ronfrown

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About ronfrown

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  1. ronfrown

    Reduceri Canyon in acest weekend : https://www.canyon.com/en/specials/pcf2018/sale/ Sunt in outlet cateva modele Endurace WMN reduse semnificativ.
  2. ronfrown

    La Canyon exista diferente in geometrie, precum si in lungimea pipei si latimea ghidonului, plus ca exista masuri mai mici care nu exista la Men (3XS, etc).
  3. ronfrown

    Cu placere ! Poti achizitiona separat o pipa de alta dimensiune cand comanzi bicicleta, dar nu ti-o schimba ei, va trebui sa o faci tu.
  4. ronfrown

    Nu ma refeream la Ergocockpit, ci la pipa traditionala (V13)+ghidon. In plus, vezi ca furca de la Canyon nu are grosimea comuna de 1 1/8", ci 1 1/4" deci foarte putine pipe aftermarket se vor potrivi (e una produsa de Giant si una de la Syncros), deci daca ai nevoie de ajustari cel mai probabil vei ajunge sa iei o pipa de alta dimensiune de la ei.
  5. ronfrown

    Acum cativa ani pipa standard pentru M la Canyon era 110, de asta zic scurta. Depinde de dimensiunile fiecaruia, mie unul 100 mm mi-a fost foarte scurta chiar si pentru modelul cu TT mai lung, Aeroad. Iar la Ultimate pana la urma am pus 120 mm, mai ales ca au scurtat si reachul ghidoanelor de sosea, poate ar trebui sa iei si asta in calcul cand te gandesti la marimea potrivita (ghidonul pre-2016 avea 83 mm reach, cel actual are 70).
  6. ronfrown

    Banuiesc ca te uiti la modelele CF SL/SLX, modelul CF cu frane pe janta are TT 547, exact cum ai acum. Si eu zic ca M ar fi indicat, mai ales ca mai nou Canyon vin cu niste pipe destul de scurte (la M este 100 mm).
  7. ronfrown

    Estetic vorbind ok, insa distantierele iti permit sa cobori pipa daca doresti, un headtube de aceeasi dimensiune nu
  8. ronfrown

    SLX este mai usor si mai teapan datorita diferentelor de material si de aranjare a fibrelor. Daca te referi la Endurace, CF SL este varianta mai noua de CF, cu frane pe disc si strangerea tijei de sa integrata. La SLX se simte cum raspunde mai bine la forta aplicata in pedale pentru ca este mai teapan, dar asta vine si cu un minus la capitolul confort (nu stiu daca si la Endurace fiind orientata catre confort, dar la Ultimate da). Depinde de tine ce te intereseaza mai mult in raportul dintre eficienta efortului si confort. Din punctul meu de vedere este greu de justificat diferenta de pret dintre SLX si SL pentru ture recreationale, insa fiecare trebuie sa ia o decizie intre un cadru ultra responsive (SLX) si poate o echipare mai slaba sau un cadru deja foarte bun (CF SL) si o echipare superioara.
  9. ronfrown

    Sper ca nu e prea tarziu si te mai ajuta cu ceva. Cel mai important lucru din punctul meu de vedere este caseta cu pinion de 32. Am mers si cu 52/36 si 11-28, 52/36 si 11-32 si 50/34 si 11-32. Intre combinatia 36-28 si 36-32 e o mare diferenta. Intre 36-32 si 34-32 nu atat de mult, aproape insesizabil daca nu se schimba si alte variabile (roti, etc). Ideal ar fi 50/34, dar daca nu vrei sa schimbi si angrenajul si caseta, schimba caseta.
  10. ronfrown

    Tartasesti azi cineva ? 18:30-19 ?
  11. ronfrown

    Sunt interesat dar nu stiu daca pot ajunge la 18.30. Daca nu sunt acolo la 18.30 inseamna ca n-am reusit.
  12. ronfrown

    Ramane stabilit 18:30 ? Ajung si eu, daca nu se mai tine va rog anuntati aici sa nu mai plec. Multumesc.
  13. ronfrown

    Stie cineva daca se mai asfalteaza intre Dragomiresti si Bacu ?
  14. ronfrown

    Eu plec mai devreme, pe la 5.30, ramane pe data viitoare. Succes !