dany86

Members
  • Content count

    632
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

dany86 last won the day on December 25 2014

dany86 had the most liked content!

Community Reputation

431 Excellent

About dany86

  • Rank
    Dependent de Bicicleta
  • Birthday 08/25/1986

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Btwin Fc700 Si Scott CX Team
  • Localitate
    Urziceni
  • Ocupaţie
    CFR-ist si mecanic in timpul liber
  • Firma
    Atelierul lui Dani

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/Atelierul-lui-Dani-1007432429401956/

Recent Profile Visitors

3,782 profile views
  1. Rezista fara probleme la apa, credeti-ma! Si la mine zornaie pe asfalt mai putin neted dar nu ma deranjeaza, eu merg cu castile in urechi (stiu ca nu e bine).
  2. Ixon Iq Premium il am si eu si il recomand acelora care au nevoie de un far cel putin decent care tine 4-5 ore in modul cel mai puternic de lumina si care sunt dispusi sa umble in buzunar cu inca 4 baterii/acumulatori in caz ca turele lor sunt mai lungi. Eu aveam in plan sa imi mai iau inca unul dar am renuntat din pricina greutatii lui si pt. ca mi-am dat seama ca am nevoie de o lumina puternica pe cap sa vad eventualele obstacole, altele decat cele din bataia farului asezat pe ghidon. Acum vreo doua saptamani era sa cad rau de tot in niste craci taiate si lasate pe marginea soselei in padurea de la Moldoveni (se taie in draci in perioada asta). Dupa cateva zile de studiat mi-am luat un Nitecore HC60, ieri a ajuns. La prima vedere e absolut fantastic, Ixon Premium pare o jucarie pe langa el cand vezi ce lumina scoate. Are 5 trepte de putere, pe ultimele doua pot sa spun ca face din noapte zi. Sper sa fie si fiabil in timp. Revin cu amanunte daca intereseaza pe cineva.
  3. Aaaa, si daca l-a imbrancit "50%" trebuia dat afara, nu?
  4. Nu mi-a placut niciodata de comportamentul si caracterul lui Sagan, mai ales cand il aud vorbind iau sonorul televizorului imediat. Dar chiar daca nu imi place nu pot sa nu recunosc ce talent si ciclist urias este si ca in cazul de fata mi se pare ca i se face o mare nedreptate. Ca sa nu mai zic ca nesimtitul ala de Cavendish a provocat zeci de cazaturi grave la viata lui din cauza propriei dementii de a se baga aiurea in roata altora si ca trebuia exclus demult din plutonul profesionist pentru ca e un real pericol la cat de dement este.
  5. Forum misogin?! Pe bune?! Chiar esti carcotas raaaau de tot! Daca te deranjeaza asa tare pozele cu fete dezbracate nu mai intra aici!
  6. In caz ca intereseaza pe cineva subiectul asta revin cu informatii noi: mi-am luat un compresor Stanley fara ulei model D230 cu butelie de 50 de litri si presiune maxima de lucru de 10 bari. Accesoriile le-am luat tot de la Stanley si am primit si un adaptor pentru valva presta (nu ma asteptam la surpriza asta foarte placuta). Compresorului ii trebuie fix 4 minute si 24 de secunde sa umple butelia si sa ajunga la cei 10 bari. O roata de cursiera se umfla foarte , foarte usor la 8 bari, decat apesi odata piedica pistolului si s-a umflat. Practic iti ia mai mult sa asezi furtunul pe valva camerei/rotii. N-am avut timp dar o sa fac testul asta, sa vedem cate roti de cursiera pot sa umflu la 8 bari (cu cat merg eu de regula) dintr-un plin de compresor. Nu regret deloc achizitia compresorului desi nu asta a fost scopul principal dar am luat unul mai scump si pt. a umfla rotile bicicletelor la presiuni mari. Daca doreste cineva mai multe informatii ii stau la dispozitie.
  7. Eu nu am inteles nimic din argumentatia expusa decat ca nu ii suferi pe ciclistii de sosea.
  8. Pana la tine nu prea am auzit de tubeless la cursiera. Or mai fii cazuri dar nu le cunosc eu. Ca sa incerc o statistica as zice ca 90% din amatori merg pe camere si 10% pe baieuri.
  9. De multe ori am fost intrebat de diversi oameni, cand se uitau la bicicleta mea, daca am cauciucuri cu sau fara camera in ele, asa zisele cauciucuri pline. Cauciucurile pline s-au inventat acum cativa ani de o firma de prin Asia, am impresia ca stirea am citit-o chiar pe ciclism.ro. Dar de atunci nu am mai auzit nimic si pe nimeni sa fii folosit sau macar incercat varianta asta. Ani buni de aici inainte camerele clasice pt. amatori si baieurile pt profesionisti vor ramane baza in ciclismul de sosea/cursiere, indiferent de micile incercari inovative in domeniu. Daca mergi prin oras treci la un balon de 25 chiar 28 daca iti intra in clesti. Minim 8 bari daca vrei sa mai cobori cateodata o bordura fara sa spargi. Dar nu uita ca virgula cursiera e o bicicleta de sosea, pentru viteza nu pt. sarituri, sine de tramvai sau borduri. Locul unei cursiere e in afara orasului nu in interiorul lui.
  10. Poze cu atelierul rearanjat de tine ai?
  11. Dar 14-15 tot baga!
  12. Ati dat comanda, mai e valabil?
  13. De cand mi-am facut ciclocrosul pe astea merg: http://www.chainreactioncycles.com/ro/en/continental-cyclocross-race-bike-tyre/rp-prod39397.
  14. Ahhhh, "schrader"!!! Am vrut sa zic schrader! Scuze!