Pandy

Members
  • Content count

    2,184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Everything posted by Pandy

  1. Daca e nou, returneaza-l.
  2. 80 lei sau si mai putin (am dat 40 lei la reducere) sacul pijama din bumbac de la Decathlon. Mai au si o variante din nylon sau ceva de genul, mai ieftin.
  3. Furca pe care o ai este Solo Air. Nu ai unde sa incarci in partea cealalta. Poate ai cautat gresit informatiile si ai citit de modelul mai vechi care e dual.
  4. Am primit un sac de dormit, de vara, gratis la achizitia unui rucsac mai mare. Dar nu era un lucru nou, fapt ce ma tenteaza sa il balacesc putin. Asta pentru psihicul meu. Nu e cine stie ce, a mai incercat cineva spalarea sacului? Ce metoda? Ce ati folosit? Ma gandesc ca ceva specializat cum ar fi solutiile de la Nikwax, dar nu stiu ce sa aleg. Down sau Tech wash.
  5. Salut, Nu stiu sa iti recomand, nu am idee sa fie pe undeva magazine SH. Dar, duminica cand am fost intr-un targ de vechituri, am vazut mai multe biciclete pentru toate buzunarele. Inclusiv cam ce iti doresti, doar ca nu aveau schimbator in butuc. Referitor la schimbator in butuc, e dificil de gasit ceva bun la mana a doua si la un pret bun. Vei risca destul de mult. Iti recomand sa incerci, mai degraba, cu schimbator normal. Chiar asistasem la o vanzare a unei biciclete de dama, Rockrider, 280 lei cerea pe ea, entry, pana la urma a dat-o la 200 lei. Erau biciclete a caror provenienta era foarte suspecta, niste mici avioane, dar nu e ceva exclus pentru Romania. In locul tau as merge in cele 2 targuri de weekend, Autovit (in zona Vitan) si in targul de pe Valea Cascadelor (langa Dedeman Militari).
  6. Pusesem candva intrebarea asta. Era vorba de minim 100 postari si 3 luni, daca perioada o tin minte.
  7. Dana, nu vreau sa zic prea multe chestii pentru a nu crea polemici, cum nici nu vreau ca altii sa zica unde lucrez pentru a nu crede ca influentez cumva, dar asculta-mi parerea si mai cauta alte sugestii. Nu inseamna ca daca te-ai dus la cel mai scump, e si cel mai bun.
  8. Cel mai indicat e sa faci un repaus si sa urmezi o recuperare adecvata diagnosticului tau. Intotdeauna vor fi locuri unde lucrurile facute se prind mai bine si locuri unde nu. Conteaza foarte mult si raspunsul organismului tau. Daca as fi in locul tau as renunta pentru o perioada la bicicleta. De ce? Poate trecerea la alta bicicleta te ajuta, pe moment, poate repausul cateva saptamani te ajuta, pe moment. Dar durerile vor reaparea. Pana la urma este vorba de o inflamatie. -ita = inflamatie. - oza = degenerare. TendinITA. E o inflamatie, poate disparea. La fel cum poate reaparea. Gandeste-te la majoritatea sportivilor de performanta din care se scot bani. Aceia au un program de recuperare intens, undeva la 8 ore pe zi. De recuperare! Ei sunt urmariti a se reface si a reintra cat mai devreme pe teren/ce vrei tu. Tocmai pentru a readuce bani. De ce multi dupa ce se retrag au probleme? Poate ceva din antrenamentul tau sportiv nu a fost ok.
  9. Daca cineva vrea sa incerce SPD si nu are cu ce se incalta, atunci ar mai putea folosi pentru o perioada aceste SH MT-110, marimea 45 sau talpicul 28.5 cm. Au avut viata lunga, au trait multe si au suferit multe, talpa s-a dezlipit de mai multe ori, ultima solutie inca tine, suruburi bagate in talpa. Daca nu avem pretentiosi atunci sa ma contactati.
  10. Habar nu aveam de denumirea asta. Tot ce stiam pana acum se oprea la 4 sezoane. D-aia mi-a parut ciudat cand ai zis 5.
  11. @rovid iarta-ma, dar ce inseamna 5 sezoane?
  12. Timpul a mai trecut, ati gasit pe cineva care sa se priceapa la butucii cu viteze integrate? La mine e vorba de un Nexus 7 care mai scapa din cand in cand dintr-o viteza in alta, dar revine dupa o pedala.
  13. Ai grija ca daca vei monta alta geanta pe portbagajul ala s-ar putea ca urechea inferioara sa taie geanta. Sunt patit cu asa ceva la un Ortlieb.
  14. Ca sa il completez pe adevaratul doctor din topic, psoasul este cel care initiaza miscarea de flexie a membrului inferior pe abdomen. Pana cand se trezeasc alti muschi, el isi "termina" jobul. Muschiulet tampit care se gaseste sa se prinda, printre altele, si de discurile intervertebrale lombare. Tensionarea peste limita a acestuia poate genera dureri sau chiar protuzii.
  15. 1. Nu a zis nimeni ca sunt doctor. Daca ai fi gandit putin cifrele realizai ca un medic nu poate ajunge acolo decat dupa 6 ani de facultate si inca 5-6 de rezidentiat. 2. Din incercarea de a te lamuri cumva cu acea minunata bomba ca flotarea lucreaza spatele, au scapat greseli. E interesant faptul ca in continuare consideri ceva si nu incerci sa cauti cu amaratul de Google.
  16. Daca ne luam dupa explicatia ta cu margelele, incordarea musculaturii spatelui este egala cu nimic. Abdomenul si greutatea exercitiului tot in jos va trage. Tu si daca vei ridica mai sus, burta tot in jos va sta. Musculatura paravertebrala, origini pe sacru si prinderi pe coaste, origini pe procesele transverse ale vertebrelor si tot acolo insertii. Ma gandesc acum doar la partea toracala-lombara. O contractie a lor care nu e izometrica va aduce la scurtarea distantei intre capetele muschilor, si, implicit la o extensie. @superpippo incearca sa faci plankul cu genunchii indoiti, vezi cat de usor e. Apoi fa-l cu genunchii intinsi si incearca sa elimini curbura lombara. Conform explicatiei de mai sus, daca ai genunchii indoiti iti va fi mai usor, iar intinderea genunchilor aduce in majoritatea cazurilor si datorita fortei mai slabe a abdomenului, o extensie in lombara. Deci, acolo daca nu corectezi ai initial o contractie izotonica. Pentru eficienta urmeaza izometria, d-aia si te pune in plank sa mentii cat mai mult. Daca abdomenul nu e incordat si, pentru o corectitudine si mai mare, nu incerci sa tragi de pubis spre cap, fesieri incordati, arunci nu mai e plank. Nu inteleg de ce continuati sa sustineti ca flotarea si chiar plankul lucraza musculatura spatelui? Flotarea, la orizontala, este un exercitiu de baza pentru dezvoltarea pectoralului, tricepsului. Faptul ca pentru eficienta si corectitudine incordezi si abdomenul, ca oricum spatele e incordat, nu inteleg de unde ajunge pentru spate. Daca gandesti asa, atunci de ce nu consideri mersul exercitiu pentru spate? Cand mergi nu ai spatele incordat? Trebuie sa intelegeti ca din cauza pozitiei bipede pe care o avem, musculatura responsabila de extensia spatelui este mult mai dezvoltata ca cea responsabila de flexie. De aceea avem un dezechilibru intre anterior si posterior. De aceea pentru problemele din lombara este nevoie de tonifierea abdomenului si musculaturii bazinului, initial, si apoi cand se ajunge spre un echilibru ajungi sa faci si exercitii care dezvolta musculatura spatelui. Totusi, cred ca cei 5 ani petrecuti in facultate si combinati cu 4 de vechime in domeniu, stiu ce rahat mananc. Despre ce naiba vorbim aici? Ori le faceti corecte, ori le luati de pe youtube de la domnisoare sau domni care nu au vreo problema sau nu vor sa recunoasca si stau in toate felurile posibile. Toate exercitiile trebuie adaptate in functie de om, de afectiune. Aveti macar idee cati instructori de fitness sau de culturism sau de la sali sunt 0? Sau au probleme grave? Am o prietena dotata cu 6 hernii, 3 lombare, 3 cervicale, instructor la Worldclass si Stejarii. Nu oricine calca acolo. Are coloana praf din cauza ca pana sa ajunga unde a ajuns a avut de lucrat doar cu dobitoci care au distrus-o. In domeniul asta se trateaza pacientul, nu boala.
  17. Acea rotatie este foarte periculoasa pentru hernii. In functie de locul herniei, de dimensiunea ei, poate sa agraveze. Mai cu seama ca in ultimele poze, variante, acolo se face si o hiperlordoza. Aveti grija. Flotarea dezvolta musculatura spatelui? In primul rand, 90% din protuziile si herniile lombare trebuie tratate prin dezvoltarea musculaturii abdonimale pentru a prelua din sarcini. Musculatura extensoare a spatelui este mult mai dezvoltata ca abdomenul. Trebuie adus un echilibru anterior-posterior si lateral.
  18. Monitorul a plecat,
  19. Alleycats (2016) - nu m-am uitat, dar se incadreaza in categorie.
  20. Monitor Horizon 7002D (17 inch) - CRT - adica pe tub. Nu asigur transport, daca cineva il vrea trebuie sa vina sa il ridice.
  21. Dar pe cea cu cea mai sigura metoda de contraceptie o stii? Procentaj 100%. Aspirina. Testeaza si vei vedea. Dar trebuie dupa reteta urmatoare: O aspirina tinuta intre genunchii femeii. Anunta-ma daca iti reuseste. Daca ti-a reusit, atunci fac cinste cu pastila de a doua zi.
  22. E cineva colectionar de filme? Am 2 filme sigilate, daca cumva tenteaza pe cineva. Este vorba de Phoebe in Wonderland (2008) si Asasinul din Bangkok (Bangkok Dangerous 2008) - la cel din urma am 2 bucati, una sigilata, alta desfacuta.
  23. Scarlett Johansson - contemporana cu noi.
  24. Salut, De ce vrei neaparat sa iei angrenaj nou? Cauta ceva second. Sunt foarte multe, si, daca cauti cu atentie vei gasi la preturi bune si nu moarte. Eu am pastrat angrenajul de pe Koga cand l-am schimbat, este vorba de un Sakae Signature, daca vrei, imi zici sau il gasesti pe net. Este foarte important cand te gandesti la o "revizie completa", la ce vrei defapt. Daca o folosesti doar pentru oras, cum ai zis, nu as face asta. As pastra bicicleta intr-o stare cat mai proasta estetic pentru a atrage ochiul cat mai putin, mai ales daca nu pot sa o am sub ochi mereu. La unele angrenaje foile se pot demonta, la cele entry, cum e cazul tau, mai mult ca sigur nu. Eu am demontat-o de pe o bicicleta pe care i-am facut-o tatalui cu flexul. Set de pinioane pe 6, pe filet, se gasesc. Nu ai cautat unde trebuie. Nu vreau sa fac reclama, dar am gasit in primul magazin in care m-am infipt. Daca nu gasesti, atunci lasa un mesaj privat si iti voi scrie acolo. Sau cauta in targuri.
  25. Ai uitat :) lasa ca o iau pe cea de la Ionut daca tot am vorbit.