tzunoi

Membru
  • Content Count

    1,132
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

tzunoi last won the day on June 6 2018

tzunoi had the most liked content!

Community Reputation

278 Excellent

About tzunoi

  • Rank
    Membru
  • Birthday 01/07/1979

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Radon Team ZR 6.0/Specialized Diverge Comp DSW

Recent Profile Visitors

4,011 profile views
  1. tzunoi

    Ihmm..E ceva dubios. Presupun ca axul si cadrul sunt amândouă pt quick release. Ce cadru e? Ce butuc e? Cate kg ai? Poze cu el strambat ar ajuta
  2. tzunoi

    Ai grija ca nu toate 700x28 sunt născute egale. Unele sunt mai late decât altele. E irelevant daca iti intra unul la limita si iti cumperi alta marca/model. S- ar putea sa ai surprize. Vezi ca era pe undeva un tipic cu lățimea reală a cauciucului...dar e in combinatie si cu lățimea jantei..
  3. tzunoi

    Vezi ca exista o limita de kg, a masinii, pentru incarcatura transportata pe bare/acoperis. De obicei e undeva in jur de 70-80 - in cazuri rare 100. De exemplu la mine e 100 dar dupa un drum cu 4 biciclete mi s-a slabit prindere de la o bara transversala prindere dintre bara si caroseria masinii. Cu 4 biciclete + 4 suporti o atingi usor. Cred ca ar fi mai practic un suport de carlig. PS nu mi-e clar la ce te referi "bare transversale fixate direct de caroseria masinii"
  4. tzunoi

    As spune..depinde de categoria in care esti pro vs amator. - pro - clar da - dar banuiesc ca ceea ce vrei sa faci nu e adesat acestei categorii - amator - ai planuri de antrenament "clasice" - garmin, strava, training peak - in care ii dai un target, ceva date despre tine si algoritmul il iti face un plan de antrenament. Daca ratezi un antrenament asta e..nu se adapteaza. Si aici ar fi o chestie de exploatat. Planuri online care sa se adapteze la ceea ce ai facut pana acum. Asta odata - si ar merge combinat cu accessul la sfaturile unui antrenor fizic cu care sa stai de vorba - telefonic sau pe chat. Cred ca training peak are asa ceva. Pentru alergare ceva adaptabil si cu access la trainer uman este https://my.mbition.coach Si acum poti sa imparti potentiali clienti, oameni care se antreneaza, in doua categorii - cei care au access la net si il folosesc usor si ceilalti. Banuiesc ca toti care scriem pe aici suntem in prima categorie. Dar sunt oameni talentati care nu au access la net sau nu li se pare usor in al folosi - si acestia ar avea nevoie de un antrenor personal fizic. Cum ajungi la ei? Cum iti faci reclama? Pentru cei cu usurinta in folosirea calculatorului accessul la un antrenor uman ar fi folositor in prima etapa in ai pune pe calea cea buna - dar dupa doar pentru ajustare..nu sunt foarte sigur daca e necesar ulterior. Se pot monitoriza si singuri cu tot felul de gadgeturi. Pentru ceilalti antrenorul este necesar cel putin odata pe saptamana - sa vada progresul schimbe planul.
  5. tzunoi

    Alb negru vine in 3 saptamani. Rosu negru vine in 14 saptamani. Stii..cheia e la tine dar eu nu m-as crampona de culoare.... Iar de customizabila..vad ca nu e dar pleacă vrei ceva ii poti suna. Sigur se rezolvă.
  6. tzunoi

    Rose e si customizabila in sensul ca iti poti alege/schimba unele componente daca te nemulțumesc. Asta din faza de cumparare. Plus ca stau f bine la customer suport.
  7. tzunoi

    Iti zic minusurile - ce apar asa la prima vedere - nu are prinderi portbagaj/aparatori de noroi (nu sunt sigur de aparator ca au un sistem mai aparte astia de la specialized). - furca pare a fi custom - in sensul ca te leaga de specialized pe viata - zi-mi ca au renuntat la standardul propriu de butuci spate/roti - SCS? - de roti nu stiu nimic..dar cred ca sunt destul de grele - si daca sunt in continuare pe SCS...doar cu DT si pila te scoti. In rest ..de ce nu asta? https://www.canyon.com/en-ro/road/grail/2019/grail-al-7-0.html Apropo - eu o am pe asta - https://www.sigmasports.com/item/Specialized/Diverge-Comp-SmartWeld-Road-Bike-2016/ASJJ In afara de standardul de kko al rotilor nu am nimic sa ii reprosez.
  8. tzunoi

    De vazut se vad acum. Ideii nu am..
  9. tzunoi

    Nu se vad pozele
  10. tzunoi

    Am o curiozitate putin offtopic - care sunt avantajele?
  11. tzunoi

    Daca intereseaza pe cineva - ETRTO:18-622 Da - dar daca esti mai usor te poti da linistit pe munte..fara sarituri. Fii-mea (~50kg) avut-o un sezon de MTB asa mai light si nici nu s-a descentrat. Are limita la 130 de kg (tot ansamblul ).
  12. tzunoi

    As vrea ca roata sa fie folosita..nu facuta praf. Spitele si janta sunt ok - trebuie doar reconstruit/inlocuit butucul. Ar fi pacat sa iti faci mana pe niste roti de sute de euro...plus ca spitatul e mai greu de invatat cu spite plate.
  13. tzunoi

    Donez roata fata dtwsiss r23db cu butucul muci. Asta înseamnă că rulmentii sunt praf si axul nu pare a face parte din aceeași poveste. Nu are nici capacelelr adaptoare..deci nu stii daca e ar dau through axle. La mine a mers o vreme pe qr da se învârte greu. Jant a si spitele sunt ok.
  14. tzunoi

    Intrebare - ce faci cu bicla? Daca e strict pt sosea e doar un pitic scump si inutil. O furca fixa e mai mult decat suficienta. Daca vrei sa iti satisfaci piticul - nu e dracu asa de negru. Adica service-ul se face la un numar de km - km pe care ii gasesti in manualul online al furcii. De altfel cam la toate furcile se face un service la un nr de km - dar acu' multi "uita" asta. Service-ul - ca pret - era pentru o Reba Rockshox undeva la 150-170..nu mai stiu exact. 120 parca kitul de servie si restul manopera. La ce ti-am recomandat ma astept sa fie mai ieftin un pic. Entry level iti recomand gama recon de la Rockshosx - https://www.sram.com/rockshox/family/recon sau Raidon de la suntour - http://www.srsuntour-cycling.com/components/fork/Raidon-29-5855.html. Astea le gasesti sub 100 EUR la reduceri (bike-discount/rcz). Cand zic entry level - ma refer ca sunt cele mai ieftine pe aer - nu ca ar fi proaste - ba din contra. Daca ai de ales merge spre rockshox - service mai ieftin si se pricep mai multi la ele + piese de schimb mai dese. Odata cu ele ia-ti si o pompa de furca. Chit ca nu pierd aer - si nu prea pierd - o sa ai nevoie sa ajustezi presiunea in functie de greutate. A, si nu uita sa iti iei cu blocare - Remote Lock. Vei avea nevoie pe sosea de el..ca sa o blochezi.
  15. tzunoi

    Vezi..ca strans bine nu e intotdeauna bine. Procedura e cam asa - slabesti complet pipa din suruburile ei si slabesti complet surubul din capul furcii - cel care se duce in floare. Tensionezi floarea in asa fel incat sa nu mai aiba joc furca - dar nu prea mult ca altfel strici rulmentii/bilele din cuvetarie si dupa acea strangi pipa - recomandat la cat scrie pe ea. Ulterior poti slabi un pic surubul din capul furcii. Dar neaparat ordinea asta - toate suruburile slabitem, tensionezi floarea si apoi suruburile de pe pipa. Ionut.