ozzyboy

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ozzyboy

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/02/1981

Profile Fields

  • Localitate
    Constanta
  • Biciclete
    magna, CUBE Acid
  • Ocupaţie
    TV
  1. ozzyboy

    8-) ... ca-n bancurile cu militieni!! *-:) cu citatul asta merge sa umblam cu el la buzunar ... sa-i arati mura-n gura...
  2. ozzyboy

    Nu face nimic... chiar mi-a facut placere sa-i vad ca "i-a atras" subiectul cu cricul, chiar daca unii au fost pe langa subiect. Pentru mine cricul este practic, probabil pentru faptul ca sunt doar un amator. Imi foloseste la cursele scurte prin oras cu pauze multe... Iar ca sa o sprijin de gard, copac, sau sa o las pe trantita pe jos, nu prea ma lasa inima... fiecare cu stilul lui daca as putea sa zic asa. Va doresc o seara placuta tuturor!!
  3. ozzyboy

    Am revenit pentru altii care vor sa-si monteze un cric CUBE si la fel ca si mine nu stiu pe unde vine .... in poza se vede unde trebuie motat.In plus roata din spate trebuie data jos. Atentie, cricurile CUBE sunt doar pentru bicicletele CUBE! Ca si impresii...sunt foarte multumit de el, arata destul de bine bicicleta cu el este foarte bine inchegat, iti face impresia ca este un cric de motor. Dupa ciclocomputer este cea mai buna investitie pe bicla. @fercov, nu ma pricep la termeni tehnici, insa cred ca acolo ii era locul. O seara placuta!!
  4. ozzyboy

    Astea sunt fotografiile... Din curiozitate... de ce ar trebui interzise? Merci!!
  5. ozzyboy

    Va salut, revin cu o intrebare... mi-am achizitionat un cric CUBE si habar n-am cum sa-l montez. Imi poate da cineva o idee de motaj? Bicla este un CUBE Acid 2012. Multumesc!!
  6. Va salut... am tot citit pe forum despre angrenaje ... in mare cred ca mi-am facut o idee, insa totusi am nevoie de o parere pentru situatia mea. Vreau sa fac un upgrade bicicletei pe care o am acum si m-am gandit la asa ceva: 1. Angrenaj SHIMANO Alivio FC-M411 (argintiu/170mm/patrat/chainguard/ 48x38x28) 2. Pinioane SHIMANO Alivio CS-HG51-8V (11-13-15-18-21-24-28-32T(AW)) 3. Lant SHIMANO Alivio CN-HG40 4. Butuc SHIMANO Alivio FH-M430 (argintiu 36 de gauri) Ma intereseaza daca este functionala combinatia aleasa de mine?! Si o parere despre angrenajele 48x38x28... nu prea am gasit despre ele discutii.... Aproape zilnic fac aprox 50Km... drum in mare parte asfaltat, insa cu de toate, deal, vale si drum drept.... In principiu pun accent pe viteza... si o cadenta cat mai ridicata... Multumesc in avans pentru sfaturi... poate stiti si alte combinatii mai potrivite... l.e. Mentionez ca shifterele sunt 3x8 tot de la shimano. deraiorul spate este un Alivio RD-M410 cel din fata Altus FD-M310,
  7. ozzyboy

    La vale am prins max 53,2 KM/H cu știftul meu MTB de 3milioane, insa cu cauciucuri schwalbe land cruiser 26''/2.0 ...Totusi ma puteam duce si mai tare, daca mai aveam pinioane... La drum drept am prins 38km/h Distanta parcursa pe zi ~60km Bicicleta are ~22kg, cadru otel... Subsemnatul 68Kg Totusi, cred ca stie toata lumea ca, un rol important il are puterea si directia vantului... Eu am obtinut "performantele" astea cand nici macar nu adia vantul. Pe aceeasi vale unde azi am obtinut 53,2 - saptamana trecuta nu am reusit sa prind nici 35km/h cu vant in fata. :)
  8. Salutare, forumisti... sunt nou aici pe forum, si totodata incepator in acest "sport", de fapt pentru mine este un hobby. Am, de doua luni, o bicicleta știft - MAGNA, bicicleta care, in astea doua luni a adunat aproximativ 700km, iar acum a cam intrat microbu' in mine si vreau sa trec la ceva mai "profi" sa zic asa. Uitandu-ma pe magazinele online am gasit la marosbike doua oferte atragatoare si as dori si parerea voastra de mai avizati decat amatoru' din mine. 1. Bicicleta Univega Alpina HT-550 2011 2. Bicicleta Univega Alpina SL-1 2011 Din cate se vede sunt doua biciclete diferite ca si destinatie, fiecare cu plusuri si minusuri... Problema este ca eu aproape zilnic parcurg 50km din care 80% este asfalt si 20% este drum de camp pe alocuri pietruit ... Bicicleta asta pe care o am este si cu suspensie pe cadru(cu arc) si pot sa zic ca i se simte efectul de suspensie cand fac treceri prin gropi sau la diferente de nivel.... Eu personal am ales deja, pe cea cu suspensia pe cadru, SL-1, pentru ca am simtit pe "f..ul" meu cum se comporta o astfel de bicicleta in situatiile explicate mai sus, insa purtand discutii cu un amic, pasionat si el de bicicleta, mi-a zis ca nu merita alegerea mea, pentru simplul fapt ca este mult mai bine echipata celalalt model ... si sa aleg HT550. Acum eu nu cunosc deloc echiparile de pe modele de mai sus si habar n-am ce mari diferente ar fi, de ar merita sa achizitionez HT550-ul... Am povestit cam mult.... asadar, cu alte cuvinte sa pun si intrebarea... In situatia prezentata mai sus, cu cei 50km zilnic, din care un anumit procent cu drum accidentat... dumneavoastra ce ati alege?... tinant cont totusi si de confortul pe bicicleta... Totusi SL-1 nu este chiar asa de prost dotata, este cu mult peste alte biciclete.... Multumesc pentru altentia acordata celor care au avut rabdarea sa citeasca astea cateva randuri si celor care vor indrazni sa intervina cu un sfat. O seara placuta tuturor.