lucman

Membru
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

lucman last won the day on June 11 2015

lucman had the most liked content!

Community Reputation

88 Excellent

About lucman

  • Rank
    Amator
  • Birthday 09/01/1972

Profile Fields

  • Localitate
    Hamburg, DE
  • Biciclete
    Bianchi Super Grizzly
  1. lucman

    Mda. Eu tocmai am sarit de la 14 km la 50 dus-intors. Si nu ar fi neaparat distanta ci ploaia omniprezenta in 75% din zi.
  2. Merg de ceva amar de vreme in capitala asta obosita, insa nu am avut probleme cu RATB-ul. Poate doar sincronizarile nefericite datorate faptului ca avem cam aceeasi viteza medie, asa ca trebuie sa ii depasesc in fiecare statie. In cazul asta ori accelerez daca sunt singur, ori ii las sa se duca daca sunt cu consoarta. Per total, cel putin in 2015, RATB-istii nu sunt cel mai mare pericol de pe sosea. Avem in clasament taximetristii, domnisoarele cu IPhon-ul lipit de ureche, soferii cu numere de bulgaria, mamicile disperate ca nu ajung la ora de balet, pietonii sinucigasi, soferii pe dube de aprovizionare sau curierii, masinile de lux; Lista poate continua la nesfarsit. Pe de alta parte, sa vedeti soferii de troleibuz din Ruse... Cel putin pe bulevardul ce leaga centrul de pod, desi au cate 2 benzi pe sens si firele aproape de linia de demarcatie intre banda 1 si 2, insista cu obstinatie sa te frece de bordura. Nici macar nu ai cum sa te certi cu ei. Dau din cap de sus in jos si pleci fericit ca au inteles :)
  3. lucman

    Astazi au inceput ambii butuci sa se faca simtiti dupa 25 de ani de folosire intensiva, dar curatati si gresati de 2 ori pe an. BB-ul a inceput sa faca si el zgomot. Tot dupa 25 de ani. Ai naibii japonezi, parca au programat piesele sa cada simultan...
  4. lucman

    Astazi a fost ziua femeilor confuze, disperate, vorbitoare la telefon si a celor care sunt un pericol public pe sosea. În 7 km era să fiu lovit de patru ori, de fiecare dată de catre o femeie. Nici macar una nu a intors capul spre mine, desi hornit-ul urla sa scoale si un mort din groapa. Oare credeau ca le claxonez ca sa le agat? :)
  5. lucman

    Unii taximetristi ori au orbul gainilor, ori cred ca o bicicleta merge cu max. 5km/h! Altfel nu imi explic cum sta ca boul in parcare, se uita prin mine dupa o gaura in trafic, iar cand ajung la cativa metri de el demareaza in tromba si imi taie calea, Cum puii mei ajung astia la maturitate fara sa traga pe dreapta la spital, groapa sau la mititica? Cat de batut in teasta sa fii ca sa ignori complet o bicicleta ce vine spre tine cu 25 km/h? De data asta a fost stransa situatia. Doar 2 metrii m-au despartit de bucuria de a gusta din autocolantul galben.Si tot pe Nerva Traian :)
  6. Rezolvat cu succes la Ace of Spanners, rapid si onorabil financiar. Multumesc @@vlad
  7. Update Dupa cateva ture de seara prin Bucale, am constatat ca trilul nu prea foloseste la nimic. Soferii nu sunt obisnuiti cu acest sunet si nu il asociaza cu un potential pericol. Pietonii nici atat. Impasibili pana in miezul inconstientei. Doar copii ce sar in mijlocul strazii tind sa il bage in seama. Cu sunetul continuu, tras in rafale, e alta poveste. Este foarte eficient pentru soferii neatenti, deoarece il asociaza cu sirenele vehicolelor de interventie si devin brusc atenti la ce se intampla in jurul lor. Problema consta in faptul ca se uita dupa ceva mare si cu girofar, ignorand complet o chestie mica si cu profil ingust, recte biciclistul si agregatul din dotare. Concluzie: zornaitoarea functioneaza doar in tarile cu apa calda, unde exista o cultura a bicicletei adanc inradacinata in mentalul colectiv. La noi in Meltenica, e chestie de sansa si defensive driving :)
  8. Multam, sa vedem ce se poate face.
  9. Am un Rock Shox Sid 2004 cu pierdere de aer la camera negativa. Trebuie sa il repar pana pe 31.07, insa nu gasesc un service care sa ma ajute in perioada data. Ca sa adaug inca o problema, nu gasesc nici kit de service pentru jucarie. Am incercat pe la cateva service-uri, insa fie nu ma pot ajuta pana pe 01.08, fie nu au service kit. Am doua variante: 1. Help recomadare service in Bucale, unde sa aiba kit-ul de service si sa ma ajute pana pe 01.08 2. Soc nou - Rock Shox Monarch RL Air 2013 Care este varianta cea mai buna si cost cost effective, in perioada data ? :)
  10. lucman

    8 din 10 biciclisti de Bucuresti sustin Ora Pamantului, pe bicicleta. Merg noaptea ca dihorii la gaini, fara lumini, fara reflectorizante, fara stopuri si cateodata pe contrasens. Marea lor majoritate sunt pustani fara o minima pregatire rutiera. Poate ar fi bine ca Magazinele de biciclete sa le dea o brosurica cu ASA DA, ASA NU.
  11. lucman

    Oarece e relativ :) Sa zicem ca am avut oportunitatea de a fi contemporan cu doua limbaje de lemn, discursurile lui nea Nicu si citatele din Facebook :) Apropos de varsta. Ieri dimineata, in timp ce prestam pe martoaga mea in drum spre uzina, am intalnit pe drum una bucata ciclist trecut de 60 de ani, imbracat regulamentar in spandex viu colorat, ce dadea jar sa manance unei cursiere in loc sa faca coada la farmacie. Intr-o tara in care pensionarii se trec singuri pe linie moarta daca nu sufera de multiple afectiuni, o astfel de "rara avis" ma face sa mi se umple sufletul de speranta.
  12. lucman

    :) eu am ramas in urma cu actualizarile. Sunt inca la prioritatea de 1-B- si trei cifre. :)
  13. lucman

    Da cum ne dam seama cati sunt unici :) Presupun ca un biciclist poate sa apara in numaratoare la 2 observatori. Poate ar fi mai bine sa ii marcam? Apoi daca tot numaram, sa specificam pe fiecare segment in parte si intervalul orar si incepem sa construim pattern-uri de trafic. Cautam ceva voluntari sa stea cu carnetelu' in puncte cheie, construim o aplicatie pentru urmarirea traficului, le inlocuim carnetelele cu camere video si soft de recunoastere a tipului de biciclete, marca, viteza, greutate, sex si varsta si optimizam traficul in timp real. Construim o baza de date pe care o vindem primariei si distribuitorilor de biciclete si ne umplem de bani. Macar sa numaram cu folos :) Scuze de off-topic.
  14. lucman

    Codul rutier in Bucuresti este construit piramidal. La baza se afla codul rutier pentru fraierii ce respecta legea. Nivelul urmator este asigurat de codul rutier pentru grabiti, recte taximetristi si curieri. Cireasa de pe tort este codul rutier pentru smecheri si nesimtiti. Azi am trecut prin cele 3 straturi si am constatat ca tiuitoarea de The Hornet are aplicabilitate doar pentru level 1. Cand ma plimb ca o floricica prin Big Bucale, intalnesc in general oameni din toate categoriile mai sus mentionate. Astazi insa, am jucat pe nivelul 2 si 3. Intersectia Dudesti cu Calea Vitan. Mergeam regulamentar si fara muste in cap pe banda 1, cam la vreo 30 cm. Aceiasi poveste ca si randul trecut. O masina de curierat sa vara brusc pe banda 1 si mai ca nu ma scuipa ca pe o coaja de samanta pe trotuar. Asta ca sa inteleaga si intelectu' soferului ce a facut, cu exemple concrete din cele 3 momente active din viata lui: spart samanta, baut bere si ragait. Ma adun din praf si ii dau atentionare audiofila. Ceara din urechi se masoara in inchi nu in cm. Bulevardul Sincai cu Lanariei, o bretea ce pleaca in Y din bulevard. Ma asigur ca nu am animale in spate si ii dau mai departe pe bulevard, deci am prioritate. Nu apuc sa merg 10 m, eram undeva prin zona mediana a bretelei, ca apar 2 atarnatori de saliva in coltul gurii, imbracati in 2 BMW ce se apropie razant de fizicul meu si forteaza sa imi taie calea. Imi infig degetul in tiriitoare, dar degeaba. Cum sa cedeze prioritatea un BMW unei biciclete. Ma forteaza sa franez, ma dau pe lateral ca sa nu intru in ei si ma lasa in praf si fum de ulei ars in cilindrii. Level 3 completed. What next?
  15. lucman

    Multam pentru info si pentru aprecieri. Voi reveni cu povestiri pe masura ce se mai intampla cate o iesire din casa. Romanica este vesnic surprinzatoare :)