neagu_alexandru_77

Membru
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About neagu_alexandru_77

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/09/1977

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  1. Am vazut ca exista un topic "Planificator ture pentru Bucuresti" (sosea), dar din ce am vazut este doar pentru cei care pedaleaza pe cursiere.Eu am un MTB cu cauciucuri de sosea.Exista vreun topic unde sa se organizeze ture pentru biciclete hibrid in jurul Bucurestiului (sau pentru MTB)?Adica sa ne intalnim mai multi si sa pedalam in grup pe sosea pe MTB-uri, cum fac cei care au cursiere ...
  2. Primiti si MTB-uri pe langa voi?
  3. O sa ma gandesc serios la ceea ce mi-ati spus.Va multumesc frumos!
  4. Daca as vrea sa imi pun o foaie de 48 trebuie sa schimb si caseta de pinioane?Sau eu stiu...ce modificari ar mai trebui sa fac ca sa se potriveasca?
  5. La MTB-ul clasic, cat are foaia mare?
  6. Am inteles.Mersi pentru informatii!Da, in cazul asta cred ca mai bine imi schimb bicicleta cu totul. Am un B' twin Rockrider 5.0, la care am schimbat schimbatorul de pinioane (am pus un Acera) si cauciucurile (mi-am pus niste Maxxis Detonator). Ea a costat 540 Ron, hai sa zic ca am mai dat 109 pe schimbator si 150 pe cauciucuri si camere.Deci...investitia nu cred ca merita (ma refer la cea cu ghidonul care implica si celelalte piese).M-as baga mai bine la o cursiera sh, dar ma gandesc ca aia este strict pentru sosea, adica nu poti intra cu ea pe zone din astea mai denivelate, gen poteci si chestii din astea.Poate n-o sa merg mereu numai pe drumuri ca-n palma. S-ar putea sa fie totusi bine sa o pastrez pe asta si sa-mi mai fac unele upgrade-uri, in asa fel incat sa fie in principal pentru sosea, dar sa pot intra cu ea si pe drumuri forestiere (evident, nu cu denivelari foarte mari).Adica sa fie ceva intre MTB si cursiera :) (daca se poate spune asa). Mentionez ca nu ma intereseaza sa particip la concursuri, ci doar sa pedalez impreuna cu altii pe drumuri mai lungi. Tot ce ma intereseaza este sa pot merge si eu in rand cu cei care merg pe cursiere, adica sa nu depun efort dublu cand merg cu aceeasi viteza cu care merg ei (in cazul unui Bucuresti-Ploiesti spre exemplu...).
  7. Salutare! Vreau sa va pun si eu o intrebare.Mi-am luat un MTB acum vreun an, ca sa pedalez prin oras.Intre timp, odata cu pedalatul am descoperit cam ceea ce vreau si ceea ce imi place, anume sa pedalez pe asfalt multi kilometri.Stiu ca mi-ar trebui o cursiera, insa am facut ceva schimbari deja la asta, am bagat in ea niste bani, nu foarte multi dar am bagat (schimbator de pinioane Acera, cauciucuri mai subtiri Maxxis), ca s-o pot transforma cat de cat in bicicleta potrivita pentru mine. Intrebarea mea este: credeti ca pot pune pe acest MTB ghidon de cursiera?Sau are rost?Nu stiu...intreb poate vi se pare hazlie intrebarea dar chiar sunt curios!Am mai cautat pe net dar nu am gasit foarte explicit ceva legat de asta.
  8. Am deschis topicul asta pentru a discuta pe tema consumului de cafea.Astept sa imi impartasiti din experientele voastre.Cafeaua: consecinte pozitive sau negative asupra vietii sportive.Cata cafea beti, cand, daca nu beti de ce nu, linkuri utile, s.a.m.d.
  9. Cate ceva mai stiam si eu despre combinarea alimentelor, dar oricum e bine de tinut si asta in bookmarks ;)
  10. Bun.Pot sa descriu senzatii pe care le-am experimentat eu ca sportiv, dar nu ca unul de performanta.Nu m-am inscris pana acum in nicio competitie si pedalez de placere (cu tendinta de a face performanta poate candva).Mentionez ca sunt foarte interesat sa aflu cat mai multe despre diete si viata sportiva, performante obtinute s.a.m.d.Acum nu pot sa stiu la ce nivel practica fiecare dintre noi acest sport.Poate unii pedaleaza zilnic 80 km cu o viteza medie de 30 km/h.Altii pedaleaza la fel dar doar 3 zile pe saptamana, altii zilnic dar mai putini km, altii acelasi numar de km zilnic dar cu viteza medie mai mica, etc., etc., etc., pot fi situatii si situatii.Eu unul as pedala zilnic, as mari nr. de km si intensitatea pedalarii si as incerca sa obtin de la o zi la alta rezultate cat mai bune.Insa timpul nu-mi permite sa fac asta din pacate.Daca va e cumva de ajutor, am sa va dau strict informatiile legate de senzatiile pe care le-am incercat eu ca vegetarian si sportiv, de viata mea sportiva si de nivelul ei, fara a fi unul de performanta deocamdata. Am sa spun asa: Legat de aceasta dieta am mai discutat intr-un post anterior si am descris cum am ajuns lacto-ovo-vegetarian (asta e mai putin important, conteaza beneficiile acestei diete pentru viata sportiva).In principiu atata timp cat numarul de calorii si nutrientii necesari organismului sunt in cantitati direct proportionale cu numarul de calorii arse de organism, se poate folosi orice dieta.Exista si ceva calculatoare pe net ( care calculeaza la nivel relativ) cate calorii arzi printr-o practicare (intensa sau nu) a unui sport, intr-un anumit interval de timp.Deci: daca sa spunem mananci 3 paini (ipotetic vorbind) si pedalezi 3 ore intens (si ma rog, bei si apa necesara), cu siguranta ca vei avea energie, pentru ca painea contine multe calorii, insa nu toti nutrientii necesari organismului.La fel, poti manca 2 paini si o friptura, sau 2 fripturi, 1/2 paine si o salata, sau 10 batoane proteice cu vitamine, sau 2 kg salata de cruditati, s.a.m.d., exemplele pot continua la infinit...Important este sa-i asiguri organismului caloriile necesare si o alimentatie cat mai variata, care sa acopere necesarul zilnic de vitamine, proteine, minerale, carbohidrati, si tot ce mai are el nevoie.Pe de alta parte, orice carenta nutritionala se produce in timp, si nu dintr-o data, indiferent ca esti sportiv de performanta sau nu.De aceea si discutia cu B12 :), care nu este produsa de organismul uman in cantitati suficiente si trebuie suplimentata mancand alte alimente in care aceasta e continuta sau suplimente gen batoane, shake-uri (exista multe pe piata). Referitor la ceea ce am experimentat eu, am sa dau exemplul zilei de ieri: Inainte de a pleca de acasa am mancat 2 felii de paine cu crema de naut, 1 rosie, o ceapa verde si 100g de branza tofu. Am pedalat cam 45 km, nu stiu care a fost viteza medie, dar sa zicem un 25 km/h.Am mancat pe drum 4 batoane proteice si am baut 1.5 l de apa. 1 baton proteic are 93 kcal si contine vit. B1, 2, 6, 12, niacina, acid folic, acid pantotenic, calciu, fier, proteine, glucide, lipide (fiecare in proportie de 20% din necesarul zilnic recomandat).Dupa 20 km le-am mancat pe primele 2, iar dupa inca 20 pe celelalte doua.Dupa ce am ajuns acasa eram cam sfarsit de puteri si am simtit nevoia sa mananc (mi-era destul de foame!).Am mancat de pranz piure de cartofi, 2 felii de paine, 100 g tofu, branza parca si salata de rosii cu ceapa si de toate. Cam asta e...Sper sa va fie de folos ceea ce v-am povestit.
  11. Am mai rasfoit topicul si am aflat si eu ca B'Twin e marca proprie Decathlon.E bine de stiut ;)
  12. Asa este.Ai perfecta dreptate, Trevizes.
  13. Ok!Nu m-am gandit ca privim discutia strict din perspectiva asta...Discutia de fapt era in toi pe tema vitaminei B12 si cum o putem obtine noi, vegetarienii (pentru ca si eu sunt vegetarian), sau mai bine spus de unde ne-o putem lua, din ce alimente, pentru a o include in hrana zilnica.Am citit tot felul de articole pe net, in unele scrie ca vitamina B12 poate fi obtinuta si band bors de putina care ar contine toate B-urile, inclusiv B12, altii spun ca organismul uman e capabil s-o produca in intestinul subtire sau gros (nu mai stiu, am citit un post mai inainte un pic), iar acest medic de specialitate sustine ca vitamina B12 este continuta doar de produsele de origine animala, respectiv lapte, branza si derivate, oua, si ma rog...carne.Nu am dat exemplul respectiv pentru a arata: uite, doctorul X face asa si e vegetarian de atatia ani si acum are x ani!Daca s-a inteles asa, scuze!Vorbeam strict de ceea ce spune un om de specialitate in legatura cu aceasta vitamina (cel putin eu asta am dedus ca e tema ultimelor posturi).Daca e vorba despre un regim vegetarian strict pentru a aduce plusuri vietii sportive, atunci asta este alta discutie, in care eu unul nu ma pot pronunta.Cred ca fiecare si le stie pe ale sale, in functie de propriul organism, de intensitatea exercitiilor din viata sa sportiva, de felul in care se simte si de cultura nutritionala pe care si-a format-o.Sper sa ma fi facut inteles de data asta, sunt incepator pe acest forum si pana ma mai obisnuiesc cu "spiritul" discutiilor, va rog sa fiti ingaduitori!. ;) P.S. Scuze pt postul precedent doar cu "Ok".L-am postat din greseala, am vrut sa-l editez ulterior dar nu am mai reusit.
  14. Am citit ceva pe net si e posibil sa ai dreptate.Eu m-am orientat in functie de ceea ce a spus medicul nutritionist Virgiliu Stroescu ( e vegetarian de la 20 de ani, acum are in jur de 70).L-am urmarit destul de des pe la emisiuni si mereu sustinea ca singura vitamina care nu poate fi produsa de organism ar fi B12.Si ca ea se gaseste doar in produsele de origine animala (nu neaparat carne, ci si lapte, oua..).Mai spunea ca veganii - cei care nu mananca absolut nimic de origine animala - ar avea nevoie ca o data, la o anumita perioada (nu mai stiu exact la cat timp..un an parca) sa mearga sa-si faca o injectie cu o fiola de vitamina B12. Si laptele de soia e imbogatit cu B12.Se poate ca adevarul sa fie pe undeva pe la mijloc.
  15. Scuze, n-am fost atent!Am vazut ca printre traseele postade de Administrator figureaza si unul in care este trecut un drum ce face legatura intre Bacu si Ciorogarla(al treilea): 3. Bucuresti - Domnesti - Tantava - Bolintin Deal - Ciorogarla - Bacu - Bucuresti