Puppie Dog

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Puppie Dog

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    bucuresti
  1. Puppie Dog

    Prieteni ,eu pot servi usor ca marturie impracticalitatii de care dau dovada acesti avizi de amortizoare , cadruri de bicicleta supradimensionate si cauciucuri mtb cu balon mare pt orice situatie; am o cursiera cumparata in germania in 90,din cele cu cadru de otel ,old fashion",cantaresc aproape 100 de kg,la un moment dat imi transportam prietena pe cadru,deci inca 60 kg,in total 160 kg! E adevarat ca am inlocuit jantele de cursiera cu unele mai robuste de ciclocros,cu cele de cursiera,la greutatea mea simteam orice detaliu de pe sosea,dar in rest bicicleta merge inca bine,fara nici un fel de probleme structurale! Ce nu pot eu sa inteleg este;la ce pot fi folosite ''tractoarele'' alea mtb cu cadruri de grosimea mainii mele,cu amortizoare aparent de motocicleta!!? A,probabil la performanta ofroad,da,da sigur ca da,vrajeala,am urmarit niste interviuri din USA,cu baieti care fac ofroading pe MTB profesional; au lista pe ultimii ani de viata cu multiple fracturi si accidentari mai mult sau mai putin grave,pe ei ii pot intelege ca ar avea nevoie de dotarile multiple pe bicla,insa la majoritatea posesorilor de bicle MTB f scumpe, care i-am vazut eu prin oras,cu siguranta nu! Mai mult de atat,l-am vazut pe unul din cei 7-8 initiatori ai sportului MTB(gasca de fumatori de iarba din statele unite,de la inceputul anilor '80,care-si dadeau drumu de pe munte,nebuneste pe bicle normale),acum fabricanti de MTB de succes ,avea un crossbike fara nici un fel de amortizoare,nicdecum un MTB,binenteles bicla ii purta numele!
  2. Puppie Dog

    Multumesc pt lamuriri,in sfarsit mi-am facut o idee despre viteza medie realista pe care o pot obtine in viitorul apropiat, ba mai mult din cate inteleg eu din parerile voastre,trebuie sa diversific stilul de antrenament,pana acum am facut mai mult rulaj in ritm oarecum sustinut ploiesti dus intors,iar dupa cum stiti terenul e aproape plat pe tot parcursul. E bun,inteleg, si rulajul prelungit, dar mai trebuiesc adaugate si zile cu efort sustinut si diferente de nivel ale soselei pt fortarea picioarelor mele oarecum '' gelatinoase".
  3. Puppie Dog

    Frati ciclisti,am o dilema :care este viteza medie ,pe care ar trebuii sa o inregistrez la un antrenament pe cursiera pe distanta de 100 km,in regim de antrenament lejer si antrenament mai sustinut?Intrebarea este umil adresata ciclistilor relativ avansati,posesori de cursiere si care nu vor neaparat sa sperie un biet,nu foarte antrenat baiat ca mine!
  4. Puppie Dog

    Eu am ''ars-o pe bicla de cand ma stiu,la un moment dat aveam si un mtb in paralel cu o cursiera,asa ca iti spun din proprie experienta; daca nu ai de gand sa ''rupi'' coclaurile,cursiera e sfanta,pur si simplu e foarte eficienta,indiferent de conditia fizica pe care o ai,ba chiar poti sa intri cu ea si pe drumuri mai accidentate,e adevarat trebuie sa folosesti in cazul asta niste caucicuri mai late cu rizuri. Intradevar ,daca vrei sa te distrezi un pic pe teren accidentat,nimic nu e mai fun decat un mtb,altfel eu unul nu-i vad rostul!
  5. Anul trecut am avut mari dureri in zona cervicala,dureri cauzate de mersul aplecat pe cursiera si mai ales privitul in lateral atunci cand incerci sa te asiguri. Eu zic ca nu e nici o disputa in faptul,ca pozitia pe cursiera ,nu este o pozitie comoda,este de fapt,ca si in alte sporturi, o pozitie rezultata prin cautarea eficientei maxime in obtinerea de performanta,confortul nu primeaza in cazul asta! Eu personal am decis sa-mi montez un ghidon drept,ma simt mult mai bine acum,oricum nu am fost niciodata un tip prea competitiv,iar pt mine pragmatismul e un argument important.
  6. Puppie Dog

    Foile de angrenaj par clasice comparatie cu restul biclei,este adevarat?