DAMIAN

Membru
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

DAMIAN last won the day on September 20 2018

DAMIAN had the most liked content!

Community Reputation

170 Excellent

About DAMIAN

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/29/1980

Profile Fields

  • Localitate
    CJ
  • Biciclete
    Cannondale SUPERSIX EVO ULT 4

Recent Profile Visitors

1,373 profile views
  1. DAMIAN

    Umbla vorba ca nu e sanatos sa testezi bitze de peste 5 mii de euro, ca apoi n-o sa te mai simti bine niciodata pe ale tale
  2. DAMIAN

    Poti pedala si 500, depinde in mare de tine si numai de tine. Ma refer evident la pregatirea fizica si mentala. Restul sunt detalii discutabile. Care e distanta cea mai mare facuta pana acum pe bicicleta? Caci in funtie de asta ne-am putea da seama de ce sfaturi ai avea nevoie
  3. DAMIAN

    Din ciclul "Vara, dar nici o zi fara ploaie"
  4. DAMIAN

    Destul de evident, l-am postat mai mult ca lectura "diversa". Cand am vazut acele estimari ale arderii caloriilor bazate pe viteza in mile/km pe ora pt mine s-a risipit orice latura stiintifica.
  5. DAMIAN

    https://www.litelok.com/blogs/bike-lock-blog/105507399-cycling-vs-the-gym-what-s-best-for-weight-loss?fbclid=IwAR2whsbyvLSwdTaT9YSX-kmYeNcsw8FERXXlFwZ7PE79nno6WOojiiUEGjc
  6. DAMIAN

    Mi s-a parut un review foarte obiectiv si pertinent, poate va e de folos:
  7. DAMIAN

    Pentru ca o ador !!!
  8. DAMIAN

    Exact acum un an o scoteam foarte grijuliu la prima ei tura. Pana astazi am strans impreuna peste 17 000 km pe drumurile tarii. Si sper eu la mai multi
  9. Mi se pare f diferita abordare asta. Si eu aveam pulsul maxim undeva la 202-203 pana acum 2 ani. Reusisem la niste sprinturi in urcare sa ating 207 odata, pe canicula, dupa multa cafea 😀 In ultimul an, nu am mai depasit 199 nici indoor, nici outdoor, indiferent de conditii. Totusi, zona de andurata pt mine este intre 120 si 140. Tot ce e peste 160 e in zona de Threshold, pe la 170 intru in lactic clar! Sa stau 3-4 ore la puls de 160 in cadrul antrenamentelor ar fi deja in zona extremelor. Asa ceva, in cazul in care as fi capabil, as face poate doar in conditii de competitie.
  10. DAMIAN

    De la 22/23 la 25 nu am simtit niciodata vreo diferenta, indiferent de presiune. O urma infima de comfort a aparut la 28 intr-adevar...dar mult prea neinsemnata ca sa-mi bat capul cu asta. Sunt curios intr-un blind test cata lume ar putea spune daca ruleaza pe 23 sau 25.
  11. DAMIAN

    Pt 2018 target-ul era unul foarte clar - 15 000 km. Doar ca socoteala de acasa iar' nu a fost precum cea din targ. Aproape 3 luni fara bicicleta, jumatate din acest interval fiind recuperare fizica... Daca vremea nu o lua complet razna din a 2 saptamana de Decembrie reuseam totusi cu brio. Anul s-a incheiat cu totalul de 14 905 km si 62 136m diferenta de nivel. Stiu ca acei 95km lipsa nu fac absolut nici o diferenta legata de forma mea fizica, dar ma simt ca si cum as fi concurat la cursa de 24h de la Le Mans si am oprit masina in ultimul viraj inainte de finish line. Oricum, anul a fost plin de realizari personale imporante, cea mai mare fiind scaderea in greutate pana la 69kg ( maximul la care fusesem acu cativa ani a fost de 112). As mai aminti si participarea la vreo 2 Grand Fondo, un Gentleman's Race, si parcurgerea a 3 brevete de Randonneurs - 200, 300 si 400 km. Cel de 400 a fost in mod cert Everestul + expeditie la Polul Nord + aselenizarea pe Luna pt mine.
  12. DAMIAN

    Am terminat inca un set de Force/Attack ( al 3-lea cred), varianta noua din 2017 , adica 23 fata-25 spate. Dupa peste 9000 km, suprafata de rulare arata chiar foarte decent, pe spate nu am avut nici macar o pana! Pe fata m-am ales cu o taietura laterala maricica, pe o scurta zona de offroad cu pietre f ascutite. Am pus un petec pe interiorul cauciucului, nu a tinut, am folosit apoi metoda bancnotei de 1 leu, si de vreo 3-4 ori, colturile ei se pare ca au intepat camera (nu mi-am dat seama daca fenomenul se intimpla doar la o anumita presiune (f mare / f mica, sau nu avea legatura cu asta). Pe acest considerent, plus anotimpul rece, am decis sa pun ceva mai robust si rezistent, cu care sa trec de iarna si primavara. Altfel, mai duceam cu ele cel putin 2-3 mii de km fara nici un fel de probleme.