Traianj

Membru
  • Content count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About Traianj

  • Rank
    Advanced Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bistrita
  • Ocupaţie
    Artist plastic, arcas
  1. Vredestein Tpelaar , Made in Holand. Acum vad ca firma asta face cauciucuri si acum, asa ca nu ma ajuta cu nimic la determinarea vechimii.
  2. As putea sa aflu vechimea bicicletei in functie de cauciucuri. ma gandesc, ca daca ar fi restaurat o cineva, atunci i ar fi schimbat cauciucurile...
  3. Bitza are o serie batuta pe ruda de sub sea, din 5 cifre Este sau nu este origina? Parerea mea este ca bicicleta ar fi Simplex , dar ca s a facut candva o restaurare. Mecanic este perfecta. Seaua se prezinta suspect de bine, ca sa cred car fi cea originala.
  4. Stiu ca printre noi se afla foarte buni cunoscatori de biciclete . Va rog sa ma ajutati sa identific aceasta bicicleta pe care am cumparat o astazi , pentru ca de multa vreme imi doream o bicicleta vintage, clasica si fara ruda. Cautand pe internet am gasit putine informatii si ceea ce am gasit, face sa mi dea de gandit asupra originalitatii bicicletei mele. Intr un fel cred ca arata prea bine , ca sa fie adevarat. revin in doua or cu mai multe fotografii
  5. Nu inteleg fenomenul asta : Cum se face ca pe siteurile straine ,sunt asa de scumpe bicicletele vechi? Eu ma gandesc , ca daca intr adevar ar valora asa de mult , cum vad pe ebay , atunci nu cred ca ar mai ajunge in Romania . 1000-2000 de Euro sunt bani multi, chiar si pt un strain... Dar dupa cum vedem , bicicletele lor vechi, ajung la noi si se gasesc din belsug. Pretul cerut pe ele aici , este mult mai mic decat in tara lor de origine . Cu piata masinilor, nu se intampla la fel. Oricum ar fi , eu le multumesc strainilor!!! Datorita generozitatii lor , am si eu acum bicicletele pe care mi le am dorit candva .este drept ca am asteptat vreo 15 sau 25 de ani , dar no coment; nemultumitului i se ia darul .
  6. Imi plac utilitatrele si ce ati muncit voi aici. Asa de mult imi plac utilitarele , incat din 3 masini pe care le am avut pana acum, doua erau pentru transport marfa , iar la asta pe care o am acum , i am scos bancheta afara . Acu' sa nu va imaginati ca eu car tot timpul cate ceva... Nu, in majoritatea drumurilor mele , umblu cu masina goala. :- Pur si simplu imi, place sa stiu ca am spatiu. Asa ca musai sa mi fac si o remorcuta sau trailer ( inca nu stiu diferenta). , dar cu toate ca ma pricep la multe (zic eu) , nu sunt prieten cu aparatul de sudura si nici macar n am cautat sa fac cunostinta cu el. Faptul ca nu sudez, m a oprit de la multe proiecte. Odata , Nu demult, mi a venit o idee ''Antisudura''. Vroiam sa cosntruiesc o bicicleta din bambus. Am fost inspirat de usurinta si rezistenta acestui lemn, constatata din experienta personala ,atunci cand faceam si trageam cu sageti din bambus. Bineinteles ca am cautat pe net si am vazut o multime de biciclete de bambus , asa ca nemaifiind o provocare , am renuntat . Luciane , ce zici , oare n ar merge sa faci trailerul reglabil pe lungime , cu ajutorul a doua bare telescopice? Eventual , cu profil paralelipiped . Asa, trailerul o sa fie mai versatil. Visez ca daca imi fac remorca la bicicleta , atunci pun pe ea o cusca de transport caine :o3 , o tinta , arcul cu sagetile si pedalez cu spor la terenul de joaca. :> . Poate ca mai curand decat as crede acum ,remorca o sa mi fie o necesitate. Autoritatile au hotarat sa taie o parte din padure si sa faca o centura ocolitoare , exact pe locul unde ma desfasor acum , la 5 minute de casa mea. Iata si bicicleta pe care vreau sa o folosesc la tractat. cand am luat o , exact la treaba asta m am gandit.
  7. Am adunat atatea frustrari, incat am sa inceput sa ma inteleg cu ele.
  8. Am cautat informatii pe net si am vazut ca este o bicicleta destul de rara. Probabil ca Gerula sa aiba dereptate, iar bicicleta mea nu este Daccordi. Oricum, nu mi pare rau ca am luat o , pt ca de de platit, am platit foarte putin . Chiar daca mai aveam in casa inca o cursiera si jumate ( imi mai trebe doua roti sa fac doua), cand am vazut ca imi cere pe ea numai 150 de lei , am luat o imediat. Nici nu m a interesat faptul ca eu nu auzisem de Daccordi Oare de ce, bicicleta asta nu are serie ? Don Daccordi nu le inseria?
  9. Salut, sunt nemultumit pentru ca ati blocat topicul frustratilor. Daca topicul acela era deschis, acum scriam ca este nedrept sa astepti pana ce implinesti 100 de mesaje scrise, pana ce sa dobandesti dreptul de a posta in Bursa. Am prea multe biciclete ; doua cursiere jumate , plus un MB. Sefa mea face presiuni, ca sa scap de una din ele. Cum nici n am bani (alta frustrare! ) , as vrea sa le scot la vanzare . Spor la pedalat!
  10. Ultima mea achizitie este o cursiera vintage DACCORDI, S. MINIATO (PI) Are urmatoarele piese: frane MODOLO SEEDEY, jante MAVIC GP 4 , butuci si pedale :GIPIEMME SPECIAL, Cadru Columbus Ghidon CINELLI schimbatoare Patent Campagnolo seaua CONCOR S. MARCO SUPERCORS Foi GIPIEMME schimbatoare fata spate CAMPAGNOLO NUOVO RECORD 10 ,200 KG Bicicleta este semnata Luigi Daccordi are si un nume gravat pe pipa D. Bretz.
  11. Culoarea , imbinarile tuburilor si forma cadrului, ma face sa cred ca este un Puch Mistral . Uita te in pozele mele si ai sa vezi similitudinile.
  12. valabil si pentru topicul " permis pentru biciclete"
  13. daca este asa, poate merge sa slabim quick release urile si sa provocam un accident de "munca" :)
  14. Eu am casca luata de la SH. Zilele trecute am descoperit o crapatura destul de mare in polistierenul din interiorul castii, asa ca acum stau in dubii; daca sa o mai port , ori ba?,,, .Oare isi va mai face treaba in caz de impact, sau pot macar sa sper ca daca voi lovi cu partea cealalta caldaramul, imi va proteja bostanul.? Chestia este ca nici nu mai stau grozav cu podoaba capilara iar materialele din care este facuta casca, nu mi par sa fie prea prietenoase cu parul .