NZT 48

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About NZT 48

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 01/14/1980

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Ridley Noah SL

Recent Profile Visitors

927 profile views
  1. NZT 48

    Se mai poate folosi o pompa cu CO2.Nu e scumpa si e mult mai eficienta, fara a depune efort. Sent from my SM-N910F using Tapatalk
  2. NZT 48

    )) da da.Mai alerga pe Noah SL Greipel cu roti de catarare.
  3. Ok. Sent from my SM-N910F using Tapatalk
  4. Pe unde? Sent from my SM-N910F using Tapatalk
  5. NZT 48

    Din pacate si cum ma asteptam nu reusesc sa ajung.
  6. NZT 48

    Salut, cred ca ma bag daca termin munca la timp ca sa pot si ajunge ca vin din Drumul Taberei.Mai dau un mesaj maine . Sent from my SM-N910F using Tapatalk
  7. NZT 48

    Fibra de carbon este un material ce consta in fibre extrem de subtiri de diametru intre 0.005-0.010 mm si compuse in mare parte din atomi de carbon. Atomii de carbon sunt legati intre ei formand cristale microscopice, asezate mai mult sau mai putin paralel cu axa longitudinala a fibrei. Aliniamentul cristalelor face fibra foarte rezistenta raportat la marimea sa. Cateva mii de fibre de carbon sunt rasucite laolalta pentru a forma un fir, care poate fi folosit ca atare sau tesut intr-o tesatura. Fibra de carbon are multe modele de tesatura diferite si poate fi folosita impreuna cu o rasina plastica si asezat ori matritat pentru a forma materiale compozite, cum ar fi plasticul armat cu fibre de carbon (cunoscut ca "fibra de carbon") in scopul de a oferi un material cu un bun raport rezistenta/greutate. Densitatea fibrei de carbon este de asemenea semnificativ mai mica decat densitatea otelului, facand-o ideala pentru aplicatii in care este necesara o greutate redusa. Proprietatile fibrei de carbon, cum ar fi elasticitatea mare, greutatea redusa si coeficientul mic de dilatatie/contractie, o fac foarte des utilizata in aeronautica, inginerie militara/civila si sporturi cu motor, pe langa alte sporturi. Este totusi relativ costisitoare in comparatie cu materiale similare, de exemplu fibra de sticla ori plasticul. Fibra de carbon este foarte rezistenta la alungire si indoire, dar fragila cand este expusa comprimarii ori socurilor puternice (de exemplu, o bara din fibra de carbon este greu de indoit, dar se va rupe cu usurinta la lovirea cu un ciocan). Si aici https://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_fiber_reinforced_polymermai detaliat. Asa ca orice cadru Chinarello, Pinarello, Bianchi sau alta firma, se poate fractura la un soc mai puternic.
  8. NZT 48

    Diferentele de rigiditate si flexibilitate sunt date de asezarea fibrelor in tesatura si a tesaturii in mulaj. Uite ce zice nenea asta :).
  9. NZT 48

    Cu foarte mare convingere :).
  10. NZT 48

    Carbonul e carbon, nu exista entry level sau alt level.Tehnica de manufacturare este aceeasi la orice piesa din carbon.Difera doar componentele montate pe cadru, acelea pot fi entry sau high level.
  11. NZT 48

    Am mers pe Continental GP 4000 s, pe 23, pliabile.Mi-au placut, nu am facut pene cu ele, dar un minus la ele ar fi snake bite-ul, dar in rest le recomand cu incredere.Le umflam la 8 bari si mi s-au parut soft si placute la rulare. Dupa care am pus Vittoria Open Corsa CX tot pe 23, pliabile, cu care la fel nu am avut parte de pene si nici snake bite.Pe astea le puteam umfla pana la 9 bari, mi-au placut si ele, dar parca prea dure la rulare. Acum merg pe baieuri Continental GP 4000 sII de 22, in care am solutie antipana.Super tare mi se pare senzatia.Le recomand si pe astea.Chiar daca se umfla pana la 11 bari nu le simti duritatea. .
  12. NZT 48

    :))))...Asa e...
  13. NZT 48

    Am vazut prea tarziu, dar la urmatoarea daca am timp ma bag eu.