crystale

Membru
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About crystale

  • Rank
    Member

Informații personale

  • Sexul
    Prefer să nu declar
  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

525 profile views
  1. Iata ca am iesit si la prima tura de vreo 75 de kilometri cu doamna Brooks. Inca suntem la faza de cunoastere reciproca si incercam diverse pozitii. Chiar daca nu ne potrivim inca 100%, trebuie sa recunosc ca mi-a aratat ca are potential de a-mi oferi placeri nebanuite. Dar pana o sa pot stabili un verdict in ceea ce o priveste, mai trebuie sa petrecem ceva timp impreuna. Poate voi reveni cu detalii picante
  2. Pana la urma am decis sa tratez infectia cu virusul Brooks cu o sa B17 standard. Si daca tot am comis-o, am luat si o husa si niste Proofide precum si AssSaverul recomandat de medic. Momentan toate astea de mai sus sunt in drum spre mine, asadar sper sa revin cu impresii cat de curand. Era sa uit - multumesc pentru sugestii! Iar cu reclamatiile poate vin eu mai incolo
  3. Intr-adevar, solutia propusa de @iacobdoc pare a se preta la cele cateva ture in conditii de umezeala, chiar si in cazul celor care nu achieseaza la ideea aparatorilor de noroi la cursiera. Ramane partea cu murdaritul pantalonilor, in special daca nu se curata la spalat. Din ce am mai citit pe ici pe colo la etapa de documentare, pare a fi rezultatul uleiului/ cremei de tratare a seii care nu a fost absorbita complet, deci s-ar putea sa nu constituie neaparat o problema. In concluzie, cred ca am fost infectat cu virusul Brooks. Sa vedem acum ce tratament voi urma.
  4. Desi ideea unei sei Brooks pare foarte tentanta, sunt doua aspecte care pe mine ma pun pe ganduri: 1) mersul in conditii de umezeala (nu neaparat ploaie, cat sosea umeda care duce in mod cert la murdarirea seii pe partea de dedesubt) 2) colorarea pantalonilor de la sa Singura solutie pe care o vad si care ar rezolva ambele neajunsuri ar fi acoperirea seii cu o husa speciala pentru ea. Intrebarea pentru membrii fan-clubului ar fi daca ati folosit o asemenea husa si daca e intr-adevar o solutie ? (apropo, nu discutam despre pungi de plastic, casti de dus sau alte improvizatii/tiganii )
  5. Pot spune din proprie experienta ca ideea SPD + platforma e foarte buna. Eu folosesc modelul A530 de la Shimano - pedale de cursiera cu prindere SPD.
  6. Are cineva informatii recente despre DJ413, sectorul de la Mihai Bravu (intersectia cu DJ603) pana la intersectia cu DN41?
  7. @Iacobdoc, ce schimbător spate ai de permite atat o capacitate totala de 45 de dinți cat și pinion maxim de 36 ?
  8. Intre timp am mers si eu pe ruta Stalpu - Clejani - Vadu Lat - Podisor - Ogrezeni. Mi se pare foarte placuta (cu exceptia portiunii de 2-3km de drum mizerabil de la Vadu Lat) desi, din ce am observat de fiecare data cand am parcurs-o, ruta nu este prea populara in randul ciclistilor.
  9. Asa cum spuneau si "antevorbitorii", in Bucuresti n-ai nicio catarare mai de Doamne-ajuta, cele mai lungi fiind de maximum 3-400 de metri. DIn pacate, experienta mi-a aratat ca urcand asa ceva nu iti poti face nici macar o idee despre cum te vei descurca pe o catarare "adevarata". Cu riscul de a repeta ce s-a zis mai inainte, solutia e mersul ceva mai la nord - (Ploiesti sau Campina fiind cele mai apropiate) si experimentat in zona respectiva.
  10. Și 412 mai departe înspre Prundu e asfaltat?
  11. Duminica trecută nu se asfalta. Adică părea ok.
  12. A fost prea fină ironia
  13. Și 411 de la intersecția cu 412/DN5A înspre Comana e asfaltat? Că înspre Mironesti nu prea cred că e.
  14. Citind manualul de utilizare al bicicletelor de la Decathlon se poate constata ca sunt proiectate sa reziste la maximum 100 de kilograme (insumand greutatea ciclistului, a bagajelor si a bicicletei), asadar nu se incadreaza la categoria de greutate din care face parte initiatorul topicului. http://www.btwin.com/notices/wp-content/uploads/pdf/notices/en/velo_en.pdf
  15. Subscriu: tot Sigma, tot elastic de cauciuc - nicio problemă. Singura piesa fixată cu colier de plastic este partea mobilă a senzorului de cadență (prinsa de brațul pedalier), dar cred că nici nu s-ar fi putut folosi altceva în cazul ei.