Freelancer

Membru
  • Content count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About Freelancer

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 12/24/1968

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Colnago/Bianchi/Scott/Merida
  • Localitate
    Onesti-Bacau
  • Ocupaţie
    avocat
  1. Văd că nu se înghesuie nimeni la review-uri, deşi, faţă de multe concursuri care au deja numeroase posturi pe forumurile consacrate, concursuri cu probleme de organizare, fără premii importante, (nu denumim dar le cunoaştem), concursul de la Zemeş e trecut, oarecum, sub tăcere. Eu m-am înscris în ultima zi, doar acolo unde a fost loc, respectiv la tura lungă. Deşi m-am apucat de biciclit abia anul trecut, doar pe ture hobby, am prins gustul competitiei, cu toate că, pe la 45 de ani, te deprinzi mai degrabă cu ceaiul de muşeţel şi Carmol ;). Adică, la Zemeş, imi râdeam în barbă, ştiind că voi ajunge la două zile după Maus. A fost o decizie proastă, mi-am zis după 30 de km.La final după 7 ore, m-am felicitat pentru alegere. Un traseu de excepţie, gândit aşa cum trebuie, cu peisaje deosebite (un sfert de ceas mi-a luat doar făcutul pozelor!) şi mixtura de vară-iarnă au făcut, pentru mine, o aventură de povestit nepoţilor. Cu alte cuvinte, am mers "just for fun" şi testarea limitelor pe un traseu de o anduranţă ridicată. Spuneam despre gândirea traseului. Deloc liniar, impecabil marcat, fiecare intersecţie prevăzută cu maşina de rigoare şi voluntarii care, să fi vrut s-o să rătăceşti, nu te lăsau.Pe final, fiecare urcare a venit ca un croşeu năucitor, când tocmai mă felicitam că am dus-o până la capăt dar, cred, s-a vrut a fi o testare repetată a limitei nervoase, în primul rând. Alternanţa macadamului, asfaltului, dalelor de beton, poteca single trail prin pădure, coborârea cu şicane pe iarbă, drum de pământ , noroiul, zăpada, gheaţa,au făcut din tura lungă un traseu greu de egalat!!! Punctele de alimentare au fost bine aprovizionate şi strategic amplasate. Băieţii de pe atv-uri au fost de nota 10! Eu, personal, nu m-am simţit deloc singur, deşi, 60% din cursă am fredonat-o de unul singur. La 10-15 minute eram intrebat daca am nevoie de ceva sau dacă sunt ok, mi se comunica timpul şi locul pe care îl am în cursă!!! Aduceţi-vă aminte de câteva concursuri despre care s-a mai scris unde, la tura lungă, nu te întreba nimeni de sănătate :) Nu ştiu cum a fost festivitatea de premiere şi toate alea, că am ajuns pe înserat însă impresia mea a fost ca am participat la un eveniment foarte bine organizat, cu premii generoase, într-o zonă de munte superbă şi unde, CEL MAI IMPORTANT!!!, m-am simţit băgat în seamă, deşi m-am temut la un moment dat că o s-o mierlesc singur pe coclauri!!! Felicitări organizatorilor, sponsorilor şi celor peste 200 de concurenţi pentru o zi frumoasă în ciclismul amator de munte de pe la noi!!!! La capitolul minus, aş trece informaţiile contradictorii care le primeam la ckeckpoint-uri legate de distanţa rămasă de parcurs. Ba ar mai fi 40 de km., deşi ceasul îmi arăta că facusem deja 50, ba ar mai fi 15, ba habar nu aveau. E o chestiune de moral să primeşti o informaţie corectă, deşi, repet, mă refer strict la mine...rămas fără numărătoarea kilometrilor după 55 km. din cauze tehnice! Să ne auzim cu bine şi la ediţia viitoare!!!
  2. Unul din cele mai reusite concursuri de sosea! Traseu variat, peisaje deosebite, asfalt impecabil, marcajele si organizarea traseului fara cusur! Pentru o echipa tanara, la prima experienta de acest gen, rezultatul este mai mult decat satisfacator! Prezenta buna la start si, pana la startul tehnic, s-a rulat mai mult decat multumitor.Vremea a fost "pe comanda", cum se spune,iar nivelul competitorilor unul ridicat! Felicitari Velopower si, asa cum am mai spus, imi doresc enorm ca aceasta competitie sa fie una permanenta de acum inainte, avand in vedere putinatatea concursurilor de sosea din tara dar si spectaculozitatea si calitatea traseului propus! Despre eventuale minusuri,alta data! ;)
  3. Un concurs reușit...rămân la părerea că Tușnad oferă, la acest moment, unul dintre cele mai atractive și complexe trasee de concurs. Nu mă pot opri să remarc, însă, un minus important. Au trecut linia de sosire zeci de oameni fără ca cineva să îi bage în seamă, cu excepția celui cu cleștele căutător de cip-uri. Pentru cineva care, spre exemplu, achită una sută lei în ziua concursului, îl bate vântul și frigul, să își audă numele și, eventual, ceva felicitări când trece peste covoraș, înseamnă enorm. Am înregistrat reacția a două fete care, intrând în no man's land, au privit dezorientate împrejur, una dintre ele tragându-l de mâneca pe cipuitor! În rest, să ne vedem cu bine și la anul!!!
  4. Ovidiu, rogu-te, editează lista înscrișilor că m-am înregistrat de două ori...nu de alta, dar să nu fiu nevoit să fac urcarea de două ori ;) Thx! Poz. 17/18!
  5. Moldo, pe tine te injura o cucoana si striga sa vina Politia, ca I s-a zgariat masina si sa nu se miste agresorul de la locul faptei pan'ce organul face cercetarea? :-?
  6. Atmosfera de mare sarbatoare! Plecand din partea a doua a multimii de la start, am experimentat cum e sa fii "agatat" de doua ori de acceasi tipă. Pe prima porțiune de macadam, în pădure, în plin fuleu, strig " stânga", mă bag pe jumate și ea, ascultătoare, face stânga. Trosc, julit mână, belit genunchi, crapat cască, pierdut trusă scule, trei minute să mă dezmeticesc! Reiau fuga, și, după vreo 10 minute, aceeași fătucă, reușeste să mă mai trântească odată, superficial acum, însă am mai luat cu mine vreo doi oameni...;) Primesc un "sorry" atât de candid că uit de toate alea și îi dau bice, cu un singur regret: că nu am rămas cu echipa veselă la coadă :) În rest, distracție și voie bună! Efort organizatoric uriaș și o treabă bine făcută până la capăt!
  7. Eu am achitat deja cei 20 € pentru cursa de sosea prin PayPal...e mai comod si, la ridicarea pachetului si numarului de concurs, prezint doar extrasul! ;)
  8. Merge acum!!! Felicitari pentru tura!!!
  9. Chiar sunt in cautarea unui 29'er si incerc sa ma decid daca sa fie hardtail sau nu( diferentele de pret sunt semnificative). Ma bucur sa aud ca ai iesit astazi insa nu reusesc sa deschid link-ul de la tracker sa vad si traseul! "Acces denied", fie ca sunt pe mobil sau desktop!!! Vremea e ok insa e destula zloata/apa pe sosea cat sa imi anuleze pofta de iesit!!! Abia astept sa se mai usuce si, daca mai iesi, te insotesc cu placere!!! P.S. Dupa ultimele update-uri, finlandezii de la ST au reusit sa elimine lagurile care afectau determinarea vitezei si, cel putin pe IOS 6 , merge impecabil( IPhone 4,4S si 5). Din pacate, IPhone 3 si 3GS raman cu aceleasi erori de traseu si inregistrare corecta a vitezei. Pentru consumul de energie mai ridicat, se impune inchiderea traficului de date. Spre exemplu: Onesti-Tg.Secuiesc si retur - 5,15 min + 45 min. Pauza de un gulash, fara recharge, ST a luat 85% din baterie pe Apple-IPhone 4s. Vlad Serbu, pe Android, a avut un consum sub 70%- Samsung parca. Oricum la drumuri lungi, o baterie externa e binevenita.
  10. @kathar Așa este, însă dacă a existat confuzie, a fost cu privire la modul de start din 2012. Cel putin, eu am fost ferm convins ca startul s-a dat la Limenas, judecând după compactarea plutonului, semnalele arbitrilor și goana nebunească pe urcarea aceea crâncenă. În ceea ce privește procedura de anul acesta, ca și Viorel, prefer să rămân sceptic cu privire la startul din mers. Adicătelea, să presupunem că Dan Roșioru ( că îl vad pe listă) ajunge primul la Sk. Potamias, arbitrul dă startul oficial? Nu spun că astepti chiar pe ultimul amator, însă rămân câteva necunoscute care, pe mine personal, chiar nu mă frământă, că oricum mă termină ritmul cățărării de mai sus... ;)
  11. Ai dreptate, Viorel. Anul trecut startul s-a dat la Limenas, dupa 45 de km de warming up! Insa, din cate am reusit sa deslusesc, deoarece, dupa prima catarare, plutonul se lungea pe km. buni, s-a decis eliminarea portiunii decisive, tocmai in vederea compactarii trupei si, in consecinta, a fluidizarii sosirilor, fara timpii morti de anul trecut, cand diferentele au fost semnificative! Nu de alta, dar se raceste berea pana vin ultimii ;) In acest mod insa, notiunea de competitie/race dispare, putand asimila, fortand, cei 32 de km unei curse de CT. Restul, plimbare si voie buna!!! :)
  12. Cristi, verifica aici : http://www.go-mrp.com/index.php?page=news&article_id=63&language=en . Cum spuneam, pe vreme de criza, grecii se feresc sa faca daruri... ;)