bogdan2011

Membru
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About bogdan2011

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/07/1990

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Ocupaţie
    Transporturi
  1. bogdan2011

    Nu ştiu ce să zic, într-adevăr XC-urile arată bine şi sistemul de prindere e bine gândit, dar parcă sunt prea scumpe. Iar restul, cu sistem de prindere în furcă sunt şi 20, şi 50, şi 60 de lei.
  2. bogdan2011

    Caut o aripa fata care sa apere cat de cat de noroiul de pe sosea. Pentru offroad am o aripa care se monteaza pe cadru, dar pe sosea noroiul si apa sar cumva din fata, direct pe ghidon si pe fata mea. In principiu am gasit asa ceva: http://www.freerider.ro/wp-content/uploads/2012/03/aparatori_simpla_hammer_2_1.jpg Dar am auzit ca sistemele de prindere nu sunt bune. Apoi am gasit si ceea ce se numeste "marshguard", dar nu vad cat de buna ar fi.
  3. bogdan2011

    Până la urmă câte tipuri de ulei mineral sunt? Astea pentru frânele de bicicletă se găsesc cam greu şi sunt scumpe. Pe de altă parte, cele minerale pentru servodirecţie şi pentru motociclete/scutere sunt mai ieftine şi se găsesc peste tot. Diferenţa e destul de mare, ~30 de lei 100ml pentru bicicletă faţă de acelaşi preţ pentru 1L.
  4. bogdan2011

    Pănă acum purtam hanorac şi îmi puneam gluga şi casca peste. N-am avut probleme, doar că vreau ceva pe care să-l port şi în oraş, de aceea m-am orientat spre modelul respectiv.
  5. bogdan2011

    Ce părere aveţi de căciula asta ? Merge pe sub cască? Ca încălţăminte, ghetele de genul ăsta merg pe bicicletă?
  6. bogdan2011

    Salutare, Este vorba despre modelul Auriga Comp. De nou am avut probleme cu etrierul faţă care strânge prea mult. Când l-am desfăcut, am observat că unul din pistoane iese mai mult şi revine mai greu, astfel că nici plăcuţele nu revin destul şi freacă pe disc. Am împins pistonul la loc, am reglat arcul de la discuri şi degeaba. Ce ar trebui să fac? Şi, ca principiu, cum se pot regla astfel încât să am cursa mai mare la manetă?
  7. bogdan2011

    Nu, era chiar la încheietură. Mă rog, n-am mai avut problema asta de atunci.
  8. bogdan2011

    La acel preț nu, cu furcă mai bună te duci lejer peste 2500. Oricum, xcr este furca cea mai ok din gama lor entry level și o furcă decentă per total.
  9. bogdan2011

    Haha, ce nervi trebuie să ai :D
  10. bogdan2011

    Am avut două incidente recent, unul m-a blocat şi mi-a zis că ăla nu e drum pentru biciclişti, altul m-a claxonat şi mi-a indicat trotuarul. Ce e cu viaţa ăstora?
  11. bogdan2011

    Am constatat că trenurile CFR nu mai au vagoane pentru biciclete chiar dacă pe infofer apare că ar avea. Mă refer la 1589 și 1622, în Predeal mi s-a spus că nu mai au locuri pentru biciclete când de fapt nu mai aveau nici vagoanele.
  12. bogdan2011

    Am fost până la urmă. Am ajuns la Poiana Secuilor şi acolo erau indicatoare care arătau drumul fix prin restaurantul cabanei. Am zis că nu se poate, ne-am învârtit pe acolo, am nimerit pe drumul spre Timiş, ne-am întors, am întrebat la cabană şi cineva de acolo ne-a ghidat pe drumul spre Postăvarul. Ne-am mai plimbat şi pe drumul ăla şi până la urmă am plecat că era târziu. La plecare am descoperit că drumul era înainte de cabană, fără să fie pietruit sau ceva (practic o luai prin iarbă). Oricum, nu cred că era de pedalat pe el. Deci mai bine pe şosea.
  13. bogdan2011

    N-am ştiut că locuieşte în Bangkok. Şi nu, chiar nu am auzit de Bianchi, să-mi fie ruşine :D
  14. bogdan2011

    Ce chestie, cleştii pentru apucat şina sunt în muzeu la ei. La noi la metrou încă se mai folosesc, la CFR cu atât mai mult :))
  15. bogdan2011

    Ca echipare pare ok, dar n-am auzit până acum de Bianchi. De unde o cumperi? Preţul e în euro? Că dacă o iei din afară, mai de grabă mergi pe RR520.