ciomby

Membru
  • Content count

    683
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

186 Excellent

About ciomby

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 05/02/1957

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Pinarello, Raleigh, Allegro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ciomby

    Toată viața am fugit dă ”specialiști” !
  2. ciomby

    Salut ! Da, mă refeream la semnalizarea cu acele brațe mobile montate pe stâlpi înaintea intrărilor în gări. Eu credeam ca indică pe ce linie circulă trenul în gară, acum m-am lămurit. Legat de subiectul locomotivelor, din păcate, personal cred că contribuția românească din punct de vedere tehnic nu depășește mai mult de 10% plus costurile pentru asamblare.
  3. ciomby

    Salut ! Am citit și eu puțin Regulamentul pentru semnalizări, mă interesa cum se semnalizează cu brațele mobile, sistem în prezent abandonat. Berceanu este încă în pușcărie ? Am ajuns să ne veselim că asamblăm 5-6 locomotive pe an ?
  4. ciomby

    Super !
  5. ciomby

    Mie mi se pare interesant, idee bună și pentru alții !
  6. ciomby

    Salut ! Un sfat practic: scapă de ea cu orice preț, cât de mic, nu mai contează și cumpără-ți o bicicletă !
  7. ciomby

    Salut ! Am trecut și eu ieri pe la ora 12.30 prin Dascălu, n-am sesizat niciun eveniment acolo. Îmi pare rău pentru ciclist !
  8. ciomby

    Salut ! Nu mă pricep la acest domeniu, există un soi de bicicletă pe trei roți (un fel de camionetă) - professională - expusă la subsolul molului din Pantelimon (cred că-i zice MegaMall) , unde este o librărie. Cei interesați se pot inspira la fața locului cum arată aceasta, dimensiunile, roțile, sistemul de frânare (una din manete are o comandă că două cabluri simultan).
  9. ciomby

    Salut ! Eu aștept mai întâi finalizarea bicicletei Domnului „pro-e”. Se poate cântării apoi bicicleta fără / cu pedale . Am revăzut pozele cu componentele, după părerea mea va depăși cele 6,0 kilograme chiar fără pedale. Singurele piese care par din titan sunt cele două strângătoare pentru roți, se mai putea ușura grupul de pinioane înlocuind-ul cu unul de titan precum și cartușul pedalier cu unul din titan. Chiar este un proiect interesant de urmărit și urmat !
  10. ciomby

    Salut ! Nu mai pierde timp și bani pentru a „înnobila” o amărăciune de cadru greu și de slabă calitate, cu suduri ciobănești, nefinisate și filete atipice. Cu puțină răbdare, este imposibil să nu găsești un cadru decent și în special pe măsura ta.
  11. ciomby

    Salut ! Mulțumesc pentru eforturile voastre de a găsi un ciclocomputer care să indice gradientul drumului. Am pus modelele la „favorite” și le voi cerceta când voi avea timp (chiar acum voi pleca iar pe teren). Doresc ceva simplist , nu chestii prea sofisticate. Personal mă interesează mult chestia cu gradientul și ceasul, mai puțin viteza, cadența. Bine că există !
  12. ciomby

    Salut ! Există cumva un ciclocomputer care să arate înclinația rampei/pantei ? Am inițiat o căutare pe net pentru așa ceva și nu am găsit. Logic ar trebui să existe ceva dotat cu un vreun senzor care să aibă o referință la planul orizontal sau vertical.
  13. ciomby

    Salut ! Legat tot de „afacerea Otopeni”, am dat o raită nițel pe google earth, mai există încă calea ferată industrială din spatele aeroportului care ajunge la gara Balotești și linia ferată Buc.-Urziceni. Trebuie practic construită o scurtătură după podul peste DN1 spre aeroport și acolo prelungită cumva linia spre un terminal.
  14. ciomby

    Salut ! Felicitări pentru proiectul cu bicla f. scumpă și f. ușoară. Mi se pare normal pentru o persoană care are un venit peste media europeană să-și permită ceva mai special. Noi, cei 3-4 forumiști așteptăm cu nerăbdare și viitoare nopți nedormite finalizarea proiectului !