bogdan_petrica

Membru
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About bogdan_petrica

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 03/13/1985

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Cluj

Metode de contact

  • Yahoo
    bogdan_petrica@yahoo.com
  1. @iacobdoc, E un pic off topic, dar vo2max e limitat de transportul de oxygen, nu de muschi, pana acum teoria asta e confirmata. Un muschi folosit in izolare are capacitate mai mare decat folosit impreuna cu altii, deci muschiul poate, dar sistemul cardiovascular nu face fata. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10647532
  2. @@Traveller, XS-ul e in teorie cu 2.2cm mai scurt( incluzand si diferenta data de pipa ) si cu 2cm mai jos. In cazul in care sa zicem mi-ar fi scurt XS-ul pot pune pipa de 100mm, am mers cu pipa de 100mm si n-am simtit probleme. La HT-ul de la S nu am ce-i face, mai jos de atata nu pot da ghidonul, si mi se pare ca m-ar limita. Le-am aratat si celor de la Canyon pozele si au confirmat ca e prea mare, dupa cum ziceam imi asum "gresala", n-am crezut ca diferenta de HT are un asa mare efect, teoretic ST-ul e doar 505mm dar avand un sloping asa de pronuntat din cauza HT-ul, bara de sus vine prea sus, problema mea e cu inaltimea bicicletei, nu cu lungimea.
  3. Salut Gigi! Teoretic bicicleta noua e doar cu 7mm mai lunga, dar are ghidon compact si pipa de 90mm fata de pipa de 100mm, practic fata ar trebuii sa fie mai aproape. Ce m-a derutat pe mine a fost head tube-ul se pare ca e 138mm fata de 110mm cat aveam. Si XS-ul de la Canyon e cu 125mm dar ST e mult mai scurt decat la S, cu 40mm, ma astept sa fie ok si la standover si la inaltimea headtube-ului. M-au derutat si cei de la Canyon care mi-au recomandat S, dar XS e ce imi trebuie. Asta e, ne mai pacalim. Bogdan.
  4. @@andreibelcic, am cam un cm drop acuma, mai pot muta maxim gidonul inca un cm, deci maxim 2cm drop. Am intrebat pentru ca vrut si o parere obiectiva.
  5. @@tzunoi, Canyon "interzice" folosirea bicicletelor de carbon pe trainer, cel putin parca asa am vazut in manualul de utilizare.
  6. La XS sunt urmatoarele diferente fata de S: TT-1.2cm, ST-4cm, HT-1.3cm. Pipa la XS e de 80cm si la S de 90 de cm, deci probabil ca as avea -2.2cm mai scurta distanta intre sa si ghidon. Plus la XS as primii ghidon cu o marime mai mica, S-ul are 40cm pe site( 42 masurat ), cu 38cm pe site( ma astept sa aiba 40 ). @@COS, la toate bicicletele mele de sosea am atins cu pantoful la viraj stanga/dreapta, deja sunt obsinuit, mai mult ma deranjeaza standover. Asta e la inaltimea mea, bicicletele sunt scurte, teortic sa rezolvi problema asta ar trebuii sa mergi pe roti de 650 dar eu o vad ca o problema minora.
  7. Multumesc de raspunsuri! @@andreibelcic, bicicleta e S, cea mai mica marime ar fi XS. Asta vad si eu problema, ghidonul e la nivelul scaunului cand e dat la minim de jos. ( Mai are un distantor de 1cm, dar totusi... ). @@ionutzone, bicicleta e marime S, la picor am ~77/78 cm. Canyon cu sistemul lor recomanda XS la 77cm si S la 78. Pe chat mi-au recomandat S, pare a fi mare. In special headtube-ul si cred ca si la stand over. @@pinkbike, planuiesc sa merg in drops, nu mai mult decat ii normal. @@tzunoi, n-am fost pe ea. Mi se pare mare si vreau sa o returnez de aceea am intrebat, nu stiu daca o pot returna daca o probez. Pe cursiera am mers destul de mult, aprox. 7000km/an. Ghidonul e rotit numa bine, sa ajung la frane si din drops si din hoods. @@COS, e cu ghidon compact. Intre oua si cadru e 0 cm. Pot sa ridic bicicleta maxim 2cm de la podea.
  8. Salutare ciclisti, din nou am nevoie de sfaturi legate de un bike fit, pararerea mea e ca bicicleta e un pic mare. Astept pararile voastre, si sfaturi cu ce ar trebuii sa fac( ma gandesc sa o trimit inapoi si sa cer urmatoarea dimensiune mai mica, adica XS ): Postez linkuri cu pozele: https://goo.gl/photos/BeasrhiHeTYjXwQw8 https://goo.gl/photos/LDYZDciXeYtdUkPFA Principalele probleme pe care le vad eu is faptul ca ii foarte inalta ( stau cu ouale pe bara ) si din cauza asta nu pot da nici ghidonul foarte jos, in rest ca si lungime s-ar putea sa-mi fie ok, desii mi se pare ca stau intins.
  9. Am un butuc Shimano de spate care are nevoie de reconditionare, conurile au urme puternice de uzura, sunt ceva urme de uzura si in cupe dar am reusit sa fac o reglare decenta folosind conuri de la un ax de spate generic ( nu stiu producatorul dar a fost foarte ieftin, in jur de 15RON ). Modelul este Shimano Dura Ace 7403, si problema e ca folosind conurile generic de la alt ax nu pot obtine alinierea dorita a butucului. Mai exact conul nou + piulita noua sunt mai mari decat conul vechi + piulita veche ceea ce inseamna ca tot ansamblul butucului este deplasat la stanga. S-ar putea reface dishingul la roata, problema e ca cu astfel de setare nu pot regla schimbatorul spate sa urce pe ultima viteza. Ma gandeam sa folosesc conul nou si piulita veche dar piulita veche e mai lata decat cea noua si ar deplasa si mai in stanga tot butucul. Practic imi trebuie un con care sa nu fie atata de lat, ideal ar fi un con foarte apropiat ca dimensiune de cel original. Ce solutii am in situatia data? Ma gandeam la urmatoarele: cautat la shop-uri cu conul in mana ceva asemanator schimbat butucul, intrebare: trebuie sa schimb si spitele in cazul in care gasesc un butuc cu aceleasi dimensiuni? gasita alta roata( nu stiu daca e o idee buna pentru ca janta e un model rigida de ciclocros si probabil mi-ar trebuii doua jenti ca bicicleta sa arate bine ) Multumesc.
  10. Am urcate poze cu imbinarea aici: https://plus.google.com/photos/105443282256539843872/albums/6032532929632911953 Cred ca procedura de fabricatie a fost urmatoarea: imbinarea chainstay-ului cu seatstay-ului folosind surub, urmat de vopsirea dropaout-ului. Zic asta pentru ca pe partea dreapta nu se observa ca este o imbinarea fiind frumos vopsit. Pe dreapta vopseaua e sarita si se vede clar ca este o imbinarea. Aseara am si desfacut surubul stang si imbinarea s-a desfacut, dupa l-am strans la loc destul de tare, dar roata tot joaca. Am incercat sa destrang si pe partea dreapta, dar acolo e strans destul de tare si n-am fortat.
  11. Buna seara, Calul meu s-a imbolnavit, este vorba despre un Fuji Roubaix Pro( http://archive.fujibikes.com/archivebikes.php?prodid=373&prodname=Roubaix%20Pro ). Am fost ieri la service pentru a strange pedalele si mecanicii au constatat ca am joc mare la roata spate. Au identificat repede care e problema, cand miscau de roata spate stanga dreapta, se misca si imbinarea dintre chainsay si seatsay. Cadru este din ALU cu furcile spate de Carbon. Furcile spate sunt prinse de catre chainstay printr-un surub de ALU, la acel punct cadrul se misca stanga/dreapta odata cu roata. Mecanicii au strans surubul, dar jocul este prezent, dupa strangere nu am mai simtit sa se miste cadru la imbinarea dintre chainstay si seatstay dar roata joaca. Mentionez ca n-am joc in butuc la roata spate. Mecanicii spunea ca pot arunca cadru nefiind bun de folosit. Mentionez ca nu mai simt sa se miste imbinarea, si cand trag cu mana de chainstay/seatstay nu simt sa fie joc. Inca ceva, cand pedalez in picioare, in forta se aude un ticait in rimtul pedalajului, pare sa vina de undeva de jos, nu din fata de la ghidon/pipa, mai mult din zona BB-ul, dar s-ar putea sa vina si din spate de la imbinare. Am mers cu jocu asta la roata spate cred ca vreo 3 ani, de cand am bicicleta. Jocul s-a simtit si cu un alt set de roti, care nici acela nu avea probleme la butuci. Ce s-ar putea sa fie care sa cauzez jocul stanga/dreapta al rotii spate? Cum aflu daca cadru e sigur de folosit? Multumesc de raspunsuri.
  12. Revin cu poze https://plus.google.com/u/0/photos/105443282256539843872/albums/6004018714048303617 Pozele sunt la partea stanga, unde se vede mai bine dar si pe dreapta au muncit si lipseste din cadru la fel, poate un pic mai putin. Intre timp am vorbit cu "mecanicii" si am aflat ca nu avea extractor care sa mearga la modelul acela de angrenaj si au incerc sa-l dea jos cu dalta si ciocanul... Ce credeti, le pot pretinde angrenaj + cadru? Sunt sanse sa crape cadru la folosire? Numa bine.
  13. Tata a fost la service-ul doua roti din Oradea si a venit cu bicicleta in stare mai proasta decat a dus-o. Nu am gasit un loc mai bun sa postez problema, rog un moderator sa mute discutia daca este cazul. Cat mai pe scurt: bicicleta e un focus MTB de 9v cu angrenaj cu 3 viteze suntour ( nu stiu exact modelul ) pe patrat, eu am masurat chainline de 55mm( aprox. ). Din cauza asta tot a avut probleme la schimbat, nu puteam reglat schimbatorul fata sa si urce bine pe foaia mare si sa coboare pe foaia mica, pracatic nu a schimbat bine nici o data. Daca surubaiam mai mult la reglat puteam obtine un compromis, din pacate cu prea mult surubait s-a rupt surubul de la colierul care prinde schimbatoru de cadru. Solutia a fost sa duca bicicleta la service sa-i puna alt schimbator si sa schimbe axul cu unu cu 10mm mai mic ca sa aibe chainline de 50mm si sa-i mearga schimbarea mai bine. Nu am gasit service care sa vrea sa scoata surubu rupt din colier ca sa-i punem un surub cu piulita la schimbator ( operatie care nu-i grea ). Din pacate a dus-o la serviceul Doua Roti Oradea, cei de acolo au pust alt schimbator, un Altus ce a costat 67 de lei si a platit manopera dar nu au reusit sa scoata bratele angrenajului ca sa-i schimbe butucul pedalier. Mai mult cadru are lovituri la BB si angrenajul este tot lovit pe partea interioara( revin cu poze cand reusesc sa le fac ). Cel mai trist e ca lipseste material din cadru( e cadru de ALU ), angrenajul s-ar mai putea schimba. Tata nu a fost informat ca bicicleta a suferit avarii in timpul reparatiei, doar ca s-au chinuit trei mesteri sa scoata bratele in plus a observat avariile doar dupa ce a plecat de la shop si a platit manopera. Ce solutii are? Reclamatie la OPC? ma gandesc ca da, avand in veder ca nu a fost insintat de avarii. In cazul in care domnii de la Doua Roti Oradea nu doresc sa-i plateasca cadru, se mai poate folosi? Nu sunt sanse sa existe fisuri in zona BB si la primele pedale mai seriose sa cedeze, de exemplu pe o coborare in viteza dupa o urcare in forta? Orice sfat e bine venit si nu uitati, la Doua Roti Oradea sunt niste ciocanarii care n-au treaba cu reparatul de biciclete. Numa bine. P.S.: revin cu poze.
  14. Salut, Incerc eu sa dau o explicatie cu diferenta de nivel ... Strava foloseste senzorul GPS pentru determinarea altitudinii, acesta are cele mai multe erori pe verticala, motivul este vizibilitatea proasta cand se merge pe vai, pe poteci printre vegetatia inalta. Vizibilitatea proasta reduce numarul de sateliti de la care receptorul poate primii, mai mult majoritatea vor fi grupati unul langa altul, in campul vizibil. Pentru acuratete pe verticala ar fi necesar sa avem sateliti in lateral, nu doar deasupra, si cate de multi. Garmin are GPS + senzor barometric, GPS-ul da pozitiile pe verticala + coordonatele geografice, dar pe baza senzorului barometric erorile de pe verticala sunt eliminate. Eu am vazut cazuri in care GPS-ul citeste pe vai, diferente de 100 de m pe verticala in 250 de m distanta parcursa(pante de 40%), aceste sunt usor eliminate pe baza senzorului barometric. Mie de exemplu la Baia Mare pe traseul de 50km mi-a citit Garmin 1600m diferenta de nivel, acuma nici asta nu e perfect, senzorul barometric poate fi influentat de schimbari bruste climatice, dar curbele pe care le da cu senzorul barometric sunt mai plauzibile decat datele GPS directe. In camp deschis nu prea exista problema asta cu GPS, diferentele sunt foarte mici fata de ce da Garmin, doar cand scade mult vizibilitatea atunci incepe sa genereze prostii.
  15. Si eu m-am inscris miercuri, 10 Iulie, ultima zi de inscrieri si n-am aparut pe lista celor inscrisi, nici e-mail de confirmare nu am primit. As dorii sa confirm ca sistemul m-a inregistrat si am numar la start, dar nu gasesc lista participantilor pe site. Se poate pune un link spre tabelul cu lista participantilor ? Nu de alta da nu m-as duce pana la Sibiu si sa nu pot lua startul in concurs.