VladG

Membru
  • Content Count

    2,168
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

VladG last won the day on May 18

VladG had the most liked content!

Community Reputation

988 Excellent

About VladG

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 11/28/1975

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Custom Scott Genius 900 SL, Rohloff

Recent Profile Visitors

9,945 profile views
  1. VladG

    Multumesc! Legat de poze si priviri, un Veyron nu atragea atat atentia.😀 Cei de la finalul clipului au trecut pe langa mine pe sosea si m-au asteptat apoi la bariera, cu telefoanele pornite. Alt sofer chiar a intors masina si m-a rugat sa faca doua poze biclei. La alta trecere la nivel am oprit sa treaca masinile, dar au oprit si ei si mi-au facut semn, sa treaca "trenul". Bineinteles, cu poze si filme. In general sunt reactii de simpatie si apreciere pentru "atelaj". Bine, am fost si fugarit de cativa caini pe traseu...😁
  2. VladG

    Sunt role de patine Oxelo, cu ax pozitionat la aprox. 45°, de ambele parti ale sinei pe care ruleaza bicicleta. Bratul si rolele de pe a doua sina au rol doar in echilibrare. In consecinta nu poate traversa macaze, intersectii.
  3. VladG

    Salutari. Dupa o pauza de doi ani am revenit cu versiunea 2 a bicicletei de cale ferata. Nu sunt mari schimbari, doar rezolvarea unor probleme ale V1: - Am deplasat scaunul catre spate pentru a corecta pozitia prea "adunata". Nu e complet rezolvata, dar mult mai comod de pedalat. E maxim ce pot obtine fara refacerea totala a cadrului; - Cate un sistem dedicat de ghidare pe sina pentru setul de roti fata (760 vs 1435 mm). Sinele au grosimi diferite si astfel pe cea de 760 deraia la curbe; - Un brat de echilibru nou ptr 760 mm. E mult mai solid, cel vechi a fost avariat la deraierile repetate. Am pus-o pe sine pe calea ferata industriala dintre Bicaz Chei si Tasca (1435mm). Este folosita la transportul calcarului de la cariera la fabrica de ciment. Am plecat in tura la 2 minute in urma trenului care face doar dus-intors pe linia respectiva. Am mai descoperit cate ceva de rezolvat in V3 (sper si ultima). https://youtu.be/4yyXIbBU6HQ
  4. VladG

    As vrea si eu un maruntis de pe bike-components.
  5. Tura e de 1 zi, dar 500 km de condus, plus tura imi pare cam mult. De aia vreau sa plec din seara asta.
  6. Nu l-am mai parcurs. L-am vazut partial din departare, din creasta Capatanii, si l-am desenat pe Bikemap. Are ceva diferenta de nivel, sigur niste push bike.
  7. E interesat cineva de o tura pe Piatra Tarnovului? Am 2 locuri disponibile in masina (si un suport liber). https://www.bikemap.net/ro/route/3739340-0-piatra-tarnovului/ Plecat diseara, pe la 8, cazat la Voineasa 1 noapte (in jur de 40 lei de pers) si intors sambata seara inapoi. Ritmul o sa fie usurel, ca anul asta nu prea am bagat ture.
  8. VladG

    Multumesc ptr info, Lorin.
  9. He, he, asta e urcarea pe Muntinu. Uite cum arata in 2008. Aproape am reusit sa o urc cu un ciclocross, insa chiar in partea de final o piatra m-a dezechilibrat si mi-a stricat bucuria
  10. VladG

    @gibonu Cele mai scumpe au fost scaunul, 200e, roata fata, cu butucul Nexus 8, vreo 170e, sudurile, cam 500 lei. Restul componentelor le-am luat de pe bazar, magazine de bricolaj, rolele de la Decathlon. Probabil in jur de 2500 lei, cu ambele brate de sprijin, 1435 si 760 mm. Trebuie sa mai modific cate ceva la ea, sa o sablez si vopsesc. Dar cea mai mare investitie a fost timpul meu, ptr proiect, taiat, slefuit, etc. Flexul a fost unealta de baza ptr taiat si slefuit.:)
  11. VladG

    k, deci am taiat Giurgiu de pe lista. Multumesc.
  12. VladG

    Multumesc, Gibonu. Ptr reglaje folosesc calea ferata dintre Chitila si Mogosoaia. Podul de la Mogosoaia e in reconstructie si nu mai circula nimic pe acolo. Update: Pare ca Snagov - Caiulati e impracticabila, acoperita total de vegetatie: https://www.google.ro/maps/@44.714212,26.1932913,3a,56.2y,39.69h,93.79t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbGK9c6KmsaPHSM43dAVp2A!2e0!7i13312!8i6656?hl=en
  13. VladG

    Pe Moldovita - Argel am mers si cu Mocanita. La fel si la Sovata. Le am si pe ele in plan. Caciulati - Snagov mai exista fizic oare ? :) Cred ca o sa o incerc curand, fiind si cea mai apropiata de mine. Apoi Medgidia - Negru Voda... Multumesc ptr sugestii. Mai are cineva ciclo-drezina si e interesat de plimbari pe CF?
  14. VladG

    Gibonu, merci de sugestii. Chiar sunt in cautare de linii din astea abandonate, rar utilizate. In afara se poate circula legal pe linii din astea folosite foarte rar. ti se da un permis in care se spune ca aia voie intre orele cutare si esti ok. Ma gandeam si eu la abordarea asta pentru linia Oravita - Anina, pe care am parcurs-o cu trenul si ar fi cu siguranta cea mai spectaculoasa de parcurs cu bicla. Insa sunt sceptic ca voi primi un raspuns pozitiv. An notat Medgidia - Negru Voda. Mai am si calea ferata industriala din Cheile Bicazului (Bicaz Chei - Tasa). Acolo merge un tren la cateva luni. Spectaculoasa si ea. Astept si alte sugestii. Problema principala cu liniile abandonate e ca sunt invadate rapid de vegetatie. Cea de la Medgidia arata surprinzator de bine. Poze cu bicla: Bratul de sprijin e detasabil. Am si unul ptr 1435 mm. In cutie tin niste fier beton si apa / bere la gheata. Pentru echilibrare pe partea stanga. Butuc Nexus 8, cu franare la pedala. Scaun Novosport. Un cadru de bicla Hercules sudat de un stalp de gard. Role Oxelo. Cotiere de la un scaun cu rotile. Si transportul ei. A fost nevoie sa adaptez un suport de bicla la ampatamentul ei (188cm). @MTBR: Si eu ma gandeam sa mai fac inca una si sa le leg in tandem, renuntand la bratul de sprijin.