SwatKat

Membru
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About SwatKat

  • Rank
    Amator
  • Birthday 12/21/1980

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Canyon Nerve AL 8.0 (2015)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. SwatKat

    Eu am "investit" in 2015 intr-un Canyon Nerve AL 8.0 - a fost la vremea aia cam, 2000e. M-am dat cu bicla si pe traseul de Prima Evadare inclusiv in 2016 cand a fost horror. Si pe multe alte trasee cu noroi. Grija de ea am avut sa zicem ok, in sensul ca am servisat furca si shock-ul cam la 1 an - adica cam 10-15 ore de concursuri si cam 30-40 ore de dat pe asfalt pe banga Buc. Mecanic am avut, zic eu, De abia in nov. 219 am schimbat toti rulmentii - deci au tinut destul de bine. Iar lant si caseta am schimbat in 2018, just in case. De ce am zis toate astea? -pentru ca am zis sa povestesc si experienta mea in sensul ca eu sunt foarte impacat cu un FS de 27,5, de 13,5 kg (cu tot cu dropper) - bicla cu care am facut ceva trasee de trail (Cozia MTB, Carpathian si altele asemenea) insa m-am descurcat onorabil si pe asfalt, la plimbarile saptamanale pe langa Bucuresti de pana in 100 km.
  2. SwatKat

    @Stuparul: multumesc de sfat, stiu reclama... Ture lungi de sosea nu voi face, sa zic ca sunt cele "uzuale" de 2-3 ore, pana in 100 km sau undeva pe acolo. Ca si pozitie pe bicicleta, Devronul Urbio K3.8 - care e chiar marimea L, ar merge destul de ok. Sigur, nu e o cursiera, insa latura de MTB-ist ma impinge la cauciucuri ceva mai late decat la o cursiera Problema e ca mi se pare destul de grea, peste 13 kile are. Si nici nu am mai vazut la Decathlon Gravelul 120, care poate ar fi, pentru mine, o solutie (atat ca pozitie, cat si ca buget). Mersi inca o data de sfaturi!
  3. Salut! Vin cu o intrebare care rezulta si dintr-un eveniment neplacut din familie... am pierdut pe cineva drag si am fost rugat sa iau sa folosesc, daca am cum, cele 2 biciclete: un Kross Level B6 si un Devron Urbio K3.8. Eu sunt mai mult cu muntele si FS, am un Canyon Nerve 8 pe 27,5" cu care ma inteleg perfect si cu care am mers mult si la ture "de sosea" - plimbarile saptamanale organizate prin/pe langa Bucuresti. Si am tot cochetat cu ideea de a cumpara o noua bicicleta pentru astfel de activitati, cu care sa pedalez mai usor pe sosea/drumuri pietruite. Mi-a fost mereu teama de cursiere si de posibilitatea mai ridicata de a face pana si chiar incepusem sa ma uit la Decathlon Gravel 120, dar nu a fost in stoc si oricum anul asta pana acum a fost pandemie. Eu am 184, Devronul este marimea L, iar Kross-ul e marimea 17", pare cam adunata, dar inca nu am apcat sa ma dumiresc bine. Am facut o mica tura cu Devron si pozitia e mai aplecata ca pe Canyon, furca mi se pare varza (logic). O sa incerc si pe Kross sa vad cum e, sa reglez saua dar totusi parca 17" e cam mica si as vrea o bicicleta mai apropiata de cross/sosea - ca turele saptamanale pe sosea sunt. M-am gandit la urmatoarele scenarii: - le vand pe amandoua si iau ceva in gama de pret de 2500 lei - mai mult nu vreau. eventual Gravelul de la Decathlon, daca e mai bun decat astea doua. - sa incerc sa folosesc Devronul, eventual cu o pipa reglabila si astfel mai inalt putin ghidonul. In plus, eventual as mai putea lua franele (Avid) de pe Kross in loc de Shimano (tot hidraulice) de pe Devron - doar daca as castiga ceva ca performanta sau scadere de greutate. - sa incerc sa folosesc Kross - probabil din cauza rotilor de 29" pare putin mai inalta ca Devron, iar daca nu as sta prea ghemuit poate ar fi ok pentru mers pe sosea/pe langa Bucuresti. Nu-mi au seama daca as pedala mai usor cu Devron decat cu Kross, avand in vedere profilul rotilor. Probabil sufleteste tind sa incerc sa folosesc una din cele 2 dar avand si cev probleme cu spatele nici nu vreau sa ma chinui. Multumesc daca ati avut rabdare sa cititi si eventual sa spuneti vreo idee/sfat...
  4. SwatKat

    Am si eu o intrebare: Merge setup-ul ca in poza? Sa stiu daca pastrez suportul sau nu. Este vorba de noul Thule 598, are falcile alea din cauciuc si in poza e cum am strans la maxim. Afecteaza cumva conducta de frana? Toacla e un Canyon Nerve. Multam. Link poze: http://imgur.com/a/IMM5E
  5. SwatKat

    Run bike a avut insa la varsta aia nu era prea "sportiva" si nu s-a dat f mult cu ea. Mergea insa cat de cat. Pe bicla de 12 se da ok, am incercat putin si fara rotile ajutatoare. Cu ele deja baga viteza mare, nu are treaba. Ok, iau 16". Partea cu alergatul in spatele ei poate ma ajuta si pe mine la eliminare "puffyness" :)))
  6. SwatKat

    Perfect, multumesc mult! Oricum urma sa testam dar parerile voastre sunt foarte utile, copilul poate zice ca e ok cu ambele si n-as fi vrut sa fac o greseala. Mai ales filmuletul postat de adi.murariu imi e util, pare intr-adevar ca ar fi ok cea de 16". Multumesc!
  7. Hello! vin si eu cu o intrebare legata de achzitia unei biciclete pt fi-mea. Ar fi a 2-a, prima a fost marime 12", luata anul trecut in primavara, acum e aproape nefolositoare de mica. Isi tine echilibrul putin insa tot ar fi nevoie de roti ajutatoare. Ca detalii ale "impricinatei": are 4 ani jumate, inaltime cam 112 si inseam 55 cm (fara adidas in picioare). Oscilez intre 16" si 20", nu as mai vrea sa iau ceva si iar la anul sa o schimb. Din ce citesc, pentru inaltimi intre 110-120 cm e buna marimea de 16", insa inseam de 55 e la limita inferioara pt 20". Oricum trebuie sa ma duc sa probam insa daca aveti niste sfaturi din experienta proprie ar fi binevenite. Multumesc anticipat!
  8. O mica plimbare pe dealurile din jurul Falticeniului
  9. Daca asta s-a retinut... Fiecare face ce vrea, e democratie teoretic... Si de aia toti avem dreptul la pareri, fara a fi catalogate intr-un fel sau altul. Nu ma refer sub nicio forma la modalitatea de imbracare, m-a amuzat pur si simplu reactia adultilor.. Inchei aici.
  10. SwatKat

    Talpa aia e dreapta sau este "taiata" pe diagonala (ca in cazul prinderilor care vin pe la usa). Daca e dreapta si doar sta mai sus, nelipita de caroserie, e probabil normal.. Oricum, daca piesa aia are vreun cod, se poata cauta pe net si vedea pentru ce masina e... sau invers, pe site la Thule, cautat dupa modelul masinii si vazut cum arata piesa respectiva
  11. Apropos de asa, ca eram la coada de mici alaturi de (cred) parintii ei, veniti acolo nu la concurs, probabil doar in plimbare: Zice doamna: - Auzi, .... e o masa intreaga de langa noi care se uita lung la Iuliana/Iulia (ceva de genul)... La care domnul: - Si ce sa fac, sa o tin in casa? Ca tata de fata (de gradinita deocamdata), stau totusi si ma gandesc daca as accepta sa ies cu fi-mea, minora, imbracata asa... pozele nu surprind in mod corect "mularea hainelor"....
  12. SwatKat

    Doar cu titlu de exemplu, pentru comenzi BD alegeti curier DHL, nu DPD (pretul e acelasi). Comanda data de colegul Sergiu in 17.07 dimineata e inca in Ungaria azi - curier DPD. Pentru ca mi-am adus aminte ca mai voiam ceva si nici nu puteam incurca lumea, tot in 17.07, pe la orele pranzului, am dat personal o noua comanda, curier DHL. Comanda mea a ajuns deja la mine azi, livrata de Cargus! Ambele comenzi au plecat din depozit curieri (dhl si respectiv dpd) din GE in 17.07. Am impresia ca DPD transporta cu masini (vad tranzit-uri in GE, AT, H) iar DHL vine cu avion direct GE-RO.
  13. SwatKat

    Eu am Megane, am luat barele originale (prindere tot in plafon, pe surub) si tot talpa nu sta perfect lipita de caroserie, am cam 0.3-0.5 cm distanta. Daca asa e si aici, caci nu imi dau seama prea bine, se poate sa fie normal. Ca rezolvare, daca doreste, poate lua niste burete (sau eventual dintr-un tub de izolatie termica de tevi) si taia niste fasii pe care le pune sub talpa si prin stangere surub raman acolo
  14. pentru sambata viitoare se anunta ceva cu munte si coborare?
  15. SwatKat

    Mai este loc de unul? Trimit PM si daca se poate bine.. Mersi.