thesseus

Membru
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About thesseus

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Timisoara
  • Ocupaţie
    ITist

Recent Profile Visitors

420 profile views
  1. thesseus

    Pana la urma am reusit sa-l scot lipind de el cu super glue capatul de la un burghiu.
  2. thesseus

    Surubul e de 5: https://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=26071;page=1;menu=1000,2,114;mid=3;pgc=0 am vazut ca au la dedeman ceva extractoare de suruburi, costa vreo 8 lei un extractor pentru suruburi M3-M6. Am vazut insa ca extractorul asta nu are varful ascutit, deci cumva ar trebui sa dau o gaura cu un burghiu inainte sa bag extractorul?
  3. thesseus

    Am sa pun una dar doar diseara, ca sunt la servici acum. Din pacate restul de surub ramas nu are nici un capat in exterior.
  4. Am comis-o aseara, am reusit sa rup un surub de titan in pipa. E vorba de unul din cele 2 suruburi care prind pipa de gatul furcii. Cam ce sanse mai am sa reusesc sa extrag restul de surub? E si destul de mic surubul, nu cred ca varianta cu dat o gaura prin el ar putea functiona, mai ales ca e din titan.
  5. thesseus

    La ce sa-si ia omul niste hidraulice bune cand el se plimba cu bicicleta? Daca spunea ca participa la concursuri si se da agresiv pe coborari, la munte, atunci inteleg, dar pentru ce are el nevoie mai bine si-ar lua niste mecanice bune, chiar si niste frane pe janta ar fi ok. Nu baga mai multi bani in frane decat e necesar, cu banii ramasi poti face o excursie.
  6. thesseus

    Hai sa ne luam de oricine pune o intrebare pe forum, a zis omu lanterna in loc de far, ce tragedie! Pentru MTB iti trebuie un far in principiu mai puternic si care sa nu ilumineze doar drumul in fata la 15 metri, trebuie sa poti vedea si crengile din jurul tau, in general lumina sa fie disipata intr-un unghi mai larg. Eu sunt foarte multumit de un far Niterider Lumina: http://www.niterider.com/performance-bike-lights/lumina-350-bike-light/ Au variante de 350,550,700 lumeni, in functie de bugetul pe care vrei sa-l aloci, au o distributie a luminii super.
  7. Eu tot nu inteleg, daca schimbi lantul la 1000km, poti schimba caseta odata la vreo 3 lanturi, deci la 3000km. Ce sens are atunci sa schimbi asa des lantul, nu ai putea pur si simplu sa folosesti lantul vechi direct 3000km pana ajunge sa scape de pe pinioane (ceea ce nu se intapla prea usor), si atunci inlocuiesti frumusel si caseta si lantul?
  8. Theli, de obicei daca pe pinioanele mari merge bine si pe alea mici scapa, e clar ca sunt uzate. La mine m-am prins de problema, nu erau pinioanele uzate, ci lantul XTR, fiind cu nit dinala de unica folosinta, zaua respectiva nu era destul de mobila, si din cauza asta uneori sarea lantul de pe pinioane si dadeam in gol, dupa vreo 50km s-a remediat problema. La fel am patit si a 2-a oara cand am desfacut lantul sa-l curat, probabil ca nu fac eu ceva bine cand montez nit-ul, dar nu reusesc sa fac zaua prinsa cu nit sa aiba aceeasi mobilitate ca o za normala. Dar in timp isi revine.
  9. thesseus

    stefz, din pacate modelul 2013 nu cred ca vor mai aparea in stoc. Prin octombrie apar noile modele, asa ca trebuie sa ai multa rabdare daca vrei sa astepti dupa yellowstone 5.9. Ai grija ca modelul celalalt, de 26, la care te-ai uitat e de femei. Nici pe 26 nu mai au nimic in stoc, la dimensiunea ta. Daca esti dispus sa dai 1000E, intr-o luna ar ajunge modelul asta: http://www.canyon.com/mountainbikes/bike.html?b=3008
  10. thesseus

    Daca scopul tau e sa ai o bicicleta care sa te duca din punctul x in y poti sa o reocnditionezi si pe actuala, pe la 300 de lei ar trebui sa iesi cu totata transmisia noua. Avantaj ar fi faptul ca o poti lasa legata pe unde vrei, nu va atrage privirile hotilor. Pinioanele nu par asa uzate, poate doar lantul e foarte vechi si pinioanele au fost schimbate de curand.
  11. Eu ca sa demontez o za KMC Missing Link duc o sarma pe dupa pini, iar apoi strang tare de sarma astfel incat aceasta sa produca apropierea pinilor. Pentru asta impletesc sarma la capete si introducand o surubelnita rotesc pana se desface zaua. E simplu si nu e neovie de scule. Sper ca am explicat coerent.
  12. Nu ma duc, clar :d am invatat lectia. Noroc ca nu m-a incurcat asa tare, mai rau m-a incurcat faptul ca mi-a picat lantul de pe foi nu cu mult inainte de finish.
  13. thesseus

    Nu am reusit nicicum sa fac frana pe spate (Formula RX) sa nu imi mai frece pe disc. Unul dintre pistoane nu se retrage, de noi au facut asa, acum am putin peste 1000km cu ele. Am incercat sa le curat de n ori, sa le lubrifiez, nimic. Merg ok pentru o tura, maxim 2, apoi iar freaca. Credeti ca are vre-un sens sa demontez pistonul si garnitura si sa le curat calumea iar apoi sa le pun la loc?
  14. thesseus

    misa, am folosit eu placute Cube, pentru mine sunt bune, nu scartaie deloc si deocamdata tin bine, am facut o coborare de 10-15km cu ele si nu se observa uzura.
  15. Weekendul trecut am inlocuit un lant KMC putin uzat (1300km) cu uzura sub 0.75 cu unul XTR, pentru a participa la un concurs. Am avut insa surpriza sa constat ca uneori imi scapa lantul, dau jumatate de cursa in gol, nu se intampla des dar e foarte deranjant. Pinioanele sunt SLX, deraiorul XT iar angrenajul XT. Toate piesele sunt aproape noi, am doar 1300km cu ele. Dupa cum se manifesta as zice ca sunt pinioanele uzate dar mi se pare imposibil dat fiind ca nu am mers foarte mult cu ele, iar lantul anterior nu era uzat.