ceoby

Membru
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutral

About ceoby

  • Rank
    Amator
  • Birthday 10/25/1978

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Custom Sosea
  • Localitate
    Dublin, Ireland
  • Ocupaţie
    Administrator rețea
  1. Hm iacobdoc , foarte interesant. Poti sa ne recomanzi o carte care poate fi consumat de cineva far cunostinte de chimie si anatomie? Anul asta m-am hotarat brusc si eu sa incep sa alerg. La inceput a fost foarte greu si m-am plans la munca. Asa am dat peste cativa maratonisti care mi-au recomandat aplicatia my asiscs pentru coaching si a mers. Am fost sincer cu performatele jalnice mi-am definit scopul half marathon in 4 luni am primit planul de alergat de care m-am tinut fara dificulati si asa samabata ma duc la maratounul Oslo (half only) destul de destins. Ce am obeservat clar a fost ca exageram la inceput cu antranamentel si ma puneam defapt pe butuci. Am urmat planul si a mers dar m-as bucura sa inteleg si la nivel biologic ce se intampla. PS Ca multi nestiutori la Educatia Fizica nu am invat nimic si m-am self educat la filmele cu Rocky :).
  2. Interesant subiectul cu incaltarile. Eu alerg pe sosea si pana la urma am ajns sa alerg cu https://www.amazon.co.uk/ASICS-Gel-Phoenix-Running-Racing-Silver/dp/B018RHYTR2/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1502810518&sr=8-6&keywords=asics+phoenix+gel in general ii tin cam 500 km. Am incercat si cu pantofi mai subtiri dar am gasit mai confortabil pe asics. Am fost la asicis la shop unde mi-au testat amprenta piciorului in diferite ipostaze si mi-au recomandat produsul de mai sus care nu era cel mai scump . Prietenului meu iau recomandat Nimbus.
  3. Exact plus semafoare. Daca opresti la fiecare 200-300 de metri si plecare de pe loc din nou ...
  4. Depinde cum mergi. Eu cand merg (naveta prin oras) viteza medie de deplasare 20-22 KM, in general puls pe la 140, 5 km vre-o 120 de calorii. Alergat in pic cu bicicleta prin oras sau afara medie de deplasare 24-26 puls 160-180, un puls constant de 170-180 pentru 40-60 minute numai soft nu e ;). Din proprie experienta: Deplasari pentru naveta: 5 Km pe jos, cam 45 minute in jur de 60 de calorii, mers destul de rapid (puls in jur de 90) 5 Km cu bicicleta in conditii de cruse/naveta 20-22 media cam 12 min in jur de 150 calorii (puls in jur de 120-140) 7.5 Km alergat, unul si cel mai important nu e natural primele doua le poti face zilnic mergand la munca, la film, la bar, etc. Alergatul e mai greu, pur si simplu este activitate extra. Dar intorcandu-ne la date, 7,51KM timp 42:56 (5:43 pace) 567 calori puls in jur de 150 16 Km 1:36:20 (pace 6:00) 990 calorii puls in jur de 140 Nu am mai alergat de ceva timp cu bicla dar revin cu date si de la o ieseala de alergat. Oricum bicicleta e mai eficienta si cat timp dar si numar de calorii plus in pic de cardio ;).
  5. Surprinzator am ajuns la 75 , mai repede decat ma asteptam! Am facut si in set de analize complexe, ma temeam sa nu dau in alatele, carente, prea multe protine, etc. De fapt la inceput eram in pic obsedat sa consum cam 70-80 de grame de proteine, dar am lasat-o mai moale :). La test singurele care mi-u iesit aiurea au fost tot Colesterolul si acidul uric, deci tot pe plus sunt peste norma (deh in noembrie aveam 93). De atunci am scos carnea in general (din cauza posibilei gute), mai mananc doar peste sau fructe de mare, aproape vegetarian. Am sa repet analizele pe la sfasitul lui Octombrie, va tin la current. Cred ca in octombrie e posibil sa implines si minus 20 KG si sa ajung la 73. Oricum nu am de gand sa cobor sub 70. Ce este mai trist esta ca in iunie medicul de urma analizelor mi-a prescris niste medicamente unele de combatere a cholesterol si acid si altele sa imi protejeze ficatul de primele care sunt periculoase. Nu am luat nimic, am vazut ca pentru guta pur si simplu reducerea sau eliminarea carni aproape rezolva problema, la fel si dieta vegetarian colesterolul. Da din pacate in loc sa rezolve sursa problemei medicul vrea sa te indoape contra cost cu medicamnte periculoase care combat doar efectele.
  6. AM pus cateva poze cu pistele de bicilete din Dublin, toate sunt in oras si fac parte din rutile mele zilnice. In zona cu caprioarele trebuie sa fie in pic mai atent ;). De 4 ani nu am fost nic macar o data in pericol si merg zilnic cu bicileta, in .ro am avut accident aproape in fiecare an. Sunt constient ca nu se poate ajunge peste noapte la fel si in Bucuresti, nu pot decat sa ma bucur ca locuies mai in vest, end of story. https://goo.gl/photos/i7QBFJmNp4KjiuHq6 https://goo.gl/photos/pDkhaPFKxSntB9Fu7 https://goo.gl/photos/kRwE997okafcdhAi6 https://goo.gl/photos/PReHGtbtc2scc5qDA https://goo.gl/photos/gHzuwZ8NEBZ19Xsj6
  7. Se pare ca ma impac cu noua dieta bine, de ceva zile jonglez la 79.1 KG, 78 am avut cand m-au recrutat la armata acum aproape 20 de ani:). Intre timp am inceput sa ma antrenez si pentru marathon, cu jobul si nevoile normale de plimbare fac cam 60-70 Km pe saptamana cu bicla. Oarecum mandru, in prag de 40 ating greutatea de la 18 , sunt in stare sa alerg 15k in mai putin de o ora si jumatate, cu bicla ating relativ usor 35 pe plat in conditii de commuting, imbracat la camasa nu ca la tour de france . Si totul vine de la conditiile de viata in general, si in mare masura cred ca totul se trage si de la emigrare, mai putin stres la munca, mai mult timp liber, mai multi bani pentru cosul de cumparaturi, mai buna infrastructura de bicilete, etc. Va dau in semn cand ajung la 75 care este si tragetul meu ;).
  8. Sper ca nu se supara nimeni daca reiau postul :). Au trecut aproape 9 ani, si asa doar cateva idei. Am ramas bicyclist for ever :), fac zilnic naveta 10 Km si agreement De-a lungul timpului nu am reusit sa inving kilgramele, ba din contra, am ajus la 93 la in moment dat. Pricipala cauza cred ca a fot stresul si in general nemultumirea in viata. Dupa ce am emigrat si divortat apparent stresul s-a mai redus m-am reintors la 85 KG unde apparent e greutatea mea standard. Am inceput de mult sa adopt macarea mai sanatoasa dar din pacate a fost in cantitati prea mari. Cand am dat jos cele 8 kile extra am folosit tehnologia moderna pentru a intelege de fapt ce se intampla. Am folosit Myfitnespall si asa am descoperit alb pe negru ca per total consumam mai mult decat ardeam, chiar mancare sanatoasa fiind. Nu tin nici o cura doar invat ce si cum sa mananc si mai ales cat Ca am zis de tehnologie, Folosesc acum Myfitnesspall, strava plus ios health (tine cont de pasi). Per total am o mai buna privere de ansamblu. Am folosit pentru o perioada Microsft band 2 (aproape un an) cu aplicatia proprie. Buna jucaria in general dar mai este loc de improve. Pe a mea am schimbat-o de doua ori din cauza unor defecte foarte des intalnite. Din pacate au retras-o de pe piata, si eu mi-am primit banii inapoi. Inca nu mi-am mai luat alta banda/smart watch, nu am gasit ceva comparabil si bun. Am inceput sa port iar ceasuri normale :). Anul asta am de gand sa ajung macar la 80 de k, va tin la current
  9. Not too bad ;). Ca si tine am ales sa plec din tara acum 3 ani. Nu a fost simplu si oricat de bine at fi afara vor fi si lucruri carora le vei duce dorul de acasa. Eu stau in Dublin, un fel de Ploiesti fata de Bucuresti (Londra). Dupa 3 ani in care am schimbat 3 firme salariul initial mi-a fost apropae triplat. Iti vezi de treaba, ai initiativa, iti iubesti meseria, vei fi observant si promovat ;). Mai mult decat nationalitatea conteaza cu ce poti ajuta societatea, comunitatea din care faci parte si foarte curand te vei simti in technician apreciat si nu immigrant pus la colt :). Succes pe mai departe!
  10. Din nou in cautare :(. Luna trecuta mi-au furat Trek-ul. Ziceam de outdoor si aripi pentru ca fac naveta in fiecare zi la servici si ma duc in costum nu ca la tour de France unde nu conteaza daca te stropesti si doi in Dublin suntem inconjurati de munti si plaje, nu mai bun de alergat cu un Trek. Oricum m-am hotarat sa ma intorc la vechea cursiera, sa renunt la 3 foi, doar una e suficient pentru sosea, sa ii schimb cauciucurile cu http://www.wiggle.com/continental-grand-prix-4000s-ii-folding-road-tire/ si poate sa imi iau si una pentru sezon ploios si plimbari offroad gen https://www.bykeservice.com/index.php/produse-html/bicicleta-sh-trekking-28-alu-crosswave-gri-7977.html
  11. Pana la urma am ales o bicicleta noua, fix pentru ce vroiam, outdoor si vreme cacaioasa unde aripile bune isi spun valoarea. Am sa revin cu poze, am luat de la Byke Service. Asa ca raman cu cea usoara de sosea si una polivalenta.
  12. Nu stiu prea multe despre ea, am cumparato din targ acum 4 ani, schimbat rotile (erau din cele ca de tohan :)), date jos aripile late, portbagaj. Mai trebuie sa schimb foile, sunt din acelea ovale dar sunt uzate si scapa din cand in cand. Pe cadru am gasit ceva stanta cu 1978 :). Trebuie sa fie ceva cosmic e anul meu de nastere. Cu ea am pedalat prin Romania un an, pe urm ahai hui prin Europa , Austria, Germania, Luxemburg si Franta dupa care zilnic in Irlanda. Tocmai le-am pus gand rau pneurilor prea firave (prea multe pene) si o sa trec pe ceva tot de sosea dar mai late 26-28. Ce ziceti de coarne :).
  13. Ma uitam la maxxis overdrive elite as fi vrut pe jantele mele 26 sau 28 dar am la ei pe site 4 variante. Nu pot sa pun link, nu pot sa dau paste la e descriere, hm. Am atasat descrierea intr-un print screen.
  14. Asta e bicicleta, si intradevar ai nimerito este din '78 de o varsta cu mine :). Ma gandeam ca singurul minus cu modificarea actualei ar fi lipsa amortizorului pe teren accidentat.
  15. Salut, Ma bucur de multi ani de o bicicleta ce am transformato in timp in bicicleta de sosea/curse. Rulez cu cauciucuri de 22. Aici este partea ceea mai dureroasa, fac destul de multe pene, intr-o zi am facut doua fata spate si m-am intors cu bicla in mana, aveam doar o camera de rezerva. M-am gandit pe jantele care le am sa pun un cauciuc mai mare gen 28 de ciclocros cu un profil totusi mai multe de sosea cu eficienta la inaintare. Dar de ceva timp imi doresc sa ma plimb si off road/forestier. M-am gandit atunci sa imi iau poate al doilea rand de jante cu cauciucuri mai mari si confortabile/rezistente. Intre timp am fost intr-o zona turistica unde am inchiriat niste biciclete, Merida, care aveau caucicuri de 28, furca cu amortizoare, aripi, etc. Am facut trasee pe drumuri asfaltate, forestiere, iarba, etc. Ne-au placut foarte mult drumetiile si bicicletele respective. Imi doresc una asemanatoare, care sa fie cat mai usoara, eficienta, dar si confortabila si rezistenta. Ce categorie ar fi mai apropiata de realitate :). Initial ma gandeam la un mountain bike dar am vazut ca nu e necesar sa ai o bicla cu roti de tractor destul de ineficienta la consumul de energie. Am facut cred 150 Km prin parcul national fara o pana care m-a cucerit :). La final ma gandesc totusi sa schimb anvelopele actuale pe bicla de strada pe care sa o folosesc pentru commuting si sa imi iau o adoua de aventuri :). Deci ce ma sfatuiti in ce categorie sa ma uit ? Buget 500-700€ noua sau sh sau combinat. Ca fapt divers locuiesc in Irlanda deci magazine gen UK/IR sau livrari pentru vest. Multumesc. Am atasat o poza cu bicicletele inchiriate.