locke

Members
  • Content count

    239
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

88 Excellent

About locke

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 11/05/1984

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Scott Voltage YZ25 2010
  • Localitate
    Bucuresti
  • Ocupaţie
    business analyst

Metode de contact

  • Yahoo
    matei84ro
  • Skype
    matei84ro
  1. Salut, Din punctul meu de vedere ar trebui sa fie: "Daca sunteti pe sosea comportati-va ca un vehicul." Nu trebuie sa te comporti ca un auto-orice pentru ca nu e posibil/necesar. Din acest motiv sunt reguli de deplasare asemanatoare cu cele ale autovehiculelor, nu identice. Numai bine
  2. Corect. O ineptie asemanatoare cu claxonul obligatoriu pe bicicleta.
  3. Nu, in Neamt. Cred ca unii fac parte dintr-o secta iar ciclistii sunt "those who shall not be named" :D
  4. +1 relationez. am primit aceleasi instructiuni de condus "preventiv"
  5. Eu merg spre "mai intotdeauna". Asta in scenariul: in trafic sunt intotdeauna alert(nu circul cu casti in/pe urechi), stau in raportul de viteze care trebuie (sunt persoane ce au single speed/fixie, acolo e mai greu cu demararea) la semafor in fata masinilor, iar cand se face verde traversez rapid intersectia si ulterior trec spre marginea. Recomand cu mare caldura incepatorilor in trafic sa nu mai stea lipiti de borduri/marginea drumului si sa se comporte ca vehicule, nu ca pietoni pe carosabil. Recomandarea vine la pachet si cu viteza de deplasare (nu te plimbi ca in parc pe carosabil). Si doresc sa mai fac o mentiune referitor la " lipiti de borduri/marginea drumului" am observat ciclisti in trafic ce merg in acest mod: lipiti de marginea drumului chiar si in momentul in care au obstacole (masini parcate in general), stau in spatele masinii pentru a o ocoli sa se lipeasca din nou de marginea drumului, si tot asa... Opinia mea (si cum circul eu) este ca: daca pe pseudo-banda unu sunt masini parcate (la noi in Romanica banda unu este parcare get beget) sau banda unu are parcate masini din x in x metrii eu nu circul pe ea decat daca am drumul liber pana la intersectie. Numai bine!
  6. Salut, Weekend-ul trecut am achizitionat asa ceva (link mai jos) din Jumbo (magazin grecesc cu plasticaraie chinezeasca). A fost 5 lei si ceva. Link poza: http://postimg.org/image/v9hrssn99/ Nu am desfacut ambalajul inca. Am cumparat produsul in caz de nevoie, avand in vedere pretul derizoriu. Daca merge folosita ca husa de 2-3 ori si ulterior o folosita ca prelata de lucru, eu consider ca merita investitia. Numai de bine!
  7. @@Poseidon Salut, De cam un an vroiam sa-mi iau sa-mi achizitionez si eu un portbagaj pentru spate. Mi-a ajuns la gat 3 ani de biciclat cu rucsacul in spate. Ieri s-a intamplat minunea, mi-am achizitionat unul (trimite-mi un PM daca vrei sa-ti spun locatia). Aceeasi frica am avut-o si eu, ca nu se va portivi cadrului bicicletei (am un Scott Voltage YZ25 - cadru de dirt) insa se pare ca nu a fost nici o problema. Am iesit mai devreme si-am facut o poza asemanatoare cu a ta (ca si perspectiva) ca sa vezi cum ocoleste etrierul. http://postimg.org/image/3vfs46b2v/ (off topic - mi-am facut niste mici nervi incercand sa incarc poza pe forum - se pare ca trebuie sa stii niste lucruri pentru ca tot ce-am incercat extensii/site-uri nu ii place lui ciclism.ro) Eu sunt in Aurel Vlaicu cu munca pana in orele 18, seara in zona Matei Ambrozie daca te pot ajuta. Numai bine, Matei
  8. Iti impartasesc alegerea 100%! Mentalitatea de a gandi pozitiv, in a sublinia pe @@Trevizes, nu este optimism, nu este naivitate sau cum a spus si el, inconstienta. Este o stare de spirit cognitiva, nu subconstienta. Din pacate nu toti evalueaza/reevalueaza situatii (calculand variabile) ci functioneaza pe sistemul yesman la tot ce este general recomandat. Am mentionat general recomandat pentru a nu se intelege ca toate recomandarile generale trebuie evaluate/reevaluate (ex offtopic: este bine sa te speli zilnic pe dinti). Numai bine
  9. Corect politic nu. Insa banuiesc ca majoritatea, ca mine, prefera nu "moara" cu dreptatea in mana. Sentimentul de conservare (a finantelor) si faptul ca sunt un "pattern seeking mammal" (nu am reusit o traducere pertinenta e expresiei) ma "indeamna" sa nu intru cu roata in gropi si al naibi sa le tin si minte :) Mentionez ca raspunsul meu se refera la "drumurile pe care merg de obicei". Numai bine
  10. La multi ani! colegi ciclisti
  11. Salut, "Lucreaza" ca o furca entry level, dupa cum se vede si la pret. Se simte diferenta fata de o furca pe arc insa vibratiile mici nu sunt absorbate iar greutatea de peste 2 kg parca nu ai zice ca e pe aer. Numai bine
  12. Anul acesta este primul in care mi-am inregistrat turele/naveta. Din pacate (pentru statistica) nu de la inceputul sezonului ci de pe la mijlocul lunii Mai (17.05) pana pe 17 Octombrie, cand am tras-o pe dreapta. Sumarul este: ~2500 km, average speed 22,3 km/h - ride time 109:13:25 - net pace 2'41"/km; gross speed 20,1 km/h - total time 121:18:26 - gross pace 2'59"/km. Este al 3-lea an de ciclat "serios". Din pacate nu stiu sa ma evaluez cat de putin/mult inseamna pentru nivel hobby/amator. Ceea ce stiu este ca am parcurs mai multi decat in anii anteriori iar in ultimul an am reusit sa-mi ating tinta de a slabi. Numai bine
  13. Am balit la ea ieri vreo juma de ora (a aparut intr-un topic ieri)... :) Ma gandesc serios sa renunt la mtb (circul din ce in ce mai des la competitiile de xc) si sa trec la 99% din ce arata frumusetea de mai sus. Adica o bestiuta cu transimisie pe curea si rapoarte interne (butuc cu viteze integrate sau un sistem pinion, mai ales de cand au scos o gama mai diversificata de cutii), dinam in butuc, aripi si portbagaje zdravene - pentru o intretinere minima.
  14. Ideea cu autonomia bateriei: Am un prieten ce si-a luat un powerbank (baterie externa) de 20000 mAh ce poate incarca un telefon mobil de 3-4 ori si chiar 3 dispozitive simultan. Eu cred ca nu poti sa le ai pe toate: un telefon cu un display generos (4-5 inci), rezistent la socuri si baterie sa te tina 3-4 zile pe traseu si daca se poate sa fie si performant: quad core, RAM cat incape, camera foto buna, etc. Din acest motiv am sa va impartasesc alegerea mea ce se va materializa in curand: Detin de aproximativ un an un Sony Xperia Z1. Un telefon grozav de care sunt multumit si ca performante si ca aspect + certificarea IP58. Singura nemultumire avuta este dimensiunea. Este mai voluminos decat un S4 (sau alte mobile cu ecran de 5 inci) datorita rezistentei la apa/praf si destul de greu de manevrat usor cu o mana. Dorinta mea a fost sa imi iau Z1 compact insa nu era la noi pe piata in acel moment. Din acest motiv in curand voi renunta la Z1 in detrimentul telefonului ideal din punctul meu de vedere: Z3 compact. Nu vreau sa incep in al lauda deoarece sunt fanboy Sony si nu as fi obiectiv. Insa consider ca Z3 compact + un bumper sanatos pentru socuri + o baterie externa = kit-ul optim din punctul meu de vedere pentru navigatie. Numai bine
  15. Iti inteleg "DA"-ul cu purtatul castii insa topicul se refera la purtarea ei in trafic, nu "cu sau fara casca... pe bicicleta". Numai bine