toni34

Membru
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Good

About toni34

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 09/20/1986

Profile Fields

  • Ocupaţie
    Vopsitor
  1. toni34

    @@Traveller Repet ceea ce am spus in primul post: bineinteles ca se poate atinge nivelul de calitate dorit de acest cumparator (cu mijloacele detinute de prestatorul de servicii), dar pretul pentru vopsirea unui cadru ar fi mai mare de 1200 de lei, iar timpul de lucru ar fi cam patru saptamani. Intr-un exercitiu de imaginatie, daca as fi in locul prestatorului, pentru remedierea imperfectiunilor suprafetei vopsite si pentru obtinerea unei reflexii de calitate, eu personal as lua cadrul inapoi, as slefui tot lacul cu hartie abraziva cu granulatia de 1500 (atentie, fara sa-l strapung), apoi as aplica un nou lac (primul strat doar pe zonele care prezinta "gaurele" sau "low spots", apoi inca trei straturi de lac pe tot cadrul ca la final sa am patru straturi pe portiunile imperfecte. As usca fortat lacul (45 de minute la 60 de grade celsius), as slefui foarte putin, doar ca sa deschid porii si as lasa cadrul cateva zile sa se usuce bine, apoi as slefui perfect cu hartie abraziva cu granulatia de 3000 (pentru calitate maxima). Apoi polish, ceara si lustruire. Dar bag seama ca exista nemultumiri legate si de partea artistica. Pentru asta nu sunt calificat ca sa vorbesc, dar pot vorbi asa ca unul strain de casa. Inainte sa aplic acest nou lac as acoperi cu vopsea alba lucrarile grafice care nu sunt pe placul cumparatorului (sase straturi foarte fine de vopsea, pentru ca albul are putere slaba de acoperire) si as realiza noi lucrari grafice intr-o maniera mai putin artistica, dar care sa-mi ofere simetrie si perfectiune. Poate as folosi sablone plotate, abtibilduri, stickere; desi nu este recomandat sa ai ceva lipit sub lac, dar alta varianta nu gasesc momentan. Costul acestui efort s-ar ridica la 600 de lei, dar pentru linistea mea as presta acest serviciu in mod gratuit. Cu respect. Adrian Toni.
  2. toni34

    Felicitari pentru initiativa, Ovidiu. Probabil @@Sonyc a crezut ca suntem niste straini dezbinati, cand defapt noi suntem ca o familie si ne cunoastem de o viata. Eu cred ca escrocul este cumparatorul care a incercat sa obtina o lucrare de arta la un pret redus (sub pretextul ca nu este realizata 100% perfect). Si este adevarat ca exista defecte minuscule, dar nici noi la atelierul de restaurari nu atingem perfectiunea, desi cel mai experimentat dintre noi are 45 de ani vechime. Si la noi se intorc unii clienti inapoi ca sa retusam mici detalii, dar nu ne ameninta nimeni cu instanta. In alta ordine de idei sunt dispus sa vin in romania doar pentru a asista la proces, iar in cazul in care instanta ii va da castig de cauza nemultumitului, platesc si eu 200£ pentru maestru. Cu respect. Adrian Toni.
  3. toni34

    @@Sonyc Te inteleg si incerc sa ma pun si in situatia ta. In alta ordine de idei si eu sunt pasionat de pisici (doar in telefon am peste 4000 de poze cu diferite pisicute), dar am dezvoltat aceasta pasiune datorita prietenei mele care este pasionata cu adevarat, dar nu de orice pisica, ci doar de unele foarte expresive sau foarte dragute. De multe ori ii arat cate o cana din ceramica cu o pisicuta sculptata foarte frumos, dupa parerea mea, dar prietena imi spune ca nu-i place pentru ca pisica aia de pe cana "pare moarta". Ma incapatanez sa cred ca horia este un om bun, dar care probabil nu a inteles 100% ce isi dorea viitoarea posesoare a bicicletei cu pisicute. Si cred ca de la problema asta, toate celelalte fire de praf au iesit mult mai mult in evidenta. Sunt de parere ca o discutie directa intre artist si posesoarea bicicletei ar rezolva toate problemele. Cu respect. Adrian Toni.
  4. toni34

    Asta I-am spus si noi managerului; cu acea suma ne-am fi cumparat un mercedes mic si o casa destul de mare... Initial am vrut sa pun o poza cu starea acelui Ferrari Dino de 800.000 £ (toata caroseria este foarte ruginita), dar site-ul nu imi permite sa incarc imagini de pe telefon. Suma aceea va fi platita pentru intregul proiect (restaurare + revopsire + mecanica). Cred ca m-am exprimat gresit, dar ideea este ca va sta foarte mult doar la vopsitorie (peste o luna). Da, o masina poate fi vopsita si in 40 de minute, dar conteaza starea initiala, materialele folosite si pretentiile asupra calitatii. Este valabil si in cazul bicicletelor. Repet, ideea era ca toata lumea isi doreste o vopsire perfecta intr-un timp foarte scurt si cu buget redus; este foarte greu sa obtii asa ceva mai ales din prima. Toti marii vopsitori profesionisti gresesc uneori, dar remediaza. Nu spun ca Horia este perfect; dar chiar sa punem mana ghioaga pentru o imperfectiune care poate fi remediata cu polish in cateva minute?
  5. toni34

    Va salut, dragi prieteni. Permiteti-mi, va rog, sa imi in exprim si eu parerea, ca opinie publica, strict in ceea ce priveste partea tehnica a lucrarii in cauza. Admit de la bun inceput ca nu ma pricep foarte bine nici la biciclete nici la arta, dar de-o viata am revopsit masini de toate tipurile (uneori si biciclete ca hobby). Momentan lucrez in anglia ca restaurator in domeniul masinilor clasice si pot spune m-am confruntat cu majoritatea problemelor care au legatura atat cu tehnica, dar si cu natura umana. Fluxul tehnologic, operatiile de pregatire si vopsire, materialele folosite si reactiile chimice dintre acestea sunt aceleasi atat in cazul bicicletelor cat si in cazul masinilor. In acest domeniu, plecam de la ideea ca fabrica a executat o anumita lucrare, iar noi tindem sa ajungem cat mai aproape de acel standard al fabricii. Pentru asta trebuiesc pregatite perfect toate reperele in vederea vopsirii (sau in vederea aplicarii lucrarii artistice). Pregatirea consta in: - Chituire. Se pot aplica intre doua si zece straturi diferite de chit. - Slefuire. Fiecare strat de chit necesita un timp de uscare in regim de temperatura normala sau uscare accelerata/fortata cu ajutorul echipamentelor (lampi uv, pistoale cu aer cald, sau ridicarea temperaturii in incapere). - Aplicarea/slefuirea primer-ului (vopsea intermediara). In majoritatea cazurilor aceasta operatiune se repeta de patru ori: primer, uscare, slefuire, s.s.m.d. - Degresare. - Aplicarea aerografiei. - Aplicarea primului lac (trei straturi). - Slefuirea partiala a lacului (pentru deschiderea porilor care va duce la o uscare perfecta). - Uscarea primului lac. Acesta dureaza doua saptamani in conditii de temperatura normala. Uscarea fortata este mai rapida, dar nu este atat de eficienta in cazul in care ne dorim o reflexie de calitate. - Slefuirea cu hartie abraziva cu granulatia de 1500. - Aplicarea celui de-al doilea lac (trei straturi). - Slefuire usoara si uscare timp de doua saptamani. - Slefuire perfecta cu hartie abraziva cu granulatia de minim 2000. - Polishare (polish abraziv urmat de polish mediu, apoi polish fin). - Ceruire si lustruire. Toate aceste operatiuni necesita materiale, utilitati si timp (intre 100 si 800 de ore de lucru). Nu sunt in masura sa calculez pretul unui cadru de bicicleta vopsit in maniera asta, dar va pot spune ca in atelierul nostru (www.clasicandsportscar.ltd.uk) ultima masina venita are un buget de 800.000£ si opt luni de zile ca timp alocat pentru lucru, cu posibilitatea de a prelungi termenul; si asta doar pentru vopsire normala, fara elemente grafice. Realitatea este ca unii romani nu au destui bani, iar altii au, dar nu sunt dispusi sa investeasca pentru o opera de arta aplicata pe un cadru de bicicleta vopsit in mod perfect, dar si unii si altii viseaza la un asemenea cadru. De aici apar si toate aceste tensiuni. Mie personal imi place cadrul prezentat si nu am ce sa-i reprosez lui Horia. Chiar am sa apelez la el sa-mi personalizeze o bicicleta, eventual o sa-l recomand si celor din U.K. evident la pretul de 500£ ca asa poate nu o sa mai aiba timp sa-i "pacaleasca" pe romani cu lucrari de 200£. Eu nu tin cu ursul, dar un artist ramane un artist si trebuie tratat si respectat ca atare. Perfectiunea si termenul limita nu tin de arta, ci de productia in serie (print-uri, abtibild-uri, etc). Din cauza acestor neajunsuri parasesc tara tot mai multi oameni de valoare precum Brancusi care ne-a spus: "V-am lasat saraci si prosti si v-am gasit si mai prosti". Sfatul meu este sa discutati la un ceai (sau whisky) cum puteti remedia problema. Sigur veti gasi o varianta buna si toata lumea va fi fericita. Cu respect. Adrian Toni.
  6. toni34

    Vorbiti protocolar, mai animalelor! Draga felicia, ne bucuram ca ai ales sa ni te alaturi. Nu vei regreta. Intalnirea va avea loc in ultima joi a lunii (29.04.2010), in fata Clubului Vointa (langa statia de metrou Aurel Vlaicu), la ora 18:00. Nu lua in seama rautatile colegiale! Sunt multe persoane de nota 10 pe acest forum. Toate cele bune!
  7. toni34

    Trebuie sa tina cu noi si zeul banilor, cel al sanatatii si multi multi alti zei. SharkyROL: anul trecut ciclo-curajosii s-au cazat la cort pe malul lacului si a fost ciclo-beton. Anul acesta tot la cort vreau sa stau si sper sa fim mai multi.
  8. toni34

    Va astept in fata hipermarketului Cora pantelimon pt ca nu mai am timp sa ajung la Casa poporului.
  9. toni34

    Astazi a avut loc cupa Niro (la Dragonul Rosu - marginea bucurestiului). Am facut cateva poze pe care le postez si aici, dar pot fi gasite intr-unul din albumele mele.
  10. toni34

    [quote=han;152611 ps: toni pune fotografiile cu catararea de la crama. Cei trei care au speriat vestul... Baiatul este hotarat! Eu sunt si mai hotarat. Am pedalat peste limita mea maxima, dar lipsa antrenamentului si-a spus cuvantul. Domnul inginer catalin a mers foarte bine azi. Mai aveam o poza cu al patrulea calaret, dar nu a iesit bine si am preferat sa nu o pun. Scuze...
  11. toni34

    Claudiu, am urmarit cu interes acest topic si mi-am facut calculele in liniste ca sa pot ajunge la acest ciclo-eveniment. Maine urma sa ma urc in tren si sa vin la Bran. Vroiam sa ne strangem mainile frateste, dar vad ca dupa ce ai creat atata valva, ne-ai abandonat. Ciclo-neseriosule!
  12. Multumesc... multumesc tuturor pt aprecieri. Sincer, ma pregatisem sufleteste mai degraba pt niste critici: "Ca imaginea este de c***t, ca sunetul este la fel ca imaginea, ca n-am respectat regula treimilor, ca e prea lung, ca e nu stiu cum, ca nu e nu stiu cum..." In alta ordine de idei am luat camera chiar inainte de plecarea pe trans drept pt care nu am invatat sa o setez perfect; acolo am fost stresat continuu de gandul ca trebuie sa prind "cel mai bun cadru" (probabil deasta imi tremurau mainile atat de tare). Am bagat un sprint de unul singur pana la Balea Lac pt a imortaliza sosirea triumfala a primilor clasati, care din nefericire pt mine m-au prins cu 50 m inainte de sosire (de... calut greu, pedale simple...); am inceput sa pedalez si mai tare ca sa ajung primul si sa am timp sa scot camera, dar m-am gandit ca ei se vor gandi ca incerc sa ii intrec asa ca am franat brusc si am filmat din locul in care ma aflam. Nu mai zic de traseul cu zapada ca de cate ori ma intalneam cu cineva, saream repede de pe bicicleta si o aruncam cat colo' ca sa am timp sa scot ochelarii, manusile si in final camera, iar ei credeau ca nu-mi pot tine echilibrul pe bicicleta. Dar toate astea le-am facut din pasiune pt minunatul sport cu pedale. @31may: intr-adevar, "Comptine d'un autre été l'après midi" este super melodie.
  13. In tot acest timp m-am chinuit sa realizez un mic filmulet despre "Ultima catarare pe transfagarasan din 2009". Bucurati-va:
  14. toni34

    Bogdan Tot respectul pt tine si pt darul de a vorbi si de a explica fiecaruia in parte ce si cum. Capcaunul ala de Han nu s-a exprimat limpede. Acum am inteles si cred ca decizia cu suspendarea timp de 24 de ore este una echilibrata, deoarece sunt necesare niste sanctiuni fie ele chiar simbolice, altfel ar fi un maidan si o porcarie acilea. Toate cele bune! Declar nula cererea facuta mai devreme.
  15. toni34

    Domnilor Moderatori Subsemnatul Toni34, membru al forumului Ciclism.ro din data de 18-04-2008 cu parola 032293 va rog sa-mi acordati BAN, acesta fiindu-mi necesar pentru parasirea forumului. toni34 12-01-2010 Nu ma, pe bune. Ce ati avut cu Han? Cine i-a dat BAN? Eu consider ca este o nedreptate. Omuletul ala este extaraordinar de pasionat de bicicleta si a-l da afara in suturi de pe un forum dedicat bicicletei este un abuz. Ce sa zic, dati-ma si pe mine afara daca asta numiti voi democratie si libera exprimare. Nici macar Boc nu l-a articulat pe Cristian Preda cand si-a exprimat opinia.