bogdan_petrica

Membru
  • Content count

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bogdan_petrica last won the day on February 10

bogdan_petrica had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About bogdan_petrica

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/13/1985

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Cluj

Metode de contact

  • Yahoo
    bogdan_petrica@yahoo.com
  1. @paulrad Eu folosesc niste resurse de pe un site public facute de un bike fitter care are explicat un proces de home bike fit bazat pe analiza video. Mentionez ca accesarea resurselor se face fara nici un cost. Aici sunt cele trei parti ale unui astfel de proces: 1) http://bikefitadviser.com/thank-you-sign-up-here/?wlfrom=%2Fperform-a-not-so-basic-bike-fit-part-1-hardware-software-and-setup%2F 2) http://bikefitadviser.com/thank-you-sign-up-here/?wlfrom=%2Fperform-a-not-so-basic-bike-fit-joint-landmarks%2F 3) http://bikefitadviser.com/thank-you-sign-up-here/?wlfrom=%2Fnot-basic-bike-fit-part-3-bike-fit-joint-angles%2F Personal am incercat sistemul si pot sa zic ca ajuta, mai mult am deja suficienta experienta cu setarea camerei si folosirea markerelor pe diverse repere astfel incat sa pot face usor masuratorile astfel incat acestea sa fie predictible. Mentionez ca pe langa aceste resurse pe site-ul respectiv sunt si multe alte articole legate de bike fit care te pot face sa intelegi modul in care functionam pe bicicleta si in final sa ne facem un bike fit mai bun.
  2. @krazyone Nu ma ocup mai mult decat la nivel personal Din cate am inteles retul da masuratori pentru diverse repere anatomice cu precizie foarte mare, fiind vorba de un sistem laser. @revibe Din putina mea experienta pozitia aero afecteaza modul in care stai pe bicicleta si implicit diversele unghiuri pe care memberele le fac. De cele mai multe ori sunt niste limite care nu trebuiesc trecute, eu as incerca sa verific acele unghiuri in cazul cel mai defavorabil adica: * pozitie aero * putere mare Dupa ce cazul cel mai defavorabil e verificat se pot verifica si celalalte, gen, pozitie hoods, putere mare pentru catarare, etc. Personal nu inteleg de ce am pune atata efort in bike fit doar ca sa ne asiguram ca stam bine in mod "plimbare". Acuma poate n-am dreptate si bike fitter-ul respectiv are niste principii mai bune de la care pleaca. @ revibe Legat de pozitia ta actualizata, arata mult mai bine, pari mult mai exstins decat in primul video, IMO.
  3. @paulrad, exact cu zici. Marchezi punctele si aplicatia da unghiurile. Toata treaba e ca stii sigur ca nu are erori de detectie si ca poti folosi hardware mai performant, de exemplu camera video setata cu timp de expunere 1/120 sau chiar mai mic.
  4. Salut @paulrad, Am dezgropat acest topic fiind in ultimul timp interesat de bike fit. Vroiam sa vad ce subiecte sunt deoarece as dorii sa fac o serie despre self bike fit. Metoda mea e asemanatoare, adica folosesc inregistrare video, dar in loc de aplicati inteligente fac masuratorile unghiurilor manual ( https://www.kinovea.org/ ) . Sincer nu vad avantaje la astfel de aplicatii, in sensul in care ele incearca sa detecteze diverse repere antropologice. Ca sa faca asta fie constrang scena fie au rate mari de eroari. Pe scurt, mi se pare suficient de simplu sa marcam noi manual reperele folosind stikere cu constrast mare si sa facem masuratorile manual. Cateva masuratori, de exemplu 5 sunt suficiente. Dezavantajele ar fi ca procesul dureaza mai mult. Pe langa treaba asta ar fi o problema cu hardware-ul in sensul in care optica si senzorul de pe tablete/telefoane s-ar putea sa nu poata sa inregistreze imagini clare cu o glenza in miscare la 90rpm. Mentionez ca nu am experienta cu aceste aplicatii dedicate de bike fit, dar am experienta cu interpretarea manual a video-urilor.
  5. Din câte am înțeles aplicația cere sa aliniezi bicicleta cu planul camerei. Are o parte de calibrare în care te pune să ssuprapui niște cercuri peste roți. Faptul asta o face greu de folosit cu un roller, din pacate. În rest am înțeles că măsoară unghiuri cu o eroare nu foarte maere. Cât de folositoare e nu știu, macar e ieftina!
  6. Salut @ReVibe, Eu am un PowerTap G3 din 2014 Septembrie. Am folosit antrenamente pe power de atunci, eu foloseasc mai mult sezonier bicicleta, adica primavara, vara si toamna, mai deloc iarna. La primul test in 2015 am avut 20min @ 210W pe trainer in casa. La primele teste afara am avut 5min@290W si 20min@235W. In vara lui 2015 am ajuns la 5min@340W si 20min@295W. Sincer, mie mi se pare ca te ajuta foarte mult sa-ti dai seama de nivelul tau si sa-ti planifici antrenamentele, din 2015 am inceput sa ma antrenez mai bine si sa-mi dau seama de necesarul fiziologic la diverse tipuri de eforturi si cum trebuie atacate. Daca ai intrebari specifice te rog sa le scrii si am sa incerc sa raspund!
  7. @ReVibe, Multumesc ca ai facut aceasta postare, datele date de retul cred ca sunt foarte bine, in sensul in care eroarile de masurare sunt foarte mici. Am sa ma uit un pic indetaliu dar asa la prima vedere mi se pare ca ai saua mult prea in fata sau ghidonul prea in spate, nu stiu de ce "biomecanicul" te-a pus in pozitia respectiva. Spun ca esti pre in fata pentru ca umerii sunt in mare parte fixai de pozitia ghidonului, la fel si soldul e fixat de pozitia seii. Intre astea doua puncte, coloana ta flexeaza puternic, zic eu deoarece nu are spatiul necesar pentru a sta suficient de extinsa. Numa bine! Inca ceva, nu inteleg de ce testul nu e facut cu ciclistul avand mainile pe pozitia de jos a ghidonului, eu zic ca pozitia de baza e atunci cand pedalam in pozitie aero, asta trebuie sa fie puternica si eficienta. Dupa ce obtinem treaba asta, verificam pozitia in care ciclistul tine de partile de sus a ghidonului ca sa nu apara aberatii pe urcari.
  8. @iacobdoc, E un pic off topic, dar vo2max e limitat de transportul de oxygen, nu de muschi, pana acum teoria asta e confirmata. Un muschi folosit in izolare are capacitate mai mare decat folosit impreuna cu altii, deci muschiul poate, dar sistemul cardiovascular nu face fata. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10647532
  9. @@Traveller, XS-ul e in teorie cu 2.2cm mai scurt( incluzand si diferenta data de pipa ) si cu 2cm mai jos. In cazul in care sa zicem mi-ar fi scurt XS-ul pot pune pipa de 100mm, am mers cu pipa de 100mm si n-am simtit probleme. La HT-ul de la S nu am ce-i face, mai jos de atata nu pot da ghidonul, si mi se pare ca m-ar limita. Le-am aratat si celor de la Canyon pozele si au confirmat ca e prea mare, dupa cum ziceam imi asum "gresala", n-am crezut ca diferenta de HT are un asa mare efect, teoretic ST-ul e doar 505mm dar avand un sloping asa de pronuntat din cauza HT-ul, bara de sus vine prea sus, problema mea e cu inaltimea bicicletei, nu cu lungimea.
  10. Salut Gigi! Teoretic bicicleta noua e doar cu 7mm mai lunga, dar are ghidon compact si pipa de 90mm fata de pipa de 100mm, practic fata ar trebuii sa fie mai aproape. Ce m-a derutat pe mine a fost head tube-ul se pare ca e 138mm fata de 110mm cat aveam. Si XS-ul de la Canyon e cu 125mm dar ST e mult mai scurt decat la S, cu 40mm, ma astept sa fie ok si la standover si la inaltimea headtube-ului. M-au derutat si cei de la Canyon care mi-au recomandat S, dar XS e ce imi trebuie. Asta e, ne mai pacalim. Bogdan.
  11. @@andreibelcic, am cam un cm drop acuma, mai pot muta maxim gidonul inca un cm, deci maxim 2cm drop. Am intrebat pentru ca vrut si o parere obiectiva.
  12. @@tzunoi, Canyon "interzice" folosirea bicicletelor de carbon pe trainer, cel putin parca asa am vazut in manualul de utilizare.
  13. La XS sunt urmatoarele diferente fata de S: TT-1.2cm, ST-4cm, HT-1.3cm. Pipa la XS e de 80cm si la S de 90 de cm, deci probabil ca as avea -2.2cm mai scurta distanta intre sa si ghidon. Plus la XS as primii ghidon cu o marime mai mica, S-ul are 40cm pe site( 42 masurat ), cu 38cm pe site( ma astept sa aiba 40 ). @@COS, la toate bicicletele mele de sosea am atins cu pantoful la viraj stanga/dreapta, deja sunt obsinuit, mai mult ma deranjeaza standover. Asta e la inaltimea mea, bicicletele sunt scurte, teortic sa rezolvi problema asta ar trebuii sa mergi pe roti de 650 dar eu o vad ca o problema minora.
  14. Multumesc de raspunsuri! @@andreibelcic, bicicleta e S, cea mai mica marime ar fi XS. Asta vad si eu problema, ghidonul e la nivelul scaunului cand e dat la minim de jos. ( Mai are un distantor de 1cm, dar totusi... ). @@ionutzone, bicicleta e marime S, la picor am ~77/78 cm. Canyon cu sistemul lor recomanda XS la 77cm si S la 78. Pe chat mi-au recomandat S, pare a fi mare. In special headtube-ul si cred ca si la stand over. @@pinkbike, planuiesc sa merg in drops, nu mai mult decat ii normal. @@tzunoi, n-am fost pe ea. Mi se pare mare si vreau sa o returnez de aceea am intrebat, nu stiu daca o pot returna daca o probez. Pe cursiera am mers destul de mult, aprox. 7000km/an. Ghidonul e rotit numa bine, sa ajung la frane si din drops si din hoods. @@COS, e cu ghidon compact. Intre oua si cadru e 0 cm. Pot sa ridic bicicleta maxim 2cm de la podea.
  15. Salutare ciclisti, din nou am nevoie de sfaturi legate de un bike fit, pararerea mea e ca bicicleta e un pic mare. Astept pararile voastre, si sfaturi cu ce ar trebuii sa fac( ma gandesc sa o trimit inapoi si sa cer urmatoarea dimensiune mai mica, adica XS ): Postez linkuri cu pozele: https://goo.gl/photos/BeasrhiHeTYjXwQw8 https://goo.gl/photos/LDYZDciXeYtdUkPFA Principalele probleme pe care le vad eu is faptul ca ii foarte inalta ( stau cu ouale pe bara ) si din cauza asta nu pot da nici ghidonul foarte jos, in rest ca si lungime s-ar putea sa-mi fie ok, desii mi se pare ca stau intins.