wirespot

Membru
  • Content Count

    1,401
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

wirespot last won the day on April 22 2014

wirespot had the most liked content!

Community Reputation

521 Excellent

About wirespot

  • Rank
    Advanced Member

Profile Fields

  • Localitate
    Bucureşti
  • Biciclete
    Jamis Eureka '95 (DJ Hybrid Remix)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. wirespot

    Poate a vrut să spună altceva. Din câte văd cadrul este lugged, are suport de pompă clasică, suport de dinam pe furcă, suport de lock pe seatstays, suport de apărătoare de lanţ... Nu prea pare cadru fabricat recent. PS: @@Lucian, nu cumva vreai s-o postezi în "Bicicletele mele"? Intuiesc că aici în topic ai vrut să pui doar prima poză, cea cu dropout chinuit.
  2. wirespot

    Dacă vrei ceva mai ieftin dar totuşi de bună calitate, este Evolve 4000 HD cu 700 de lei la Playbike. Sunt filmuleţe de test pe Youtube (exemplu). Vine cu o grămadă de accesorii de montaj.
  3. Ăştia de prin sate au instinctul de conservare al unor lemingi. Se comportă fix la fel şi noaptea, în condiţii de iluminaţie stradală proastă iar ei nu poartă nicio lumină sau reflectorizant. Dacă ai de mers cu maşina noaptea pe drumurile naţionale este o experienţă de film de groază, umblă precum zombie prin întuneric deplin pe drumul naţional. Trebuie neapărat să reduci viteza în localităţi la 30km/h şi să umbli cu faza lungă, altfel rişti constant să omori pe careva. Evident că şi mor o mulţime (este cauza numărul 1 de accidente rutiere grave cu pietoni din România), dar aparent restul nu învaţă nimic din asta.
  4. Evident că poţi. Poţi pune echipare de cursieră pe aproape orice cadru. Sunt oameni care le pun pe cadre de MTB. Dar asta nu le face cursiere. N-ai cum schimba geometria (unghiurile şi lungimile barelor). Dacă vrei cadru de cursieră, ia un cadru de cursieră.
  5. Interesant, arăta simpatic. Dacă mai sunt şi alţii interesaţi: poze doar cu cadrul. Şi una completă:
  6. Mă refeream la ce se înţelege la noi prin semicursiere. Apropo, au existat modele autohtone? Tohan a produs vreodată ceva de genul ăsta?
  7. Nu există o definiţe formală şi termenul "semicursieră" e bazat pe câteva modele de bicicletele ruseşti şi ucraineene din perioada de înainte de '90. Eu personal cred că sunt ceva similar cu genul randonneuse, care e un hibrid între cursieră şi trekking, destinată călătoriilor cu bagaj mic sau foarte mic, confortabilă şi capabilă de viteze decente la o adică dar şi ieşirilor ocazionale pe pietriş sau pământ. Spre deosebire de cursieră, care e destinată exclusiv deplasării rapide pe asfalt, deseori în condiţii de performanţă, randonneuse are cadru care permite roţi mai groase, are suporţi pentru portbagaj şi apărători, iar cadrul e gândit pentru rezistenţă nu neapărat pentru a fi uşor. Asemănarea cu cursiera provine din faptul că e dotată cu drops respectiv frâne şi schimbătoare similare. Deosebirea de trekking e că randonneuse e mai simplă şi uşoară, nu se pretează la încărcătură foarte mare şi nu are toate dotările unei adevărate biciclete de călătorie.
  8. wirespot

    http://www.bike-components.de/products/info/p37707_Hardtail-SL-Rahmenkit---30-Gold-TK-Solo-Air-PopLoc-Federgabel-Auslauf.html 21", 300 EUR. - 1 x Rahmen Vortrieb SL Hardtail - 1 x Federgabel Rock Shox 30 Gold TK Solo Air PopLoc - 1 x Lenkerremote Rock Shox PopLoc (links) - 1 x Schaltauge Typ 4 - 1 x Steuersatz Ritchey Comp - 1 x Vorbau Controlltech One (schwarz-matt) - 2 x Befestigungsschraube für Schaltauge Typ 4 - 4 x Spacer Ritchey 10mm - 1 x Sattelklemme Tranz X
  9. wirespot

    Prezentate unde? Compusii se mai schimba de la an la an. Daca ai citit la ei pe site poate fi valabil pentru cele fabricate acum, dar oare cel cumparat este fabricat acum?
  10. wirespot

    Interesant e că traficul încă funcţionează, chiar şi-n condiţiile astea. Dacă am avea ca la chinezi un ambuteiaj de 48 de ore ar deveni evidentă problema, dar atâta timp cât mai merge ne prefacem cu toţii că e ok.
  11. Iată încă o avanpremieră, e aproape gata. N-am fost foarte sigur unde s-o postez, poate ar fi mers la MTB vintage dar numai cadrul este MTB vintage şi nu va fi folosită neapărat ca MTB ci pentru de toate. Pentru cei interesaţi aveţi mai jos şi lista de componente. Cost orientativ: 1500 RON. Transmisia şi roţile sunt noi (cu reduceri de iarnă/primăvară), restul SH şi piese pe care le aveam prin casă.
  12. wirespot

    De ce ar fi mai ieftina la noi, se fabrica in .ro?
  13. Oricum era stupida ideea cu eticheta lipita pe monobloc. Ma bucur ca cei de la dirtbike au implementat ideea cu seria cadrului, dar din pacate la ei e doar o recomandare nu regula ca aici, si aparent nici nu le verifica nimeni.
  14. Codul ăla de bare e de la un gel de duş. Te las pe tine să te gândeşti câtă încredere să ai în vânzător.
  15. wirespot

    De curiozitate, între timp ai găsit vreo bicicletă la care toate şuruburile sunt de acelaşi tip? Sau ai auzit dacă s-a inventat vreo unealtă care combină mai multe mărimi de inbus? Sau erai legat la ochi când ai luat-o şi n-ai văzut că n-are QR? Apoi, roata nu trebuie să poată fi blocată cu frâna, decât dacă e bicicletă de trials. Şi nu văd nicio minciună în afirmaţiile alea. Care e problema cu ele? Come on, să te plângi de mărimea şuruburilor şi lucruri din astea e cam prea de tot.