mircescu

Members
  • Content count

    1,451
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mircescu last won the day on July 19 2010

mircescu had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About mircescu

  • Rank
    just be ...
  • Birthday 01/01/1991

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Arhus, Danmark
  • Biografie
    ...
  • Ocupaţie
    nelinistit
  1. nu o dau pe economie, dar anul fiscal nu coincide cu cel calendaristic. azi am luat un holsurub de 3cm in xenith, dar nu am facut pana. :D impecabil xenithul pana acum. daca mai e vreo surpriza pentru cineva kojak aluneca pe gheata :P .
  2. Acum cateva luni am fost avertizat de un admin ca am in semnatura un link care ducea la anuntul meu din bazar. nu inteleg de ce lucian are in semnatura logo-ul unei firme de fitnes si un link catre un articol de pe ciclism.ro. Stiu si accept faptul ca forum functioneaza in majoritate pe simpatie, dar macar faceti-o mai discret ca ne faceti sa ne simtim nu doar prost, dar si inferiori. p.s. Lucian nu e nimic personal, dar problema sus-expusa e putin cam... romaneasca.
  3. insa nu e deloc practic sa lucrezi cu acid sulfuric. cunosc oameni care dupa 3 ani de chimie inca toarna apa in acid, d'apai cineva la prima utilizare... ce sunt mai exact? este foarte greu sa controlezi grosimea stratului de substanta depusa. daca ai suruburi, risti sa nu le mai poti folosi. mai usor decat adonizare cu acid sulfuric ar fi sa faci electroliza in sulfat de cupru, dar iese un rosu inchis care se altereaza in timp (de la cupru). curata suruburile si vopseste-le rosu cu spray. dupa aia poti sa te lauzi pe tot forumu' ca le-ai adonizat in solutie de franciu in laboratorul propriu :blink: .
  4. superb... http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif ca sa fiu on, v-as zice un banc danez, dar sunt perverse si scarboase de cele mai multe ori. asa ca engleza merge brici: A pedestrian stepped off the curb and into the road without looking one day and promptly gets knocked flat by a passing cyclist. "You were really lucky there," said the cyclist. "What on earth are you talking about! That really hurt!" said the pedestrian, still on the pavement, rubbing his head. "Well, usually I drive a bus!" the cyclist replied.
  5. superb traseul... :rolleyes:
  6. in momente ca astea iti dai seama cat de putine femei au ramas pe lume... :(
  7. materialul nu este aluminiu, ci un aliaj-al deci mai scump. tubulatura are diametre diferite pentru a-l face mai usor, sudura este speciala, tratamentul cadrului costa si el, etc. daca mai pui si brandul =5000. cred ca tu ai cautat cel mai scump cadru de aluminiu ca sa ne dai noua subiect de cearta. cu banii astia intri in carbon.
  8. o poza dupa? sa vada si ochiul "tomei"...
  9. lichidare de stoc 2010.
  10. parol: toti si peste tot! ciudat e ca toata Europa stie ca e furata, da' nimeni nu face nimic. In danemarca, postasul fura scrisori. De ce? pentru ca poate. si mai e si o practica internationala. dany86, ia lumineaza-ne, tu atotcunoscator al underground-ului absolut!
  11. superb, de vis chiar... ;)
  12. precedent este, dar se poate sa nu fie un precedent legal. cazul respectiv a avut loc in Asia unde carnea contaminata este mult mai intalnita. in UE crenbuterolul a fost interzis pentru vite, iar statisticile spun ca se respecta legea. un avocat bun l-ar putea infunda pe puscas...
  13. pentru discutii despre trabant, iti dau numarul lu' tata. nu-l mai are, da' era bmw-ul lui :rolleyes:
  14. superb gandit, dar si contador a vrut 36T la TT. ca sa nu te arunci cu capul inainte poti pune un 32 si pe unele portiuni sa-ti propui sa nu schimbi mai sus de 22. eu faceam asta pe dealuri mai accesibile, dar distrugeam cadenta fiindca urcam si urc foarte prost. te complici degeaba cu tabele si calcule personale. ideea e ca daca ai grija si te simti destul de experimentat sa o faci, poti folosi orice deraior pe orice caseta. dupa cum au spus si tovarasii, nu are rost sa risti aiurea daca nu esti dispus.
  15. pun pariu ca minusul e de la "goagal" http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif nu este special pentru, dar se foloseste cu precadere pe o singura foaie. cu schimbatul vitezelor e poveste lunga, pe principiul "schimbatul asta nu e asa cum crede toata lumea". era un tutorial pe biketutor.com (parca) care explica mai mult decat era necesar cum si de ce se schimba cum zic ei (si cam toata lumea in general). short cage-ul ofera multe alte avantaje in schimbul faptului ca nu poti folosi niste rapoarte care oricum nu erau recomandate. cine a citit articolul, stie mai multe despre subiect. l.e. pentru a mia oara, video cu shifting: http://bicycletutor.com/gear-shifting/