dachos

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About dachos

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Oradea
  • Biciclete
    Martinelli-cursiera, Xfact
  1. dachos

    Salutare! Posesori de cursiere si doritori de sosea, caut tovarasi pentru ture scurte (si rapide :) ) prin jurul Oradiei. Plecare: Stefan Cel Mare, retur Metro, aprox 29 km. :-c 0744 97 64 30
  2. dachos

    Cu siguranta numai din roti (ma refer la coata complet echipata) am castigat ceva avantaj: cercuri pentru baieuri vs cercuri camera baieu vs cauciuc + camera spite profilate la baze vs spite drepte angrenaje, butuc Campa Record vs nu am reusit sa identific (nu e vizibil in fotografie si nici nu ma pricep f. bine..recunosc) Mai sunt si altele: cadru, furca, ghidon, frane, cabluri... Interesanta e finisarea cadrului Dancelli (vopseaua suflata pe fondul alb)...oricum, Dancelli-ul tau e o bitza de valoare ('87-'88?)
  3. dachos

    Merci! Asa este, nu reusesc sa gasesc nimic despre acest constructor. In prima faza, am avut suspiciunea ca e un cadru "no name" sau ca ar fi fost reconditionat si pus sub un "custom brand", insa trei elemente m-au convins ca nu e asa: 1. calitatea constructiei (imbinari, geometrie, greutate) 2. marcajele: marcaje amprentate pe furci si un marcaj decupat pe lagarul axului pedalier 3. marcajele Campagnolo: exista marcaje Campagnolo pe furci, prin urmare constructorul avea un joint de fabricatie cu Campa. Ce este cert este ca este o serie f. mica de la un atelier independent mic Desi am declansat o adevarata "search campaign", inca nu am gasit nimic...poate nu caut unde trebuie, oricum devine extrem de frustrant...nici nu-mi mai vine sa ma dau cu ea :)) Cred ca e 50...tre' sa masor (eu am 1,72 si-mi vine ca o manusa) Cred ca nu e off-topic: ce sugestii aveti pt un set nou de spite de calitate (greutate redusa si culoare rosu). Din pacate cateva dintre spitele originale prezinta coroziuni... Spor la pedalat..
  4. dachos

    Merci pentru reply si buna observatie, de asta sunt bune forumurile. Totusi, acest procedeu, este cunoscut in tehnica sub denumirea de lipire la cald (material argint) si este mult diferit de sudura clasica (temperaturi, principiu, exces de material sudant), practic aceste lipiri sunt mai consistente, fiabile (rezistenta la coroziune) si depun mai putin material. Bineinteles costurile sunt mult mai mari (ceva argint :))
  5. dachos

    Un vintage veritabil! Anul acesta implinim 30 de ani... Povestea pe scurt: Achizitionata de tatal meu din Columbia in 1984, de la un competitor in plina activitate (nu am reusit sa extrag de la el pretul, oricum undeva peste 1000$). Era una dintre cele trei cursiere pe care la folosea in competitii (dupa echipare cred ca sosea). Printre alte concursuri locale, a participat la un tur al Columbiei si Ecuador. Trimisa pachetele (colete) de tatal meu (nu prea aduceai orice in tara pe vremea aia) acasa. Cadru: Martinelli. Nu am reusit sa aflu nimic despre acest constructor (un atelier mic din Italia), poate ma ajutati careva cu ceva referinte. Constructie tip tevi otel asamblate fara suduri...extrem de usor, dur si chiar gratios Ghidon: 3ttt Model Competizione- o legenda a competitiilor de la acea vreme Pedalier: Mavic Jante: Mavic Argent10 - Baieu Frane: CLB 38.47 Synchronise-Franta, aici chiar discutam de raritati: http://www.yellowjersey.org/CLBBLURB.JPG "Restul": Campagnolo-Record Talie mica, greutate (nu o sa va vina sa credeti) 7,5 Kg. Cu echiparea existenta am reusit sa depasesc 55km/h in pedalare Totul original, asa cum a fost cumparata de la proprietar (suspectez totusi ca cercurile nu au fost cele folosite in competitie) Oricine are info despre cadrele Martinelli...sa le lase aici...MS Enjoy...