feisbuc

Membru
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About feisbuc

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    la oras
  1. feisbuc

    Buna ziua. Eram curios daca la produsele de pe sportsdirect se mai platesc alte taxe in afara de transport , cum ar fi TVA 24% sau alte chestii
  2. feisbuc

    Nu e chiar asa... de fapt primul a fost in Sibiu iar urmatoarele 2 au fost in zona Poplaca-Rasinari iar acolo oamenii (copii, femei, batrani si restul) sunt "orice NON-friendly"
  3. Art. 161 (1) Se interzice conducatorilor de biciclete sau mopede: d) sa circule fara a tine cel putin o mana pe ghidon si ambele picioare pe pedale; e) sa circule in paralel, cu exceptia situatiilor cand participa la competitii sportive organizate; f) sa circule in timp ce se afla sub influenta alcoolului, a produselor ori substantelor stupefiante sau a medicamentelor cu efecte similare acestora; g) sa se tina de un vehicul aflat in mers ori sa fie remorcat de un alt vehicul sau impins ori tras de o persoana aflata intr-un vehicul; i) sa circule pe partea carosabila in aceeasi directie de mers, daca exista o cale laterala, o poteca sau un acostament practicabil, ce pot fi folosite; n) sa circule cu defectiuni tehnice la sistemele de franare sau cu un vehicul care nu este prevazut cu avertizor sonor; p) sa circule pe alte benzi decat cea de langa bordura sau acostament, cu exceptia cazurilor in care, inainte de intersectie, trebuie sa se incadreze regulamentar pentru efectuarea virajului la stanga; s) sa conduca vehiculul fara a mentine contactul rotilor cu solul. (2) Pe timpul circulatiei pe drumurile publice, conducatorii de biciclete sunt obligati sa aiba asupra lor actul de identitate. iar, conducatorii de mopede sunt obligati sa aiba, in plus, certificatul de absolvire a cursurilor de legislatie rutiera si certificatul de inregistrare a vehiculului. Aoleo cate s-au strans . Aici e caz de arest.
  4. Incearca cu o carpa imbibata in motorina. Eu mi-am curat tot ce a fost uleios pe la bicicleta si am fost uimit cat de curat ramane , dar lantul tot l-am dat jos si l-am last peste noapte .
  5. Multumesc. Zaua de la lant am tras-o si am sucit-o pana a inceput sa se miste ; acum mi se pare ca este asezata bine. Intre timp am mai montat una alta si automat m-am lovit de alte probleme : 1. Am luat setul de frane Promax ,acela cu 4 clesti care este aproape peste tot, si dupa ce l-am montat , unul din brate este cam intepenit. Asta este pozitionat chiar in stanga spate unde se vede din poza ca a ramas niste vopsea. Am curatat vopseaua de acolo dar nu a ajutat deloc, am mutat arcul mai susu cu o gaura... si nimic, am mai indoit putin arcul ... nimic (nu sunt sigur ca s-a indoit sau mi s-a parut dar daca s-a indoit e un otel fooaaaaarte moale) 2. Setul de frana are doua coturi metalice (potcoave ) una e indoita cam la 90 e grade dar una e indoita si mai mult . Intrebarea este : care se pune un fata si care in spate. Eu as pune-o pe cea cu unghiul mai ascuti in fata pentru ca acolo se curbeaza cablul mai mult(pleaca din partea dreapta si ajunge in stanga) 3. Pe la frane astea pe unde se pune ulei? 4. Cablurile si camasile de frana de firma sunt simtitor mai bune decat cele fantoma?
  6. Am reusit sa vopsesc cadrul si trebuie sa recunosc : am avut surprize neplacute ba mai mult am avut chiar un soc atunci cand am vazut cat de repede s-a terminat sprayul de vopsea si cand am intales ca cea mai mare cheltuiala o sa fie cu vopseua nu cu piesele. Tot la socuri as pune si faptul ca pe suprafete destul de mari a iesit un strat foarte aspru si nu lucios cum zicea sprayul ca stie sa faca ! De picaturile care s-au format pe cadru nu zic nimic pentru ca la surpriza asta chiar ma steptam... in final am dat totul si cu lac si a iesit ceva "satisfacator". Acum as vrea sa inciocalez bicicleta la loc dar cand am vazut ca nitul scos de la lant are rupta floarea din capat am intrat in panica si l-am batut cu ciocanul. Dupa ce am facut pozele astea am luat un dorn si l-am batut si mai si. Marea intrebarea este daca se mai poate folosi lantul sau trebuie sa caut altul ?
  7. Multumesc de informatii. Asa e cand nu sti , am desfacut lantul 3 zale mai incolo de power link.... mi se pare beton :somn: . Am incercat de cateva ori sa desfac zaua power link dar nu am prea reusit. Vad cum se apropie unul din pini inspre zona mai larga de gaura dar nu vrea sa coboare , sta foarte ancorat in locul lui.
  8. Am asamblat pinionul cu toate piesele la loc , n-am scos nimic. Deci sa ma astept la surprize mai ales ca vaselina nu e cu din aia cu litiu...silicon...teflon e "vaselina cu calciu pentru rulmenti" @-) Saptamana trecuta am desfacut lantul, l-am bagat negru in benzina si dupa ce l-am scos am vazut o chestie pe el. Seamana cu quick-link dar acum 15 ani nu cred ca exista asa ceva. Ma intreb ce e piesa aia si daca pe acolo ar fi trebuit sa il desfac? Alta treaba care ma face curios este vopseaua albastra de pe surubul care tine frana. Aia este un fel de adeziv? sau ce este pentru ca nu mi s-a parut sa fie foarte strans.
  9. Nu vreau sa las roata asa lucru-slab o sa mai centrez la ea pe masura ce "acumulez experienta" . Acum dupa ce am aruncat un ochi pe cartile de facut roti am inceput sa ma gandesc ce o sa se intample cu roata spate daca am pus spitele amestecate si nu am pus spitele mai scurte pe partea pinionului ? Daca nu va sta aliniata cu roata de fata si bicicleta merge putin descentrata, are ceva? Printre altele am reusit sa fac la loc pinionul ( prima piesa incheiata [-O< ). Sunt sigur ca am bagat exagerat de multa vaselina pentru ca la strangere a inceput sa iese pe la toate incheieturile si nu are joc deloc, dar nu stiu daca trebuia bagat chiar peste tot. In ultima poza se vede o saiba foarte subtire care o avea peste bile ... nu stiu ce rol are dar am pus-o acolo ... Pasul urmator este desfacerea lantului, credeam ca il pot insela cumva sa vopsesc cadrul fara sa dau lantul jos ...dar dupa ce am studiat aceasta problema 2 saptamani am ajuns la concluzia ca n-am cum :-W
  10. 1. Daca trebuia sa re-spitez roata ... n-am mai avut rabdare s-o mai fac inca odata si am centrat-o asa cum era. Parerea mea e ca a iesit binisor cu joc de 1-2 mm lateral si tot cam asa in sus si jos ,dar tot asa era si inainte. Totusi daca ii dau viteza mi se pare ca se zbate destul de rau. 2. Cealalta problema este ca am desfacut pinionul si as vrea sa il refac asa cum am citit aici. Dupa ce l-am curatat am facut si niste poze , poate vede cineva vreo neregula sau stie vreo jmecherie care sigur imi scapa mie.
  11. Garantez ca le-am amestecat. Am incercat sa le sortez dupa lungime dar nu mi-a iesit , n-am reusit sa gasesc 3 spite egale si oricum le-am asezat nu mi-a iesit sa le impart jumate lungi - jumate scurte.
  12. feisbuc

    Poate zic o prostie : daca torni 1 litru de apa fiarta pe exteriorul BB-ului sa se mai dilate si incerci imediat sa il scoti?
  13. Fara internet mai mult ca sigur nu imi iesea din prima. Habar n-aveam cum sa gasesc locul de plecare din butuc fata de locul de sosire in janta sau de impletitul spitelor (asta cu impletitul nu imi dau seama dece trebuie). Spitele nu sunt prea egale , asa cum sunt in poza sunt in cea mai buna aliniere posibila dar eu continui sa sper ca roata va iesi bine dupa ce ma apuc de centrat. Am pus si o poza cu pinionul dupa ce i-am dat inelul jos. Aici e foarte uscat (de vaselina) pentru ca l-am tinut cu totul in benzina dar tot asa fara vaselina era si cand l-am desfacut prima data, si in plus de asta mi se pare ca nu mai are toate bilele ... cel putin 2 ar mai avea loc acolo.
  14. Pana la urma am reusit desfac spitele dupa ce le-am lasat o noapte cu ulei de motor in niplu... si tot foarte greu s-au desfacut. Am pus noul butuc, am impletiti spitele deodata cu Youtube si am obtinut roata cu toate spitele cam moi , numai vreo 4 sunt foarte incordate. Acum trebuie sa ma mai documentez despre centrare.
  15. Chiar imi plac surprizele dar simt ca mai trebuie sa stiu ceva aici. O sa tin sprayul mai departe de cadru sa nu inceapa sa se scurga vopseau de pe el sau pentru ce surprize sa ma pregatesc? In legatura cu piesele : am luat un butuc de spate , am intales de aici ca nu prea am de ales. La magazinul cu Joytec era inchis si am luat unul xing-gang-bang-hau-hau care se invartea ca o roata dintata stricata dar care are 9 bile fara coronita. Pe asta l-am slabit mult si i-am mai bagat vaselina pentru ca asa am vazut ca se recomanda, dupa care m-am apucat sa desfac spitele vechi si ruginite si aici a venit necazul : din 5 nipluri 3 sunt imposibil de clintit si aluneca cheia (de 10lei) ca si cum ar fi din plastic.Nu stiu cum sa le desfac dar o sa incerc si cu patentul . M-am gandit si eu la varianta asta dar ma tem ca daca pun ceva mai nou nu o sa se potriveasca undeva si va trebui sa mai schimb alte piese conexe. Atunci am zis sa tin, pe se poate, linia de piese vechi pe care le pot inlocui treptat si cu costuri mai mici.