arh_claudiupopa

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About arh_claudiupopa

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/26/1984

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Carver XP 500 full custom, KogaM Exercises stock, Rockrider 6.3 full custom, Kotter sport 1978 restaurat, DHS pliabil pentru drumurile capitalei
  • Ocupaţie
    Arhitect de Interior
  1. arh_claudiupopa

    Recapitulam ? intre 4 nu te ploua :) Eu voi lua un u-lock si un set de pitlock pentru linistea sufletului.
  2. arh_claudiupopa

    Salut. Ma inscriu si eu pentru o comanda peste aprox 1 sapt.
  3. arh_claudiupopa

    Salut. Acum ca a trecut ceva timp, ne poti povesti putin despre ochelarii Liberty Sport ? E o varianta mai scumpa decit cu clip dar elimina neajunsurile. Intrebarea este - in pret includ control la ochi si prescriptia, lentilele si toate cele ? Si nu in ultimul rind cum e cu vederea periferica, pt ca lentila n-are cum sa aiba curbura corecta conform prescriptiei la periferie si vad ca la acest model cimpul e ingustat din acest motiv. Multumesc.
  4. arh_claudiupopa

    In final am reusit sa stabilesc o metoda pentru aprecierea uzurii care de aceasta data nu mai lasa loc de interpretare. Comparatia cu un pinion nou are problema ca trebuie sa potrivesti virfurile pe dinti cu profilatura similara, si asta e greu de nimerit pe ciuci si fara lumina. Asa ca am incercat sa gasesc un obiect cilindric care sa intre la fix intre 2 dinti buni - am gasit diverse capete rotunde de surub si cel mai potrivit este un adaptor de imbus de la un multi tool. Diametrul este putin sub 1cm (0.98 aprox) si el nu intra la fix intre dintii noi, mai ramine sub el pina la baza rampei inca 0.2mm. Prin urmare, trebuie plimbat acest instrument printre dintii pinioanelor uzate, daca ajunge sa aiba miscare laterala, atunci e clar ca distanta efectiva dintre umerii rampei a crescut incit sa afecteze performanta. Pinionul pe care mai sare lantul are miscare laterala de 0.1mm... Deci toleranta e mica de tot. Ideea e sa nu intre 1cm diametru intre dinti. - Daca intra, sa intre fest. Daca se misca, cit de putin lateral, cu un lant nou va putea sari. Daca se misca lateral peste 0.1 cred ca sare garantat si cel mai bine e sa mearga cu lantul vechi sau la reciclat. - La un pinion nou, acest instrument de masura nu intra nicaieri intre perechile de dinti complet, lasa acelasi 0.2-0.3 sub el, pe care-l observasem pe pinionul de 32 la caseta uzata. Cam asa arata pacientul, si sper sa-l mai pot folosi macar in vara lui 2013 (nu din loialitate ci pt ca unul nou e scump) http://imageshack.us/photo/my-images/534/pinioane.jpg/
  5. arh_claudiupopa

    As dori o lamurire scurta legat de uzura pinioanelor - Am o caseta SLX 11-32 cu spider de alu care tine 3 pinioane realizate din alu, apoi am un bloc de 4 nituite din otel, si 2 pinioane (11 si 13) libere direct pe caseta, cu inelul aferent de inchidere. Am observat ca suprafata de contact a dintilor cu rolele lantului se turteste de la apasare, si materialul este impins spre lateral, dintele efectiv latindu-se si formind un fel de talpa curba pe care calca rola.. Acest lucru l-am observat dupa primii 50km, si dupa un sezon, aceste portiuni de metal deformate ajunsesera la 0.2mm pe ambele parti ale dintilor mediani (cei mai folositi).... Credeam ca uzura normala face ca materialul sa se desprinda putin cite putin si nu sa ramina pe pinion... Lantul era mai zgomotos, si am decis sa pilesc dintele (doar excedentul de material din laturi) si din 2-3 miscari l-am adus la latimea initiala. Zgomotul a disparut si cred ca si schimbarea a fost imbunatatita. Acum din nou am aceste margini, sunt undeva la 0.1mm numai pe primele pinioane din blocul nituit (14-16) pe care din pacate merg cel mai mult (imi place sa schimb foile ca doar de-aia le am).... Intrebarea este - le las acolo sa creasca mari ? sau trebuie eliminate ? vitezele se schimba bine, lantul e ok in parametrii (masurat cu lera) - ii voi pune un lant nou in citeva zile, pt ca lantul de acum nu mai are electroplacarea (l-am curatat cu diluant de vopsea de prea multe ori - BAD IDEEA) Pentru aprecierea uzurii la caseta folosesc un bloc de pin. shimano SIS care este aproape nou, si verific distanta dintre virfurile dintilor (in prezent la SLX este cu 0.25mm mai mare masurata pe cel mai obosit pinion). E important sa se masoare astfel dintii compatibili (shimano megarange pastreaza designul ambutisarii intre serii, si daca suprapunem pinion de 16 nou peste cel uzat si aliniem si profilul dintilor, este o metoda garantata). By the way- se gasesc pinioane separat pentru 9 viteze ? am vazut pt XTR dar nu prea e avantajos.. macar 11 si 13 ? Multumesc
  6. arh_claudiupopa

    Salut. O solutie la care m-am gindit ca ar fi ideala pentru protectia carbonului in aceste situatii este in urmatorul fel - - clemele au suprafata de contact redusa, iar efortul la care este supusa tubulatura cadrului e diferit de cel pentru care a fost proiectat. Sunt multe tipuri de suport low cost a caror clema este total nepotrivita, prin felul in care stringe in doua puncte diametral opuse. Luind in considerare cum se fac clemele pentru tija de sa, este importanta distribuirea efortului, cu atit mai mult cu cit rolul acelui brat este de stabilizare si balansul bicicletei tot in acel punct de contact se aplica (cu inertia ei laterala, si efectul vintului real si aparent). - Solutia ar fi cu ajutorul unui cizmar - fabricarea unui manson din piele/cauciuc de aprox 2mm grosime, care sa fie cusut de o foaie de tabla subtire... apoi pe partea opusa, din nou cauciuc, ca sa asiguram contactul cu clema. Acest sistem tip senvis se va comporta ca o clema mare si lata, va fi croit exact pentru cadrul respectiv, si va permite sa stringi clema cu mai multa incredere... carbonul e tare, si prin distribuirea efortului se poate realiza o legatura impecabila. Cauciucul nu scapa, mai ales sub forma de coala mulata, e incredibil de aderent daca e de buna calitate. Evident ca totul trebuie sa fie curat, si corzile elastice cu carlig sunt foarte bune pentru limitarea balansului...
  7. arh_claudiupopa

    Salut. As dori sa ma asociez grupului pentru saptamina asta, vreau sa iau o pereche de gume pliate, o clema de tija de sa, si poate un amortizor de spate de 190 deci cam 1.5kg cu totul si volumul unei cutii de sandale. Ne organizam pe pm ? Multumesc