idan

Membru
  • Content count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About idan

  • Rank
    Membru
  • Birthday 03/26/1963

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  1. Cu tot respectul, ce inseamna AM? Dar FR? Eu am o bicla single speed... si imi place foarte mult. Sunt snob? Have fun! Dan
  2. Am mai tras de roata in spate si s-a rezolvat, e mai intins lantul putin, cred ca e ok acum. Si la pedalat se simte ceva mai bine... Acum m-ar interesa o piesa de fixare a pozitiei axului rotii, similara cu cea din poza. Stie cineva unde gasesc prin Bucuresti? (a mai intrebat cineva mai sus...) Si inca o intrebare: Cum se verifica alinierea (perfecta) pinion-lant-foaie? Merci. Dan
  3. Multumesc ptr. raspuns, Krupp! Este neaparat nevoie sa-i scot doua zale, sau pot "trage" roata mai in spate? Sistemul de urechi pe care se prinde axul rotii este orizontal, deci permite sa culisez roata pana obtin o intindere mai mare a lantului. Merci. Dan
  4. Completare: Practic este vizibil cum lantul "face burta" si cand e in repaus; mai mult pe zona inferioara, dar si in partea de sus. Dan
  5. Salut tuturor, Am impresia ca la prima mea bicla SS lantul este prea slab (nu este intins suficient). Cand il ridic cu degetul se indeparteaza fata de pozitia initiala cu aprox. 2.5cm. E mult, e putin? Merci. Dan
  6. Multumesc tuturor ptr. raspunsuri. Am sa-l mai slabesc putin, cred ca e prea tare acum... Va voi tine la curent cu rezultatul :-) Dan
  7. Salut, Tocmai mi-am luat o bicla second hand olandeza, cu viteze in butuc Shimano Nexus Inter 7. Am curatat lantul si l-am uns, ocazie cu care am observat ca este foarte tensionat (e "tare") Este normal sa fie asa in cazul schimbatorului in butuc? In plus am senzatia ca rasneste pietricele/mizerie. Poate ar fi bine sa-l dau jos de tot si sa-l spal... Mentionez ca nu am experienta schimbaotarelor in butuc, si nici cunostinte tehnice deosebite. Sunt un biet incepator ce a avut pe timpuri un Pegas si apoi cateva bicle cu schimbatoare clasice, pe pinioane (Acera, Alivio si chiar un XT). Multumesc ptr. sugestii si sfaturi. Dan
  8. Am sentimentul ca stau prea aplecat. De aici si ezitarile si dorinta de a apela la sfaturile voastre. Multumesc ptr. raspunsuri. Cred ca aveti dreptate, e prea mare cadrul respectiv ptr. mine. Dan
  9. Salut, Am 1,74 si as vrea sa-mi iau un MTB. Am gasit ceva frumos dar mi-e teama ca e prea mare ptr. mine. Cadrul e de 20" si are suspensie pe fata. Cu toate astea ma intreb daca mi-ar fi buna, mai ales ca merg 90% din timp numai in oras. Cand stau in picioare ating usor bara orizontala... Merci. Dan
  10. Cele mai bune idei de biciclete: http://thehomebased.com/?p=89 Have fun! Dan
  11. O poza face cat o mie de cuvinte, asa ca pun si eu una cu bicla mea :-) E full XT, in afara de shiftere, care-s doar LX. Frane Magura HS33, dar cred ca am mai spus asta ;-) Sabotage e si ea o firma germana mai tanara... dar buna! Au si site: http://www.sabotage-bikes.de/modelle.asp Intre timp am facut probe cu Univega, pe la 2200 RON, o Merida bunuta si chiar si Kelly's - pe la 1600 RON. Nu se apropie nici una de calitatile biclei mele... Have fun!
  12. Frank, marturisesc ca nu-ti inteleg ultima apreciere, ca n-o pot numi propozitie, din lipsa de verb... Banuiesc ca nu e prea magulitoare insa. Sa explic de ce am renuntat la cele doua marci: Sunt fericitul posesor al unei biciclete de oras Sabotage Cross Pro, echipata destul de bine, zic eu (Shimano XT + Magura HS33). Intr-o seara, dupa ce am navigat pe net, am gasit un magazin online cu astfel de bicle si, in calitate de incepator, m-am gandit sa intreb pe altii, mai umblati, mai cunoscatori in ale bicicletelor, care e treaba cu cele doua marci. Mi-a trecut... in sensul in care un upgrade de la bicla mea la alta nu se merita. Plus ca pretul depaseste cu mult bugetul meu. Asa ca m-am linistit. Merci. Have fun!
  13. Vai de mine, pai e mult mai buna decat Kona de Lux pe care si-a luat-o ptr. el :-P Eu zic ca merita din plin! Bafta!
  14. Felicitari ptr. bicla! S-o stapanesti sanatos. Si acum problemele: 1. Oricat ar fi de noua si ne-rodata, n-are voie sa-i sara lantul. Mergi la magazin si roaga-i s=o regleze cum trebuie, apoi mai faci cateva ture prin jur... nu pleci pana nu se rezolva. 2. Schimbatul foilor: cand actionezi schimbatorul nu trebuie sa pedalezi in forta, doar invarti pedalele 'in virtutea inertiei' fara forta. In acest fel schimbarea se face usor, fara nici o problema. 3. Schimba-i saua. Ia una cofortabila... 4. Ai exagerat la prima tura... Bafta si tine-ne la curent.