(!8Y_M

Members
  • Content count

    128
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Good

About (!8Y_M

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 12/31/1988

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  • Ocupaţie
    Student
  1. Ai trimis mesaj inainte sa postez eu pe forum, si este normal sa respectam ordinea. Drept urmare, roata este a ta daca o doresti. O seara placuta in continuare!!
  2. Salutare. Roata fata si anvelopa de 26"x2.4 Conti Trail King pe sarma mai sunt valabile? Multumesc!
  3. Am vrut sa zic daca a vazut cineva schimbatorul si am realizat ca defapt maneta e SF, dar am ramas cu genul masculin in cap... Vina mea... Scuze:( Asta e, mi-am luat-o....
  4. "suspensie" (a se observa ca este scris intre ghilimele) ca suspensia.... dar "maneta" schimbatorului de viteze l-a vazut careva?
  5. Din pacate, la 2 zile dupa ce am urcat pozele pe forum, colegul meu care detinea toata aparatura necesara s-a mutat in alt service... Undeva prin baneasa. Asta este si motivul pentru care lucrarea a stagnat...:( O sa o termin, dar sudata la MIG... Cand o sa-mi permita si timpul.. Pana sa ma apuc de treaba am purtat o discutie lunga pe aceasta tema, si singura conditie a lui a fost sa croiesc eu bicicleta iar el sa se ocupe strict de sudura... Pot sa-ti dau datele lui de contant si sa vorbiti voi direct...
  6. Era prea mare alergatura sa gasesc aceleasi dimensiuni. Oricum daca ma prinde, urmatoarea va fi din aluminium.... Ca tot am unde si cine sa-mi sudeze acum.... Momentan vreau sa incerc si daca nu-mi place sa nu ies in pierdere prea mare. Referitor la bucsa, este o "balama" de bicicleta clasica dar care s-a cam topit cand am sudat pe langa ea.... Si aveam nevoie de aliniere. Ori cumpar una noua ori fac din teflon/ poliuretan alb la strungarie...
  7. Din pacate nu sunt CrMo... mi-ar fi placut dar din bucuresti nu stiu de unde poti sa cumperi... si mai ales sa gasesti si ce cauti:( Este o teava de 50mm cu 1,5mm grosime, sudata, cu ceva aport de inox...(ns exact in ce proportie) suficient de solida zic eu pt alea 60kg ale mele:D achizitionata la indemnul unui coleg (priceput in materiale fieroase) si sudor tot-odata:D dar clar nu e teava de gard:)) Sudata la TIG cu adaos (ca sa fie tapana) de bagheta cu continut marit de inox (daca nu chiar cu inox `pur`... o sa intreb luni si detaliez) iar la final strict estetic sudurile vor fi pulsate:) O sa o cantaresc la final... nu ma astept sa fie un fulg dar nici sa iasa cea mai grea de pe lume:D (parerea mea)
  8. Si cum ziceam si saptamana trecuta, m-am apucat de treaba. Din pacate job-ul nu-mi permite mai mult (am foarte mult de lucru in perioada asta) dar usor usor... ajung departe:) Primele poze cu bascula spate aproape gata.... mai sunt necesare prinderile rotii spate si 2 capace estetice:)
  9. Si aici :D dar inca sunt la stagiu de pregatire. Am jante, transmisie, furca, si teava pt cadru + bucati de cadru... Head-tube, butuc pedalier, prinderile de la frane, prinderile amortizorului spate, "balamaua"... Sper sapt viitoare sa ma apuc de bascula spate (trebuie sa ajung pe la laser sa tai oarece bucati) si apoi usor usor sa o duc la bun sfarsit. Tin sa mentionez ca a mea o sa aibe suspensie fata-spate, roti 20-28 si transmisie spate :D Zi-mi si mie te rog, detalii despre scaun.... Numa bine!
  10. Eu stiam alfel finalul...Cum sa o tai... Ca uite ce frumoasa e aici sus... Sculptata cu fel de fel de motive din mosi stra-mosi... Pai ba ciobane, tai-o de jos... Da de ce mai omule...ce am cu ea, ca pe mine aici sus ma deranjeaza....
  11. Daca nu ma insel aia nu e dacie ci e un renault 12 transformat de propietar.Dar oricum are si o dacie pregatita de coasta... Fosta masina a lui morcov... Sper sa nu comfund masinile...ultima oara cand am vazut masina avea alta culoare dar ma indoiesc k exista prea multe p-acolo...si inm la BV
  12. Ca tot veni vorba de cereri.... 2 juguri de furca double crown cu tot cu head tube-ul dintre ele gasesc si eu? Asta in ideea ca asa ceva nu prea doneaza lumea ca nu ai ce face cu el... Sau un cadru de cursiera sau ceva 28.... Rupt, stramb, indoit... Nu conteaza... Ma intereseaza spatele cadrului.... Bucatile dintre seat tube si butucul rotii spate, dar sa fie fier.... Multumesc anticipat
  13. Nu cumva trebuia curbura aia de pe coama invers? Concava si nu cenvexa? Parerea mea personala... Cred ca saua a fost creata de un pasionat BMW... Zici ca e antena...
  14. Ms frumos de cadru Dnl. Pandi ( in calitatea Dnl Catalin care s-a prezentat sa si-l ridice de la tine) Ns cum parea la prima vedere... dar crede-ma ca acum e super incantat:)) m-a sunat de vreo 5 ori pe ziua de azi ca sa imi spuna de ce piese a mai vazut pe net... si ce sa aleaga... P.S. L-am cantarit... 3250g cu tot cu monobloc si antifurtul ala de pe spate:P
  15. normal.. ca traiesti in Romania... chiar Bucuresti... la noi dispareau de mult la fier vechi.. direct din alea 8 suruburi de jos....