Domnul bob

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Domnul bob

  • Rank
    Amator
  • Birthday 10/09/1987

Metode de contact

  • Yahoo
    dark_chronikle@yahoo.com
  1. Exista printre voi, ciclisti amatori dornici de o mini-excursie, bucuresti-padurea baneasa Duminica? Nu exista un traseu batut in cuie, ora sau loc de intalnire deocamdata pentru ca pana acum nu prea am gasit voluntari.
  2. Hehe, ma cam lasa nervii, am rezolvat-o cu schimbatorul de viteze ieri azi am facut pana si am din nou roata pe spate descentrata. E adevarat ca mai intru cu ea in cate o bordura ceva mai brutal dar e a treia oara de cand am cumparat-o (cand mi se descentreaza roata, pana e o premiera). Stiu ca mi s-a spus sa nu mai investesc in bicicleta dar pana imi iau alta trebuie sa merg pe asta, sunt rotile de calitate proasta, le inlocuiesc sau nu merita cheltuiala?
  3. multumesc, o sa incerc sa le reglez singur in caz ca nu reusesc o sa merg cu ea in service :D
  4. Nu cred ca mai are rost sa deschid alt thread avand in vedere ca e vorba ce aceeasi bicicleta. La fiecare denivelare/bordura urcata sau coborata mai brutal imi sare lantul pe alt pinion (in special pe pinionul 5), astazi mi-a cazut lantul dupa ce am urcat o bordura minuscula fix intre butuc si foaie. Mai banuiesc si ca lantul este prea larg dar nu stiu exact care ar trebui sa fie dimensiunile. Imi poate spune cineva de la ce provine problema si cum as putea sa o rezolv?
  5. Mersi de sfaturi, cred ca pana la urma o sa imi incerc norocul cu fierastraul. Insa nu merita sa scot ceva bani din buzunar si sa merg cu ea la o persoana care chiar isi da interesul pentru reparatii?
  6. nu pot sa imi dau cu parerea dar asta e siteul producatorului.
  7. @Ovidiu: Multumesc @Trevizes: Nu pot decat sa iti dau dreptate, dar nu mi-am imaginat ca e chiar la nivelul First Bike troaca a carui mandru posesor sunt in momentul de fata. A fost mai mult o chestie de moment, eram deja in Metro si m-am gandit ca nu mi-ar strica sa imi iau un mijloc de transport pentru drumul la si de la servici. Abea acum cateva zile am inceput sa constientizez ca "bicicleta e ceva mai mult decat doua roti, un ghidon si un cadru" dupa cum bine spunea cineva aici pe forum si ca vreau mai mult decat drumul mai sus amintit. In orice caz in afara de faptul ca e incredibil de grea si ca am fost deja cu ea in service pentru ca am incercat sa ii centrez singur rotile chiar nu ma pot plange. Daca are cineva timpul si cheful vreau sa stiu si eu ce este in neregula cu bicicleta asta (a nu se intelege ca va pun la indoiala comentariile sau ca mi-ati ranit sentimentele si ca raspund copilareste la afirmatiile voastre) dar sunt chiar curios ce o aduce la nivelul de "fiar din alimentara", exceptand greutatea bineinteles. Daca pot sa aflu singur asta citind ceva de pe forum un link e de ajuns. Multumesc.
  8. Cea mai "frumoasa" parte e urcatu si coboratul scarilor cu ea (doua etaje pe scari in spirala, e o adevarata distractie). In rest nu pot sa ma plang, fac aproximativ 8km pe zi in doua transe si vreo 20/zi in weekend si nu pot sa spun ca ma oboseste extraordinar cu toate ca nu pot sa raportez experienta decat la rich bike-ul pe care l-am avut inainte. Inca vreo doua, trei luni cred ca o sa continui cu ce am acum si dupa o sa trec la o bicicleta mai buna, evident dupa ce o sa ma consult cu cineva.
  9. Nu esti nici macar páproape :)) are 25.
  10. Atunci sa reformulez, pot sa investesc in bicicleta asta? De exemplu, sa schimb furca, foi etc etc? Sau investitiile nu merita si varianta ideala ar fi sa imi iau una noua. Mentionez ca am undeva la 65kg si urcari si coborari serioase nu cred ca o sa ma apuc sa fac in viitorul imediat apropiat pentru ca nu am conditia fizica necesara in momentul asta. Dar sa presupunem ca din exces de adrenalina incerc sa cobor dealu care coboara din sina de tren in parcul Herastrau, care ar fi sansele sa imi rup gatul la o asemenea dibacie? Multumesc si scuze daca sunt sacaitor.
  11. Ca orice om ce nu are habar de ale bicicletelor mi-am cumparat acum 3 saptamani din Metro o bicicleta pentru ca arata bine si era la un pret acceptabil. Bicicleta in cauza este un Cross Phantom: (imi cer scuze ca am dat direct copy paste) Frame : 26" Steel hi-ten suspension, D-type Fork : HL CH-381 w/pressed steel crown, travel 60 mm. Head Set : VP MH-501 threaded oversize head set, ED BK B.B Set : VP B32 + 3LB axle 116 mm Chainwheel : PROWHEEL MAP-100 steel 170 mm.,42x34x24T,w/CG Chain : KMC Z51 1/2"x3/32", Pin length: 7.3mm Pedals : VP 896N One piece PVC body,w/BS refl.,K mark Rear Derailleur : SHIMANO RD-TX50 DATT Front Derailleur : SHIMANO FD-TZ30TS6 Shifting Levers : SHIMANO SL-RS31-7 Revoshift 21 speed Freewheel : SHIMANO MF-TZ07 Multiple Freewheel, 14-28T Rims : X-POSE X3 Double wall 36H, ETRTO 559x21, Spokes : 9x4 lacing pattern, 36 BLACK 14G w/BRASS nipples Hubs : JOY TECH Alloy black 36H/14G;F: D041DSE Q.R./R: D242DSE Q.R. Tyres : KENDA K850 26x1.95 black,w/logo, A/V35 mm. Handlebar : HL MTB-153 Steel black Rise:30 mm.; W:600 mm Stem : HL MTS-295K-5 Steel w/alloy cap;Ext:100 mm.;Rise:+10 Grips : VELO VLG-230-4 92 mm, Soft PVC Saddle : VELO VL-3123A Black w/grey sidewalls Seat Post : HL SP-200 Steel CP, Diam.25,4 mm., L:250 mm; Seat Clamp : HL SQR-120 Quick release alloy black Brake Front : PROMAX DSK-400 Mechanical floating disc brake Brake Rear : ei spun ca e tot frana pe disc eu stiu ca e V-BRAKE insa nu stiu modelul pentru ca nu scrie nimic pe el Brake Levers : PROMAX BL-46AP Alloy lever w/resin bracket Intrebarile mele ar fi: Ce ar trebui schimbat pentru ca bicicleta sa fie apta de un offroad mai usor? Nu pot lasa saua foarte jos pentru ca tija intra in arcul amortizorului, exista tije mai scurte? Care sunt avantajele/dezavantajele unei biciclete single gear (am cautat si nu am gasit raspunsuri)?