TanarulXC

Membru
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About TanarulXC

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/04/1987

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Head Nitrate
  • Localitate
    Bucuresti ( zona Berceni)

Metode de contact

  • Yahoo
    eusuntcostin
  1. Eu am un stil de a merge mai calm :D Viteza maxima atinsa vreodata 32km/h pe plat , fara vant cu bicicleta de la galerie( tip mtb - hardtail - xc) , nu stiu cate kilograme are.
  2. Am completat eu la partea cu opinie generala , la practicanti nu ca nu sunt practicant :D Succes verisoarei la licenta ! :P (sunt necasatorit :)) )
  3. Nu scrie sau nu stiu eu unde sa ma uit , am vazut doar "Head" scris pe ei si stiu ca sunt cu conuri si bile. (nici pe net n-am gasit mai multe informatii)
  4. Salut , Cand eram mai mic , aveam un MTB no-name , ieftin , prin anii '98-'99 cu diverse probleme desigur , tehnologie aproape inexistenta , si-mi amintesc odata ca s-au rupt efectiv la butucul din spate camasa interioara pe care ruleaza bilele (nu stiu denumirea) , dar sunt sigur ca nu era cauza ca ar fi fost conurile prea stranse. Ne-avand viteza mare , roata din spate doar s-a pus un pic pe diagonala blocandu-se proptita in cadru , si bicicleta s-a oprit (noroc ca era aia din spate) . Acum avand tot butuci cu conuri si bile , deci fara rulmenti , ma gandesc daca ati auzit vreo poveste in care s-a intamplat ceva de acest gen , la astfel de butuci , mai ales la roata din fata. E posibil sa se intample asa ceva si sa te arunce peste cap? Sau in ziua de azi am scapat de aceasta "teama" :P Cand am cumparat bicicleta actuala (aia de la galerie) , am facut cu ea vreo 400km dupa care scosesem roata din fata sa vad cum sta axul , si era foarte strans , mergea cum zicea cineva aici "ca pe nuci" , l-am desfacut , am vazut niste mici urme pe metalul unde ruleaza bilele , ca niste mici punctatii probabil unde bilele exercitau presiune mai mare din cauza strangerii excesive , ma rog , le-am scos , sters , bilele nu erau deformate sau crapate , am constatat ochiometric , am schimbat vaselina si am strans axul incat sa mearga lin dar fara joc , mi se pare OK acum. Exista vreun pericol sa se sparga camasa interioara la butuc din fata si sa ma fac praf? :D
  5. Cati dintre maestrii de la service-urile pe care le vizitam mai mult sau mai putin cunosc aceste secrete / calcule in functie de butuc , si tipuri de impletituri ale spitelor? Care-i singurul mod de a ne da seama de competenta lor? (in cazul in care nu ne pricepem , eu nu ma pricep) - faptul ca se descentreaza roata repede si ca se rup spite , nu ? Pana la urma , singura optiune este sa mergi din mester in mester pana cand observi ca roata sta perfect si dupa 2-300 de km :D nu ? (mi se pare cam mult timp pierdut...) Sau alta optiune pe care-o vad , este sa studiem pe forumuri ca acesta parerile altor oameni care recomanda doar pe cei mai buni mesteri.
  6. Am inteles , fusese doar un moment de slabiciune in care-am poftit la lucrul altuia :)) Cel mai probabil voi ramane la hardtail-ul actual cu mici imbunatatiri in timp , intradevar nu prea se justifica 1000 si ceva de euro pe un cadru greu , si inca vreo 400eur sau mai mult pe o furca lunga , doar pentru oras si borduri.
  7. Nu-l iau pentru a face DH cu el , (nu sunt hotarat defapt ca as lua) , ci strict pentru borduri , pe care le intalnesc FOARTE DES in oras , pentru ca eu merg si pe trotuar si pe sosea mai dezorganizat oarecum , adica pe unde e mai liber , trec si pe acolo si pe acolo , si adesea ma vad in dificultate cu bordurile , nu luate in viteza , dar macar in jur de 15km/h fara sa incetinesc prea mult , pe bicicleta actuala adesea tre sa ma ridic de pe sa si uneori sa pun si picioru jos oprindu-ma ca sa trec unele borduri ca-mi e mila sa dau cu ea tare ca are furca aia amarata si e totusi hardtail. Chiar tin minte un exemplu cand la o intersectie eu circulam pe trotuar ca era pista de biciclete , dar usurel si cu grija , mai ales cand am iesit in strada si dupa aia cand am urcat pe trotuar iar pe partea cealalta , si un posesor de o bicicleta din aceasta mai capabila la obstacole furca mare , full suspension etc etc , trece repejor pe langa mine , o salta usor pe trotuar pe partea cealalta doar cu roata din spate atinge un pic bordura , incerc si eu mai vioi asa sa ma tin dupa el , pun roata din fata sus pe bordura , totul ok , dar imediat dupa ma arunca sanatos de spate in sus de am crezut ca s-a taiat si camera si am decis ca e bine mai usurel cu a mea prin oras :D Probabil merge si cu hardtail , daca te ridici in picioare si o ajuti un pic , dar cu celalalt model pare mult mai comfortabil si treci fara stres. Am observat ca pentru oras totusi se recomanda alt fel de biciclete , doar ca eu vad o parte mai offroad a orasului :P De asemenea pozitia mai relaxata mi se pare o idee buna , decat genul mai sport cum trebuie sa stai pe a mea. In fine nu stiu daca o sa trec la un astfel de cadru , dar eram curios , am mai cautat modele , am mai gasit ceva ceva (tot in jur de 4-5mii ron) , nu am mers vreodata pe o astfel de bicicleta nu imi dau seama cum e sa pedalezi 30-35km pe ea , cat merg cu actuala la o iesire normala.
  8. prin DH ma refeream la kona stinky six sau scott gambler , si bune si noi la vreo 2500 ron :D , visez cu ochii deschisi
  9. Salut , In principiu am vazut cadre full suspension in jur de 1500 RON , dar din alea pentru stil XC (RAM), cursa minima , nimic agresiv , si am vazut cadre serioase de downhill pe la 5000 RON sau mai mult. Intre aceste extreme nu exista nimic la magazinele din romania? (noi nu SH) De asemenea , un astfel de cadru implica intretinere speciala? Am citit ca "e mai scumpa intretinerea" adica , ce mai exact? Incep sa scartaie balamalele alea? Au cumva niste bucse de cauciuc care se tocesc la articulatii sau ce anume inseamna aceasta intretinere speciala? (Excludem amortizorul) A , si nu in ultimul rand , ceva mai mari de 17"-18" , astea's cele mai dese marimi pe care le vad dar 21" sau 22" mai deloc :P (am 1.93...)
  10. Da da , nu mai am loc sa adaug nimic :D dar o sa vreau sa-i schimb niste chestii (franele/furca/angrenaju sa-l fac single speed , sa-i pun chain guide) si o sa scap macar de cablu de schimbator foi , dar astea incet in timp cand or sa cedeze , abia am 700km cu ea momentan.
  11. Hello , Pun si eu ce am , ceva mai entry level oarecum :P Cadru: 6066 21" Aluminium Anvelope: 26" x 2.0 Maxxis Larsen Oriflamme Jante duble Head Frane: Hayes MX4 , rotoare de 160mm Furca: RST Gila Schimbatoare ghidon/Manete Frana Shimano (nu stiu modelul :P) Schimbator Foi: Shimano Acera Schimbator Pinioane: Shimano Deore Angrenaj: Truvativ Five D Pinioane: Shimano HG30 8I Pipa/Tija SA: Xseed Pedale: Wellgo
  12. Asa patisem si eu pana m-am obisnuit cu saua mea , eu zic sa mai iesi de 5-6 ori si dupa aia sa vezi ca te vei obisnui :D
  13. nu prea se poate :P (primul meu post ! ... aa , si al tau :D )