crystale

Membru
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

53 Excellent

About crystale

  • Rank
    Member

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

1,233 profile views
  1. crystale

    Am fost recent în zonă și aș adăuga: DJ222 Enisala - Agighiol - asfalt bun, mașini puține DJ222C Agighiol - Murighiol - asfalt bun, mașini puține
  2. Alea albe par a fi egrete (stârci albi). Iar in poza de mai jos sunt (pe lângă egrete) niște bâtlani (stârci cenușii) și cel puțin un pelican.
  3. crystale

    Donez doua anvelope Schwalbe Lugano (entry level) 700x25C. Au fost rulate vreo 2000 de kilometri, dupa care au fost uitate pe un balcon (inchis, ce-i drept ) vreo 3 ani . Ridicare personala din Bucuresti, zona Drumul Taberei.
  4. crystale

    Bine că i-au lăsat dinții folositori...
  5. Are băiatu' pe cursieră foaie mică de 26 și pinion mare de 32. Face bine la psihic dacă îti apare brusc în față o pantă lungă și abruptă
  6. crystale

    Știu că TA Specialites mai face/făcea foi de dimensiuni mai atipice cu prindere cu 5 găuri. Chiar eu am comandat mai demult de la ei o foaie de 26 pentru un angrenaj triplu (dar era foaia mică, nu cea din mijloc). Acum depinde și ce BCD îți trebuie.
  7. crystale

    @haladinho For timetables and prices you may check out this site: https://mersultrenurilor.infofer.ro/en-GB/Itineraries
  8. crystale

    Deși nu sunt adeptul produselor SH, ofertele astea sună destul de bine: https://bergantibikes.com/en/mallorca-second-hand-bikes Și mai sunt și alții în zona aia care vând la prețuri avantajoase biciclete care au fost închiriate în prealabil.
  9. O corectie minora - pista de pe Splaiul Independentei nu incepe de la Sema, ci de la pasajul Basarab (Grozavesti).
  10. crystale

    La capitolul "Sugestii pentru ciclism" am remarcat paragraful referitor la ungere . Poate ne lamureste un cunoscator al limbii engleze vorbite in epoca respectiva la ce voia sa faca referire autorul. In rest, principiile par a fi valabile si in ziua de astazi.
  11. crystale

    @MirceaDP Ai încercat-o? Întreb fiindcă pe amazon are review-uri amestecate (3 din 5), iar mulți se plâng că șaua s-a rupt foarte repede sau chiar că a venit direct ruptă.
  12. @Alin99 cati kilometri ai parcurs cu lantul respectiv?
  13. crystale

    Eu aș recomanda niște manșoane ergonomice, eventual și cu "coarne", pentru a putea schimba din când în când poziția mâinilor pe ghidon. Ceva in genul celor din pozele de aici https://freerider.ro/mag/mansoanele-ergonomice-benficii-38114
  14. crystale

    @liviu m. Apare o diferenta data de diametrul rotilor, da. Insa luand in calcul inclusiv aceasta diferenta e mai ok cu rotile de 28. Matematic avem asa: Bicicleta de 26 raportul de transmisie 24/32 = 0.75 - deci la o rotatie a pedalelor avem 0.75 rotatii ale rotii Bicicleta de 28 Raportul de transmisie 22/34 = 0.65 - deci la o rotatie a pedalelor avem 0.65 rotatii ale rotii. Avand aceleasi roti/cauciucuri, putem simplifica, deci tinand cont de diferenta de circumferinta dintre cele doua tipuri de roti, mai castigam un 26/28= 0.92 cu rotile de 26. Asadar 0.75 * 0.92 = 0.69 pentru rotile de 26. Per total tot cele de 28 sunt mai ok. In rest, pe urcare te-ar ajuta mult daca una dintre biciclete ar avea furca fixa sau blocabila. Iar, asa cum zicea si @Traveller , la coborare franele mai bune constituie un avantaj
  15. crystale

    Pentru a pedala cât mai ușor ai nevoie de o foaie cât mai mică și de un pinion cât mai mare. În cazul de față varianta optimă este cu foaia de 22 și pinionul de 34. Matematic, poți afla rezultatul raportului foaie/pinion, iar cu cât acesta este mai mic, cu atât vei putea pedala la aceeași cadență cu o viteză mai mică (adică mai ușor).