moroshanu

Membru
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About moroshanu

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 06/08/1978

Profile Fields

  • Localitate
    Vălenii de Munte
  • Biciclete
    Cube Agree GTC SLT; Focus Blue Bridge
  1. moroshanu

    http://www.mosionroata.ro/Componente-Cauciucuri-Camere/?cID=187&bID=100&pageID=&filters%5Bsize%5D=&filters%5BsortBy%5D=pASC&filters%5Bonpage%5D=30 sau vittoria zafiro găsești la decatlon (cluj) în baia mare mai sunt câteva magazine care dacă nu au pe stoc, aduc pe comandă cam orice vrei.
  2. moroshanu

    mai poți jongla vreo 2,3 mm și din butuci pe care-i vei monta. de regulă între piulițele de reglate a conurilor mai sunt câteva șaibe distanțier. Acele șaibe pot fi scoase sau înlocuite cu unele mai subțiri, iar apoi scurtezi și axa butucului (și implicit și menghina). Atenție să scoți aceeași grosime din ambele părți pentru ca roata să rămână pe mijloc iar pe spate mare atenție la cât scurtezi ca să nu frece caseta în furcă. Dacă ai ceva cunoștințe de mecanică și ceva scule treba-i meserie! Succes!
  3. moroshanu

    Î-ți spun cinstit că da. Eu pedalez din plăcere nu fac performanță, dacă plec la o tură mai lungă iau ranița cu hidratator (folosesc un Camelbak cu termoizolație), pe lângă cei 2 litri de apă mai încape și o minipompă o cameră și ceva imbusuri (și recunosc uneori și o doză de bere care e rece și după 2 ore). Ranița de la Camelbak e foarte ușoră goală și stă fix pe spate, garantat nu vine-n ceafă.
  4. moroshanu

    Superbă, cele două bidoane sunt cam inestetice dat probabil foarte utile. Nu ar fi mai practic un hidratator tip rucsac?
  5. moroshanu

    Frumoase vintage-urile. Am văzut azi prin orășelul în care locuiesc o biclă vintage cu țevi de carbon și îmbinări de aluminiu, cadru de cursieră dar cu ghidon de street. Î-mi pare rău că n-am avut inspirația de a opri proprietarul pentru o poză.
  6. moroshanu

    dă o căutare pe google și afli imediat
  7. moroshanu

    Cine dorește o biclă clasică de oțel (nu piese de colecție) poate găsi liniștit la prețul de 250-300 lei. Desigur va întâlni și rechini care vor prezenta o tinichea ca fiind bijuterie și vor cere 300 euro. Cine caută găsește. Trebuie să ai timp răbdare și să fii pe fază.
  8. moroshanu

    Eu folosesc Vittoria Zaffiro pe sârmă pentru că așa a fost echipată bicicleta de fabrică. cauciucul spate are cam 30% uzură iar cel de pe față sub 5% (cred că are peste 1500-2000 km). Nu sunt performante, dar nu am avut nici-o pană și la decatlon costă doar 44 lei bucata. Dacă vrei performanță la preț mic poți încerca Rubino Pro tot de la Vittoria.
  9. moroshanu

    ”mișteaux” dacă, dacă nu asortai bine găleata cu culoarea cadrului era poză, hasta e photografie p.s. reușită poza (fără mișto)
  10. moroshanu

    daca te simți confortabil cu ghidonul și manetele în poziția respectivă, no coment. Dar te poți uita și prin galerie pentru orientare. Oricum reglajele se fac în funcție de mărime și confort......
  11. moroshanu

    interesantă poziția coarnelor. e mărimea prea mare pentru tine sau de ce ai reglat-o întro poziție atât de retrasă?
  12. Da roți de 25 n-am auzit. În ce privește seria unora le este lene să demonteze patina care o acoperă și scriu ceva la plesneală. Cine vrea să cumpere caută!
  13. salut! la bugetul tău poți achiziționa ceva bunicel. Ceva de soi după 2009 echipată decent fie cursieră sau altceva. ce zici de asta:http://www.dirtbike.ro/bazar/biciclete/city-bike-trekking/bicicleta-principia-carbon-model-2011-140951 poate o scoți în 1700-1800 lei. sau asta:http://www.dirtbike.ro/bazar/biciclete/city-bike-trekking/giant-141135
  14. moroshanu

    Cred că este armăsar (știi bancul cu ciorăpei albaștri, de băiețel). Să-l călărești sănătos.
  15. merci de răspuns. abia am timp să mă dau cu bicla, da să mai dichisesc și lanțul....