrie, vreo douăj de grade, vreme perfecta
  8. 5 points
    Azi o tură pe sate: toamnă, frumos, trafic redus, dar prea mulți câini... Finalul unei cățărări care, la prima abordare cu cursiera, m-a muncit mai mult decât mă așteptam. 4.6km cu pantă medie 7% și porțiuni unde pinionul 32T a muncit din greu. Din păcate casa tradițională acoperită cu paie de la intrarea în sat a fost înlocuită cu una de BCA. Ulițe pe care până nu de mult ne bucuram de ture off-road. Asfaltul se termină brusc unde începe o coborâre pe un drum ce odinioară era și el asfaltat. Așteptăm încă o campanie electorală ca să putem face un circuit cu cursiera prin locurile astea faine. A doua uliță în urcare pe care o parcurg prima dată cu cursiera. Înțelesesem că s-a asfaltat și se poate face legătura cu alt sat, dar când ajung în vârf, surpriză, drumul era tot cum îl știam eu: neasfaltat. Noroc cu un localnic care m-a îndrumat pe altă uliță cu asfalt După ce am pozat văcuțele și m-am urcat pe bicicletă, mi-au trecut prin față 3 căprioare. Ulița ce duce spre mulți câini. Aparent în anul 2017 oamenii n-au auzit de un dispozitiv simplu, primitiv, numit lanț...
  9. 5 points
    Azi o tura mai lunga, aproximativ 60 km cu 1900 m diferenta de nivel. Plecare din Grossarl spre Alpendorf, apoi Wagrain si inapoi in Grossarl. Pentru amatorii de ski poate sunt locurile cunoscute . In departare masivul Hochkönig Padurea de zada a ingalbenit Pana aici a fost ultima urcare. De-acum doar la vale Indicatoare pe poteci
  10. 4 points
    ziua 7 - partea 2-a , harta zonei si plecam mai departe catre http://www.fontevraud.fr/en/ am urmat drumul vinului pe dealurile din zona in curtea unor localnici incotro ? catre moara si dupa cateva dealuri urcate si coborate ajungem caldura mare iar , dar o sa intram si inauntru . Intrarea 11E de persoana pe afara si inauntru fara master of puppets curtea interioara curtea exterioara inainte de iesire apoi pranzul undeva la umbra iar pe drum si am mers pe urmele frumoasei din padurea adormita si am ajuns la https://www.chateaudusse.fr/visites/le-chateau/?lang=en hello ladies cedru , de pe la 1808 Indre ca toti turistii pe bicicleta , trebuia sa fac poza asta catre urmatoarea cazare in Brehemont am ajuns la loireetchateaux.com asta a fost ziua cu nr.7 , dupa o masa copioasa am facut o baie la piscina apoi relax si somn . Ma uit acum pe poze si vad ca mai avem de povestit inca 7 zile .
  11. 4 points
    O tura cu peripetii! Cutu a vrut sa-mi guste putin picioarele, noroc ca nu aveau rockshox pe coborare
  12. 4 points
    Nu cred ca s-ar aplica si la curierii romani... Acesta cica ar fi filmuletul de prezentare pentru cei ce se angajeaza ca si curieri:
  13. 4 points
    Hirschgruben Alm la 1564 m altitudineDincolo de muntii inzapeziti e Carintia.
  14. 4 points
    salut , Ziua 4 -a . Am ajuns la camping cu bine si am dormit prima noapte la cort . A fost ok si ne-am sculat pe la 8 ( ultimii dintre cicloturisti ). am luat micul dejun cu ce cumparasem in ziua precedenta . ca fapt divers , luasem o branza Brie care daca deschideam sacosa in care era pusa ameteam tot trenul dar care sa dovedit a fi foarte buna la mic dejun . Inca din prima zi am decis , datorita caldurii sa dormim fara supratenda la cort si a fost o decizie buna . branza buna Dupa ce ne-am dezmeticit am lasat bagajele la camping intr-o magazie inchisa si am plecat la un rapid tur al orasului Nantes Château des ducs de Bretagne ( https://en.wikipedia.org/wiki/Château_des_ducs_de_Bretagne ) Cathedral Of St. Peter and St. Paul pisica in Nantes si elefant copii asteptau sa fie stropiti de apa care iesea prin tompa Machines de l'île ( lesmachines-nantes.fr ) apoi ne-am intors la camping ( camping-belleriviere.com ) am luat bagajele , dupa ce am mancat o inghetata am pornit pe drumul la care am visat drumuri in general cu asfalt dar mai erau si bucati nepavate la un momentdat am avut si prima pana ( tocmai eu ) dar a fost si singura ( la mine ) asta a fost drumul pana la urmatorul camping din program camping-babins.fr care cred ca afost si cel mai ieftin , cam 10E . Verdeata multa , toalete cu compost , apa calda si posibilitatea servirii mesei chiar si seara . Toate campingurile in care am stat si chiar si gazdele airbnb le recomand ,in ideea unei vizite in zona . bineinteles ca dupa o sticla de vin vedeam iarba mai verde .
  15. 3 points
    "Ați urmărit rubrica: cum să ne împodobim și să ne despodobim locuința."
  16. 3 points
  17. 3 points
  18. 3 points
    Inca 2 poze de pe dune. In aceasta excursie de o zi am fost fara bagajele mari dupa noi, acestea au ramas la gazde . Cea de a 3-ia zi a fost si ziua de transfer catre Nantes de unde urma sa pornim pe Valea Loarei. Din nou caldura mare inca de dimineata noi plecand in jur de ora 10. Cam astea au fost conditiile de cazare la prima gazda airbnb. Pregateam bagajele. Rola de folie cu bule am carato cu noi tot drumul fiindca era foarte usoara si nu ne incurca prea mult Prima oprire dupa plecare, prima boulangerie (aveau sa fie multe). Am avut trenul spre Nantes pe la ora 17 asa ca am avut ceva timp sa dam o tura de Bordeaux. Din nou nu cred ca viteza maxima a fost de 57km/h dar nici nu afost motivul pt care am dat drumul la Strava . Am mers cu aplicatia pentru a reface mai tarziu traseul si eventual pentru a vedea numarul de km facuti. Am avut de gand sa mergem la Parc de l'Ermitage Sainte-Catherine dar Google maps ne-a dus pe niste stradute foarte abrupte iar apoi la foarte multe trepte pe care trebuia sa le urcam cu bicicletele incarcate asa ca am renuntat si ne-am indreptat din nou spre centru. Pana la acest parc am trecut peste Pontd'Aquitaine care este destul de abrupt. Garonne (nu bautura ca aia e cu 2 de r) Pe pod. Si dupa el. De pe celalat pod: Pont Jacques Chaban Delmas. Intre cele 4 turnuri este o platforma care se ridica pentru a face loc vaparelor de croaziera, noi am vazut si un semn care indica ora pana la care se pote trece peste el dar nu am inteles ce era cu acel semn decat pana mai tarziu. Am putut admira pe afara si https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g187079-d10200972-Reviews-La_Cite_du_Vin-Bordeaux_Gironde_Nouvelle_Aquitaine.html Apoi am ajuns pe faleza plina de restaurante si magazine. Pauza de hidratare , afara cred erau peste 40 de grade. Pe asa ceva am petrecut cam 10 ani din viata (nu pe biciclete). Am avut nevoie si de ceva umbra asa ca am gasit ce cautam. Cat am stat la umbra a plecat si vaporul. Am plecat si noi mai departe si am ajuns la Apoi am mers la gara unde aveam biletele deja cumparate de acasa care au costat 64 E cu tot cu biciclete cu intercity. Problema mare a fost ca am nimerit intr-un vagon unde nu mergea aerul conditionat si ne coceam la propriu. Conductorii au rezolvat problema lasandu-ne sa mergem in alt vagon unde era aer conditionat. Noi aveam bicicletele si bagajele aranjate asa ca am mers cate unul in acel vagon. Erau doar cateva locuri pentru biciclete (cred ca 10) in tot trenul asa ca rebuie facuta rezervare. Si pentru ca era asa caldura, trenul a avut cativa km in care de abia mergea asa ca am ajuns in Nantes pe la 11 seara in loc de 10. Pe drum am dat telefon la camping sa ma asigur ca putem campa peste noapte chiar daca ajungem asa tarziu, si ni s-a spus ca nu e nici o problema. Catre camping am avut inca 10 km si am ajuns pe la ora 12 noaptea dar dupa cum am spus nu a fost o problema cu administratorii ci poate doar cu alti cicloturisti care ne-au atras atentia ca tragem de prea multe ori fermoarul la cort si ei nu pot sa se odihneasca. Traseul pana la camping-belleriviere.com, unde am mers primii km pe langa Loara. Parcarea peste noapte. Dupa ce ne-am instalat, dus si la somn.
  19. 3 points
    Multumim , A doua zi a trebuit sa ne decidem incotro si am decis sa mergem in Arcachon care este o statiune la 50 de km distanta de Bordeaux. Am decis sa mergem cu trenul pana acolo si am luat un "TER" care a costat 22 Euro si in care bicicletele au voie gratuit in limita locurilor disponibile. Am ajuns in gara la timp dar pana ne-am dumirit de unde luam bilete si cand am vazut ce coada era .... am fost aproape sa pierdem trenul. Mai erau trenuri dar la ceva distanta de timp. Biletele le-am luat pana la urma de la automat care nu este foarte greu de folosit. In alergatura noastra catre tren nu am compostat biletele la intrarea pe peron, cum este obligatoriu, dar au fost compostate fara probleme de controlor. Trenul asemenator cu cele de la noi (de la softtrans), bicicletele undeva la capatul vagonului, trenul gol, aer conditionat si un nene la varsta a 3-ia care mergea la plimbare tot cu bicicleta si care ne-a luat la intrebari de unde venim, unde mergem si altele. Arcachon dupa cum am spus o statiune la malul Atlanticului destul de linistita desi cu multi turisti. Afara erau 38-40 de grade, eram cu 2 sapatamani inaintea caldurii care a venit si in tara. Tinta noastra au fost "Dunele lui Pilat" care de fapt este o fasie de nisip inalta de 100 m. Gara din Bordeaux Plaja in Arcachon. La scoici. Dunele de nisip. De sus. Balena galbena. Dupa ce am urcat atat a trebuit sa ne oprim sa mancam ceva asa ca am gasit niste midii proaspete, cam 30 E cu tot cu bere. La intoarcere trenul la fel 22E dar de data aceasta foarte aglomerat pentru ca era pe seara si multa lume se intorcea in oras asa ca am stat claie peste gramada la propriu. Au fost cam 10 biciclete si am avut noroc ca am incaput, a fost ceva ca la noi daca vii de la munte intr-o duminica frumoasa, nu puteai sa misti un deget. A fost bine ca am mers pana la capat de linie altfel era destul de complicat sa scoatem bicicletele din tren. De la gara la cazare am mai avut cam 11 km ne-am oprit sa mai luam ceva de mancare si am constatat ca este o placere sa mergi pe bicicleta si sa nu auzi un claxon de masina. Maison Paroissiale Des Ardillos Eglise Cathedrale in Merignac. Gata si ziua a 2-a
  20. 2 points
    Felicitări, ți-ai cumpărat bicicleta greșită! Ca să nu zic de bicletele fără pedale și motor cu ardere internă...
  21. 2 points
    Ma hotarai si io de luai un aparat de curatat lantul, un Force de la Maros. Il incarcai cu motorina, il asamblai pe lant si ii dadui viteza. Acum, nu imi dau seama daca foloseste la curatat lantul sau la imprastiat mizeria in jurul bicicletei dar, cert este cea mai proasta experienta in materie de curatat lantul din toate vremurile (ever).
  22. 2 points
  23. 2 points
  24. 2 points
    ejti politicălii cărrect? zi măh cinstit, pauză de pipi. (asta ca să nu zic pauză de pișare)
  25. 2 points
    Eu am zis-o si o mai zic: Team Sky a fost lasat sa isi faca de cap tocmai ca sa promoveze in UK ciclismul de sosea, atat din perspectiva sportului urmarit la TV cat si din perspectiva industriei ciclismului de sosea. Fix acelasi lucru s-a intamplat in SUA o data cu nasterea legendarei US Postal / Discovery Channel. Interesul pentru competitii de sosea si vanzarile de echipamente si biciclete scumpe in special catre MAMILi au crescut fenomenal de mult in mare parte datorita succesului lui Armstrong (si, intr-o mica masura, succesului lui Greg Lemond, care totusi nu a fost nici pe departe la fel de mediatizat precum Armstrong, eroul care a invins cancerul si apoi a masacrat concurenta in Turul Frantei 7 ani la rand). E OK, in 10 ani o sa fie lansat trailerul si pentru documentarul "A fallen hero: the doping story of Chris Froome"
  26. 2 points
  27. 2 points
    ziua 5 , cum ne-am facut deja un obicei am rupt si aceasta zi in 2-a , adica prima parte de la campingul camping-babins.fr pana la campingul camping-lesplagesdeloire.com . adica 45km in prima parte Dupa cum am mai spus campingurile in care am stat le-am cautat inainte de a pleca si am vazut ca au recenzii bune asa ca am mers aproape la sigur . tot Les babins gata de plecare , tot in jurul orei 9 de la bar nu am luat decat o limonada , dar faceau si ceva mancare apoi am plecat . Drumuri agricole folosite si ca piste de biciclete castile de biciclisti nu le-am prea folosit , desi din cate am inteles sunt obligatorii dar am vazut si la ei o gramada de oameni care nu aveau . Noi le-am folosit doar cand am iesit pe drumuri nationale sau cand era o zona mai aglomerata si credeam ca sunt necesare . cineva ne-a atras atentia cred ca odata , dar ne-am facut ca nu intelegem .Nu cred ca am procedat foarte bine dar ca si scuza erau cele peste 35-40 de grade din aer . mergem in directia buna credeam ca noi suntem granarul europei dar la cat grau am vazut pe aici incep sa ma intreb ... intre maci pod in Saint-Florent-le-Vieil crocodil in Montjean-sur-Loire pauza de pranz cococsul galic ? Eglise Saint-Symphorien ca sa ajungi la aceasta biserica , e ceva de urcat pixelul albastru si in jos iarasi grau iarasi maci deschideau prea tarziu asa ca am "vizitat "doar pe afara sistem de irigare si am ajuns si la camping-lesplagesdeloire.com , cred ca 16 E incluzand curentul electric cortul si prima spalare ( in 20 de minute cred ca erau uscate ) Pentru ca am ajuns prea tarziu , am pierdut legatura cu autobuzul care mergea spre Anger asa ca dupa ce ne-am dusat am pornit tot calare spre oras asta e dus intors spre Angers daca nu ne-am fi grabit dar trebuia sa vizitam castelul pe care l-am prins deschis chateau-angers.fr scopul principal au fost Apocalypse Tapestry - Wikipedia vie pe castel \ apoi catedrala orasului catholique-angers.cef.fr si orga aferenta la intoarcere am oprit pe malul Loirei pentru o bere apoi camping si somn .
  28. 2 points
    Ora de varf in Olanda.
  29. 2 points
    Tura scurtă de după amiază din deal în deal spre vest: traseu: Muzeul satului-liziera pădurii Hoia-poiana rotundă-dealul Traistei-rezervația de stejari pufoși-dealul Melcului-dealul Suceagului (Bator)-următorul deal-coborâre în Gilău-DN 1 cca 40 km (din zona gării) parcurși de mine în cca 4 ore cu pauze cu tot 2 pushbike-uri: pe dealul Bator și pe următorul; o coborâre foarte abruptă de pe dealul următor Batorului (io am coborât pe lângă bicicletă) veți întâlni mai mult ca sigur turme de oi cu câini aferenți (multe stâne în zonă) cam ce e de văzut : https://photos.google.com/share/AF1QipPrjGu2ip4he4OjMjIjOSKf1FUQjzTjU9MRpOWsaZVKa__WWvt8RCUCLo5kxce7jA?key=WllPbWNyZmQzbi1KejlJRnRRVHNUWWFBOTlyUC13
  30. 1 point
    Salutare ! Incep acum relatarea excursiei din aceasta vara pe Valea Loarei . Asa cum am scris in topicul legat de transportul bicicletei, am impachetat bicicletele in folie de plastic. In timp ce le impachetam a venit un oficial de la Blue Air si mi-a spus de dezumflarea rotilor si de scoaterea pedalelor. In timp ce impachetam am observat ca an uitat la noi o bara care ne-a ajutat la transportul bicicletelor pe haion si ma tot gandeam ce sa fac cu ea, daca sa o iau cu noi sau sa gasesc o modalitate de a o lasa in aeroport si sa o recuperez la intoarcere. Din fericire am colegi de munca "super" asa ca am rezolvat problema. Bagajele au fost din nou cam multe si sper sa invatam pana la urma ca nu ne trebuie atatea lucruri in special in zone in care poti sa-ti speli hainele cel putin la cateva zile . Am facut lista cu tot ce trebuia sa luam si desi taiam din lucruri se pare ca atunci cand am facut in sfarsit bagajul tot mai adaugam cate ceva. Saltelele de la Decathlon sunt autogonflabile, au fost bune dar un pic cam voluminoase. Au fost, pentru ca intre timp le-am schimbat din cauza ca la urmatoarea escapada cu ele au inceput sa rasufle pe linga gura de umflare. Am avut cam 6 camere la noi din care am folosit 2. Am mai avut la noi si un cap de Primus caruia i-am luat o butelie de pe drum. In rest dupa cum spuneam cam multe haine . Cam asa aratau "caii" inainte de plecare. Pana la aeroport am avut bicicletele pe haion, am vrut sa mergem pe ele dar mai bine ca nu am mers pentru ca am calculat ora de plecare cam tarziu si nu cred ca am fi avut timp de impachetat si predat bagajele. Ghidonul intors si un cobur lasat pe portbagaj, ceva plastic cu bule pe unde am crezut ca este necesar, saua scoasa am legat-o tot de portbagaj. Scuze pentru calitatea acestei poze dar eram deja transpirat si agitat de la impachetarea primei biciclete. Aici avem mumiile gata de transport. Poate au fost super ambalate dar luasem 2 role de plastic din care am folosit doar una si am zis ca e mai bine mai mult decat mai putin. La check in a trebuit sa asteptam un pic pana s-au dumirit cei de la Blue cum e cu ambalatul asta dar apoi nu au mai fost probleme. Ne-a dus cineva cu ele la lift si duse au fost. In avion au fost puse la sfarsit si transportate peste celalte bagaje. Noi am zburat la Bordeaux unde aveam sa stam 2 zile . Am inchiriat o camera de pe airbnb unde puteam sa stam 1 sapatamana nu numai 3 zile , dar aveam drum lung de facut. Asa arata prima locatie unde am stat. Am ajuns pe la ora 20 aeroportul fiind cam la jumatate de ora fata de cazare asa ca am avut timp de o baie si de o cina cu ce ne-a oferit gazda. Va urma
  31. 1 point
    Lanturile le dau jos foarte rar, iar de spalat cand il simt la mana ca e nisipos sau are particule ce ar deranja sau are un sunet de nisip...cum drumurile sunt la noi destul de murdare, cam la 2-5 ture e la spalat. Si zic ca il dau jos rar pentru ca mi-am rupt degetele si ochii in youtube ca sa dau jos quick linkul. Si ca sa nu arunc cursiera pe geam mi-am luat un cleste de lant. Inca nu l-am folosit. Ultima spalare i-am facut-o cu petrosin asemanator cu clipul de mai jos. Am o chestie de genul ala de mai sus, insa desi am suport de spalat bicle, trebuie sa ies cu el din casa undeva afara. Singur, bicla, suport, chestii de curatat...nu prea merge. Am zis ca imi iau si un butoi de stropit gradina manual de 5L, ca sa am putina presiune. Nu am iesit in 2 ani decat de vreo 2-3 ori, restul spalarilor au fost in casa. Cu cheastia aia de lant am facut baia ca la porci, era sa dorm pe pres...bineinteles, am fracat la baie pana la 3 dimineata ca sa fie luna si bec pe dimineata. Pentru a curata lantul, am doua periute de unghii, pe care le tin impreuna si trec lantul printre ele. Sau pur si simplu o perie de la muc off ceva mai abraziva, peria mica.
  32. 1 point
    PROBLEMA REZOLVATA! Am montat cauciucuri fara crampoane, Continental Cruise Contact 29*2.2 si nu mai atinge nimic, totul e perfect acum. Am castigat si 5kmh in plus la viteza, acum merg lejer la 30km/h (motorul se opreste la 25) si ajung fara prea mare chin la 35km/h pe drum drept. Inainte cu greu ajungeam la 30km/h. Singura parte negativa daca pot spune asa e ca ma asteptam ca balonul sa fie mai mare la noile cauciucuri. La pretul de 60 ron bucata ma declar multumit dar la primavara cred ca o sa cumpar Big Apple cu latime de 2.35.
  33. 1 point
    N-am fost, nici macar nu am stiut de acea iesire. Parintii mei locuiesc in BM, am copilarit si eu acolo o buna perioada, inclusiv liceul. Lumea nici acum nu stie daca sunt clujean sau baimaream De vreo 3 ani imi promit ca intr-o vara cand ii vizitez pe ai mei sa vin cu bitza sa stau vreo saptamana si sa colind zonele alea, nici pana acum n-am fost in stare sa ma tin de asta @Traveller nu stiu exact de unde se trage numele de Gutin, dar niciodata nu am auzit pe cineva din zona sa-i spuna altfel, mult timp chiar eu am crezut ca pasul Gutin si Gutai sunt 2 chestii total diferite
  34. 1 point
    Aha. Deci ăștia pe o biclă electrică de, cît era, 10 mii de lei?, au găsit de cuviință să pună niște roți cu butuci Tourney?!
  35. 1 point
    Nijte nenorociți, stau un sfert de oră și după aia fură butonu! :P Și revenind la cestiune: despre ce bicicletă vorbim, de fapt?
  36. 1 point
    Ce descrie el sugereaza o rezonanta. Schimba cauciucul, macar de proba. Sa zicem ca il pui pe cel de pe spate, pe fata. Desi, sunet metalic? Quick release prea slab?
  37. 1 point
    Pauzele de urinat se lungesc doar dacă iei pantaloni din china
  38. 1 point
  39. 1 point
    Urmeaza o matinala baie in lac. Pornesc spre Sofia si am o frumoasa coborare. Chiar inainte de capitala Bulgariei mai intalnesc un lac si multe zone de agrement.
  40. 1 point
  41. 1 point
  42. 1 point
  43. 1 point
    Merge la glume, insa eu l-am dus in pungulita...l-am salvat de pe Bucuresti Giurgiu, de pe DN. Am avut impresia ca s-a stricat ceva la bicla la cum a mieunat pisica respectiva. Am sarit in fata masinilor si le-am facut cu mana sa ma ocoileasca...un idiot vorbea la telefon sau facea un handj... cu telefonul, era aproape sa ma calce. L-am dus aproape 40km pana Giurgiu la un cabinet veterinar. Nu m-a lasat a mea, ca il luam acasa. Acum cateva zile am salvat un pisoi, tot de asta mic, de la o casa abandonata, era blocat inauntru. Tot asa am trecut pe langa si l-am auzit urland ca din gura de sarpe. Am rupt o bucata de gard ca sa il pot scoate afara. A fost o prea faina cooperare, gagiul dorea sa iasa afara de acolo cu siguranta. Cum nu l-a lasat sa il iau acasa, i-am lasat pe baieti sa se duca si i-am cautat adapost in satul respectiv la o casa. Mi-a facut tricoul praf cu gherutele lui, tot o scama si un fir era sa ii fac mustatile elice Vin si cu o poza acusi. Here we go
  44. 1 point
    Duminica, 10.09.2017 Adamclisi - Deleni - Pietreni - Pestera - Medgidia 57 km Dupa un somn perfect in cort, cu greu m-am trezit pe la ora 08:30. Monumentul de la Adamclisi pe fundal. Si vazut mai clar. Sacul de rafie, intins si fixat cu doua cuie de cort perfect pentru a strange / rula salteau autogonflabila. Acum la monumentul de la Adamclisi exista si toaleta in spatele casei de bilete, foarte curata si dotata cu hartie igienica, sapun lichid si uscator cu aer cald. Daca tot am profitat de bunavointa celor de la monument, am considerat ca ar fi fost frumos sa platesc un bilet de intrare. Pret 10 lei, compus din 4 bilete de cate 2,5 lei bucata. Cam ce-ar fi de vazut prin sudul Dobrogei. Inclusiv ca Hotelul Ibis [din Constanta] este cea mai mare bazilica din Dobrogea. Monumentul nu l-am mai fotografia pentru ca l-am vazut anul trecut: Cand ma pregateam sa plec a aparut un grup de biciclisti din Calarasi. Io abia ma trezisem iar ei deja avea vreo 50 km parcursi, plus un drum cu trenul pana la Medgidia. Iar de la Adamclisi mergeau acasa pe biciclete, pe la Ion Corvin si Ostrov. Am stat putin de vorba cu ei si am aflat ca sunt niste locuri interesante de vazut in Bulgaria, la est de Silistra. Pensiunea Tropaeum Traiani din Adamclisi unde am stat anul trecut [detalii tot in link-ul de mai sus].
  45. 1 point
    Sâmbătă, 09.09.2017 – Partea a V-a Cernavodă – Rasova – Ion Corvin – Adamclisi 66 km Speram sa pot campa in curtea monumentului Tropaeum Traiani din Adamclisi, asa cum am facut in iunie 2011. Am intrebat-o pe doamna de la casa de bilete daca este posibil, insa aceasta nu a stiu ce sa-mi spuna si ca trebuie sa isi sune sefa. Dupa vreo 3 incercari a reusit sa vorbeasca cu sefa iar raspunsul sefei a fost negativ, pe motivul ca "suntem o institutie publica". Tot doamna de la casa de bilete mi-a spus ca pot campa in afara curtii, langa gard si ca peste noapte exista paza. Mi-a placut argumentul final "vara au venit niste straini cu rulote aici". Langa gard. Cat m-am coit sa montez cortul, doamna de la casa de bilete a plecat si a inchis si poarta in urma ei, asa ca a trebuit sa sar gardul ca sa ajung la cismeaua de langa casa de bilete. Apoi, in timp ce ma splam, a aparut paznicul de noapte, pe un scuter. Omu' era deja informat despre prezenta mea acolo asa ca n-am mai fost nevoie de explicatii suplimentare. Foarte de treaba, m-a asigurat de vreo 10 ori ca pot sta linistit, ca el nu doarme noaptea si ca la cel mai mic zgomot este prezent la poarta. Dupa asta a aprins si luminile, asa ca n-a mai fost nevoie sa folosesc lampa frontala. Sub bec. Poza facuta fara blitz. Pe langa paznicul de la monument, am mai avut la dispozitie doi caini care au dormit langa cort. Cina din seara respectiva a fost orez cu ton si lamaie, un deliciu. Bonus au fost luminile rosii intermitente de balizaj ale unor centrale eoliene [cred ca din satul Pestera] care sunt amplasate mai jos fata de nivelul monumentului de la Adamclisi, astfel incat acele lumini pareau a pulsa la nivelul solului. In rest, o seara placuta de toamna, dupa care somn. Lumina de la bec nu a fost o problema, am adormit imediat dupa ce am intrat in sacul de dormit.
  46. 1 point
    Demult-demult, pe când se potcovea puricele cu o mie de ocale de fier, România avea niște trenuri de lung parcurs clasificate drept InterCity. Între timp, dată fiind scăderea vitezei medii de circulație, ele nu mai există. Dar în 2008 erau, și iată-mă într-o după-amiază de vară, gata să mă îmbarc într-unul, în gara Târgu Mureș, ca să mă întorc acasă după vreo 3 zile de deplasări. Trenul pleca pe la 13.30, dacă-mi amintesc bine, și trebuia să ajungă în București la 22.00. Azi există sub forma IR 1646 (13.07 - 21.36) Am ajuns la timp în gară, tocmai cînd în cepea o ploaie torențială. Trenul era garat, locomotiva diesel clasa 65 aștepta cu motoarele duduind. Pentru vreo 10 minute duduitul a fost acoperit de răpăitul ploii. Între timp, ploaia s-a oprit și a sosit acceleratul Timișoara - Iași. M-am suit în tren, care s-a pus în mișcare la timp. Târgu Mureș e situat pe linia secundară 405, Deda - Războieni. Ne-am îndreptat, așadar, spre Deda, către nord-est. Calea ferată străbate orașul, plasată fiind între râul Mureș și centru. Halta Dumbrăvioara În satul Petelea, linia trece prin imediata apropierea DN15 și a Mureșului, pe lângă o balastieră. După care se ivesc primele case ale Reghinului. Gara Reghin. Până la Deda linia a fost dispusă pe malul stâng al Mureșului, dar pentru a intra în gară e nevoie să îl traverseze. În gara Deda se intră pe magistrala 400, electrificată. Ca atare, staționăm nițel ca să schimbe locomotiva cu una electrică. Gara asta nu prea am apucat s-o văd la lumina zilei, însă e o amintire destul de bine înșurubată în memorie, fiind locul unde schimbam vagonul de dormit de București, cu cel obișnuit, de Târgu Mureș. Schimbarea asta se întâmpla în creierii nopții (pe la 4.00, cand veneam dinspre București, respectiv pe la 22.00 când veneam dinspre Târgu Mureș). Și de obicei vagonul meu nu prea mai prindea peron, deci o luam de-a dreptul prin terasamentul înierbat. Pe lumină, Deda arăta mult mai prietenos. Se pleacă din gară, iar linia urmează îndeaproape cursul Mureșului, de-a lungul defileului pe care acesta l-a săpat până la Toplița. Nu trece mult timp și ajungem din urmă același accelerat de Iași care plecase înaintea noastră din Târgu Mureș. Aflăm că ploaia aia fusese furtună în toată regula în defileu și doborâse copaci peste firele electrice. Stăm ce stăm și primim verde. Ceva peisaje din defileu, cât am putut surprinde de dincolo de geam. Podișcă pentru săteni: În halta Lunca Bradului ajungem din urmă alt tren, un personal de Brașov, care săracul arată de parcă e gata să se dezmembreze în mers. Îi ținem companie și mai mult decât la precedenta staționare, pe motiv de alte fire rupte de arborii doborâți de vânt. Clădirea haltei și mașina care trebuia să repare catenara. Ceea ce s-a întâmplat, după vreo 45 de minute de staționare. După Stânceni peisajul se lărgește, pereții defileului se depărtează. Ultimii colți ai Călimanilor. O bisericuță de lemn, a cărei localizare nu mai mi-o amintesc precis. Și am ajuns în Toplița. De aici am cam dormit pe mine și am mai surprins doar câteva crâmpeie din imaginile care defilau pe geam. Ultima imagine a fost cea a gării Gheorgheni: Înainte de Brașov, între Chichiș și Ozun, am mai prins o staționare zdravănă, astfel încât am ajuns în Gara de Nord la orele 00.30, deci după 11 ore de la plecare (de unde și titlul povestioarei de față).
  47. 1 point
  48. 1 point
  49. 1 point
    Eu am un 9.0. Tot Sigma. Iar altimetrul barometric de la Sigma e o mică glumă*. Nu cred că te poți baza pe el, mai ales când apar variații de presiune atmosferică (gen vreme schimbătoare)... Dacă tu te bazezi doar pe el e cam nașpa. *poate 11-le de acu' să fie ceva mai ok, dar nu cred. Garmin Edgeul lui iacobdoc are ȘI gps ȘI barometric ȘI glonass. Dar suntem mega off topic. Poate că ar trebui să ne mutăm undeva la performanțe?
  50. 1 point
    Sunt citeva concepte folosite aici "dupa ureche". Ca atare, nu poate fi vorba de un topic despre biciclete "vintage". In primul rand clasic este una, vintage altceva. O "clasica" presupune mai mult un standard de excelenta al unei perioade, un reper, ceva care face istorie. Vintage e un termen mai generos, se refera in primul rand la vechime dar presupune si aceea calitate dovedita incat sa fie demn de a fi colectionat. Un Magellan, o Merida, un DHS nu vor fi nici peste 50 de ani "vintage". As saluta cu respect sa avem printre noi pasionati si posesori de biciclete vintage dar un minim de conditii trebuie indeplinite. - in primul rand posesorul trebuie sa cunoasca modelul, anul de fabricatie, echiparea initiala, detalii - bicicleta trebui sa fie echipata ca iesita din fabrica, reconditionata daca e cazul, dar piesele uzate trebuie schimbate tot cu aceleasi componente initiale (in cazul in care se mai gasesc) - bicicleta trebuie sa aiba si culorile initiale, daca e cazul sa fie revopsita, dar refacuta in aceleasi culori - considerand data curenta, trebuie considerat vintage numai ce are deja o vechime de aproape 30 de ani, hai sa zicem ca ultim an de fabricatie 1985 Cred ca numai Raleigh si Giant de mai sus se incadreaza la categoria Vintage. Nu orice vechitura sau struto-camila vechi-nou inseamna piesa vintage de colectie. Cand s-ar respecta conditiile de mai sus, putem vorbi si de o valoare a acestor exemplare.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00