ciomby

Membru
  • Content count

    662
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

183 Excellent

About ciomby

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 05/02/1957

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Pinarello, Raleigh, Allegro
  • Localitate
    Bucuresti
  • Biografie
    fără cazier
  1. Poate întâmplător, unei singure biciclete i s-a implementat un cip cu GPS.
  2. Salut ! Pentru clarificarea situației poate reușești postarea câtorva poze cu grupul vechi, rotorul fără pinioane și o poză cu ultima montură.
  3. Salut ! Intervin și eu cu observația că au început să apară din nou câinii vagabonzi prin București. Deja prin împrejurimile Bucureștiului (Mihălești, Moara Vlăsiei, Cernica ș.a.) domnesc haite de câini sălbăticiți care ne pot pune serioase probleme pe traseu.
  4. Salut ! Revin, înainte de a cumpăra alte lanțuri , pinioane, schimbătoare, încearcă să desfaci grupul de pinioane bucată cu bucată, verifică suprafețele pinioanelor și distanțierelor.
  5. Vremuri frumoase și apuse , indivizi precum Mazăre și Udrea ne țineau lecții de mers cu bicla pe litoral !
  6. Salut ! Posibil unul-două din distanțierele de plastic care separă pinioanele în discuție să nu aibă aceiași grosime sau chiar din fabrică să fie vreun mic șpan între distanțier și pinion. Oricum trebuie demontat tot grupul și verificat.
  7. După cinci minute de ploaie își dublează greutatea !
  8. Salut ! La un moment dat numărul postărilor în acest topic depășea suma postărilor din tot cuprinsul forumului de ciclism. Nu trebuie să apară mici neconcordanțe de opinii, cine are mai multă dreptate și alte chestii care nu-și au locul aici , interesul nostru este ca topicul să fie cât mai interesant, să aibă mulți susținători ! CRĂCIUN FERICIT !
  9. Salut ! Până se pregătește amicul cu ruperea de cârlig, există câteva filme pe iutub în care sunt prezentate garnituri de tren în Statele Unite oprite din cauza cedării sistemului de cuplare - un fel de clănțău. Fenomenul pare aproape de rutină, există echipe specializate cu mașini de teren care au în dotare aceste clănțăuri de rezervă și intervin la locul incidentului. La americani se pare că transportul pe calea ferată este mult mai bine utilizat, mai eficient, față de europeni, o garnitură de sute de vagoane poate fi remorcată chiar și de șase locomotive în față, două la mijloc și patru la coada garniturii. Cred că este un calvar să aștepți la barieră. Nu-mi dau seama unde au loc să formeze garnitura, dacă mai oprește până la destinație ? Cedarea sistemului de cuplare poate interveni în orice moment, modelul sistemului a rămas același din anii 1924-27 când existau locomotive cu aburi care remorcau maxim 30-40 de vagoane iar acum efortul s-a mărit poate de 4-5 ori. Nu știu ce se poate întâmpla cu o garnitură de tren dacă urcă o pantă și cedează sistemul de remorcare/cuplare. Restul de vagoane coboară la vale mărindu-și viteza până când deraiază?
  10. Salut ! Recomand pentru cei interesați de incidentele/accidentele pe calea ferată din România: http://www.agifer.ro/rap-finale-ro/rap-finale-ro.html
  11. Salut ! Nu vreau să fiu „gică-contra”, am primit cadou un flacon de Muc culoare roz pe care îl utilizam numai la angrenajul campa . M-a prins o ploaie mai serioasă pe traseu și lanțul a început să scârție la un moment dat. Acum folosesc ca și în ultimii 46 de ani de mers pe biclă tot ulei pentru cutia de viteze pentru autoturisme.
  12. Salut ! Reportaj interesant !
  13. Salut ! Mai pă scurt, plimbarea pe un tandem poate fi chiar plăcută când partenerii au condiție fizică echilibrată și au destui kilometrii parcurși împreună. Efortul în fața vântului de față și pentru cățărările pe dealurile din traseu se reduce considerabil. Situația se schimbă dramatic (până la abandon) când pe o biclă grea ”trage” mai mult numai unu din participanți.
  14. Reportaj excelent !
  15. Salut ! Sincer, nu prea înțeleg ce trebuie să facem noi, cititorii cu venituri medii ? Să ne bucurăm, entuziazmăm, să ne felicităm reciproc ?