ingineru

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ingineru

  • Rank
    Newbie

Profile Fields

  • Localitate
    Bucharest
  • Biciclete
    Canyon, Ram
  • Ocupaţie
    Inginer
  1. Din pacate nu merg, iti trebuie suruburile T pentru aerobar.
  2. ingineru

    Eu nu pot decat sa va urez success si sa regret din nou ca nu pot veni.... Daca vreti ceva incalzire inainte de urcare cea mai buna varianta mi se pare lasarea masinilor in Bumbesti Pitic ( cred ca isi amintesc Adriano si Krazyone ). Se pot lasa si in Polovragi dar de acolo pana in Novaci sunt vreo cateva urcari "bunicele". De la Horezu la Polovragi drumul e decopertat, abia astept sa se asfalteze, va fi superb Horezu-Polovragi pe sub munti :)
  3. ingineru

    http://www.wiziwig.tv/competition.php?part=sports&discipline=cycling
  4. ingineru

    Pai ce sa faca... a facut intervale si acum se plange..
  5. ingineru

    1. enderb 2. catalinm 3. Poseidon 4. Heinz28 5.ScorpionRider 6. ingineru
  6. Incearca sa slabesti putin pedala stanga si apoi sa o strangi la loc
  7. ingineru

    130 lei cu totul? Thule m-au dus vreo 1100 lei....nu barele sunt cel mai scumpe ci cele 4 picioare care se fixeaza pe masina, se adauga cele 4 gheare, 4 adaptoare ca nu mai merge prinderea standard pe wingbar si 4 antifurturi....Edit : acum am vazut ca ai bare longitudinale.....
  8. ingineru

    Da, nu imi pusesera plasticul ala dedesupt. Sunt OK WingBar acum
  9. ingineru

    Am luat eu saptamana trecuta WinBar si imi fluiera ( zgomot ca de cimpoi ) oribil ( fara suporti ) incepand de la 70 km/h. Nu imi dau seama daca sunt vinovate barele sau picioarele alea care se prind pe plafon cu clema pe sub chedere. Acele picioare sunt de mari dimensiuni si nu stau deloc cum ar trebui in adancitura de pe plafon si am vaga banuaiala ca intra aer pe sub ele si de acolo acel fluierat. Cu niste AeroBar imprumutate ( si care acum am inteles ca nu se mai fac ) nu am avut problema asta, suierau ele dar cu geamul inchis nu se auzea nimic. Cu astea noi urla si la 70 km/h cu geamul inchis, cu geamul deschis se aud si la 30... O sa mai investighez problema cu cei de la care le-am luat si va tin la curent, sper sa rezolv cumva. Legat de sistemul de prindere, mie mi se pare gresit din start si vina nu apartine Thule ci masinilor din grupul VW dar si alte marci, cu prindere ciudata direct pe plafon si o gheara pe sub cheder - vorbesc aici de hatch si sedan, break-urile au bare longitudinale. Eu voiam sa evit prindearea direct pe caroserie de la suportii pe haion, diferenta e ca un suport de haion costa 100-300 lei iar pe cei de plafon am dat cu totul 1500 ( suporti, bare, picioare, ghearele alea de sub cheder, antifurt bare ). Picioarele si ghearele fac contact direct cu masina si clar vor afecta vopseaua, deja a sarit deasupra chederului - cred ca atins surubul de prindere fata.