Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/27/2020 in Posts

  1. Nu chiar o tura de MTB, dar va recomand oricand zona Vama Buzaului, pentru peisaje si pentru oameni. Soseaua serpuieste pe malul Buzaului, care izvoraste de nu foarte departe, din Ciucasul pe care-l vezi la orice curba. De mentionat conceptul Gastro Local, semnalizat de la sosea cu indicatoare corespunzatoare: gospodarii care ofera mancare gatita traditional turistilor, cu produse proprii. Daca mergeti careva in zona, dati un semn si va trimit direct la familia Neagoe, unde noi sigur ne mai intoarcem.
  2. gibonu

    Joi, 20.09.2018 - Partea a X-a Stanga, spre clopotnita. Clopotnita de 77 m inaltime si baza acesteia. Ce se vede in ziua de azi a fost reconstruit in perioada 1960 - 1962, dupa planurile originale. Clopotnita originala a fost incendiata de catre sovietici apoi demolata de catre britanici. Postere de propaganda anti-nazista legate de Jocurile Olimpice din 1936. In partea superioara se urca cu liftul pana la nivelul clopotului [construit la inceputul anilor '60]. Apoi, se urca pe o scara metalica amplasata in jurul clopotului pentru a se ajunge la platforma superioara. Stadionul, vazut de la peste 70 m inaltime plus Berlinul si periferiile sale. Sferele care se vad pe fundal in ultima poza sunt ceea ce a mai ramas din fosta statie de asculatare americane de la Teufelsberg. Mai multe detalii: https://en.wikipedia.org/wiki/Teufelsberg In rest, din ultimele poze se observa foarte bine faptul ca Berlinul este inconjurat, pe mare distanta, de padure. Combinat cu un transport public aproape perfect si cu peste 600 km de piste pentru biciclete fac din Berlin unul dintre cele mai eficiente orase din Europa in ceea ce priveste calitatea vietii locuitorilor sai. Cum spuneam la inceputul povestii, niste idioti.
  3. MaC®

    Mndeci ai cont din 2017. 3 postări. Prima în 2017. Tot cu o întrebare "sfat/achiziție". După care revii acum și apoi devii impertinent (dexonline și google it) Ce vreau să zic: Nu "se merită". Nu diferența de preț. Prezența ta acilea îți face rău și te face să pierzi timp. Internetu' e imens și vast. Aici e o fundătură. Stem la marginea galacsiei. Dacă ai auzit de Asimov și Fundația o să înțelegi. Dacă nu, nu.
  4. Pai de el ziceam. Amicul a turbat.
  5. paulrad

    Azi am fost mai mulți decât de obicei. Am dus trena, adică i-am înfrânat pe ceilalți să meargă frumușel ca să-mi fac eu antrenamentul de anduranță. Evident, spre Gutin! Subsemnatul la muncile din față. E ”claim your nature” nu "banana". Grijuliu să nu apăs mai tare în pedale decât trebuie, pe porțiunea cea mai abruptă a urcării m-a depășit toată lumea. Din vârf ne-am dat drumul la vale pe cealaltă parte a muntelui. Coborârea asta îmi place mai mult decât cea spre oraș. Are multe curbe unde nu-i nevoie de frâne. Apoi a urmat urcarea înapoi care a fost exact cum ne-am așteptat, cam grea. După 30min de urcat am abandonat planul de antrenament și am trecut pe modul de economisire a picioarelor. Ultimii 350m (liniar) ai urcării ne întâmpină cu rampa cea mai mare și cu Masivul Gutâi scăldat în lumina apusului. Sâmbătă va urma Gutinul #103
  6. gibonu

    Joi, 20.09.2018 - Partea a XI-a Inapoi la stadion. Poarta Maraton. De la Jocurile Olimpice din 1936. Suportul flacarii olimpice. Daca nu ma insel, este cel original din '36. Stadionul, vazut din alt unghi. Printre altele, pe acest stadion s-a jucat finala Cupei Mondiale din 2006, castigata de Italia in fata Frantei [5-3 la penalty-uri]. Acoperisul tribunelor. Clopotul olimpic original din 1936. Langa stadion exista aleea Jesse Owens. In memoria atletului afro-american care i-a linistit pe nazisti referitor la teoria suprematiei rasei albe ariene. Mai simplu, Jesse Owens, cu 4 medalii de aur, a fost starul jocurilor din '36. Cu toate astea, nici in Statele Unite situatia nu era prea buna pentru un atlet afro-american. La receptia organizata in onoarea sa la Waldorf Astoria din New York, Jesse nu a putut intre pe intrarea principala si a fost nevoit sa foloseasca un lift de marfa ca sa ajunga in sala unde avea loc evenimentul. Plus ca presedintele F.D. Roosevelt nu l-a invitat la Casa Alba. Inapoi la statia de S-Bahn Stadionul Olimpic. Din cele 10 linii, 8 sunt rezervate trenurilor care duc / aduc spectatori si doar doua sunt folosite in mod uzual.
  7. paulrad

    Astăzi, urcarea cu nr 101 (pe $trava) în Pasul Gutâi. Până mai fac 100 de urcări poate se redeschide și Hanul Pintea să am unde bea un Pepsi.
  8. Croocodillul

    Vine ungurul la dentist: -Nu anestezie la mine, rezist. Neam puternic. Se apuca doctorul, prinde de masea, il iau durerile pe pacient... -Auzi, poti face putina anestezie la mine, cred ca mama o umblat la romani...
  9. Bine, tu biciclești între Crăciun si Paști, deci se explică.
  10. alexadi

    Acest videoclip zic că ar trebui sa fie învățat de orice nou doritor de bicicleta. E scurt și la obiect.
  11. Traveller

    Exact, un prieten care vine și face ce faci și tu. La asta mă refeream cu susținerea.
  12. Traveller

    De ce nu-ți faci antrenamentele de anduranță fie singur, fie cu niște băieți care să te susțină în aceste demers? Despre menționarea repetitivă a aceluiași și aceluiași traseu, nu mai zic nimic, că au zis deja băieții.
  13. majikstone

    Ma eu nu-s tare bun la geografie, ca am dat capacitatea din istorie iar in liceu am fost la mate-info cu engleza intensiv si istorie intensiv (conform profei de istorie), dar sunt convins ca Baia Mare e legata de restul judetului sau chiar tarii prin mai mult decat o sosea
  14. majikstone

  15. @MaC® Eu curat franele de Pasti si dd Craciun.
  16. bobalex18

    Eu mă uitam la RFR FLAT SLT Sau RFR FLAT RACE 2.0 320 vs 326 grame. Nu am pus link-uri pt că nu am citit suficient de bine regulamentul
  17. iacobdoc

    @SerafimDaniel Era un banc, nu il spun ca ma amendeaza CNA ul, care in final spunea ca de bani putini nu poti decat sa mimezi ca iei ceva scump. Mie nu mi-e rusine sa spun ca primul ciclocomputer a fost un Garmin Edge 200 ca n-am avut bani de mai mult dar a fost un salt urias fata de ciclocomputerele fara GPS. BBB istii stiu ca tot grupul se baza pe “zicerile” lui chiar daca din cand, in cand, mai ratam cate o intersectie in unghi ascutit si ne intorceam 100-200 de metri.
  18. majikstone

    Sașii din pacate au cam parasit Romania o data cu instalarea comunismului, deci vor fi destul de greu de gasit. Iti recomand sa cauti pe la Alțâna sau Nochrich, ai sanse bune sa gasesti cativa.
  19. Ok. Și dulău' cum se simte? Mai trăiește?
  20. V-am dat de lucru, cum s-ar zice
  21. purix

    Exista sex dupa moarte? Depinde de asistentul de la morga
  22. Nu știu de ce nu merge... Eu am asta (atentie sa fie jet nu ceață). Numai că pe emag sunt groaznic de scumpe...
  23. In Selimbar, armesibiu.eu sau pe facebook Tocmai ce i-am sunat - cel de 100ml exista pe stoc(cum era si cand am fost eu). Pe cel mic - de 50-60 - care ma intereseaza pe mine, nu il au inca, spera pe saptamana viitoare.
  24. Traveller

    Cât ai dat pe ea când ai cumpărat-o?
  25. IonutA

    e o nebunie poza tip panoramă, vorba aia ”o poză cât o mie de cuvinte” numai pe acolo vrei să te învărți
  26. paulrad

    @EyesOnly nu e nici un challenge, iar opțiunile nu sunt chiar limitate, dar asta e cea mai bună: asfalt impecabil, pantă constantă, șosea suficient de lată, trafic redus spre inexistent după ce ieși din Baia Sprie, serpentine, mai multe izvoare pe drum dacă ai nevoie, etc. Variante faine sunt și spre Tg Lăpuș sau Cavnic ori prin satele de lângă BM unde apare tot mai des asfalt nou, dar în cazurile astea te lovești de trafic la viteze mari și drum îngust sau drum de calitate mai slabă sau 100 de câini ce sar la tine, așa că eu prefer pasul Gutâi. Cred că 80% din km pe cursieră i-am făcut pe drumul ăla. https://www.strava.com/activities/3698628058 Mai pun o dată panorama asta ca să vedeți că nu e ca și cum te-ai plictisi ușor de traseul ăsta. https://kuula.co/post/7PQz9 P.S. Deseară tot acolo mă duc, doar că o să cobor muntele pe cealaltă parte și apoi mă întorc. Vreo 75km cu 1200m.
  27. MaC®

    Am totuși un mic dubiu față de astea cu prindere cu ventuză. Am avut un suport de schiuri fain (Fapa) dar la alea e altceva. Am văzut multe filmulețe pe youtube și am văzut și cu proprii ochi (eram în spatele unei mașini cu suporți Thule pe bare) cum fac bicicletele la o manevră mică de evitare a unei gropi (un stânga/dreapta ușurel). Balansează RĂU. Nu vreau să mă gândesc ce forțe s-ar transmite tablei plafonului... Si da, un OPC ar fi fain. Însă nu prima generație pentru că ar fi deja mult prea vechi și nu cred că se găsesc atât de multe bătrânici care să meargă la piață doar în weekend... Chiar și B e cu dus întors. E cazul Astrelor Bertone - care sunt frumoase rău (deh, dizainu italian....) dar care sunt hingherite grav...
  28. JDM

    Nu a existat nici un Subaru Forester WRX STI. Ala este STI cu jante aftermarket. On topic. Chiar daca nu avea evacuarea centrala, tot nu ai fi fost lasat sa montezi cirlig. La suspensiile sport, foarte rar producatorul iti permite sa montezi cirlig. Stiu sigur de la ceva japoneze. Referitor la roof rack, masina nu are puncte de prindere? Thule nu fabrica ceva gen Rapid System cu adaptoare cu prindere de caroserie pt megane RS? O prietena a avut pe o masina fara puncte de prindere si a gasit la Thule. Uite cum arata, nu afecteaza vopseaua
  29. Traveller

    Exact, nu din alea pentru bătrânei de șaijdă ani. Alea-s cîh! Dar când ne vede lumea dîn cartier călare pe ciclocross, ehei, e altceva!
  30. Traveller

    Cube își face cadrele tot în China. De acolo le aduce și le asamblează în Germania. In România au avut parte de marketing care i-a împins mereu în față și au ajuns numărul 1 la vânzări (acum nu știu dacă mai sunt). Dacă raportul preț/echipare e mai bun decât la alte modele, poți să iei și Cube. Probabil supărarea o fi venit de la faptul că țin de prețuri la fel cum fac alte mărci mai consacrate.
  31. majikstone

    Ce vrea sa spuna cu cei 800 km e ca de cand a furat-o din Germania a fost folosita doar 800 km. Ca referinta, Ultegra 6600 este de acum 3 generatii (R8000, 6800, 6700, 6600) si mai bine de 10 ani.
  32. SerafimDaniel

    @iacobdocEu caut ceva care poti vedea harta pe ciclocomputer nu senzor de ala care vezi pe telefon.
  33. mchereja

    Ăla e link pentru o carte, nu e pentru un ciclocomputer...
  34. Traveller

    Eu zic că tu descrii aici doar alb și negru, dar există și multe nuanțe de gri la mijloc, una dintre ele fiind asta: e o chestiune de civilizație să poți lua bicicleta (cu diverse limitări stabilite de operator) în tren. Nici mie nu îmi place să mă vîr cu bicla într-un tren aglomerat, să stînjenesc călătorii. Pe de altă parte turismul în formula tren+bicicletă e o chestiune deja clasică în țările cu apă ceva mai caldă, de la vest de noi. Dacă ar exista măcar o rețea de trasee pe județene unde să poată veni omul nostru relaxat de la Iași la Brașov/Sibiu, ar fi o chestie. Chiar și așa, ar trebuie să sacrifice niște zile de concediu numai ca să ajungă la punctul de start/sosire al turei. Și timpul de concediu nu e chiar o chestie pe care toată lumea s-o aibă așa, bătînd din palme. Știu că operatorii feroviari au probleme serioase și noi cu troacele noastre suntem cam ultima roată de la căruță. Totuși, să nu ai cum să pui bicicleta în tren, ca să legi o călătorie între Moldova și Transilvania, decît cu mare greutate, mi se pare trist. Arată cam ce înțeleg oamenii de la noi din conceptul de turism integrat: aveți obiectivele, uite sunt colo. Descurcați-vă pînă la ele și înapoi!
  35. iacobdoc

    The best explanatory video, ever. Enjoy.
  36. Ceva plimbari de weekend prin munti domoli. Ploaie doar cat sa ne racoreasca. https://www.strava.com/activities/3643859148 https://www.strava.com/activities/3649145955
  37. Tura gasita pe bikemap. Am parcurs-o in sens invers. https://www.bikemap.net/en/r/5303403/#11.61/45.4997/25.9319 Imi plac provocarile, dar nu este ciclabila pe mai mult de 70-80% din pacate, ploile recent au transformat urcarile in sesiuni de push/carry bike. Coborarile sunt destul de tehnice si presarate cu obstacole serioase. Parcurs in conditii de uscat ar fi ceva mai usor, indiferent de conditii parcurgerea necesita experienta. Din pacate am luat cu mine un incepator, nestiind exact ce ne asteapta in teren in afara de diferenta de 1km si ceva umezeala, din fericire l-am coborat intreg si in general pe roti. Concluzia este ca a fost aventura vietii sale... pentru moment. More to come! Ceva mai sus de cabana Silva. Nu le merge liftul. Pe Țigăile Mari Babele la sfat In varf
  38. Astăzi prietenii de la The North Quest au încheiat a doua tabără mtb de o săptămână. Având "sediul" la 10km de casă și cunoscând toți oamenii ce au venit de prin diverse locuri, azi m-am trezit pe o vreme mohorâtă și răcoroasă ca să merg să-i acompaniez în ultima tură. Mi-au ieșit 87km cu 1600m.* Puțină ploaie măruntă, mult noroi, multă ceață. Lucruri pe care singur nu le prea servesc. Bonus am fost prin locuri prin care n-am mai fost, spre rușinea mea de localnic * Ca să fie treaba bună, ieri am băgat o alergare scurtă, 45 min, dar maxim cât am putut. După 2 luni de nealergat. Mi-au murit picioarele la jumătatea primei urcări... Trupa condusă de Robert Dobai și Suzi Hilbert
  39. purix

    Se organizează, după ani de ezitări, concursul internațional " cea mai mică pulicică" Se prezintă primul concurent, își lasă nădragii în vine și-și prezintă mândrețea: - 1 cm! - Dom'le cu 1cm nu câștigi nimic. Doi dintre membrii comisiei o au de 1cm. Următorul! Vine urmatorul, își coboară budigăii, onorata comisie își pune ochelarii și măsoară: - 1mm! - Deja e altceva! Foarte bine! Sigur prindeți finala! Vine și al treilea. Comisia se apleacă, examinează cu atenție, nu găsește nimic. - Păi a mea nu se vede cu ochiu liber. Dar vă spun că e atât de mică încât de câte ori vreau să o fut pe câte una... - Ce se întâmplă? Râde de tine? - Nu, îi activez sistemul imunitar și mi-o atacă cu leucocitele.
  40. MaC®

    Inconștienț', pregătesc nijte viitor' frustraț' care n-o să aive șcuala vieți' nț nț nț...
  41. Tolstoievski

    La noi, cu sleahta de copii, a fost un pic mai aglomerat. Pe viaduct, dupa tunel: Scuzati pantoful, e al copilei din rucsac Aceeasi copila, in rapelul de la tunel: I-am tot plimbat pe dealurile din jur... ...dar nu i-am menajat prea mult Am fost si pe sus, ca prea ne zambeau muntii: Salutari si la mai mare!
  42. basso

    La ce deficit de imagine nefondat i s-a adus lui Horia,ar trebui el sa-l dea in judecata pe tipul asta Din punctul meu de vedere si altor cateva zeci de oameni care nu se preteaza sa intre In rahatul de pe acest thread,ne vedem la tribunal. PS Bine punctat @ g.popovici
  43. basso

    @@mumus,Incearca cu distonocalm.Relax ca faci cu inima. Am impresia ca esti de la 'concurenta',prea pui suflet.Ai spus [exagerat] de zece ori punctul tau de vedere,ajunge.Vorbesti prea mult In necunostinta de cauza Am vazut cadrul In realitate,arata fabulos E bine sa nu ai de a face cu genul asta de beneficiari. Nu Inteleg de ce a vrut sa-l restaureze ?! Ideea de hand made Inseamna imperfectiune,iar imperfectiunea la o lucrare hand made Inseamna perfectiune.O spune marele Ricard Sachs http://www.richardsachs.com/site/
  44. toni34

    Va salut, dragi prieteni. Permiteti-mi, va rog, sa imi in exprim si eu parerea, ca opinie publica, strict in ceea ce priveste partea tehnica a lucrarii in cauza. Admit de la bun inceput ca nu ma pricep foarte bine nici la biciclete nici la arta, dar de-o viata am revopsit masini de toate tipurile (uneori si biciclete ca hobby). Momentan lucrez in anglia ca restaurator in domeniul masinilor clasice si pot spune m-am confruntat cu majoritatea problemelor care au legatura atat cu tehnica, dar si cu natura umana. Fluxul tehnologic, operatiile de pregatire si vopsire, materialele folosite si reactiile chimice dintre acestea sunt aceleasi atat in cazul bicicletelor cat si in cazul masinilor. In acest domeniu, plecam de la ideea ca fabrica a executat o anumita lucrare, iar noi tindem sa ajungem cat mai aproape de acel standard al fabricii. Pentru asta trebuiesc pregatite perfect toate reperele in vederea vopsirii (sau in vederea aplicarii lucrarii artistice). Pregatirea consta in: - Chituire. Se pot aplica intre doua si zece straturi diferite de chit. - Slefuire. Fiecare strat de chit necesita un timp de uscare in regim de temperatura normala sau uscare accelerata/fortata cu ajutorul echipamentelor (lampi uv, pistoale cu aer cald, sau ridicarea temperaturii in incapere). - Aplicarea/slefuirea primer-ului (vopsea intermediara). In majoritatea cazurilor aceasta operatiune se repeta de patru ori: primer, uscare, slefuire, s.s.m.d. - Degresare. - Aplicarea aerografiei. - Aplicarea primului lac (trei straturi). - Slefuirea partiala a lacului (pentru deschiderea porilor care va duce la o uscare perfecta). - Uscarea primului lac. Acesta dureaza doua saptamani in conditii de temperatura normala. Uscarea fortata este mai rapida, dar nu este atat de eficienta in cazul in care ne dorim o reflexie de calitate. - Slefuirea cu hartie abraziva cu granulatia de 1500. - Aplicarea celui de-al doilea lac (trei straturi). - Slefuire usoara si uscare timp de doua saptamani. - Slefuire perfecta cu hartie abraziva cu granulatia de minim 2000. - Polishare (polish abraziv urmat de polish mediu, apoi polish fin). - Ceruire si lustruire. Toate aceste operatiuni necesita materiale, utilitati si timp (intre 100 si 800 de ore de lucru). Nu sunt in masura sa calculez pretul unui cadru de bicicleta vopsit in maniera asta, dar va pot spune ca in atelierul nostru (www.clasicandsportscar.ltd.uk) ultima masina venita are un buget de 800.000£ si opt luni de zile ca timp alocat pentru lucru, cu posibilitatea de a prelungi termenul; si asta doar pentru vopsire normala, fara elemente grafice. Realitatea este ca unii romani nu au destui bani, iar altii au, dar nu sunt dispusi sa investeasca pentru o opera de arta aplicata pe un cadru de bicicleta vopsit in mod perfect, dar si unii si altii viseaza la un asemenea cadru. De aici apar si toate aceste tensiuni. Mie personal imi place cadrul prezentat si nu am ce sa-i reprosez lui Horia. Chiar am sa apelez la el sa-mi personalizeze o bicicleta, eventual o sa-l recomand si celor din U.K. evident la pretul de 500£ ca asa poate nu o sa mai aiba timp sa-i "pacaleasca" pe romani cu lucrari de 200£. Eu nu tin cu ursul, dar un artist ramane un artist si trebuie tratat si respectat ca atare. Perfectiunea si termenul limita nu tin de arta, ci de productia in serie (print-uri, abtibild-uri, etc). Din cauza acestor neajunsuri parasesc tara tot mai multi oameni de valoare precum Brancusi care ne-a spus: "V-am lasat saraci si prosti si v-am gasit si mai prosti". Sfatul meu este sa discutati la un ceai (sau whisky) cum puteti remedia problema. Sigur veti gasi o varianta buna si toata lumea va fi fericita. Cu respect. Adrian Toni.
  45. UrsP2Roti

    1. Inca astept, sa vedem, ce defecte ar putea fi imputate la asa o lucrare manuala, artistica, ce imi pare impecabila pana acum, o opera de arta. 2. Daca e opera de arta, handmade, poate costa lejer si 2000 de euro la artistul preferat si ales de tine, cum bine a zis Horatiu, sa o faci la doar 10% din pret, la pretul la care ar fi o vopsire normala, e chilipir curat. E atitudine pur romaneasca, sa astepti opera de arta, si lucru perfect pe bani cat mai putini ... si oricum nu merita sa scoti laserul sa vezi daca e identic(a pisica de pe ambele parti). 3.Daca te duci la un artist, nu la un garaj profesional de vopsitorie, poti sa te astepti la marje de timp subiective. Leonardo sau Mozart sau Balasa, ar lucra mai bine sub presiunea timpului? Horia are fire de artist , atitudine de artist, chiar si arata ca un artist, boem pana in maduva oaselor! Asta nu e gresie si faianta, sau tencuiala sa te superi ca meseriasul nu si-a respectat termenul limita. 4.Si eu vreau sa imi vopsesc un cadru la Horia, si o sa ma duc in continuare in pofida acestei relatari, dar in plus, ca sa nu existe problema timpului, m-am programat la el in afara sezonului, ca sa nu il stresez zilnic, ca mie imi trebuie cadrul sa ies la ture, (desi oricum am vreo5) , sa poata lucra omul lejer, cu drag, ca altfel ma duc la un atelier auto si imi baga un gri metalizat de la un cap la altul, si pe filete, si pe cuvete, si pe spite si pe nipluri si mi-o termina in 3 zile. 5.Cine nu cunoaste tipologia unui om artist, are pur si simplu o lipsa de relationare interumana, e ca si cum i-ai cere unei femei sa piloteze supersonice de lupta (majoritatea nu performeaza la fel de bine, si nici nu le place, nici nu le intereseaza) sau unei pisici sa fie dresata ca un caine, ca sa raman la tematica subiectului. Daca Horia era bun cu termenele, lucra la o firma de publicitate pe mii de euro, nu era freelancer pe cateva sute (ceea ce nici asta nu e rau de loc). 6. Daca unii sunt proaspat corporatisti, si mandrii de asta, si doar Deadline-ul e viata lor, apai... asta nu e viata, e Dead - line.
  46. Saben

    Inca nimic?
  47. Mantra Pro

    Salut, hai sa zicem ca am fost oarecum asamblat la loc (o operatie la mana, una la sold, una la picior, + de curand o operatie de hernie inghinala). Si tot nu ma las de pedalat . Vreau sa imi asigur tot confortul necesar si de aceea caut o tija care sa amortizeze bine si sa isi merite banii. Nu stiu care sunt diferentele dintre un model de tjja paralelogram si unul clasic. Am aflat citind pe net doar ca cele paralelogram se misca si fata / spate pe langa doar sus / jos cum fac cele clasice sa zic asa, dar ma interesa si ca fiabiiatte + rezistenta in timp. Stiu ca trebuie sa iti folosesti intregul corp pentru a amortiza zdruncinaturile (chiar daca nu stii, te prinzi repede de treaba asta ), dar avand probleme atat la picior cat si la bazin / inghinal + mana imi este relativ greu sa ma ridic din sa de fiecare data cand cobor o bordura sau trec peste un canal etc.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up