dann

Membru
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dann

  • Rank
    Advanced Member

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Nihola Family, Genesis Croix de Fer
  • Localitate
    Timisoara
  • Ocupaţie
    programator

Recent Profile Visitors

245 profile views
  1. Am avut un cadru vechi cu TT de 55 si stateam prea intins pe el. Era si ST de 55, deci depinde mult de geometria cadrului. De aceea am intrebat ... dar probabil M ar trebui sa fie OK. Multumesc.
  2. As avea nevoie de ajutor, pentru alegerea marimii unei cursiere. Eu am 178 cm inaltime si 82cm inseam. Am deja un Genesis Croix de Fer, marimea M, care cu o pipa de 9 cm o simt OK. Geometria e aici: http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/adventure/adventure/croix-de-fer/croix-de-fer-fs Am facut si 100+ km si nu m-a durut spatele sau ceva, deci e OK. Acum vreau sa achizitionez un Volare si nu stiu daca sa merg pe S cu o pipa mai lunga sau pe un M cu pipa mai scurta. Nu ma pricep cum anume afecteaza diferenta dintre geometriile celor 2 cadre marimile. http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/road/road-performance/volare/volare-853-fs Cumva as merge pe M, ca la S posibil sa fie prea mic triunghiul (ST-ul e mic), dar mi-e frica la M sa nu stau mult prea alungit. Multumesc.
  3. Pana acum am cadrul, echipare shimano 105 si trp spyre. Legat de roti, vreau roti bune, late, sa fie rezistente si daca se poate si usoare. Din cele cautate de mine, la jante as prefera Hed Belgium+, sau Stan's Notubes ZTR Grail sau Ryde Pulse Comp Disc(recomandata, mie nu prea-mi place) . Variantele 2 si 3 le pot lua de la actionsports sau cyclemaster. Pentru Hed Belgium+, e mai complicat (si ceva mai scump), trebuie sa le iau eu si sa gasesc pe cineva care sa mi le faca. Ce parere aveti? Cat e de important cine face rotile? Ar fi vreun atelier care sa faca rotile cu jantele (sau toate piesele) aduse de mine? (cyclemaster nu accepta). La butuci, la fel nu prea stiu ce sa aleg. Ar fi varianta dt swiss (350 sau 240), dar pentru QR, nu au decat cu caseta de MTB. Ar mai fi ceva cost in plus, apoi greu cu intretinerea, nu cred sa existe in Timisoara cineva sa aibe tool-ul de la ei. Ar mai fi Hope Pro4. Novatec? Sfaturi ? Multumesc.
  4. Comanda in 9 ianuarie cu estimare de livrare in 17 ianuarie. Free shipping, fara tracking. In 17 primesc mail de la Econt ca voi avea livrare in 19. In 20 ianuarie mi-a venit acasa cu urgent cargus. As spune ca a fost bine.
  5. Asta ar fi cadrul comandat: http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/adventure/adventure/croix-de-fer/croix-de-fer-fs Nu-mi dau seama si nici nu scrie niciunde ce prindere am nevoie. Raspunsul celor de la care iau cadrul a fost: You want IS calipers, not flat mount Deci, eu sunt nelamurit. Se poate sa nu se potriveasca? La ce trebuie sa fiu atent? As fi tentat poate de hidraulice, dar e important sa mai scada din pret. O alta varianta ar fi 105 si Trp hy-rd. O sa urmaresc ofertele.
  6. Ok, aici se compara frane pe disc cu cele pe janta. Ma gandesc totusi ca frane pe disc cu actionare pe cablu sunt peste franele cu clesti. Deci diferenta nu e la fel mare. Cum ti s-a parut ca si shifter diferenta intre ultegra 6800 si RS685?
  7. Cele hidraulice din seria 105, ST-RS505 si RS505, nu-mi plac deloc cu arata. Cele de ultegra, ST-RS685 si RS805 (flat mount, cred ca asta mi-ar trebui, dar nu ma pricep prea bine) arata mai ok. Dar nu stiu daca pentru o asemenea bicicleta e atat de importanta sa fie frana asa de buna, sau m-ar ajuta modlaritatea atat de mult? Acum merg pe o cursiera cu frame slabute de campa veloce si da, nu franeaza grozav, dar m-am adaptat fara probleme la ea. Ce pierd la un ST-RS685 si RS805, vs un 105 sau ultegra cu frane TRP mecanice sau semihidraulice? De castigat castig la forta franare si modularitate. Pierderile sunt atat de mari? ca si pret, un ultegra groupset hidraulic e cam la fel cu un ultegra groupset + TRP semihidraulice, poate mai castig ceva daca vand apoi clestii. Dar nu e diferenta mare oricum.
  8. Am comandat un cadru CdF marimea M, dar ajunge abia la sfarsit de decembrie sau inceput de ianuarie. As dori acum in decembrie sa cumpar un groupset complet (105 sau ultegra) si frane (TRP HY/RD sau Spyre). Am cam renuntat la ideea de un groupset complet hydraulic de la shimano, desi cred ca nu ajunge cu mult mai scump. Ce parere aveti, la o astfel de bicicleta, folosita pentru plimbari prin natura, se merita ultegra sau nu are rost sa dau banii in plus? Astept ofertele din decembrie, poate pana la craciun sa se mai ieftineasca, deocamdata un 105 e pe la 400 euro iar un ultegra e pe la 600 euro. Daca aveti solutii de site-uri cu preturi mai ok, momentan cele mai bune preturi le-am gasit pe wiggle.co.uk. Legat de frane, nu ma pot decide intre cele 2 (hy/rd sau spyre). Aveti sugestii pentru alta varianta? Multumesc.
  9. Uitandu-ma pe variante, cred ca as alege o echipare shimano 105 5800 + frane cu actionare mecanica si etrier hidraulic, probabil TRP HY/RD. Daca estimez bine reducerile, voi lua cadrul la 400euro, franele la 200euro si, daca excludem groupset-ul si rotile, restul m-ar mai costa spre 150euro. Adica vreo 750euro total, fara groupset si roti. Si-mi dau seama ca, undeva la 850euro pot lua un CdF 20, cu toate acestea + un tiagra 4700 + roti. Chiar daca imi voi schimba rotile, daca intradevar gasesc la pretul asta, mai bine o iau cu totul si vad eu dupa ce mai fac. Asta o sa decid in decembrie, cand o sa vad reducerile. O mare problema pentru mine este marimea cadrului. Sunt intre S(54) si M(56). Masurat de mine am: inseam 82.5, height 178.5, trunk 66, forearm 34, arm 63, thigh 59, lower leg 52, sternal notch 145. La aceste date, pe competitive cyclist imi da undeva spre marime 55, cu top tube intre 54 si 55. Pe diferite calculatoare ies de asemenea undeva intre. Ce parere aveti, care ar fi mai buna pentru mine? Geometria de la CdF este aici: http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/adventure/adventure/croix-de-fer/croix-de-fer-20 Eu am o cursiera cu TT paralel cu solul, de dimensiuni: ST(C-T) 55, TT 55, HT 13.5 si reach si stack poate nu masurate exact de 42 respectiv 55. Si am o pipa lunga, de 12.5. Mi se pare mare de mine, m-as simti mai confortabil daca ar fi vreo 4cm mai scurta. Deci teoretic 54 ar trebui sa-mi fie buna, dar nu-mi dau seama de geometrie, cat de mult difera.
  10. Update: am testat de dimineata, greseala a fost a mea. Nu se poate scoate cheia, daca lamntul nu e bine inchis, in schimb daca lantul nu e pus deloc, se poate scoate cheia. Asadar, se pare ca nu am fost atent si nu am facut "click-ul". Bine ca nu m-a costat nimic :).
  11. Lantul l-am gasit deschis, capetele erau distantate, iar cheia era in buzunar. La lantul meu, acest lucru e imposibil. Voi incerca maine mai multe variante, sa vad daca mai pot prinde bug-ul. Desi am sute sau chiar mii de inchideri cu el, ar fi ceva sa-mi dau seama ca de fapt nu stiu sa-l folosesc.
  12. Nu puteam scoate cheia daca nu era inchis. Nu are urme de fortare si, pare ca functioneaza, l-am incuiat si descuiat de cateva ori.
  13. Am un abus city chain 1010 pe care-l folosesc de 4 ani. Mi-am lasat bicicleta fara probleme, niciodata nu am patit nimic si am avut mare incredere in el. Anul asta mi-am luat si un 1060 pentru alta bicicleta. Astazi merg la un market, ora 16.30, leg bicicleta si, cand ma intorc, gasesc lantul cazut, deschis, atarna pe cadru. Cum se explica? Ma gandesc la 2 variante, ambele putin probabile. L-a deschis cineva si, fix cand l-a deschis am aparut eu si a trebuit sa plece. Dar asta inseamna ca am iesit la secunda, incat sa nu apuce sa ia si bita. Sau nu am inchis eu bine? Desi daca nu e inchis, nu se poate scoate cheia. Sa aibe lantul vreun bug? L-am incercat dupa, totul pare ok. Nu prea pot sa-mi explic.
  14. si ce as putea face? iau o echipare 105, apoi iau ceva frane mecanice pe disc? nu mi-e foarte clar.