lynxul_negru

Members
  • Content count

    222
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

84 Excellent

About lynxul_negru

  • Rank
    Membru Senior

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Tommasini RPD-2, Lapierre X-Control 210
  • Localitate
    Sibiu

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/marius.constantin

Recent Profile Visitors

479 profile views
  1. Adevărat, se poate schimba oricând. Bănuiam eu ...
  2. Nu m-ai înțeles. Eu nu m-am referit la poziția acelui sticker, ci la faptul că nu are ce că nu are ce căuta pe bicicleta asta. Stickerul ăla se pune DOAR pe Magni de la Ital Cicli. Desigur că e o chestie de gust, dar dă senzația unei laude nemeritate, ca și cum ai pune un logo Mercedes pe un Renault.
  3. Mie îmi place, arată bine, oricum eu am o slăbiciune pentru Pep Magni, ai aici un cadru foarte bun, făcut de Vanni Losa. Am doar trei observații legate de mici detalii: 1) Stickerul ala ICS tu l-ai pus pe furcă? În mod normal n-ar avea ce căuta decât pe o bicicletă comandată și montată de ICS Zurich, iar una de-aia ar trebui să logo-ul Italcicli pe top tube sau ștanța ICS pe seatstays, după cum poți vedea aici http://www.veloaficionado.com/blog/ics-ital-cicli-systems-exclusive-bike-gold-plated-campagnolo-c-record 2) Ghidolina ai maro nu prea se potrivește cu nimic. Cred că ar merge mai bine o ghidolină neagră sau galbenă, adică să mergi pe una din culorile cadrului. 3) Dacă vreodată te hotărăști să vinzi ceva de pe ea, mă interesează foaia pedalieră pantgrafiata PEP. În rest, s-o călărești sănătos!
  4. Foarte faină! Este construită de Remo Stefanoni. Ciclist profesionist din 1963, în echipa Ignis. În 64 participă la Il Giro, iar în 65 câștigă prima etapă din Vuelta de Andalusia, apoi o etapă Vuelta a Cataluna. În 66 trece la Molteni, unde își îndeplinește cu succes treaba de gregario pentru Gianni Motta în Il Giro, apoi își adjudecă o nouă etapă în Vuelta a Cataluna. În 67 merge la Max Meyer, fără rezultate prea bune, apoi în 69 trece la Sanson, din nou în serviciul lui Motta. După încă un sezon slab, agață bicicleta în cui și își deschide un atelier. Nu am găsit prea multe date despre producția atelierului lui, dar, după cele patru Stefanoni pe care le-am văzut eu, în anii 70-80 a lucrat cu cadre de la Losa și de la Vianelli (foarte probabil și de la alții, nu am găsit alte informații).
  5. Într-adevăr descrierile alea comerciale sunt un prim pas. Însă chiar dacă toți știm engleză, și eu zic că ar prinde mult mai bine și niște descrieri în română, dar nu descrierile bicicletelor. Cred că cei care au asemenea bijuterii ar face o chestie completă dacă ar adăuga o descriere a modului în care le-au găsit, dacă le-au conservat sau re-cromat, revopsit, unde anume, de unde au luat piesele, ce au înlocuit, cum le-a curățat, etc ... Deci o poveste a găsirii, conservării sau restaurării cursierei. Și galeriile de poze îmi plac și am ce învăța și de acolo, dar pentru mine povestea aia ar fi 100% irezistibilă.
  6. ok, got it. nu am știut de bătăliile și găștile de care zici, probabil că petrec mai puțin timp pe forum decât alții. pace și bucurie, bere la cutie!
  7. Am văzut-o pusă la vânzare pe oleics, cu aceeași mențiune, că ar fi tuburi Reynolds 531. Încă una vândută drept altceva.
  8. Mie mi se pare că și sub forma unei galerii foto este destul de constructiv threadul. Vezi și descoperi frumusețea unor modele, caracteristicile lor, mai întrebi și proprietarii, mai înveți ...
  9. La unele forumuri există și opțiunea de a trece cursorul peste numărul de voturi și a vedea cine sunt cei care au dat likeurile. Există și aici și trebuie să trec de un anume număr de postări?
  10. După dropouturile Gipiemme, pare într-adevăr să fie din gama Aelle, Gara, Zeta, Cromor Dacă vrei o confirmare suplimentară, ia un șubler, măsoară diametrul tubului șeii și vom avea încă un indiciu.
  11. Din păcate la capitolul ăsta nu știu ce să-ți spun.
  12. @andreibelcic Se găsesc chiar acum pe oleics vreo câteva perechi la vânzare, dar ia o pastilă de inimă înainte să te uiți. @atelierhonda Frumoasă Martellyna. Poți pune o poză de detaliu cu sistemul de prindere al deraiorului față?
  13. Daccă întâlnirea ciclism.ro are loc ca de obicei suprapusa pe o etapă a Turului, atunci avem ocazia să-i vedem.
  14. Dacă te uiți la pozele bicicletei lui, cablul de frână trece prin ghidaje pe top tube. Ar trebui de fapt să fie modelul Campione d'Italia (Columbus Aelle), nu Europa (Reynolds 531). Dar identificarea asta ar fi valabilă numai dacă ai avea de ales doar dintre cele două modele din pagina aia de catalog. Dar, dacă te uiți în același catalog, tot prin ghidajele de pe top tube trece cablul la înca alte două modele: Milan San Remo (tuburi Bassani) și Giro d'Italia (tuburi Falck). De aia zic că identificarea făcută este îndoielnică.
  15. "Pare-se ca este DANCELLI SUPERCORSA EUROPA" Cum ai ajuns la concluzia asta? În lipsa stickerului de tubulatură, după ce ai identificat-o?