Heinz 28

Membru
  • Content Count

    1,797
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Heinz 28 last won the day on May 2 2017

Heinz 28 had the most liked content!

Community Reputation

1,007 Excellent

About Heinz 28

  • Rank
    road runner
  • Birthday 09/28/1990

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Ocupaţie
    Teribilist al soselelor

Recent Profile Visitors

10,595 profile views
  1. Heinz 28

    M-ar interesa si pe mine cate ceva, daca se da vreo comanda curand.
  2. Heinz 28

    Seria 230.000 In anul 2006 s-au implinit 100 de ani de la primul parcurs de proba al unei locomotive tip prusac P8. Locomotiva clasica utilizata pentru remorcarea trenurilor de calatori si coletarie rapida. O serie de 131 de locomotive, seria P8, au fost cumparate de Administratia CFR intre anii 1907-1930 de la firmele germane: Henschel - Sohn - Kasel; Vulcan - Stetin; Borsig; Schwartzkoph - Berlin si altele. Datorita rezultatelor foarte bune si adaptarii lor la conditiile de exploatare din Romania, s-a trecut la producerea acestei serii si in Romania. Intre anii 1932 - 1940 au fost construite 230 de locomotive: 139 la Uzinele Domeniilor Resita si 91 la Uzinele Malaxa Bucuresti. Locomotivele din seria 230.000 au facut servici intre anii 1907 -1980 cand au fost retrase din exploatare si casate. Din aceasta serie au mai ramas 10 locomotive: 230.001 la Lugoj; 230.039 la Subcetate; 230.132 (cea din imagine) la Ploiesti; 230.142 si 230.516 la Arad; 230.214 la Petrosani; 230.299 si 230.401 la Dej; 230.084 si 230.098 la Iasi. 230.132 (1932) este prima locomotiva tip P8 construita la Uzinele de Fer si Domeniile din Resita S.A. A fost repartizata la 14.11.1932 depoului Brasov, fiind retrasa din serviciu la 13.11.1976, iar in prezent se afla restaurata ca exponat de muzeu, in depoul Ploiesti (datorita eforturilor domnului Florin Lupescu). Surse: -"Muzeul Locomotivelor cu Abur"; Radu Bellu, 1999 - "Istoricul Tractiunii Feroviare din Romania" - vol. 2; Serban Lacriteanu, Ilie Popescu, 2007
  3. Heinz 28

    Ia sa mai inseram si cateva poze cu aburoase, inactive din pacate in prezent, dar care sunt adevarate monumente ale istoricului tractiunii feroviare. Azi... "Locomotiva fara foc, utilizata la manevre pe liniile cu pericol de incendiu si explozie: depozite de armament, rafinarii, depozite de produse petrolifere, etc. Cazanul locomotivei este alimentat periodic cu apa calda si abur suprasaturat permite si permite folosirea locomotivei in medie 8-10 ore. Din aceasta serie au fost importate in anul 1924, 2 locomotive, care au facut serviciul pana in anul 1975-1976 cand au fost retrase din exploatare la Chimimpex Constanta si Uzinele Chimice Marasesti." - Muzeul locomotivelor cu Abur; Radu Bellu; 1999 Cea din poza este cea din Constanta, fiind a companiei Oil Terminal in prezent, iar cea de la Marasesti a fost donata in anul 1995 muzeului de la Sibiu. 40.001 - BcT (Depoul Bucuresti Triaj) Seria 40.000 (112 bucati avute de CFR) Din necesitatea unor locomotive puternice pentru tractiunea trenurilor de marfa in spatiul prusac, la inceputul secolului XX, mai exact in anul 1902, e construit primul exemplar al unei noi serii, denumita G8. Aceasta noua serie aveau diametrul rotilor motoare de 1350 mm fata de 1250 mm la seria G7, cilindrii gemeni cu diametrul de 600 mm fata de cilindrii compound cu diametrul de 530/730mm, o putere de 1100 CP fata de 780 CP. Date fiind rezultatele bune din exloatare, in anul 1913 e pusa in serviciu prima locomotiva seria G8', varianta modernizata a tipului G8. Cu ocazia succesului avut, in perioada 1913-1921 diverse fabrici de locomotive germane: Schichau; Henschel; Linke Hofmann; Jung; Orenstein&Koppel; Hohenzollern; Hanomag, etc.; au construit 4948 de exemplare, in mare parte pentru caile ferate prusace, insa si pentru alte cai ferate. In parcul CFR au existat 112 locomotive din seria G8', numerotate 40.001 (cea din imagine)- 40.112. 30 de bucati au fost primite drept compensatii de razboi in anul 1919 (nu se stie exact daca e vorba despre 40.001-40.030). Aceste 30 de bucati faceau parte dintr-un lot de 63 de locomotive date de aliati Romaniei, in anul 1918 dupa semnarea armistitiului de la 11 noiembrie, in Franta. Pentru ca locomotivele au fost expediate din Franta, in majoritatea documentelor CFR figureaza ca aceste locomotive ar fi de provenienta franceza, fapt ce a dus la confuzii asupra originilor lor. CFR avea sa mai cumpere 6 locomotive de provenienta germana, numerotate 40.031 - 40.036. Destinate initial pentru marfa, locomotivele CFR seria 40.000 au fost utilizate uneori si remorcarii trenurilor de calatori (locale), desi viteza acestor locomotive era de 55 km/h. Locomotivele au fost repartizate in principal depourilor din vechiul regat: Buc. Calatori, Buc. Triaj, Giurgiu, Medgidia, Constanta, Galati, Buzau, Ploiesti, Bacau, Tecuci, Brasov, Pitesti, Piatra Olt, Craiova si Turnu Severin. La inceputul anilor '70, locomotivele din seria 40.000 erau grupate in 4 depouri mari: Buc. Calatori; Buc. Triaj, Ploiesti, Constanta/Galati (remiza Braila), unde erau utilizate la manevra, tractiunea convoaielor in triaje si uneori pentru localele de marfa. In depoul Buc. Calatori ultimele locomotive in serviciu au fost: 40.018; 40.027; 40.046; 40.068; 40.080; 40.104; 40.111 - folosite la manevra garniturilor de calatori intre reviziile de Vagoane Buc Grivita si Buc. Basarab si Buc. Nord, iar in depoul Buc. Triaj: 40.001; 40.010; 40.011; 40.021; 40.022; 40.029; 40.044; 40.055; 40.102; 40.105; 40.112. Ultima locomotiva din seria aceasta aflata in serviciu in complexul feroviar Bucuresti a fost 40.111 si a fost retrasa la inceputul anului 1977. Ultima activa din aceasta serie, a fost 40.098 - retrasa din serviciu in decembrie 1981 la depoul Ploiesti, marcand astfel o perioada de 60 de ani de activitate pe liniile CFR. Casarea locomotivelor seria 40.000 a avut loc in perioada 1979-1987, cu exceptia a 2 exemplare pastrate ca exponate de muzeu: - 40.001 (Hen/1913) cea din poza la depoul Buc. Triaj (transferata Muzeului CFR la 04.02.1977) - 40.068 (OK/1921) la depoul Sibiu din anul 1995. Sursa: Istoricul Tractiunii Feroviare din Romania - vol. II; Serban Lacriteanu, Ilie Popescu; Asab, 2007 In final, ca o mentiune, locomotiva 40.001 am intalnit-o in interiorul depoului BcT si nu stiu daca se afla in continuare sub patrimoniul Muzeului CFR, asa cum am prezentat mai sus.
  4. Heinz 28

    Intre timp a fost vopsita in noua schema a CFR Marfa. Continui seria cu diverse poze. Ianuarie 2016 cu EA 572 - schimb la Predeal. In fundal se vede si partia. Final de aprilie la Calarasi Nord si furtuna in departare Ferspectiva Rasaritul Cazane pline spre Bucuresti Triaj - iunie 2016 Mai 2014 - Costinesti Situatia CFR-ului din prezent Poteca mecanicului
  5. Heinz 28

    La Radulesti DA 614 venita izolata de la Bucuresti Triaj. Astepta un tren NATO sa-l duca spre Giurgiu - Ruse... La iesirea din remiza Basarab Din ianuarie, plugul de la Videle, intr-o noapte de viscol pregatit sa penduleze pe Videle-Giurgiu Ajunsi in Giurgiu Si o filmare din acea seara, in drum spre Giurgiu https://www.dropbox.com/home?preview=20170111_035446.mp4
  6. Heinz 28

    Prin intermediul lui @gibonu, am aflat si eu astazi despre acest topic pe gustul meu. Prin urmare, in functie de disponibilitate, voi posta din cele realizate exclusiv de mine. 2015 - in depoul Bucuresti Calatori 2016 - Predeal 2017 - de luna trecuta, EA 242 (Alexandra) a dep. Brasov, in asteptarea lui 1636 de la Constanta (Constanta-Brasov) In incinta dep. Brasov
  7. Heinz 28

    Pana la urma cine da comanda si cand? Sa stim si noi clar cui dam mesaj cu produsele si restul procedurilor.
  8. Heinz 28

    Ma inscriu si eu cu o pereche de incaltari. 1. Mookyama 2. Niculae 3. Heinz
  9. Heinz 28

    Daca s-o mai gasi produsul de il doresc pana se va da viitoarea comanda, ma inscriu pe lista.
  10. Heinz 28

    V-am reperat azi. Batrani, batrani dar in aceeasi tzipla. >-) Drumuri bune!
  11. Heinz 28

    Daca nu ploua, apar si eu.
  12. Heinz 28

    12 kg in plus - butelie
  13. Heinz 28

    Pentru pinguini rotunzi aparuti dupa iarna, se face vreo iesire mai usoara prin jurul Bucurestiului?
  14. Heinz 28

    [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http:// [/url]">http://http://s426.photobucket.com/user/VladV100/media/eforie/IMG_1549_zps2ec3c35e.jpg.html'>