EyesOnly

Membru
  • Content Count

    511
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

EyesOnly last won the day on June 23

EyesOnly had the most liked content!

Community Reputation

604 Excellent

1 Follower

About EyesOnly

  • Rank
    Membru
  • Birthday 09/10/1982

Profile Fields

  • Localitate
    Sibiu
  • Biciclete
    Raleigh Mustang Elite, SCOTT Aspect 930, Altrix
  • Ocupaţie
    Inginer Software

Recent Profile Visitors

2,045 profile views
  1. EyesOnly

    Chiar atat de limitate ai optiunile de vrei sa inveti fiecare pietricica si gaura din Pasul Gutai? Sau e vreun challenge personal sa vezi de cate ori il urci intr-un an? P>S> Pe de alta parte si eu am un traseu de "hai sa dam o tura rapida" care apare cel mai des(si de foarte multi ori) in activitatile mele P>S>1> da-mi si mie un link la activitate, daca se poate, sa stiu si eu despre ce vorbim
  2. EyesOnly

  3. EyesOnly

    Daca aduc bine aminte, din discutiile cu un amic care are Triban - interesat de un cauciuc cu balonaj ceva mai mare - a gasit documentat pe internet ca un 32 incape, dar e la limita. Adica nimic mai mare si, in caz de ceva noroi ceva mai mult, chiar 32-ul e putin la limita.
  4. EyesOnly

    Tot de la Lidl il am si eu, de cativa ani. "Face" ce trebuie! Recomand
  5. EyesOnly

    In review-urile la care m-am uitat eu la bicicleta mea, acum cativa ani, erau lucruri bune spune despre ele. La mine e un feeling general si afectat, cel mai probabil, dupa ce m-au lasat amandoua in acelasi timp pe o coborare urata(din care am scapat cu un foarte mare noroc fara nicio problema). E drept ca poate ar fi trebuit verificate si facut o revizie amanuntita la ele - pe lipsa acestora dau eu vina pentru defectarea etrierului fata. Si la fel de drept e ca veneam dupa deja 2 ture cu diferenta mare de nivel in care le-am forjat destul de mult. Dar toate adunate, dupa momentul cedarii totale, pur si simplu nu am mai avut incredere in ele(cel de pe spate ca ala de pe fata a fost inlocuit cu un etrier mecanic sh pentru cateva luni). Si sunt convins ca mare parte din neincredere se trage de la subiectivitatea "pisicului" meu dupa acea faza mai nasoala. Pana la acel moment, vreme de vreo 2,5-3 ani nu imi aduc aminte sa fi avut ceva nasol de reprosat la ele. In plus, deja fac comparatie intre ele si cele noi, full hydro. Si sunt la destul de mare distanta, pentru mine cel putin.
  6. EyesOnly

    Intre Merida si Triban - eu as alege Merida! De ce as alege asa - posibil sa fie foarte subiective motivele - pe bicicleta actuala am avut "Frâne pe disc TRP HY/RD. Tiraj mecanic pe pistoane hidraulice" care sunt pe Triban, Nu mi-au placut per total. Desi si-au facut treaba in general, nu am avut niciodata un semn de siguranta 100%, mai ales pe coborarile lungi si pe care am folosit mult franele(gen Transfagarasan, Paltinis, TransRarau). In plus, etrierul fata s-a dus pur si simplu intr-o zi. Mecanicii mei nu au reusit sa ii dea de cap. Intre timp am trecut la frane hidraulice full si sunt super multumit. Am postat ceva despre asta si aici
  7. Pentru curatat discurile, ma gandesc eu
  8. EyesOnly

    +1 la acest obiectiv: ultima oara am fost acolo anul trecut. Superbe locuri P>S> mama ce ma mananca talpile ....si cum mai striga coburile dupa mine, din pivnita, ca vor la plimbare mai multe zile
  9. EyesOnly

    Schwalbe G-One 700x38 - ~440g bucata. Schwalbe G-One Speed Evolution(cele curente) 700x30 - 330g Un review. la un search rapid pe goagal: https://bikerumor.com/2016/07/29/review-fast-rolling-tubeless-ready-schwalbe-g-one-gravel-road-bike-tires/
  10. EyesOnly

    Frumos traseu Multam de sugestie. Am adaugat si la lista mea - ca nu stiam de existenta ei
  11. EyesOnly

    Depinde pe ce traseu te aventurezi si ce bagaje cari dupa tine. Au fost ture in care le-am pus inapoi, special, pentru ca stiam ca o sa am mult de furca(fara suspensie :P) cu starea drumului.
  12. EyesOnly

    Nu cred ca ceva nou intra in bugetul tau. O sa iti dau exemplul meu, pornit de la intentia de a cumpara o Merida Ciclocross de la Veloteca, acum cativa ani, dar pe care nu am putut-o testa in magazin, pentru ca le-a fost lene sa iasa unul din ei cu mine la o tura de test(desi venisem aproape special pana la Bucuresti pentru asta) . Eu am ales, acum vreo 4 ani, Raleigh Mustang Elite(versiunea 2015-2016 presupun). Pe site-ul celor de unde am luat(care aparent se inchid acum) apare doar versiunea 2018 La o prima vedere sunt destul de multe schimbari intre a mea si modelul 2018. Daca esti curios, ceva poze gasesti aici Legat de utilitate si folosirea in practica: - a venit cu gume de 40, mergeam pe orice off-road decent(drum pamant, asfalt gaurit, forestier de relativ buna calitate cu ceva noroi) - i-am pus gume de 30 la un moment dat(multi km pe sosea, dupa cum zici ca vrei si tu, combinati cu gravel/drumuri de pamant) - a facut si face fata cu brio la orice drum spart si off-road decent. Chiar e o placere de fiecare data cand o iau pe drumuri de pamant peste campuri. - duce si portbagaj si ceva bagaje pe el, fara probleme, deci merge si pentru naveta la munca(daca nu te deranjeaza vizual portbagajul ala cand dai ture de placere) sau ture de cateva zile cicloturistice. - a venit cu echipare 44x10-42. Pentru mine si picioarele mele, raportul 44/42 nu era suficient sa ma ajute pe Paltinis/Transfagarasan/urcari nedefinite dar abrupte am trecut la foaie de 38 pentru astfel de drumuri - usor de schimbat cand ai nevoie, dar necesita lant separat - pe ture de asfalt bun si putin mai slab, cu cateva catarari si coborari usoare, scot medie de 28-29km/h folosind foaia de 38. Pentru mine e suficient. - a venit cu frane struto-camila: actuare prin cablu, etrier hidraulic: au facut destul de bine fata, pana mi s-a dus etrierul fata. Per total - nu am fost multumit de calitatea franarii pe coborarile lungi si dificile. Au disparut acele frane si au aparut altele SRAM full hidraulice. Toate schimbarile de mai sus au costat bani(mai mult sau mai putin pentru fiecare schimbare). Asa ca grija la ce alegi din start. Eu mi le-am asumat dar nu poate oricine. As schimba bicicleta pentru un cross sau una dedicata de sosea - niciodata. Am dubii cand e nevoie sa intru pe off-road - niciodata(evident, atata timp cat nu inseamna un traseu tehnic de MTB) Geometria ei, pentru mine, e foarte OK. Mult mai OK la drumuri lungi, decat a unei Merida de ciclocross(mult mai sportiva). Daca ai banii cash(cu ceva mai mult decat bugetul) si rabdarea necesara - am vazut ceva variante de SH aduse in UK. Nu mai stiu in care topic am vazut dar isi adusese un coleg de pe forum o minunatie de gravel la un pret foarte bun. Sau "surfing-ul" pe OLX poate te ajuta sa dai de ceva bun.
  13. EyesOnly

    Nu am intrat sa fac calculele, dar cred ca Iasi-Vintu de jos - Sibiu e mai scurt si mai confortabil decat Iasi - Ploiesti - Brasov(repet, doar cred, pentru ca nu am incercat decat prima varianta) Si, din pacate, Iasi-Vintu-Sibiu e singurul traseu pe care poti ajunge cu trenul in aceasta zona de tara(ca deh, suntem integrati in UE si avem autostrazi si linii de cale ferata de mare viteza) https://ridewithgps.com/routes/33119298 Cred ca ai doar vreo 20-25 de km de drum nasol(cu trafic, tiruri si "schumacheri" pe 4 roti). In rest drum judetean cat cuprinde, mare parte din el, vazut recent, de o calitate buna.
  14. EyesOnly

    Super, nu stiam(uitasem) ca ai bifat mare parte dintre ele. Pentru planificare, daca ajuta, pot sa te ajut cu depozitarea gentilor de bicicleta in Sibiu. Daca sunt prin zona, cu cel mai mare drag(teoretic stiu ca primele 3 saptamani din August voi fi plecat) Cu cazare, sincer, am reticente in acest moment - prefer cat mai multa distantare. De asemenea, daca te nimeresti prin zona cand sunt si eu, pot sa va tin companie in weekend pe traseele din zona Sibiu/Agnita
  15. EyesOnly

    @Nexus cred ca n-ar strica sa faci un topic separat pentru tura ta. Ai putea aduna informatii utile si nici nu am "polua" foarte mult topicul cu transportul cu multe alte informatii off-topic, dar foarte utile in alt context. (chiar acu desenam o ruta in care ai putea merge de la Brasov spre Sighisoara, de ex, evitand cat de mult se poate drumurile Europene. Din acea zona poti desena destul de usor un traseu spre Agnita si imprejurimi, apoi spre Medias/Sibiu bifand si mare parte din obiectivele tale)