black rider

Membru
  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About black rider

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/14/1994

Profile Fields

  • Localitate
    Cluj-Napoca

Recent Profile Visitors

2,067 profile views
  1. black rider

    Tocmai de aceea am întrebat pentru că aveam rezerve față de lanțurile de la Shimano având în vedere și experiențele altor useri de pe forum, exprimate aici. De altfel văzusem gama asta de lanțuri de la KMC însă nu știam prea multe detalii ( până acum am folosit KMC X11 EL care începe să cam dispară din oferta magazinelor de profil).
  2. black rider

    Ai folosit cumva lanțul respectiv? Știi cum se comportă?
  3. black rider

    Îmi puteți recomanda un lanț de calitate pentru 11 viteze( cursieră) și care să aibă un preț rezonabil?
  4. Eu am modelul acesta și sunt foarte mulțumit de el. Casca e confortabilă, ușoară și bine ventilată plus că și sistemul de strângere îți permite un reglaj destul de fin. Singura chestie care nu îmi place așa de mult e că nu se poate scoate materialul care căptușește partea din față ( cea care stă pe frunte) așa că e puțin mai greu de curățat după ce se murdărește.
  5. black rider

    Camerele pe care le am eu au valve fără filetul respectiv (sunt netede). În legătură cu dimensiunile pompei aș vrea să se încadreze undeva până în 25-26 cm lungime deci nu neapărat să fie super compactă. Mă interesează mai tare calitatea construcției și ușurința cu care se pot atinge presiunile uzuale pentru anvelopele de cursieră.
  6. black rider

    Care tip de fixare pe ventil e mai bun, cel care se infileteaza sau cel obișnuit?
  7. black rider

    Salutare, Vreau să îmi cumpăr o pompa de mână pentru cursieră care sa nu ocupe foarte mult loc și cu care sa pot umfla pe la 7-8 bari fără să îmi rup mâinile. De asemenea aș vrea să aibă furtun ca să nu risc să forțez ventilul atunci când bag presiune și să fie compatibilă cu ambele tipuri de valve(Presta respectiv Schrader). Ce modele îmi puteți recomanda? Am vazut de pildă asta și m-ar interesa niște păreri.
  8. black rider

    Am eu un GPS Bryton Rider 310 și am scris aici câteva impresii despre el, poate te ajută. In altă ordine de idei, singurul dezavantaj mai important ar fi acela că aplicația celor de la Bryton pentru sincronizarea turelor nu funcționează tot timpul așa cum ar trebui, prin urmare, în anumite situații trebuie să conectezi GPS-ul la calculator pentru a putea încărca tura pe Strava de pildă.
  9. black rider

    Diferenta intre modul cum se urca pe o cursiera si un MTB de pilda e semnificativa. Din experienta proprie am observat o diferenta de aproximativ 3 km/h in plus in favoarea cursierei pe aceleasi urcari la nivel de efort comparabil sau chiar identic. Momentan am foi 52-36 si caseta de pinioane 11-28, combinatie care din punctul meu de vedere se pot aborda majoritatea catararilor si merge foarte bine si pe plat avand in vedere ca diferentele dintre pinioane sunt de regula de 1 sau 2 dinti ceea ajuta la reglarea mai fina a cadentei. Pe de-alta parte din ceea ce am vazut eu pana acum diferenta de greutate, frecarea mai mica cu solul si pozitia pe cursiera compenseaza in mare parte rapoartele mai mari( pt catarare) pe care le are o astfel de bicicleta. In ceea ce priveste achizitia, arunca un ochi la ofertele care o sa apara in perioada urmatoare si daca ai ocazia sa treci prin Decathlon incearca un Triban 540 care la momentul de fata are o echipare ce merita luata in calcul.
  10. Mai bine îți cumperi cleștele respectiv, dai jos lanțul și îl cureți cum trebuie in motorină decât să te complici cu tot felul de alte metode care oricum sunt mult mai puțin eficiente. Am mai încercat și eu în trecut să-l curăț cu pensula îmbibată în motorină, fără să îl dau jos dar se face o grămadă de mizerie, nu se curăță cum trebuie, nu poți curăța nici pinioanele,foile, rotitele de la schimbător în mod corespunzător, in concluzie nu merită bătaia de cap.
  11. Da, diferențele de preț sub semnificative, in cazul in care o să iau tot modelul asta sigur nu îl cumpăr de aici. Aș putea face chestia asta, problema e legată de cât de mult incep sa se uzeze pinioanele până când ajunge la 0,75% și de asemenea dacă următorul lanț o să meargă sau nu cum trebuie pe ele. De aceea as prefera să îl schimb mai din timp și eventual după aceea când văd că nu mai merita montat un lanț nou pe transmisia actuală ( din cauza uzurii) să mai pun o dată lanturile cu 0,5 % până se uzează de tot.
  12. Lantul a mai fost verificat cu urma cu cateva saptamani ( cand avea deja facuti cel putin 800-900 de km) si lera nu intra la 0,5% deci in mod logic lantul nu avea cum sa vina din fabrica cu uzura respectiva( poate la lanturile sub 10 viteze ar putea fi valabila chestia asta avand in vedere ca acolo tolerantele sunt mai mari dar la 11 viteze ma indoiesc). Din ce am mai citit se pare ca la 11 viteze ar fi recomandat sa schimbi lantul la 0,5 % pentru a nu uza prematur pinioanele si ulterior foile.
  13. Imi puteti recomanda un lant de calitate pentru 11 viteze? Am avut surpriza sa descoper recent ca lantul cu care a venit cursiera (KMC X11 EL) a ajuns la uzura de 0,5 % in aproximativ 1200 de km (cu toate ca a fost curatat, uns periodic, nu am schimbat in forta etc) ceea ce mi se pare cel putin ciudat.Prin urmare as vrea un lant care sa tina macar vreo 2000 de km in conditiile unei folosiri normale si ale unei intretineri adecvate.
  14. Cate lanțuri ai schimbat până acum în sistemul asta pe aceeași casetă? Ai observat probleme după ce ai pus lanțul nou (să scape sau alte semne asemănătoare)?