pratel

Membru
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About pratel

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 09/24/1969

Profile Fields

  • Localitate
    Paşcani, jud.Iaşi
  • Ocupaţie
    antreprenor
  1. Hebie a fost prima alegere, dar citind review-uri comparative intre Hebie şi Utopia (ale cicliştilor de toate sezoanele şi de toate modelele de biciclete, nu neapărat cicloturişti) am ales să fac o investiţie în Utopia. Dacă chainglider-ul Utopia este atât de rar încât nimeni nu îmi poate indica o locaţie de unde pot să-l cumpăr, atunci rămâne ca singură variantă dar nu cea mai eficientă, Hebie. Merci.....
  2. Salut, vreau si eu sa cumpar un chainglide mai deosebit:http://www.utopia-velo.de/fahrraeder/country-kettenschutz/ . Ma poate ajuta cineva sa-l gasesc la un pret rezonabil? Ca eu, cat am incercat sa dau peste el pe diferite site-uri consacrate, nu l-am gasit... Merci anticipat. Un link unde-l pot gasi la vanzare (preferabil de la un magazin online undeva in UE) ar fi de ajuns, de restul ma descurc eu. Merci pentru atentie...
  3. pratel

    Într-un postare anterioară la același subiect descriam viitoarea mea bicicletă cicloturistă astfel: „Viitoarea bicicletă e un cadru DHS sau Rich second-hand care va fi convertit spre touring, grupul pedalier e Acera Hiperdrive (48-38-28) pe pătrat, lanţul e Shimano HG 40, pinioane Shimano hiperglide cu 7 viteze pe filet, derailleur faţă Acera ”. Între timp am căpătat ceva mai multă experiență în domeniu și cu ajutorul sfaturilor bine intenționate ale coforumiștilor am ajuns la următoarea configurație de bicicletă : - cadru de MTB, oțel Hi-Ten, sudat, nimic special, luat SH de la dezmembrări simplu, trainic și robust vopsit personal de mine; - fucă fixă fier (din bazar) de 1” , cuvetărie Neco; - ghidon Zoom model touring; - aripi SH tablă - roți de 26 cu jenți duble Mavic 317 pe spate si Yack față, 36 găuri, spițe SAPIM - cauciucuri Schwalbe Land Cruiser pentru utilizare de zi cu zi și Marathon Plus Tour pentru treburi serioase; camere Continental cu valvă auto - butuc spate (piesa de rezistență) Rohloff 500/14 - butuc față cu dinam Shimano sau în varianta light Shimano parallax - foia de fier cu 46 de dinți pe pătrat - lanț KMC 710 single speed - pedale plastic (deocamdată) - butuc pedalier ceva din Taiwan - frâne pe jantă Magura HS 33 EVO2 - pipă fixă Ritchey 120mm - șa lată Wheeler fără scobitură dar amortizare pe arcuri, tijă șa cu amortizor - portbagaje nemțești rigide și solide de aluminiu (unul mai îngust a venit odată cu gențile Ortlieb, celălat mai lat e folosit pentru cărat diverse deoarece are sistemul cu arc) - genți Ortlieb Back-roller Classic momentan numai pe spate - gentuță pentru scule montată pe cadru - catadioptri pe spițe, - far de față cu bec halogen plus unul pe LED cu baterii iar pe spate stop cu led-uri și catadioptru roșu - picior de sprijin reglabil în unghi, goarnă pe post de sonerie (își face treaba neașteptat de bine), ciclocomputer de la Lidl, suport bidon apă din plastic, antifut tip U dela Trelock. În timp vreau să dotez bicicleta cu un chainglider de genul ăsta http://www.utopia-fahrrad.de/Fahrrad_Html/Kapitel_Html/141_Country_17.html Fotografii: http://img607.imageshack.us/img607/1520/dscf0201s.jpg
  4. pratel

    Ok, merci pentru atenție, am citit și eu review-urile de pe site-urile străine. Mă întrebam dacă sunt un înlocuitor eficient (dar mai ieftin) pentru Schwalbe Marathon, că asta folosesc deocamdată. Am găsit la Decathlon Iași cu 100 lei/buc.
  5. pratel

    Salut, ce părere aveți de anvelopele Vittoria de 26 inch pentru cicloturism (Randonneur)? Merită investit în ele (aprox. 100 lei/buc)?
  6. pratel

    Salut, am citit topicuri în legătură cu vopsirea cadrelor de bicicletă și până acum nu am citit nimic despre o metodă de vopsire pe care mi-a recomandat-o cineva: vopsirea la pistol cu vopsea preîncălzită. În esență este vorba despre încălzirea vopselei pe un radiator electric și pulverizarea ei pe cadrul rece. Are cineva cunoștiință de metoda asta? A folosit-o cineva și dacă da, ce rezultate se obțin (vopseaua e mai rezistentă, etc...)? Dacă există pe undeva un topic care tratează problema rog un link sau redirecționare în topic sau privat
  7. pratel

    @MBZ: „ in vederea construirii( de catre mine personal, pe persoana fizica, de la cap la coada) unei roti in jurul unui butuc Rohloff care implica o abordare usor speciala" Până la urmă ai spițat roata cu butuc Rohloff? ce abordare ai folosit? dacă ai rezolvat-o, poți să pui o fotografie să văd și eu cum ai făcut?
  8. pratel

    Din păcate am numai așa
  9. pratel

    mai interesează pe cineva ghidon tip „fluture”(butterfly)?
  10. Cu alte cuvinte, dacă vrei să faci o treabă bună trebuie să pui Loctite pentru fixare..... ?( de ex. pentru fixare șuruburi conductă la frânele Magura, să izoleze și să fixeze șuruburile ca să nu curgă lichidul de frână)
  11. În ce sens „dar nu are asa mare efect precum se crede” ? Te rog detaliază......
  12. Salut, Așa cum sună și întrebarea, pot face înlocuirea? Loctit-ul este folosit pentru blocajul și sigilarea șuruburilor în filetate pentru a nu se desfileta din cauza vibrațiilor sau a presiunii exercitate asupra lor....
  13. pratel

    Salut, părerea mea este dată de o observaţie simplă: cuvetele semiintegrate şi mai târziu integrate au apărut odată cu intrarea pe piață a cadrelor de aluminiu, mai puțin rezistente, și de scurtarea head tube-ului. Cadrele Cr-Mo, Fe >:) , și altele asemenea folosesc în continuare vechile standarde care și-au demonstrat fiabilitatea de-a lungul timpului. Părerea mea, repet.
  14. pratel

    Trebuie sa spun, ca să fiu înteles corect, că frâna mi-a fost vândută fără lichid de frână în ea. Eu m-am gândit că ar fi bine să-i fac o spălare cu apă sau altceva mai potrivit (ce?)...
  15. Salut, pe scurt, am cumpărat de pe net o frână Magura HS 33. Fostul proprietar al frânei m-a informat că a folosit ulei de amortizor Citroen în loc de ulei original Magura. Din ce am văzut și citit pe forumuri, uleiul de Citroen poate fi folosit ca măsura de urgență în locul uleiului Magura.În contextul în care eu doresc să bag ulei Magura, credeți că ar fi o idee bună: a) să curăț interiorul cu apă (sau cu ce e mai bine să spăl frâna ca să scap de resturile/urmele vechiului ulei)? b) să continui folosirea aceluiași ulei (respectiv pentru amortizorii Citroen)? c) dacă nici o idee nu e bună, ce /cum ar trebui să fac? Mulțumesc pentru înțelegere,