MTBR

Membru
  • Content count

    514
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

147 Excellent

About MTBR

  • Rank
    Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  1. Revin cu informatii de la fata locului: -drumul este destul de prost, sunt portiuni lungi (4-5 km) unde nu poti merge cu cursiera pe margine din cauza gropilor. - traficul nu este foarte dens dar soferii de CJ si TM sunt criminali (fata de cei de MM si SM care au depasit tot timpul cum trebuie). In concluzie nu-l recomand...
  2. Poate cineva sa-mi spuna cum este DN19 in zona Satu Mare <- >Sapanta?
  3. Daca-i aia de pe prima pagina m-am lamurit cum functioneaza....
  4. Spune-mi si mie ce asigurator are pe piata asa ceva care sa acopere accidente cu bicicleta.
  5. De ce vorbesti ca-n pliant, eu vorbesc in cunostinta de cauza, am platit cateva mii de lei pentru o accidentare (fara sa iau in calcul ce a platit statul la urgenta si salvare) si asiguratorul a zis 0 lei.... Traveller-> tu ai dreptate, vrei asigurare platesti mai mult dar nici sa dai 100 de lei si sa nu primesti nimic sau foarte putin si sa nu-ti acopere in majoritatea cazurilor nici macar 10% din cheltuieli (eu nu consider produsul asta o asigurare)
  6. Hai lamureste-ma! pe aici incepe sa miroasa a reclama de broker....
  7. Asigurarile astea mi se par o gogorita... primesti cateva sute de de lei si asta doar in cazul in care ai o fractura care reprezinta un procent relativ mic fata de accidentarile pe care le poti suferi (organe interne, muschi, etc). In caz ca te lovesti destul de grav oricum trebuie sa faci mai multe investigatii (de exemplu: ecografie, radiografie eventual CT, analize) si daca se dovedeste ca nu ai fractura dar ai un organ bulit sau un muschi zdrobit primesti 0 lei de la asigurator si ai de platit o factura de cateva mii de lei, (zeci de mii) la privat, eventual ramai cu sechele pe viata.... Daca te duci la privat, banii de la asigurator iti platesc cel mult o consultatie si o radiografie (asta daca se dovedeste ca ai o fractura), daca nu, primesti 0 lei. In caz de spitalizare in sistemul privat ajungi sa platesti de zeci/sute de ori mai mult fata de cat iti dau ei asa ca este inutila. Daca te duci la spitalul de stat oricum nu-ti va cere nimeni bani (eu n-am auzit sa existe cazuri de biciclisti pusi sa plateasca daca vin cu o mana rupta) si nu vei putea da o factura spre decontare asiguratorului asa ca vei primi iarasi 0 lei. Nu degeaba asigurarile de accident din toata lumea au limite de milioane de euro la plata depagubirilor. Noi limitam plata la cateva zeci de euro.... Ce se intampla daca in urma accidentarii biciclistul ramane paralizat pe viata (fara a avea o fractura)? Asiguratorul plateste 0 lei? Eu sunt curios cati bani au decontat cei de la Aliantz sau NN biciclistilor anul trecut?
  8. In plus mai este si problema mufei usb care pare a fi destul de fragila, nu cred ca este facuta ca sa tina la agresiunile unui cablu ce se misca/vibreaza...
  9. Nu inteleg de ce trebuie sa incarcati garminul 1000 in timp ce mergeti pe bicla ca doar nu o sa stati in sa mai mult de 10-12 ore in continuu. Il puteti incarca noaptea sau in timpul pauzei de masa. Daca sta la incarcat jumatate de ora o sa-i prelungiti viata cu inca 3-5 ore adica un total de 13-17 care ar trebui sa fie suficient pentru orice fel de tura normala. Eu mi-am pus problema folosirii unui incarcator extern doar atunci cand am vrut sa fac ture de peste 400km sau 24h in regim de competitie.
  10. Pe rcz in ultima saptamana grupul dura ace 9000 costa pe la 6-700 eur (cred ca lipsea doar schimbatorul fata)....
  11. Hainele trebuie sa fie suficient de groase astfel incat sa nu transpiri cand pedalezi. La temperaturi mai joase de -3 grade manusi de ski si bocanci. Pana acum n-am gasit manusi dedicate in care sa nu inghet pe la -2,-3 grade si am incerct tot ce-i pe piata cu 5 degete (vaude, gore, decathlon, roeckl etc...). Geaca e bine sa aiba aerisiri la sub-brat si la maneci pe care sa le poti izola...
  12. De asta cu anul gresit nici nu mai vorbesc.... s-a intamplat de cateva ori ....La fel ca tine am considerat ca pretul este prea buna asa ca nu m-am sinchisit sa le bat obrazul... Parca s-ar fi uitat aici pe forum, tocmai ce mi-au trimis awb pentru ultima comanda
  13. Cred ca-i tai de tot de pe lista pe astia de la RCZ. Intre timp am mai dat niste comenzi la ei din care doua cu livrare la max 20 zile lucratoare. O comanda mi-a fost anulata partial deoarece nu pot livra produsul si pentru a doua au trecut de ceva vreme cele 20 de zile lucratoare. Cel mai grav este ca la rambursarea partiala a primei comenzi (din vina lor) mi-au scazut comisionul paypal ceea ce este inaccetabil.
  14. In logica Garminului: Elevation= valoarea altitudinii. Ascent= diferenta pozitiva/negativa de nivel a unui parcurs. (Total_Ascent de exemplu este valoarea obtinuta de la start pana in momentul actual) Cu edge cu 800, 810 (presupun ca si cu 820) si 1000 vezi graficul cursei ca aici referitor la "ascent remaining" pentru edge 1000 am aprofundat problema si se pare ca nici cu IQ connect garmin nu ne da acces la parametrul "diferenta totala pozitiva de nivel" (a nu se face confuzie cu parametru total_ascent care este de fapt valoarea actuala) a unei curse incarcate ca sa pot calcula ceea ce se cheama "ascent remaining". Ramane doar solutia cu un camp Constanta-Total_Ascent (unde Constanta este valoare totala a diferentei de nivel a parcursului introdusa manual pentru fiecare cursa).
  15. Asta nu-i treaba garminului ci a hartii folosite la generarea traseului. Sa incerce cu traseu facut pe teren, adica un gpx generat de un GPS. In alta ordine de idei am gasit aplicatia asta: https://apps.garmin.com/en-US/apps/deb4b872-48be-409c-b91a-9b8485d2fc80. O solutie usoara ca sa generezi "Ascent Remaining" ar fi ca pentru fiecare cursa sa-ti creezi un camp (Ascent Cursa - Total Acent) si ai exact ce-ti trebuie. Mai sap sa vad cum pot avea acces la parametrul "Ascent Cursa"