nirolf

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nirolf

  • Rank
    Amator
  • Birthday 01/03/1984

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. nirolf

    Bicicleta nu o folosesc exclusiv pentru cicloturism, ocazional mai fac si ture de sosea (dealuri, munti) si as prefera ceva mai flexibil si mai usor. Nu cunosc foarte bine solutia cu hub, dar impresia mea e ca 11 e mult peste buget, inteleg ca pe langa 280 mai vin si alte maruntisuri care se aduna. O sa cercetez si 3x9, dar am vazut ca versiunile peste Deore sunt cam toate pe 10 viteze.
  2. nirolf

    Da, d-asta m-am hotarat sa schimb mai multe componente si o sa am inclusiv grup 11-32 tot cu patina lunga, sper sa nu mai fie probleme. Intrebarea mea era daca pot sa dau comanda cum e in atasament, sunt compatibile?
  3. Salutare! Vreau sa-mi pregatesc bicicleta pentru noul "sezon" si ma gandesc la un upgrade de componente. Am o Merida Speeder T1 veche de vreo 4 ani. Acum vreo 2 ani i-am schimbat schimbatorul pe spate cu un SLX (+ alte componenete ce au trebuit schimbate cu ocazia asta). Problema e ca nu prea schimba bine, aparent (nu ma prea pricep) desteptii de la KeroBike mi-au dat un schimbator de MTB cu patina lunga pentru pinioanele mele de cursiera mai degraba (23 cel mai mare). Cum de atunci am facut cateva mii de km, m-am gandit ca s-a amortizat si e cazul sa-l schimb, in ultima vreme ma umple de nervi, iar mecanicii ridica din umeri si nu reusesc sa-l regleze multumitor macar. Trecand peste, m-am gandit la un upgrade mai mare, in ideea sa mai scad un pic si greutatea (bicla are "standard" 11,6kg, dar cu cric, coarne, aparatori probabil e spre 13). Cum la noi nu prea am gasit componente de trekking, am studiat Bike-discount.de si am ajuns la lista atasata. Ce ma intereseaza cel mai mult e daca e vreo incompatibilitate intre componente, fiind din serii diferite sau e ok asa. Daca mai aveti si alte sugestii nu ma supar. :)>-
  4. Pentru stickerele de aici dai o comandă pe site şi te poţi întâlni cu cel care le vinde în zona centrală a Bucureştiului (stabiliţi un punct şi o oră).
  5. Pentru maşini parcate aiurea (pe piste sau nu) eu folosesc aşa ceva: parchez.ca. E drept, sunt contra-cost, dar asta e. Mai există şi varianta asta. :D
  6. După 2 luni de căutări (şi multe stocuri epuizate între timp) am ajuns la modelul ăsta. Bicicleta o voi folosi pentru plimbări (rapide) prin oraş şi împrejurimi - drumuri asfaltate. Aş vrea să merg şi la servici cu ea, dar doar dacă reuşesc să fac cei 7-8 km fără să transpir. Cu MTB-ul actual nu reuşesc. Am totuşi câteva întrebări: 1. Sunt motive să mă îngrijoreze roţile de 32 şi fără nicio striaţie? Vin de pe un MTB cu roţi groase şi suport lateral generos pentru curbe. Un prieten care a avut semi-cursieră (d-aia "de pe vremuri") mi-a spus că a luat câteva trânte din cauză de nisip sau asfalt ud. 1b. Mă descurc cu roţile astea prin oraş? De obicei merg pe stradă, dar din când în când mai urc o bordură, mai iau o groapă sau un canal "căzut". 2. Se pot monta apărători la roţi, cric şi eventual suport de bagaj pe acest cadru? 3. Ce mărime credeţi că mi se potriveşte? Am 1,68, 60 kg şi 77 "inseam". Cei de la magazin mi-au sugerat S sau M în funcţie de poziţia dorită. Aş merge pe M, dar nu-mi dau seama dacă e ok pentru că am picioarele cam scurte pentru înăţimea asta (iar bicicleta se aduce pe comandă). 4. Alternative? Eu plecasem de la Cube LTD CLS sau Kona Dew, dar care nu se mai aduc anul ăsta. Ar mai fi Altrix Courier (dar are roţi şi mai subţiri) sau Univega CR-7100 cu avantajul că e mai ieftină, roţi mai groase. Echiparea mai slabă poate fi modificată dacă simt nevoia şi mă gândesc că dacă îmi este subtilizată vreodată măcar nu pierd aşa mult.