adibrl

Membru
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About adibrl

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 10/16/1983

Profile Fields

  • Localitate
    targoviste

Recent Profile Visitors

1,378 profile views
  1. Vreo alternativa free mai exista? Am un trainer și senzori de viteza și cadență. M ar interesa doar " rulaj" , deci nu prea se merita cu plata pentru mine
  2. Am incercat și eu......... Ce pot sa spun -in primul rand este foarte curat. Normal că nu ramane curat că nou , dar mult mai curat decat orice alt ulei - după ce le " fierb" este destul de greu de curățat ce rămâne pe lanț - trebuie avut grija la ce temperatura se scoate lanțul . Prea cald rămâne prea puțin ulei intre zale, prea rece rămâne prea multa ceara și este greu de curățat ( practic eu nu am reușit să fie bine decât prima data, când am folosit termometrul. Apoi a fost ori prea mult ori prea puțin ) - una peste alta am fost foarte mulțumit ........dar ce m a făcut să trec înapoi la ulei normal de lanț :))) este faptul că nu am găsit un solvent care sa dizolve " maclavaisul" sa l țin lichid la temperatura normala pentru a putea unge lanțul . Practic fiind nevoit să " fierb" lanțul de fiecare dată când vroiam sa l ung +este foarte curat, silențios și tine mult mai mult decât uleiurile normale - nu știu cât de eficientă este ungerea ( deși daca mă iau dupa sunet este foarte buna)
  3. adibrl

    Aceiași problema . Am rezolvat o in 80% din cazuri cu o banda din aceea care se pune pe mana, de transpirație pusă peste banda
  4. adibrl

    M as cam oprii la un tacx booster 2500, am înțeles că are o frânare mai buna la viteze mici ( practic poate simula mai bine o panta) . Are cineva? Practic am de ales intre un booster chel la 400 și un t2675 cu suport față și cauciuc de trainer la 350
  5. adibrl

    M as cam oprii la un tacx booster 2500, am înțeles că are o frânare mai buna la viteze mici ( practic poate simula mai bine o panta) . Are cineva?
  6. adibrl

    Vreau sa imi iau si eu unul second (buget minuscul). Dintre cei care aveti........la ce sa ma uit? Ce probleme/uzura pot aparea?
  7. adibrl

    Contează și ce faci cu bicicleta......poate niste saboți buni și eventual vbrake bune paralelogram sunt suficiente
  8. Verifica rotitele de la schimbător, dacă se învârt cum trebuie Apoi daca schimbătorul se aliniază cum trebuie cu pinioanele
  9. adibrl

    Are idee cineva cam ce cauciucuri intra maxim in cadrul de triban 500? 28-622?
  10. adibrl

    Solar Storm folosește cineva? "Face banii?"
  11. adibrl

    Uleiul ăla este imposibil să nu distrugă in timp garniturile
  12. adibrl

    Si eu sunt mandru posesor de Pinarello Paris echipat ultegra 6503 si chiar vroiam sa deschid un topic sa intreb .............care ar fi posibilitatea sa fie un fake? Dupa echipare si functionalitate eu as zice ca e 0%, dar totusi la ce ar trebui sa ma uit ca sa ma conving? Fiind si mai veche nu am gasit prea multe date despre ea.
  13. sunetul mai degraba de la curatat este, nu cred ca este problema
  14. adibrl

    Eu zic sa fi atent si la marimea cadrului........cred ca trebuie sa ai peste 1,90m pentru acesta
  15. adibrl

    Exact. Din cate mi am dat seama ele sunt facute sa fie folosite ca spd si doar la nevoie ca platforma Deocamdata mi am luat unele ieftine (relativ) cu pini sa vad cum se comporta si cele cu pini. Banuiesc ca o sa am avantajul aderentei dar o sa pierd avantajul de a "trage pedala" ca la spd