enderb

Members
  • Content count

    252
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About enderb

  • Rank
    Amator

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Da
  • Localitate
    Bucuresti
  1. La ultima comanda data de greaper am uitat sa mai pun pe lista niste chestii; o sa dau inca o comanda ; se mai alatura careva?
  2. pot sa ma bag si eu; eventual pot sa dau eu comanda.
  3. Comand azi pe Bike24. Daca mai doreste careva - be fast.
  4. Saptamana viitoare eu.
  5. Salutare, Sunt in cautarea unui set de roti 700c , frana pe disc, 6-bolt , latime interioara 17c-18c-19c, compatibile tubeless, QR, intre 1600g - 1800g. Ma tot uit pe site-uri si nu prea ma prind care ar fi potrivite; o gramada nu au frana pe disc, altele sunt clincher, altele nu au prinderi QR. Ce roti se incadreaza in conditiile de mai sus ?
  6. Si iata ca suprinator - azi a intrat si celalalt colet in tara dupa care teoretic maine e livrat; posibil sa fi grabit ei procesul ca altfel cred ca mai asteptam ceva vreme.
  7. Le-am scris de mai multe ori ; am deschis deja doua tichete de acel gen. Mi-a raspuns o tipa ca intreaba la curier unde e pachetul etc.. nu a revenit cu raspuns; la al doilea a raspuns un altul care mi-a zis ca sa astept sa vad ce zice prima colega. Ieri le-am zis ca daca pana Vineri nu primesc produsele si nu imi ofera o solutie am sa fac plangere la protectia consumatorului. Si am sa o fac.
  8. Care e procedura prin care se cere refund ? Ideea e ca bicicleta a venit ieri pe 24 (comanda facuta pe 14); dar restul produselor ?! Nu stiu cum sa cer refund la cei 35 EUR daca bicicleta a fost livrata ..restul produselor sunt problema; desi eu le-am luat pe toate intr-o singura comanda..ei le-au impartit. Aici e intrebarea... ce refund sa cer? Le-as face reclamatie la protectia consumatorului din UK. Care o fi acea entitate?
  9. La mine tocmai a fost prima data si foarte posibil ultima data cand comand de la Wiggle. Cel putin nu voi comanda vreodata cu "free delivery" ! Cazul meu : comandat pe 14 Iulie o bicicleta plus ceva incaltari si alte piese, maruntisuri. vreo 1500 eur. Platit 35 EUR pentru shipping Ce fac ei - au impartit comanda mea in alte doua comenzi : una cu bicicleta si o a doua pentru celelalte produse. Evident bicicleta o trimit cu DHL Express... celelalte prostii le trimit cu "free delivery". Nici pana acum nu stiu unde e pachetul cu celelalte produse , cand se estimeaza ca va ajunge in tara; bicicleta a ajuns azi. Restul la pastele cailor. Cum dracu , platesc 35 EUR shipping si ei separa comanda ?! Puteau sa bage prostiile alea in cutia cu bicicleta si azi aveam toate produsele ! Astia nu au numar de telefon ? I-as cam suna sa ii fac cu ou si otet; deja le-am deschis doua tichete la customer services dar frectie la picior de lemn.
  10. Salutare; Din ratiuni personale si eu am facut comanda mai in graba de data aceasta; altfel raman fara bicla o perioada indelungata si nu e placut. Si eu recomand celor care vor sa se alature la comenzi sa fie mai operativi in a confirma lista de produse si virarea sumelor in cont pentru a fi cat mai ok pentru toata lumea.
  11. Fac eu o comanda in curand; doritori?
  12. http://reportaj.stirileprotv.ro/biciclist-sector-1/
  13. Si eu ma bag la comanda; s-a stabilit cine face comanda?
  14. Am intrebat si eu despre astea si nu prea stie lumea se pare.
  15. Ca fapt divers : - am avut bare transversale si fix acei suporti Proride (si chiar mai multe tipuri de suporti Thule) ; am lasat de multe ori bicicleta pe masina si am regasit-o de fiecare data; sa zicem ca am fost norocos. - experienta cu inaltimea maxima si limitatoare de inaltime , rezultat avarii masina, suporti : Checked ! Si in plus prefer silentiozitatea, eficienta in deplasare, nu vreau sa mai stau cu morcovu la orice denivelare si balans pe deosebitele drumuri ale patriei.