ovidiugm

Members
  • Content count

    266
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ovidiugm

  1. Hai si eu complet off-topic: Sau poti suna la banca si ei o sa iti spuna valoarea exacta cu care ti-a fost debitat sau creditat contul pentru validare. Evident, trebuie sa le ceri valoarea in valuta cu care se face verificarea. Pana la urma, daca gandesti asa, si PayPal-ul e in pericol sa fie vulnerabil. Dar o practica buna ar fi sa ai un card separat doar pentru plati pe net, pe care sa nu tii sume mari de bani. Sa depui banii pe el doar cand urmeaza sa faci o plata.
  2. Ba da, daca nu ai facut pauze in ora aia. Daca ai facut pauze, ciclocomputerul ti le scade din timpul total, rezulta ca ai pedalat mai putin de o ora, deci pentru a face 20 km ai avut o viteza medie mai mare de 20 km/h.
  3. Acum cateva zile am luat un suport cu montaj pe hayon / luneta, de la Thule, dar e din aluminiu si nu are antifurt. Se poate asambla in doua feluri diferite, asa ca se poate folosi atat pe hatchback-uri cat si pe sedan-uri. Din pacate n-am apucat inca sa-l folosesc, dar o sa revin cu impresii. Modelul e Thule FreeWay 968 Thule FreeWay 968 - Thule Web, poate transporta pana la 3 biciclete / 45kg, si a costat 385 lei. Eu l-am luat de la un dealer Thule de pe langa mine, dar lista completa de dealeri e aici: Trost - Meteor Romania | Contacte > dealeri Din cate mi-a spus dealer-ul exista si un accesoriu optional ca antifurt, dar de fapt e un simplu lant cu cifru (antifurt clasic de bicicleta) cu care sa-ti legi bicicletele de barele de aluminiu.
  4. Intai trebuie sa determini tipul de bicicleta de care ai nevoie, care difera in functie de ce ai de gand sa faci cu ea. Raspunde la urmatoarele: Pe unde o sa mergi cu ea? (in oras, parcuri, pe sosea, pe off-road, drumuri forestiere de pe la munte...) Cat de des o vei folosi? (zilnic drept mijloc principal de deplasare, weekend, poate chiar mai rar?) Detaliaza cat poti de mult ce astepti tu de la bicicleta, ca pana la dimensiunea cadrului si marca e cale lunga...
  5. artistu, cu riscul de a te dezamagi, nu ai cum sa slabesti 5 kg pe saptamana. Cel mai probabil corpul tau s-a deshidratat, si asa-zis-ul "slabit" este doar o pierdere de apa din corp. Scaderea maxima in greutate, recomandata pentru a nu-ti afecta organismul, este de ~1 kg pe saptamana.
  6. Trei zile si livrat aici prin posta romana? Sau a fost pana la urma curierat rapid in RO?
  7. Pentru 200 de grame si 3-4 sute de euro diferenta :D.
  8. Poate ajuta si asta:
  9. Daca la noi ajunge la posta romana, sunt mari sanse sa ai probleme. Ei nu au voie sa dea pachetul daca nu corespunde adresa de pe buletin cu cea de livrare. Dar poti sa te rogi de functionare :) si eventual sa bagi motivul ca tocmai iti faci mutatia. Daca in tara pachetul e preluat de un curierat rapid, atunci nu e nici o problema. Dar ar fi trebuit sa ii rogi pe cei de la wiggle sa treaca numarul tau de mobil pe pachet, ca unii curieri sunt varza cu livrarea.
  10. In banii astia iti recomand sa te orientezi spre o versiune fara discuri.
  11. ...sau poate ar trebui sa ne lamureasca cineva mai in masura sa o faca
  12. E destul de ciudat, deoarece daca inteleg eu bine, se roteste exact in partea opusa fata de cum s-ar roti daca s-ar agata lantul in el. Cateva posibile cauze ar mai fi fortele exercitate de cablul schimbatorului (bine, asta depinde cum e rutat, ca la unele modele cablul nu poate roti schimbatorul in sensul indicat de tine), sau poate ai sprijinit bicicleta pe el la transport sau depozitare, sau...o lovitura in deplasare, ceea ce ar corespunde cu rotatia in sensul acelor de ceas. In alta ordine de idei, esti sigur ca s-a rotit? Ai putea sa trasezi un reper pe el si cadrul cu un marker, sa iti dai seama mai usor pe viitor. Daca ai folosit ca reper lantul, e posibil ca pur si simplu sa fi fost pe alta combinatie foaie-pinion si de fapt lantul sa fie cel care statea un pic stramb...
  13. Asa imi ziceam si eu in timp ce ma indreptam vertiginos spre cele 120 kg, greutatea mea "de top" :). Realitatea e chiar mai cruda de-atat: nu e o dieta fulger de 2 saptamani, nu e nici macar un regim de 4-5 luni. Din pacate trebuie sa fie un nou mod de viata, si sa tina...chiar toata viata. In alta ordine de idei, e foarte simplu sa mananci dimineata doi covrigi si pateute (Fornetti :)) de 5 lei, pe urma pe la pranz o pizza (sau un kfc, mac etc), si seara esti deja lihnit de foame, desi numai din cele de mai sus ti-ai depasit necesarul caloric zilnic. Asta inseamna ingrasare garantata :), si flamanzirea de seara bonus.
  14. Se practica si la noi: Bula dorea foarte mult o bicicleta si s-a gandit ca cel mai bine ar fi sa-i scrie lui Iisus. Si incepe "Draga Iisus, parintii mei spun ca am fost foarte cuminte si ca as merita o bicicleta, fie ea si un First Bike." I se pare ca nu suna totusi prea bine, si o ia de la inceput: "Draga Iisus, am fost foarte cuminte si vreau o bicicleta DHS!". Nemultumit, incearca iar: "Draga Iisus, te rog sa-mi dai o bicicleta, macar un Pegas!". Pana la urma o lasa balta si se gandeste sa treaca pe la biserica, de unde pleaca cu ceva ascuns sub bluza. Ajuns acasa, scoate o foaie si incepe: "Iisus, mama ta e la mine. Daca vrei sa o mai vezi eu zic sa-mi trimiti o Kona!"
  15. Ca sa pui cateva kg, poti sa folosesti zilnic un mic supliment caloric, de genul: - cateva fructe uscate (stafide, caise, smochine, curmale, orice) - o lingurita - doua de unt de arahide - cateva alune (inclusiv fistic, migdale, ce iti place tie) - un pic de ciocolata neagra (asta poate nu zilnic) ("cateva", "un pic" = ~50g) Sau, tot foarte bune si cu aport caloric mare, sunt pastele, cerealele integrale, fasolea. Dintre fructe, ar fi avocado, bananele, poate si strugurii. Daca mananci salate, poti sa adaugi cu incredere cateva linguri de ulei de masline. Ideea ar fi ca ai putea incerca sa inlocuiesti unele din alimentele pe care le mananci de obicei, cu unele din cele de mai sus. Nu trebuie sa mananci cantitati exagerat de mari, ci portia ta normala. Monitorizeaza-ti greutatea ca sa stii cand sa le mai raresti :). In general 500 kcal in plus pe zi (fata de necesarul caloric al corpului, tinand cont si de activitatea fizica efectuata) se concretizeaza intr-o crestere in greutate de aproximativ 1 kg pe saptamana. La mine a functionat chestia asta pentru slabit, "cura" mea a fost de ~2.400 kcal pe zi :(, fara nici un fel de efort fizic, doar prin controlul alimentatiei, cu pierdere de greutate de ~1 kg pe saptamana.
  16. Se poate pune 2.3, da. Dar de ce ai vrea sa-l schimbi?
  17. Exista tije de sea mai lungi (de exemplu 450mm, ceea ce e destul de lung). Singura problema ar fi sa masori cu suficienta precizie diametrul tijei existente (cu un subler de preferat) ca sa stii de care ti-ar trebui.
  18. Sustin! Greutatea mea dupa metoda asta (la inaltime de 1.98m). Site-ul folosit este Calorie Counter Database - Free Online Diet Program
  19. Oamenii or sa se pronunte sigur, dar nu te astepta la prea multe laude. DHS nu e tocmai o firma renumita pentru calitatea produselor sale, asa ca e normal sa avem rezerve si sa fim zgarciti cu aprecierile. Eu as avea doua lucruri de mentionat aici: 1. Dupa cum ai putut sa vezi si tu, discurile bune sunt scumpe. 2. Mai bine niste V-brake-uri bune, decat niste discuri proaste.
  20. Bine punctat! Suie-te pe bicicleta in pozitia de mers (sau chiar in mers) si roaga pe cineva sa-ti faca o poza din laterala. Ultima oara cand intrebasem la DHS "de cat e cadrul", mi s-a spus cu seninatate "de 26 de inch, evident" ;). Am tras concluzie ca la ei nu exista notiunea de marime a cadrului...desi poate intre timp s-au mai schimbat lucrurile. Pe cadrul tau e trecuta vreo marime in inch (posibil in intervalul 14"-22") sau cm (intre 36-56)?. Pozitia pe bicicleta influenteaza direct si confortul, asa ca o marime potrivita ajuta mult.
  21. Prietenul tau are dreptate, o sa te obisnuiesti. Foloseste si pantaloni speciali cu bazon, ajuta. Dar te rog, nu folosi "ka", "kred" etc. Incercam aici pe forum sa re-integram litera noastra "c" in alfabet ;).
  22. Gigapxl Project
  23. Ai uitat continuarea:
  24. Sa o folosesti sanatos, o mie de ani fara reparatii capitale :(. Pentru problema cu seaua: - foloseste pantaloni cu bazon (intaritura intre picioare), speciali pentru ciclism. Cumpara unii ieftini de-aici de pe forum, nu e nevoie sa dai o avere pe unii scumpi. - o sa te obisnuiesti dupa cateva ture, ia-o treptat cu timpul petrecut in sea. Si pe mine ma rupe seaua la primele ture din primavara :). Evident cei care merg si peste iarna nu au astfel de probleme. Presiunea pentru cauciucuri e trecuta pe ele (pe peretele lateral), fie in bar, fie in psi. Cartea probabil ca da o presiune generica. Ajusteaza presiunea cum iti place mai mult, dar nu depasi presiunea maxima indicata pe cauciuc.