ciomby

Membru
  • Content Count

    846
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ciomby last won the day on October 6 2019

ciomby had the most liked content!

Community Reputation

256 Excellent

About ciomby

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 05/02/1957

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Pinarello, Raleigh, Allegro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ciomby

    după cum reiese din „Concluzia medicală”, cauza principală a fost respirația periodică cu pauze îndelungate, vinovați fiind indivizii Cheynes și Stockes, agenți capitaliști, provocatori ai tulburărilor respiratorii !
  2. ciomby

    Mulțumesc.
  3. ciomby

    Intresant, rog, ce se scrie în concluzia medicală ?
  4. ciomby

    Dacă am fi avut zece vagoane și mai fi adăugat încă cinci am fi avut o creștere cu 50% a parcului de vagoane, campioni europeni !
  5. ciomby

    Reportajele acestea sunt parcă mai interesante decât filmele văzute la televizor !
  6. ciomby

    cred că este interesant
  7. ...„Am achiziționat de la magazin din București”... rog frumos, care magazin ?
  8. ciomby

    ai dont spic ingliș !
  9. ciomby

    tren care circulă normal iarna
  10. ciomby

    biclă mișto
  11. ciomby

    Foarte interesantă ! Voi încerca să scanez un ziar - Scânteia tineretului - mi-a rămas în sertar după timpu' lu Ceaușescu.
  12. Da, și în domeniul calculatoarelor, unitățile de flopy-disk erau bulgărești sau DDR-iste, plăcile veneau în kit, la doar se asamblau. Interesant, erau niște computere mari industriale la care partea electronică din interior erau americană doar carcasele se făceau aici. Absolut remarcabilă calitatea la sculele de așchiere - spirale, freze, tarozi, filiere - chiar erau tratate cu „spirit patriotic” ! Chiar și pânzele de bomfaier românești erau de foarte bună calitate.
  13. Cam așa, românașii produceau utilaje cu consum mare de energie și valoare adăugată minimă iar componentele cheie erau importate pe dolari adevărați !
  14. Vreau să explic simplu, fierătaniile care alcătuiau sonda de exploatare/foraj se produceau în țară la Ploiești (țevi-profile din oțel chior). Piesele importante: frezele, motoarele electrice, cimentul special pentru betonarea puțului (Cehoslovacia), pompele de calitate pentru extracție erau din import, și astea costau mai mult decât sonda propriu-zisă.