CRM

Membru
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About CRM

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Buc
  1. CRM

    Doi calculatoristi: - Vai! Ce frumos ninge afara! - Da-mi linkul sa vad si eu!
  2. CRM

    Vreau sa salut si eu ciclistii de toate categoriile pe care i-am intalnit ieri pe drumul dintre Poiana si Brasov. Spre suprinderea mea am vazut numai 3 "rutieri" alergand cursiere din care 2 la deal si un al treilea la un popas, etaland un Bianchi model mai vechi. Un alt ciclist cu un soi de mtb avea "safety car" in urma lui :) ; si am mai remarcat doi pusti cu mtb-uri cu saua coborata (moda pe care nu o inteleg) care se cam grabeau la vale. Constat ca sunt din ce in ce mai multi ciclisti pe toate drumurile iar asta ma bucura.
  3. CRM

    Ieri mi-am exercitat calitatea de sofer si am mers civilizat in urma a 2 ciclisti cu mtb-uri (alea cu sa coborata la max. a carei utilitate nu o inteleg dar probabil ca nici nu trebuie). Coboram din Poiana spre Brasov si spre surprinderea mea mergeau destul de rapid pentru modelul respectiv (intre 40 si 50 km/h). Nu am claxonat, nu am injurat; sunt mandru de mine :D Data viitoare cand mai ajung acolo am sa iau si bicicleta sa fac doar coborarea :)
  4. Teoretic majoritatea spitelor ar trebui sa fie din otel inoxidabil (insa cu siguranta mai sunt si alte materiale) si din acest punct de vedere diferenta ar fii doar de design in ceea ce priveste culoarea.
  5. CRM

    Oarecum ontopic: Unde as putea sa gasesc niste "camasi" pentru manetele de frana - model ca in poza? Este vorba despre manete dura-ace.... '80's
  6. CRM

    intr-adevar e foarte frumoasa si cocheta, cu multe bunatati. Imi plac schimbatoarele; sunt curios cum e feeling-ul cu ele. Franele au fost vopsite sau au fost si in varianta asta? rotile seamana cu un model campagnolo care nu stiu cum ar fii sub calitatea cadrului; dar poate nu le stiu eu prea bine :) Cadrul este exquisit!
  7. CRM

    Sigla se regaseste si in partea de sus a seatstays si pe tija de sa. Am sa mai pun poze. In partea de jos, unde se prinde angrenajul nu e nimic; cel putin nimic evident - e o piesa de plastic petru ghidajul cablurilor - care nu stiu cat de "originala" e.
  8. Din pacate eu nu m-am putut "alipi". Am fost la pta. Dorobanti intre 8:50 si 9:15; am luat-o si spre pta. Victoriei sa incerc sa prind din urma grupul dar n-am gasit pe nimeni.
  9. Si eu voi face tot posibilul sa ajung. Care mai exact pct. de intalnire de la Pta. Dorobanti ? (desi presupun ca voi vedea o multime furioasa cu furci si topoare)
  10. CRM

    Eu as investi in primul rand intr-o sa comoda daca se impune, apoi in echipamente de semnalizare si trusa de "prim ajutor" (petece, butelie co2, leviere) Dupa asta m-as axa pe "performanta": angrenaj si schimbatoare mai bune dupa caz (dar nu ma pricep la echiparile pt. mtb); apoi frane, ghidon, furca (modelele superioare).
  11. CRM

    Bacul Navrom este concurat la spatiul navigabil de cele 2 bacuri Ostrovit si are foarte rar canalul liber - cam la 3 ture al lor trece si Navromul o data, asta desigur in sub 1/2 din timpul Ostrovit. ..asta e...
  12. CRM

    iar mie poate-mi da cineva un indiciu ce firma e cadrul. As vrea sa-i fac autocolantele....
  13. CRM

    Celalat brat nu este la fel pt. ca nu am setul. De asemenea nu am nici capacele de protectie; m-as bucura daca as reusi sa obtin un set. Pipa are in capat sigla 3t. Dupa cum spuneam, imi pare rau ca nu stiu ce productie este cadrul. Mi-ar parea bine sa recunoasca cineva sigla si sa-mi spuna :) Pana la sfarsitul anului era bucati; atunci m-am hotarat s-o transform in cursiera ceea ce n-a fost usor caci deraiorul meu nu putea fii atasat; imi lipsea fix piesa de legatura; apoi m-am chinuit un pic sa gasesc lant dar in final imi place f. mult ce-a iesit; are valoare sentimentala f. mare pt. mine.
  14. CRM

    Am postat la cele vintage dar pun si aici cateva poze cu batrana mea. Din pacate nu stiu sa setez sa apara direct poze asa ca iata link-ul :) http://imageshack.us/g/694/dsc0334g.jpg/