ionut-daniel

Members
  • Content count

    696
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

300 Excellent

About ionut-daniel

  • Rank
    Membru Senior

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    ro

Recent Profile Visitors

2,046 profile views
  1. @@Frank am zis ca daca nu face scandal nu primeste nimic. Si da, inca imi mentin "prejudecatile extremiste de catelus cu latrat necalificat si iz de corifeu karatist". E treaba mea. Asa sunt eu. Cum si tu stii bine cum esti si cum si-au dat si oamenii de pe forumul asta seama despre tine cum esti. @@Alexandru Oprea Bravo! Bine ca te-ai mentinut pe pozitie!
  2. L.E.: Eu cred ca o sa mai astepti cateva zile bune pana sa primesti vesti scrise de la ei. Pana la urma titlul topicului spune "cadru nou cu defect acceptabil/inadmisibil". Acceptabil: dpdv moral/legal doar daca pleci capul. Functional ,da ! Inadmisibil: Da, doar dpdv moral/legal, pentru ca ei dau biciclete noi in conditii impecabile (pristine condition). Peace! I'm out! Da am fost, si da lucrez zilnic cu vestici si stiu cum e. Chiar din gurile si scrierile lor stiu lucrurile astea, altfel nu m-as hazarda in generalizari tampite.
  3. Asta e @@Alexandru Oprea. Te-ai nimerit printre "fraierii"* targetati de ei si altii. *(fara sa te jignesc, dar asta e o strategie adoptata de toti vesticii cu privire la estici, cu atitudine de gen: "la ei sa mearga toate bullshiturile ca nu se plang pentru ca sunt prea saraci, umili si prosti sa faca ceva si poate-i pacalim") Eu iti recomand sa faci toate demersurile pentru a primi o bicicleta noua in conditii impecabile si pe asta sa o returnezi. Si atentie: nu doar cadrul, ci toata bicicleta!
  4. E frate. E o problema de morala, relatie-client, nu cat de functionalitate. faci cum vrei.
  5. Aia e...fa-le dovada ca si-au batut joc de tine si spera sa-ti trimita acelasi model in "pristain candishian"... New bike with slight optical defects (si cu mai multe sau altele nespecificate)Bikes and framesets in this category are unridden new bikes that may have minimal colour deviations, scratches or paintwork defects. Put simply, these are bikes that don't quite pass our strict appearance quality standards to be sold as normal, however they work just the same as any new bike. As with all Outlet bikes, we provide the same guarantees as on any new Canyon bike. Furthermore, the bikes are all assembled and thoroughly checked by our workshop mechanics, with any modifications made if necessary.
  6. Ai cumparat-o de la outlet? Acolo se vand biciclete folosite de altii si returnate. Daca ai cumparat-o de noua, atunci nu e niciun dubiu ca asa ti-au trimis-o intentionat. Da. EU! De aia am intrebat daca a fost luata de la outlet sau a dat comanda ptr bicicleta noua. Si uita-te la outlet sa vezi ce scrie: frames with minor damage to vopseala si nu mai stiu ce...
  7. Ca si cumparator de Canyon iti spun ca top tube-ul NU AVEA CUM SA SE LOVEASCA DE LA TRANSPORT pentru ca am luat 2 biciclete de la ei si stiu cum vin in cutii. Lucrul ala se intampla daca cutia in care a venit bicicleta era foarte flecita din lateral sau de sus cam aproximativ 30-40 de cm. Dupa cum am mai spus intr-un alt post "CANYON SUNT OVERRATED (supra-apreciati). O sa-ti inlocuiasca bicicleta daca faci scandal*. *scandal=le dai pozele si-i ameninti ca-ti vrei banii inapoi. Ei asigura toata marfa pe care o trimit si pot sa-si ia banii de la transportator daca faci dovada ca si cutia a fost afectata. Eu sunt foarte sigur ca intentionat ti-au trimis-o asa. In rest iti doresc succes in rezolvarea problemei. L.E.: Ai luat-o de la ei de la reduceri? Adica de la sectiunea outlet? Pentru ca acolo se vand biciclete cu zgarieturi/bushituri.
  8. @I.G.Mateias citeste articolul asta ca sa-ti faci o idee despre ce inseamna spd/clipless-uri si incaltaminte. Referitor la recomandare pedale + pantofi subscriu la ce a postat mai sus @@akebono
  9. @@lostprophet iti trebuie o cuveta externa. Masoara diametrul interior al ht ca sa-ti dai seama de tipul cuvetei necesare.
  10. In cuvinte simple rog explicare: ce ingenioasa inginerie mai e si asta? Nu inteleg nimic. Lant pe stanga, pedalier pe dreapta, gearbox fata si spate. Astia de la nicolai se "plictisesc" in mod constructiv acolo in ferma aia a lor de inventeaza tot felul de sf-uri? M-as mira sa aflu ca nu merge pe apa... L.E.: SF!
  11. Mama, ce paleta de culori au ales anul asta!? Vopseaua de pe cadru e anodizata/mata sau lucioasa?
  12. There I fixed it
  13. ce ciudat!? sa-ti blocheze ciclism.ro .... in afara de proxy-uri ar mai fi Tor, dar nu stiu daca ai drepturi de instalare.
  14. Azi mi-au venit saibele alea din link-ul de mai sus. Am crestat la lucru 2 bucati ca sa le am facute. Sambata voi face schimbarea/ inlocuirea. Mai am vreo 18. Daca e cineva interesat de asa ceva sa ma anunte. Pot oferi cateva gratis. Sunt pentru brate superioare/uppere de 30mm , iar saibele astea ondulate sunt la 27mm diametru exterior. Eu inca nu am inteles care e rostul acestei saibe ondulate. Cu aia improvizata functioneaza brici furca, dar am zis sa fac inlocuirea ca...asa o fi bine/asa o trebui. Intrebare: damperul trebuie montat intr-o pozitie anume? Intreb pentru ca dupa ce am desfacut furca si am servisat-o pe acesta l-am bagat inapoi la nimereala. Apoi am descoperit ca acea cheita de reglaj a revenirii/rebound-ului (imbusul ala cu care reglezi sensibilitatea de la iepuras - la broscuta care se infige in tija aia metalica cu resort interior ce face legatura cu cartusu) a ajuns in alta pozitie. Mai exact ea indica intervalul in care te afli in alta parte, adica in afara intervalului in care este desenat traseul iepure-broscuta. (Mai greu cu o asa exprimare sa ma fac inteles...) O sa incerc sa il reamplasez cat mai corect data viitoare, dar vroiam sa stiu daca au vreo importanta pozitile in care introduci/reasezi tija aia si cartusul?