viv

Membru
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Excellent

About viv

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 02/02/1996

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Arii de interes
    ride&ride
  • Biciclete
    MTB GIANT Hurricane, 26" ; Devron Riddle H6.7 27.5
  • Localitate
    Bălnaca, Bihor
  • Ocupaţie
    Cycling .
  1. Deci am reusit ceva. Am cuplat zaua rapida,pe zaua rapida am mai adaugat inca 4 zale si am pus iar zaua rapida. sper sa tina. Va multumesc
  2. Este vreo problema daca folosesc zale tip quick release pentru alungire? In prezent lantul are o zala quick release, dupa alungire o sa aiba 2. Afecteaza asta in vreun fel transmisia?
  3. devronasul meu
  4. Tocmai am schimbat cauciucul,nici nu am apucat sa ma dau . Camera e fara petice. Oricum ce spui tu are sens si tot timpul trebuie verificat bine bine cauciucul inainte
  5. A trecut ceva timp de atunci dar am gasit solutia. Se pare ca in general la franele avid este problema asta la pistonase. Eu am rezolvat-o in felul urmator: 1. Am dat jos roata dupa spate si am suspendat-o cumva sa stea fara sa cada ( nu am suport ) . 2.Am scos placutele afara,am desfacut surubelul de la lichidul de frana . ( Atentie sa nu intorci bicicleta invers ) 3. Cu surubelul desfacut am bagat dispozitivul de departare a pistoanelor cu mana dreapta intre pistoane si am indepartat cat de mult am putut eu pistoanele ( practic pana au intrat in lacasul lor de tot ) avand in mana stanga o carpa cu care tineam sa nu curga lichidul pe cadru sau pe altundeva 4. Dupa ce am impins pistoanele la loc am lasat dispozitivul de departare intre pistoane si am luat surubelul de la lichid si l-am infiletat la loc. Problem solved ;) Atentie sa nu scoti dispozitivul de departare a pistoanelor de acolo pana nu strangi surubelul la loc. Daca vei departa pistonasele si dupa scoti dispozitivul de acolo pistonasele vor reveni la loc pentru ca isi trag aer din mediul exterior. De aia sa puneti surubelul la loc inainte de a scoate dispozitivul de departare a pistonaselor. PS : Ma scuzati de dublu post.
  6. asta zic si eu.. acum am umflat-o dar se pare ca nu mai scapa de 2 zile deja :)) o sa o schimb in final.
  7. Bicicleta o tin in casa. Deci nu prea cred. Doar asa ca imi face pisica glume Chiar daca as avea. Odata ce s-a intepat camera ar fi trebuit sa vad cand am umflat-o fara cauciuc si am bagat-o in apa. Eu pur si simplu nu pot sa inteleg ce se intampla. Am mai citit pe net despre ceva pori prin care iese aerul din camera..
  8. Deci cand sa dau o tura cu bita am vazut ca roata spate e pe janta . Am umflat la loc camera si l-am lasat asa. O saptamana nu s-a muiat roata . Mi-am zis ca poate a scapat pe la ventil. Cand sa iau bita urmatoarea zi iar pe janta. Am demontat camera am umflat-o si am bagat-o in apa . Nici un semn ca ar fi sparta. Sa fie oare valva cu probleme? Am ventil presta la ea. Ati mai patit asa ceva?
  9. Mersi mult pentru raspunsul tau rapid.zilele acestea o sa mi achizionez sculele necesare si o sa fac o aersire .am urmarit tutoriale si nu este un proces atat de complicat.o sa revin cu noutati dupa ce fac aerisirea.pana atunci oricare sfat care m ar ajuta este bine venit.multumesc
  10. Scuze de dublu post.Ce am observat acuma ca spatiul dintre placute si disc este mult mai mic,am incercat sa fac reglaj din etriere dar degeaba,am incercat cu surubelnita sa imping acele pistonase dar degeaba.Cand actionez maneta de frana pistonasele revin la loc iar spatiul dintre placute si disc este prea mic. Oare o sa rezolv aceste probleme cu o aerisire?
  11. Din greseala am scapat ulei pe frane,am dat jos placutele si roata,le-am curatat bine cu smirghel si din greseala (obisnuinta) am strans de frana cand placutele erau afara si discul la fel.Am observat ca au iesit cele 2 pistoane,parca unul mai mult decat celalalt si a facut un sunet ca si cum ar prinde aer.Am mai observat si ceva ulei pe unul dintre pistoanele de la etrier.Am luat o surubelnita si am impins la loc cele 2 pistoane dupa care am pus la loc placutele si roata. Problema este ca frana nu mai prinde cum prindea.Am o cursa mult mai mare.Ce s-a intamplat?a prins aer?Este normal sa prinda aer pe la piston si sa se prelinga ulei?Se rezolva problema daca aerisesc franele?Dar cele 2 pistoane cum le pot alinia corect?Dar daca un piston nu merge la fel ca celalalt?Cum le pot face sa functioneze simultan in caz ca am aceasta problema?
  12. Deraiatorul nu are probleme,adica daca ar avea ma gandesc ca ar face figuri pe toate vitezele..cum as putea sa verific daca dropoutul este pe aliniament ?
  13. @@LucianTheOne Multumesc pentru raspunsul tau,sunt sa te anunt ca deja am rupt o urechusa odata,am incercat sa o indrept dar am rupt-o ;in fine am comandat alta dupa net mi-a venit am montat-o dar problema inca persista. edit: Oare nu ar putea fi cumva deraiatorul pentru mai multe sau mai putine pinioane si din aceasta cauza nu functioneaza corect?
  14. Buna ziua.Sper sa fi postat unde trebuie.Cum spune si titlul am o mica problema care suna cam asa : De cand mi-am cumparat bicicleta am observat ca deraiatorul spate nu este centrat cum trebuie. Deci vitezele se schimba normal de la pinionul mare pana la al 4 lea pinion dupa care o ia razna complet.Daca dau sa schimb dupa a 4 a pe a 5 a se schimba dar are tendinte sa sara pe a 6 a si in cele din urma sare.Deci teoretic eu nu pot folosi decat vitezele 1,2,3,4 si 9. Restul nu merg cum trebuie.am incercat sa centrez deraiatorul dar nu am reusit nici cum,am tras de cablu,am umblat la i si h,dar in zadar. Ce am reusit sa fac a fost doar sa fac sa mearga vitezele 5,6,7,8,9 normal dar cu conditia ca nu mai mergeau vitezele 1,2,3,4 normal. Sa fie vreo incompatibilitate la mijloc?Mentionez ca bicicleta nu a schimbat niciodata vitezele normal. Specs : Angrenaj Suntour XCM-T414, 22-32-44T, 175mm Pinion SRAM PG-950, 11-34T Lant KMC X9, 114 zale & Missing Link Schimbator spate Sram X.7, 9 viteze, brat lung Manete schimbator Sram X.5 Trigger
  15. De la concursul Crater Maraton din Baile 1 Mai. ( Oradea )