noGuns

Membru
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About noGuns

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 03/20/1987
  1. noGuns

    Seamana cu asta ? http://www.sheldonbrown.com/brandt/shimmy.html edit: ai un cadru flexibil, mai mare, si daca strangi destul de puternic ghidonul din cauza vitezei, suna asemanator cu descrierea din link.
  2. Conuri Shimano gasesti pe roseversand, transportul e 6 euro.
  3. noGuns

    1. shiva. 2. lupino. edit: scuze, nu mai particip.
  4. noGuns

    Unde s-au rupt spitele vechi ? Daca nu sunt "stress relieved" dupa ce a fost centrata roata nu conteaza ce spite sunt, se rup langa butuc. Eu am mers foarte bine cu spite DT standard de 2mm, cam 110kg in total si nu am avut probleme. Rotile erau/sunt facute bine. Am rupt cateva cand mi-a scapat lantul in spite, nu se pune, nu ?
  5. Daca mergi destul de des cu 22/32 (0.68) nu cred ca o sa-ti ajunga 28/34 (0.82). Eu am trecut de la 28/34 la 28/30 (0.93) si desi nu merg off-road diferenta simtita a fost destul de mare la turele cu bagaje pe munte. Pentru mine cresterea a fost de 13%, pentru tine este de 20%. Evident poti rezolva problema antrenandu-te mai serios, eu sunt lenes.
  6. Felicitari! In octombrie am mers si eu din Ostrov pana in Costinesti prin Adamclisi, dar fara tantari.
  7. Cauta niste bocanci usori cu membrana GoreTex, nu mai ai probleme cu ploaia, trecutul raurilor, etc. Al doilea lucru pe lista este sa aiba suport bun pentru glezna, sa nu-ti rupi ceva daca ai calcat gresit. edit: in mod normal ar trebui sa cauti la reduceri daca vrei sa ramana sub 300 de lei.
  8. noGuns

    Poti sa iei trenul pana la Brasov si sa ajungi in prima zi pana la Lacul Sf. Ana. In felul asta castigi cel putin o zi pentru partea mai interesanta a traseului. In plus eviti populatia discriminata din Sacele.
  9. noGuns

    Eu ocolesc baltile: ma uit in oglinda, ma uit si in spate, semnalizez, si daca nu vine nimeni ma bag. Totusi, nu prea am in drum balti mai late de jumate de banda.
  10. Am gasit pe net o idee ca ar trebui sa iasa daca torni amoniac. edit: daca a fost bagata cu un ciocan si multa convingere nu cred ca mai iese cu nimic.
  11. noGuns

    Majoritatea semnelor pe care le-am gasit reprezinta bicicleta cam la fel, mi se pare destul de clara ideea, nu as mai adauga "share the road" sau 1 metru. off
  12. noGuns

    Ieri am zis sa incerc un drum nou, pe harta parea putin mai scurt. Am luat-o pe la gara de nord in loc de Victoriei+Cotroceni... erau sa ma calce 3 si au si urlat dupa mine. Pe drumul obisnuit am cam 1 incident pe luna, poate chiar mai rar. Morala ? Daca ati gasit un drum suportabil prin Bucuresti, nu incercati sa-l schimbati :)
  13. In ultima vreme vad mai multe biciclete pe masini decat pe strada... asta se pune ca utilizare ?
  14. noGuns

    Pana acum am centrat singur rotile de cateva ori, fara stand, doar cu ajutorul sabotilor de frana. Eu sunt destul de multumit de rezultat, adica rezista la gropile normale din Buc. Nu am vreun fel de inclinatie spre mesterit chestii asa ca mi-a luat ceva mai mult timp pana am invatat (tot din articolul lui Sheldon Brown), dar se poate. Este important sa ai o cheie de spite de calitate, eu am stricat un rand de nipluri cu o cheie Point de 7 lei... Eu compar cat sunt de tensionate spitele dupa cum suna, nu prea imi dau seama daca trag de ele. Fiecare din cele 4 categorii de spite suna diferit (edit: 4 doar la roata din spate pentru ca roata nu e simetrica). Asa cum a spus si majikstone, este foarte (foarte foarte) important sa destresezi/detorsionezi/etc roata la sfarsit si sa verifici ca a ramas centrata.
  15. noGuns

    Nu conteaza aliajul. Daca te apuci sa cauti pe net vei gasi discutii interminabile, au fost si aici pe forum :D Riscul sa cedeze cadrul exista tot timpul, orice cadru de aluminiu teoretic se rupe candva dupa suficient de multa uzura, dar pentru cadrele normale (nu super light adica scumpe) utilizate normal (nu in concurs) nu ajungi la limita aia decat in multi ani. Nu ar trebui sa-ti faci griji pentru ca ai 112 kg.