black rider

Membru
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutral

About black rider

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/14/1994

Profile Fields

  • Localitate
    Cluj-Napoca

Recent Profile Visitors

2,132 profile views
  1. black rider

    Pana la urmă nu poți generaliza, dacă sistemul respectiv nu era ok gandit/executat la B'twin nu înseamnă ca el in sine are vreo problemă. Legat de chestia, acum ceva vreme bicicleta o suferit o căzătură destul de serioasă și ca dovadă vitezometrul nu o zburat de acolo și se fixează in continuare la fel de bine.
  2. black rider

    La Sigma poti sa setezi manual nr total de km, timpul total si caloriile, uită-te aici(pe la minutul 3:30). In rest, doar tu poți să îți dai seama care dintre cele două modele ți se potrivește cel mai bine.
  3. black rider

    Eu iti recomand modelul asta, chiar daca s-ar putea sa trebuiasca sa maresti putin bugetul. Eu il am de aproximativ 2 ani si nu am avut probleme cu el pana acum. Are destul de multe functii si suportul pe ghidon zic eu ca e bine facut. Legat de autonomie, eu nu i-am schimbat pana acum bateriile (nici la la ciclocomputer si nici la senzorul de pe roata) in conditiile in care am facut aproape 2500 de km si o inregistrat cam 131 de ore.
  4. black rider

    Si eu fac operatiunea asta de curatare completa insa ceva mai des avand in vedere ca pe la noi drumurile nu sunt asa de curate. Sunt curios sa testez cam cati km duce un lant de 11v pana la 0,75% uzura insa probabil dupa aceea va trebui sa schimb si caseta de pinioane.
  5. black rider

    Ai dus ceva km cu el tinand cont de diferenta de nivel. Caseta in ce stare e? Mai pui lant nou pe ea?
  6. black rider

    Tocmai de aceea am întrebat pentru că aveam rezerve față de lanțurile de la Shimano având în vedere și experiențele altor useri de pe forum, exprimate aici. De altfel văzusem gama asta de lanțuri de la KMC însă nu știam prea multe detalii ( până acum am folosit KMC X11 EL care începe să cam dispară din oferta magazinelor de profil).
  7. black rider

    Ai folosit cumva lanțul respectiv? Știi cum se comportă?
  8. black rider

    Îmi puteți recomanda un lanț de calitate pentru 11 viteze( cursieră) și care să aibă un preț rezonabil?
  9. Eu am modelul acesta și sunt foarte mulțumit de el. Casca e confortabilă, ușoară și bine ventilată plus că și sistemul de strângere îți permite un reglaj destul de fin. Singura chestie care nu îmi place așa de mult e că nu se poate scoate materialul care căptușește partea din față ( cea care stă pe frunte) așa că e puțin mai greu de curățat după ce se murdărește.
  10. black rider

    Camerele pe care le am eu au valve fără filetul respectiv (sunt netede). În legătură cu dimensiunile pompei aș vrea să se încadreze undeva până în 25-26 cm lungime deci nu neapărat să fie super compactă. Mă interesează mai tare calitatea construcției și ușurința cu care se pot atinge presiunile uzuale pentru anvelopele de cursieră.
  11. black rider

    Care tip de fixare pe ventil e mai bun, cel care se infileteaza sau cel obișnuit?
  12. black rider

    Salutare, Vreau să îmi cumpăr o pompa de mână pentru cursieră care sa nu ocupe foarte mult loc și cu care sa pot umfla pe la 7-8 bari fără să îmi rup mâinile. De asemenea aș vrea să aibă furtun ca să nu risc să forțez ventilul atunci când bag presiune și să fie compatibilă cu ambele tipuri de valve(Presta respectiv Schrader). Ce modele îmi puteți recomanda? Am vazut de pildă asta și m-ar interesa niște păreri.
  13. black rider

    Am eu un GPS Bryton Rider 310 și am scris aici câteva impresii despre el, poate te ajută. In altă ordine de idei, singurul dezavantaj mai important ar fi acela că aplicația celor de la Bryton pentru sincronizarea turelor nu funcționează tot timpul așa cum ar trebui, prin urmare, în anumite situații trebuie să conectezi GPS-ul la calculator pentru a putea încărca tura pe Strava de pildă.
  14. black rider

    Diferenta intre modul cum se urca pe o cursiera si un MTB de pilda e semnificativa. Din experienta proprie am observat o diferenta de aproximativ 3 km/h in plus in favoarea cursierei pe aceleasi urcari la nivel de efort comparabil sau chiar identic. Momentan am foi 52-36 si caseta de pinioane 11-28, combinatie care din punctul meu de vedere se pot aborda majoritatea catararilor si merge foarte bine si pe plat avand in vedere ca diferentele dintre pinioane sunt de regula de 1 sau 2 dinti ceea ajuta la reglarea mai fina a cadentei. Pe de-alta parte din ceea ce am vazut eu pana acum diferenta de greutate, frecarea mai mica cu solul si pozitia pe cursiera compenseaza in mare parte rapoartele mai mari( pt catarare) pe care le are o astfel de bicicleta. In ceea ce priveste achizitia, arunca un ochi la ofertele care o sa apara in perioada urmatoare si daca ai ocazia sa treci prin Decathlon incearca un Triban 540 care la momentul de fata are o echipare ce merita luata in calcul.
  15. Mai bine îți cumperi cleștele respectiv, dai jos lanțul și îl cureți cum trebuie in motorină decât să te complici cu tot felul de alte metode care oricum sunt mult mai puțin eficiente. Am mai încercat și eu în trecut să-l curăț cu pensula îmbibată în motorină, fără să îl dau jos dar se face o grămadă de mizerie, nu se curăță cum trebuie, nu poți curăța nici pinioanele,foile, rotitele de la schimbător în mod corespunzător, in concluzie nu merită bătaia de cap.