moroshanu

Members
  • Content count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About moroshanu

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 06/08/1978

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Cube Agree GTC SLT; Focus Blue Bridge
  • Localitate
    Vălenii de Munte

Metode de contact

  • Yahoo
    danielmarc78
  1. Merci. Voi achizitiona 6800ul
  2. Merci mult. Diferenta de sunet sau rulaj al lanțului ai remarcat?
  3. Am nevoie de o parere avizată vă rog. Am grupset ultegra 6700 si sunt nevoit sa schimb angrenajul. Am gasit la un pret foarte bun un angrenaj 6800. Merge angrenajul de 11viteze pe transmisia de 10 vieze? Eu am facut unele cercetari si pe toate documentațiile de shimano scrie ca FC6800 e compatibil doar cu elemante 6800 ceea ce e cam absurd. A incercat cineva practic? Angrenajele FSA de 11sp. sunt compatibile si cu 10sp. Merci.
  4. Mister elucidat! Lanțul shimano 105 este perfect compatibil cu sram. Zgomotul sa rezolvat cu un ulei mai gros. Se pare ca uleiul Shimano PTFE este prea fluid. Am parcurs traseul Ploiesti - TransBucegi dus intors 160 km cu lanțul intins fara sa cânte.
  5. PS. Am comparat cu șublerul lanțul shimano cu cel sram originar și am costatat că nu există nicio diferență. Masurate zalele si inelele pe toate laturile sunt perfect identice. Nu stiu ce să cred. Chestia cu lant sram doar pe sram si shimano doar pe shimano sa fie reala sau doar chestie de marketing? Menționez ca acel zgomot pe care-l aud este mai degraba o vibrație care apare in momentul tracțiuni in care forțez cu puțină turație. E o vibrație care se trnsmite și in cadrul care fiind de carbon il amplifica facândo perceptibila (daca nu sunt atent zgomotul nu se aude).
  6. Tocmai am montat un lant nou cn hg600 pe o transmisie full sram force 2x11, am apucat să fac două ture de cate 50km. Totul pare ok doar ca dupa ce am uns lantul cu ulei shimno dry pare sa fie mai zgomotos lantul, uleiul de fabrica care era pe lant era mai gros. Am observat ca lanturile kmc si sram sunt compatibile atat pe casete sram cat si pe shimano. E posibil ca lantul shimano de 11 sa fie compatibil doar pe caseta shimano? E posibil ca de aici sa provila zgomotul?
  7. http://www.mosionroata.ro/Componente-Cauciucuri-Camere/?cID=187&bID=100&pageID=&filters%5Bsize%5D=&filters%5BsortBy%5D=pASC&filters%5Bonpage%5D=30 sau vittoria zafiro găsești la decatlon (cluj) în baia mare mai sunt câteva magazine care dacă nu au pe stoc, aduc pe comandă cam orice vrei.
  8. postez și cum am rezolvat problema care a dus la deschiderea acestui post: o pipă nouă (reparto corse) de 130 mm.
  9. mai poți jongla vreo 2,3 mm și din butuci pe care-i vei monta. de regulă între piulițele de reglate a conurilor mai sunt câteva șaibe distanțier. Acele șaibe pot fi scoase sau înlocuite cu unele mai subțiri, iar apoi scurtezi și axa butucului (și implicit și menghina). Atenție să scoți aceeași grosime din ambele părți pentru ca roata să rămână pe mijloc iar pe spate mare atenție la cât scurtezi ca să nu frece caseta în furcă. Dacă ai ceva cunoștințe de mecanică și ceva scule treba-i meserie! Succes!
  10. Î-ți spun cinstit că da. Eu pedalez din plăcere nu fac performanță, dacă plec la o tură mai lungă iau ranița cu hidratator (folosesc un Camelbak cu termoizolație), pe lângă cei 2 litri de apă mai încape și o minipompă o cameră și ceva imbusuri (și recunosc uneori și o doză de bere care e rece și după 2 ore). Ranița de la Camelbak e foarte ușoră goală și stă fix pe spate, garantat nu vine-n ceafă.
  11. Superbă, cele două bidoane sunt cam inestetice dat probabil foarte utile. Nu ar fi mai practic un hidratator tip rucsac?
  12. Frumoase vintage-urile. Am văzut azi prin orășelul în care locuiesc o biclă vintage cu țevi de carbon și îmbinări de aluminiu, cadru de cursieră dar cu ghidon de street. Î-mi pare rău că n-am avut inspirația de a opri proprietarul pentru o poză.
  13. dă o căutare pe google și afli imediat
  14. Cine dorește o biclă clasică de oțel (nu piese de colecție) poate găsi liniștit la prețul de 250-300 lei. Desigur va întâlni și rechini care vor prezenta o tinichea ca fiind bijuterie și vor cere 300 euro. Cine caută găsește. Trebuie să ai timp răbdare și să fii pe fază.
  15. Eu folosesc Vittoria Zaffiro pe sârmă pentru că așa a fost echipată bicicleta de fabrică. cauciucul spate are cam 30% uzură iar cel de pe față sub 5% (cred că are peste 1500-2000 km). Nu sunt performante, dar nu am avut nici-o pană și la decatlon costă doar 44 lei bucata. Dacă vrei performanță la preț mic poți încerca Rubino Pro tot de la Vittoria.