bluenote_101

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About bluenote_101

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 02/03/1991

Profile Fields

  • Localitate
    Calarasi

Recent Profile Visitors

361 profile views
  1. bluenote_101

    otsdr si iacobdoc: multumesc amandurora pt rabdarea de a ma "lumina" si solicitudinea pe care mi-ati aratat-o! Abia cand am tras patina in fata mi s-au revelat alte perspective Omul cat traieste invata, chiar daca unii mai greu... Va multumesc si va apreciez raspunsurile! Bafta!
  2. bluenote_101

    iacobdoc, otsdr : sa inteleg ca problema mea e faptul ca am montat schimbatorul gresit si de aceea nu mi se aseaja lantul? OTSDR : o sa incerc sa desfac lantul (cred ca voi folosi flexul, ca presa n-am) apoi il voi "carpi" cu una din cele 6 zale intacte care mi-au ramas dupa ce l-am scurtat. O sa incerc sa asez patina altfel, desi n-am prea multa incredere in abilitatile mele tehnice. Va tin la curent cu stradaniile mele. Multumesc pt ajutor!
  3. bluenote_101

    Uita-te in linkurile pe care le-am pus cu pozele schimbatorului, nu pot pune lantul asa cum mi-ai recomandat si cum stiu ca se pune in general, adica sa se petreaca prin spatele rotitei de jos si prin fata celei superioare. La mine nu merge decat prin spatele ambelor rotite, dar cu noul lant nu se aseaza deloc bine, practic lantul e atat de tensionat incat ramane intepenit. Multumesc pt raspuns!
  4. bluenote_101

    Iata si un link cu pozele schimbatorului spate: http://img.rebelnetwork.ro/?pm=12153268618614 http://img.rebelnetwork.ro/?pm=415326861018 Mentionez faptul ca in momentul in care am facut pozele, lantul era DESFACUT, deci pozele n-au nicio legatura cu pozitia schimbatorului cu lantul nituit. Se vede clar ca lantul nu poate fi trecut prin fata rotitei superioare, asa cum se intampla la bicicletele contemporane. Multumesc celui care va depista greseala pe care am facut-o la montajul lantului.
  5. Buna ziua! Intampin o problema la trecerea lantului prin schimbatorul de pinioane si am nevoie de consilierea cuiva mai priceput decat mine. Concret, am schimbat lantul original al bicicletei (vechi de mai bine de 15 ani, fara misto!), roata spate si pinioanele. Atat pinioanele ( in nr de 6, cum era si cel vechi) cat si zalele lantului, ochiometric evaluate, sunt identice cu cele schimbate. Lantul original avea 110 zale, cel nou 116. L-am adus pe cel nou la nr. de zale al celui schimbat (110), l-am pus pe foaie, pinioane si l-am trecut prin schimbator, am legat schimbatorul cu o sarma de bascula pt a apropia zaua de legatura si l-am nituit. Problema e ca acum schimbatorul nu revine in pozitie verticala, ci ramane aproape paralel cu bascula, iar lantul atat de tensionat ca face imposibila miscarea pinioanelor. Ma gandesc ca lantul e prea scurt, ca poate n-am trecut bine lantul prin schimbator etc. DAR, lantul nou are tot 110 zale, asemanator celui inlocuit, intre timp am scos rotitele de la schimbator si ulterior am dat tot schimbatorul jos, am evaluat lungimea lantului punandu-l pe foaia mare si pinionul mare, lantul ajunge fara probleme , ba chiar face si o usoara burta, am montat iar schimbatorul, rotita inferioara am fixat-o petrecand lantul prin spatele ei, DAR la cea superioara e imposibil sa trec lantul, pt ca devine atat de tensionat incat intepeneste. Nu cred ca lantul e prea scurt, cred in schimb ca nu stiu eu sa petrec lantul prin schimbatorul spate. In mod uzual, lantul se petrece asa: prin fata rotitei superioare si prin spatele celei inferioare. Doar ca la schimbatorul meu nu se poate in felul asta, ci doar prin spatele ambelor rotite. Mentionez ca rotita inferioara (privit schimbatorul din lateral) e pozitionata inaintea rotitei superioare (privita pe o linie imaginara verticala). Cateva poze spuneau mai multe decat am insirat eu, dar nu stiu cum sa atasez pozele mesajului scris. Multumesc celui care va dori sa ma ajute!
  6. bluenote_101

    Salutare tuturor! Sunt interesat sa-mi schimb cauciucurile actuale, a caror dimensiune este 26X2.10 si profil destinat turelor pe teren accidentat, cu unele adecvate mersului pe asfalt. Ma poate ajuta cineva cu o recomandare? Pe toate site-urile de profil gasesc doar gume "enduro" cu dimensiunile astea. M-as putea orienta si spre alte dimensiuni de gume compatibile jantelor mele? Mentionez faptul ca actualele gume (dim. 26X2.10) sunt cele cu care era echipata bicicleta acum cativa ani cand am luat-o din magazin. Jantele sunt Beretta, vad si alte inscrisuri pe ele dar mult prea tocite pt a mai fi descifrate.. Multumesc celui care ma va lamuri.
  7. Salutare! Am vazut ca initiatorul acestui topic e originar din Calarasi, sau are tangente cu orasul Calarasi. Poate cineva de pe forumul asta (un biciclist calarasean) sa ma ajute si pe mine cu datele de contact ale vreunui meseriasi in spitare de roti din CL ? M-ar interesa indeosebi pt o motocicleta enduro, ale carei roti au dimensiunile : 90/90-21 roata fata si 120/90-17 roata spate. Presupun ca trebuie improvizat un stand mai mare decat cel destinat rotilor de biciclete. Cheia de spite o aduc eu. Tot eu dau anvelopele jos. Rotile le voi duce doar cu discurile de frana, rulmentii si axul lor. La magazinul de biciclete de langa reprezentanta Vodafone de la Orizont, vanzatorul mi-a spus ca oricine are experienta servisarii rotilor de bicicleta poate sa ma ajute si cu rotile de motocicleta. Mentionez faptul ca vreau doar sa-mi stranga cateva spite si sa verifice centrarea ambelor roti. Multumesc celor care ma pot ajuta cu informatii !
  8. bluenote_101

    Universal11 : Dorinta mea este de a avea o bicicleta decenta pt ture de max 100 km sau plimbari de 1 ora atunci cand sunt nervos, stresat etc. Pe distante mai lungi folosesc motocicleta, deci nu mi-am propus sa ma departez prea mult de casa cu bicla. Acum am una "Impact" luata din Cora in urma cu vreo 5-6 ani. Actuala chinezarie are 6 pinioane si 3 foi, insa nu stiu din ce motiv, atunci cand pedalez repede sau urc pante relativ abrupte are tendinta sa-i sara lantul cateva momente de pe pinionul mic, cel care se afla sub pinioanele de la axul rotii spate (sper sa intelegi la ce ma refer) .Trebuie sa pedalez usor pana se aseaza la loc. Nu-mi spune cum sa ingrijesc lantul pt ca arata ca nou si il ung cu spray-ul de lant de la mobra, care cred ca e mai scump decat lantul bicicletei. Intrebari: - ce alt cadru rigid pot sa aleg pt a monta la furcile sale roti de 32 ? - cadrul de trekk e mai permisiv ? - ce rapoarte de transmisie ar trebui sa aiba un ciclocross ? (la motocicleta daca-i schimbi rapoartele pinioanelor ii schimbi si comportamentul rutier) - stiu ca ghidonul de ciclocross ofera pozitii variate de a-ti sprijini mainile, de aceea intreb daca nu-i necesar si un alt tip de ghidon ? Multumesc!
  9. bluenote_101

    salutare! am vazut pe net mai multe anunturi privitoare la vanzarea de cursiere peugeot, cu preturi cuprinse intre 500-900 lei. vreau sa-mi spuna si mie cine se pricepe (eu fiind varza!) daca o asemenea cursiera poate fi transformata intr-un ciclocross ? care e dimensiunea maxima a rotilor pe care o permite furca ? citind forumul asta, am inteles ca cursierele nu suporta roti mai mari de 28 ? astea peugeot cum sunt? de ce altceva trebuie sa tin cont daca vreau sa transform o cursiera peugeot intr-un ciclocross decent pt drumuri proaste? bugetul meu este undeva pe la 1500 lei, de aceea prefer o cursiera ieftina careia sa-i schimb/upgradez unele piese. multumesc anticipat!